Goede Budget Voeding?

Pagina: 1
Acties:

• _MirrororriM_
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 25-06-2025
Hey,

Ik ben op zoek naar een goede budget voeding voor een systeem dat ik binnenkort ga bouwen:

CPU: 2500K
GPU: 660 Ti (als het echt zo'n performance/prijs monster wordt)

Wel zou ik de 2500K graag kunnen overclocken en van wat ik gelezen heb, moet je hiervoor geen pruts voedingen gebruiken. Ik weet dat veel mensen zweren bij voedingen als de Corsair builder cx500 maar deze kost zo 20 Euro meer, terwijl ik juist op dit soort "minder belangrijke" componenten probeer te bezuinigen ;)
Vandaar mijn vraag:
Is de Recom RC-PE600Plus een voeding waarmee ik kan overclocken?
En anders de HKC USP-5580 Silent?

• _MirrororriM_
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 25-06-2025
Hmm misschien iets anders geformuleerd: ;)
Maakt het echt uit of je een A-merk voeding koopt?
Of kan je met een B-Merk voeding ook prima overclocken zolang deze de juiste aansluitingen en genoeg vermogen heeft?

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-03 21:52

Zenix

BOE!

Nooit bezuinigen op een voeding, het is een heel belangrijk component. Kijk hier voor meer informatie [BBG aanschaf] Voedingen - Deel 29

• Reepje
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Zenix schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 20:59:
Nooit bezuinigen op een voeding, het is een heel belangrijk component. Kijk hier voor meer informatie [BBG aanschaf] Voedingen - Deel 29
Precies.
Als er 1 component is die niet alleen je stroomrekening aardig kan verhogen, maar ook je spul kan mollen, is het wel de voeding.

Net zoiets als de meest blitse brommer kopen, en dan prutsbandjes erbij zodat je dat ding elke week naar huis moet duwen (als je al niet gevallen bent toen de band voor de zoveelste keer klapte).