Suggestie: Bij 1e keer modden een guide voorschotelen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daffie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:19
Hallo,

Het is al enige tijd duidelijk dat er nog al eens wat misverstanden zijn over hoe het mod systeem werkt. Ik zie regelmatig dat bepaalde berichten die relevant zijn omlaag gemod worden omdat de modder het simpelweg niet eens is met degene die de reactie plaatste.

Ik heb een beetje het evaluatie topic gevolgd en ik ben blij met sommige punten die daar in staan, maar is het niet een idee om gewoon iedere gebruiker die voor het eerst iemand mod een mini handleiding voor te schotelen over wát je moet modden, wat je niet moet modden, etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Kort antwoord: Eens
Dat idee lag er ook al als de eerste quick fix inderdaad. Alleen het nog er doorheen zien te krijgen ;)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:59

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Ik ga er een beetje vanuit dat het erin zit met T7, voor die tijd zal het niet gefixt worden. Als het er dan nog niet in zit, ga ik flink zeuren, want nu kan iedereen modden zonder enig idee te hebben van het doel van het systeem.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik vermoed (maar ik ga er niet over) dat zoiets ingepland moet worden voor na T7. Volgens mij wordt het moderatiesysteem niet aangepakt met de nieuwe site.

Maargoed, we hopen het verder allemaal dat dit idee, wat al talloze malen terecht is geopperd, zo snel mogelijk wordt doorgevoerd.