Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-09 08:50
Werkt dit ook met de wekkers/alarmen?
Overigens kon dit al vanaf de n97, snap niet dat het nu pas op de WP7 telefoons komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim2010
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-09 22:33
Ik krijg die tango update maar niet. Heb hem al geprobeert het te doen volgens instructies van filmpje maar ik krijg of te horen dat ik nieuwste versie heb of dat internetverbinding weg is. Kep een lumia 800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul01
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 10:05
Op dit moment krijg ik via Zune de update binnen via de officiele manier :)

Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09:36

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Ik heb hem zojuist via T-Mobile binnen op de officiële manier, ben benieuwd of de update nog heel veel nieuws brengt, hoop vooral dat de batterij stiekem nog wat extra's heeft gekregen. En mooie gelegenheid om hem vlak voor de vakantie nog even helemaal op te frissen met nieuwe muziek en ebooks, en oude troep er meteen af te laten :P

[ Voor 68% gewijzigd door DeNachtwacht op 02-07-2012 21:05 ]

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Inmiddels heb ik al aantal uren geleden mijn Lumia 800 met succes geupdate:

Firmware: 1750.0805.8773.12220

Heb eindelijk tethering :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Nu nog wachten op de camera update :(

http://www.windowsphone.c...8b-424f-ab09-cba832770981

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
Locatie bewustzijn icoon: Zodra een app de huidige telefoon locatie informatie benadert zal een icoon naast de batterij status indicator verschijnen
Ik zie deze niet? Niet wanneer ik Kaarten open iig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-07 14:57
eigenlijk is dit maar een zeer lichte update, ik snap niet waarom iedereen hem aan het hypen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-09 23:08
badluckboy schreef op maandag 02 juli 2012 @ 22:07:
eigenlijk is dit maar een zeer lichte update, ik snap niet waarom iedereen hem aan het hypen is.
Klopt, dit heb ik enige maanden geleden al aangegeven: Wietsee. in 'nieuws: MS-medewerker neemt uitspraken WP8-updates terug'.
Aangezien er behoefte was om er over te discussiëren heb ik een topic aangemaakt.

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c-mattic
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09 21:52
badluckboy schreef op maandag 02 juli 2012 @ 22:07:
Ik vermoed dat dit vooral voor de vele Lumia-gebruikers - waaronder ik - een belangrijke update was aangezien deze gepaard ging met een Nokia-update die o.a. tethering eindelijk mogelijk maakte. Voor mij draaide het dus niet zozeer om de WP-update, maar eerder om de Nokia-update.

Nu voor velen zijn beiden één update en wordt er dikwijls foutief gesteld dat ze met Tango eindelijk tethering hebben als deze functie al ervoor bestond, maar eigenlijk deel uitmaakt van de Nokia-update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitbakje
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-09 08:04
grote update in de zin dat het OS nu weer meer hardware ondersteund toch? Bijv. de Lumia 610. Maar ja, als je tegelijkertijd WP8 aankondigt gaat geen enkele fabrikant natuurlijk die nieuwe mogelijkheden van 7.5 refresh toch nog even benutten. Wat dat betreft idd een beetje een loze update.
Zo krijg je het gevoel dat ze bij MS hun roadmap het afgelopen jaar wel een paar keer gewijzigd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-09 22:15
M'n batterij is er blijkbaar wel op vooruit gegaan... waar ik voordien vers van de lader meestal maar 23u had, heb ik nu eindelijk eens meer dan een dag (blijkbaar 1 dag en 5 uur). Op zich dus ruwweg zo'n 25% beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
  • Laatst online: 15-09 16:19
De Lumia 800 zet hem niet goed via de tijd van de provider. Heb het getest en ik heb een licht vermoeden dat ze het gewoon niet ondersteunen de Belgische providers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Laatst online: 09:36

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Ik heb hem vandaag in gebruik en merk er letterlijk niks van. Kortom inderdaad niet echt de moeite van een apart topic. Hint: op deze manier het Windows Phone forum vol proberen te laten lijken gaat niet helemaal aanslaan volgens mij...

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-09 18:37
Maar ik heb wel internet delen maar het Icon van Marketplace is het tasje zondere enige logo?
Heb ik dan wel of niet de update? Ik kreeg 3 updates.

When the pink is snookered, Go for the brown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
Bij mij duurde dat ook even. Heb je je telefoon al opnieuw aangezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
spNk schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 15:53:
Bij mij duurde dat ook even. Heb je je telefoon al opnieuw aangezet?
Ja heb ik gedaan. Ik zie een blauwe tas zonder een logo.

Ik heb wel internet delen. Welke dingen zou ik nu ook moeten kunnen zien of doen?
Visitekaartjes versturen of ontvangen kan ik ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Visite kaartjes komt nog, net als camera extra's. Net een presentatie van Nokia gehad waarin dat gemeld werd.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
PaT schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 20:49:
Visite kaartjes komt nog, net als camera extra's. Net een presentatie van Nokia gehad waarin dat gemeld werd.
Ok thanks maar hoe komt het dat ik geen Logo heb op icon van Marketplace?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dewaterweg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-09 15:20
Had de update in een keer geflashd. Vond hem buggy en applicaties als Spotify werkte niet meer, erna teruggeflashd en de updates via Zune uitgevoerd, alles werkt weer een stuk beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LessRam
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-08 14:31
Damn... Vodafone neemt er wel flink de tijd voor om "Approval" te geven voor de Lumia 800.
is het echt mensen met een Vodafone (branded) Lumia800 te updaten via de geforceerde methode?

Don't rely on their truth alone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-09 14:20

NoFearCreations

3DPrint the world!

Na afgelopen weekend tig keer het truukje zonder succes te hebben geprobeerd, lukte het gisteravond bij beide updates in 1 keer. Wat gaat dat updaten gigantisch traag, en tethering is leuk, had alleen gehoopt dan je ook je tel als modem via usb kon gebruiken. Nu maar wachten op Camera Extra's.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap nog steeds niet dat mensen niet gewoon cabsender gebruiken, dan hoef je dat gehannes met zune niet uit te voeren. Bij mij kreeg ik trouwens de 8773 update ZONDER dat ik al de 8112 had, dus die zune update ging mis. met cabsender kon ik gewoon wel eerst 8112 en daarna 8773 en uiteindelijk de firmware update uitvoeren, geen centje pijn.

Na de update wordt Wifi niet meer automatisch uitgezet nadat het scherm in powersave mode gaat, helaas vind ik zo gauw geen setting om dit weer aan te zetten. Het is niet zo'n heel groot probleem, maar ik merkte het aan de korte tijd dat ik met een lading kan doen (zo'n een dag minder, van vier naar drie dagen) en dat ik om de haverklap MSN berichten kreeg, terwijl de telefoon al uren op de tafel lag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-08 13:41
Bij mij wil die disconnecttruuk maar niet lukken. Telkens de melding dat Zune nu niet kan controleren omdat er geen i-net-verbinding is.... ben ik dan té snel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LessRam
Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 12:21:
Ik snap nog steeds niet dat mensen niet gewoon cabsender gebruiken, dan hoef je dat gehannes met zune niet uit te voeren.
Omdat niet alle 22 talen voorhanden zijn misschien? De laatste 6 talen in de rij (bij een Nokia Lumia 800) zou ik niet eens weten welke dat zijn.... Dus weet ook niet welke ik moet downloaden.
Die Cabsender update manier heb ik wel gedaan met mijn HTC7Pro maar dat waren maar 4 talen (UK, DE, SP en NL) en dan kan er weinig misgaan.

Oeps de talen zijn er allemaal wel. Maar dan nog vind ik het eng bij de Lumia.
Naast de tango files zie ik ook allerlei Nokia (OEM) Update files..... zonder uitleg.

[ Voor 24% gewijzigd door LessRam op 04-07-2012 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de update (8773) gekregen zonder internet verbinding op mijn laptop.

Om zune te misleiden heb ik de dataverbinding van mijn lumia 800 uitgeschakeld. Dit werkte gek genoeg, wanneer ik het internet op mijn mobiel uitzetten en alleen de laptop verbonden hield, kreeg ik een foutmelding dat er niet naar een update gezocht kon worden. Dus een beetje spelen met de dataverbinding van de telefoon kan ook werken:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LessRam
Niet als je een Vodafone BRANDED Lumia hebt.... Die firmware staat namelijk nogsteeds op "Waiting for Approval". Dan gaat "forceren" ook nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LessRam schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 13:34:
[...]

Omdat niet alle 22 talen voorhanden zijn misschien? De laatste 6 talen in de rij (bij een Nokia Lumia 800) zou ik niet eens weten welke dat zijn.... Dus weet ook niet welke ik moet downloaden.
Die Cabsender update manier heb ik wel gedaan met mijn HTC7Pro maar dat waren maar 4 talen (UK, DE, SP en NL) en dan kan er weinig misgaan.

Oeps de talen zijn er allemaal wel. Maar dan nog vind ik het eng bij de Lumia.
Naast de tango files zie ik ook allerlei Nokia (OEM) Update files..... zonder uitleg.
Je hoeft natuurlijk niet eens alle talen te installeren, in mijn geval slechts twee, (NL+US). De twee OS updates zijn duidelijk, de Nokia OEM inderdaad niet, maar die heb ik dan weer elders gedownload :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yesjohn
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-09 08:17
Is er iemand met een interop unlock en wp7 root tools die succesvol de update heeft doorlopen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polthemol
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12:44

polthemol

Moderator General Chat
voor de mensen die zochten naar een duidelijke manual voor met de sendcab:

ik heb deze versie gebruikt en het lijkt allemaal te werken :)

http://www.1800pocketpc.c...t-for-the-carriers/26341/

Nunc purus risus, volutpat sagittis, lobortis at, dignissim sed, sapien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trestry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16-09 16:07
Misschien is het handig om een Nederlandstalige manual te maken en die in de openingspost zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 09:49
Trestry schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 21:36:
Misschien is het handig om een Nederlandstalige manual te maken en die in de openingspost zetten?
Is het nou echt nodig om hem te vertalen? Meeste spreekt voor zich tbh. Je moet vooral opletten welke .cab je gebruikt. Bv is je telefoon vodafone branded, gebruik dan alleen updates die voor vodafone zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trestry
vali schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 21:44:
[...]

Is het nou echt nodig om hem te vertalen? Meeste spreekt voor zich tbh. Je moet vooral opletten welke .cab je gebruikt. Bv is je telefoon vodafone branded, gebruik dan alleen updates die voor vodafone zijn.
Geen idee, maar als ik mensen zie klooien met het lostrekken van internetkabeltjes heb ik een vermoeden van wel. We kunnen iig een linkje naar de meest recente cabs in de openingspost zetten lijkt mij. Verder maakt het trouwens niet uit of je telefoon branded is of niet;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Het maakt wel degelijk uit of je telefoon branded is of niet. Voordat ik over ging naar custom roms downloade ik altijd mijn firmware van deze topic. Ik had 1 keer per ongelijk een Franse branded firmware update geflashed. Ik kwam hier later achter omdat mijn register instelling was veranderd naar deze provider.

Daarnaast krijgen branded telefoons hun update van de provider en unbranded rechtstreeks van Microsoft. Wil je phone dus unbranded houden, moet je goed kijken wat voor .cab je flashed. Als je alleen het OS gedeelte flashed maakt het inderdaad niet veel uit.

[ Voor 14% gewijzigd door vali op 05-07-2012 01:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
Je post op de juiste plaats was al voldoende ;)

[ Voor 181% gewijzigd door janvanduschoten op 05-07-2012 08:21 ]

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
Nogmaals,
Locatie bewustzijn icoon: Zodra een app de huidige telefoon locatie informatie benadert zal een icoon naast de batterij status indicator verschijnen.
Ligt het aan mij dat dit niet werkt of werkt dit bij niemand? Iig niet bij Nokia Kaarten e.d....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
spNk schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 08:53:
Nogmaals,

[...]

Ligt het aan mij dat dit niet werkt of werkt dit bij niemand? Iig niet bij Nokia Kaarten e.d....
Nee, niet zichtbaar. Volgens mij is met deze update wel de mogelijkheid om dit icoon te gebruiken geintroduceerd
Op de website van Microsoft worden de betekenissen van de icoontjes in de statusbalk besproken, hier komt ook het locatie icoon aan bod.

Edit:
This icon might not appear on all phones and depends on your phone manufacturer.
Bron: http://www.microsoft.com/...areness-and-my-phone.aspx

[ Voor 34% gewijzigd door Wietsee. op 05-07-2012 09:54 ]

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trestry
vali schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 01:15:
Het maakt wel degelijk uit of je telefoon branded is of niet. Voordat ik over ging naar custom roms downloade ik altijd mijn firmware van deze topic. Ik had 1 keer per ongelijk een Franse branded firmware update geflashed. Ik kwam hier later achter omdat mijn register instelling was veranderd naar deze provider.
Hebben we het nu over flashen of over updaten? De .cab files zijn namelijk OS-updates, die je niet kunt flashen. Je kunt de algemene OS-update .cabs namelijk gebruiken om elk toestel, branded of unbranded, van updates voorzien. Als je je toestel gaat flashen met een rom van een andere provider krijg je indd andere kleurtjes oid, maar daar gaat het nu niet om.
Daarnaast krijgen branded telefoons hun update van de provider en unbranded rechtstreeks van Microsoft. Wil je phone dus unbranded houden, moet je goed kijken wat voor .cab je flashed. Als je alleen het OS gedeelte flashed maakt het inderdaad niet veel uit.
Branded telefoon krijgen hun update ook gewoon van Microsoft, alleen moet die update eerst worden goedgekeurd door de provider. Vandaar dat het vaak langer duurt voordat Microsoft deze updates beschikbaar stelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Trestry schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 09:58:
[...]

Hebben we het nu over flashen of over updaten? De .cab files zijn namelijk OS-updates, die je niet kunt flashen. Je kunt de algemene OS-update .cabs namelijk gebruiken om elk toestel, branded of unbranded, van updates voorzien. Als je je toestel gaat flashen met een rom van een andere provider krijg je indd andere kleurtjes oid, maar daar gaat het nu niet om.

[...]

Branded telefoon krijgen hun update ook gewoon van Microsoft, alleen moet die update eerst worden goedgekeurd door de provider. Vandaar dat het vaak langer duurt voordat Microsoft deze updates beschikbaar stelt.
Het was gisteravond laat :P .Ik bedoelde met "flashen" offline updaten. .cab kunnen OS updates zijn of firmware updates voor de desbetreffende telefoon. Bij dit laatste moet je goed opletten voor welke provider de .cab is.

Als voorbeeld ,de laatste bekende firmware van Samsung zijn als unbranded de LD1 firmware en een branded uit frankrijk de LB2.

De updates komen inderdaad allemaal van Microsoft, maar unbranded hebben hoeven vaak veel minder lang te wachten en krijgen alle updates.

[ Voor 11% gewijzigd door vali op 05-07-2012 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het iemand wel gelukt om gewoon via Zune te updaten? Ik krijg een foutmelding na stap 6 vd 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
Hmm jammer leek me juist handig om te zien hoe vaak deze nou daadwerkelijk aan staat ivm batterij verbruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TetPr87
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 22:52
Verwijderd schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 19:35:
Is het iemand wel gelukt om gewoon via Zune te updaten? Ik krijg een foutmelding na stap 6 vd 10.
Dat krijg ik ook, heb je misschien ook een costum-rom zoals mij? Denk dat het daar aan ligt. En dat hele handmatig updaten moet ik me nog eens in gaan verdiepen want nu snap ik er niet zo veel van :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:36
Ik kreeg 2 dagen geleden gewoon een notification "nieuwe update" en toen gewoon aan pc gehangen en geupdate zonder issue. Merk niet verschil en ook WiFi always-on wat iemand hierboven zegt werkt niet bij mij. (niet dat ik dat zou willen, maar ok)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
Blijf raar dat ik geen logo heb op mijn Marketplace icon. Ik heb de laatste updates.
Heb flip to silence, gedeeld internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ramon schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 20:47:
Ik kreeg 2 dagen geleden gewoon een notification "nieuwe update" en toen gewoon aan pc gehangen en geupdate zonder issue. Merk niet verschil en ook WiFi always-on wat iemand hierboven zegt werkt niet bij mij. (niet dat ik dat zou willen, maar ok)
Hmm, bij mij is hij daadwerkelijk "always on". Ik weet niet welke update hiervoor verantwoordelijk was, omdat ik de twee os updates en de firmware updates, achter elkaar heb gedraaid, met een reboot tussen iedere update,. Heb niet kunnen vinden waar ik dit eventueel kan uitschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-aul
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-07 16:45
Is deze update nu bij iedereen al uitgevoerd? Ik heb namelijk nog geen melding van een update gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Nee, tot eind juli wordt ie uitgerold. Nog even geduld dus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 11:18

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Na tig keer forceren proberen toch gelukt op m'n HTC Titan :)

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TetPr87 schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 20:35:
[...]

Dat krijg ik ook, heb je misschien ook een costum-rom zoals mij? Denk dat het daar aan ligt. En dat hele handmatig updaten moet ik me nog eens in gaan verdiepen want nu snap ik er niet zo veel van :p
Ik heb ooit via cabsender mijn lumia geupdated ja...maar of het daar aan ligt?
ik heb ook opnieuw (omdat het niet via Zune werkt) via cabsender geprobeerd, maar ook dan krijg ik een foutmelding dat ie de files niet kon vinden terwijl ik de .cab wel in de juiste map waar de tool zit.

HELP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
Trestry schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 09:58:

[...]

Nou. Mijn toestel is unbranded en ik krijg nog steeds geen update aangeboden. Versie 7.10(8107).
Ik heb nog ff geduld, maar niet lang meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ventieldopje
  • Laatst online: 10:59

Ventieldopje

I'm not your pal, mate!

Hier met een Lumia 800 van KPN nog steeds geen update, ben heel benieuwd wanneer deze gaat komen ;)

www.maartendeboer.net
1D X | 5Ds | Zeiss Milvus 25, 50, 85 f/1.4 | Zeiss Otus 55 f/1.4 | Canon 200 f/1.8 | Canon 200 f/2 | Canon 300 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitbakje
Ventieldopje schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 08:58:
ben heel benieuwd wanneer deze gaat komen ;)
Ja, want de update brengt zoveel nieuwe functionaliteit... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Heb net de Omnia W van mijn moeder geüpdatet. Duurt wel lang, en irritant dat het 3x moet. Tijdens de update geeft ie aan dat updates cumulatief zijn, nou, dat valt dus wel mee :+ 3x downloaden, 3x backupen, 3x lang proces.

De up-side, ze zijn alle 3 goed gegaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LessRam
fruitbakje schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 13:30:
[...]

Ja, want de update brengt zoveel nieuwe functionaliteit... ;)
Yep... tethering op de Lumia is voor mij een grote aanvulling qua functionaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een titan en ben van Mango naar 8112 gegaan met DE truuc.
Vervolgens geen melding gehad voor weer een update dus weer DE truuc uitgehaald en 8773 gekregen.

Begrijp ik het goed dat je voor Nokia 3 updates krijgt en HTC (titan) maar 2 ?
(is de nokia 3e update dan een update van nokia zelf?)
(heeft HTC ook een update een 3e update?)

Ik heb nu met mijn HTC Titan;
os version: 7.10.8773.98
firmware revision number: 1600.2200.20501.401

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LessRam
Met behulp van CabSender de update van mijn Lumia800 (Simlock vrij maar Vodafone branded) gedaan. Kan nu tenminste op de camping Internet Delen naar mijn laptop.

Verder kom ik weinig nieuwe dingen tegen bij een eerste blik. Wel deze;
- bij een SMS bericht kun je nu ook een "Spraaknotitie" toevoegen. (toevoegen van Ringtone is bij mij wel verdwenen)
- En bij Camera Instellingen is een nog niet te gebruiken (grijs) optie bijgekomen; Camera Instellingen foto's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybysaia
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:41
LessRam schreef op maandag 09 juli 2012 @ 20:56:
Met behulp van CabSender de update van mijn Lumia800 (Simlock vrij maar Vodafone branded) gedaan. Kan nu tenminste op de camping Internet Delen naar mijn laptop.

Verder kom ik weinig nieuwe dingen tegen bij een eerste blik. Wel deze;
- bij een SMS bericht kun je nu ook een "Spraaknotitie" toevoegen. (toevoegen van Ringtone is bij mij wel verdwenen)
- En bij Camera Instellingen is een nog niet te gebruiken (grijs) optie bijgekomen; Camera Instellingen foto's
Die grijze dingen zijn geen opties, maar kopjes. Een kopje 'Camera extra's' met daaronder de opties Slimme groepsafbeelding, actie-shot, panorama en timer. Zo is er ook een kopje 'Camera-instellingen foto's' met opties scènes ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LessRam
Verwijderd schreef op maandag 09 juli 2012 @ 20:38:
(is de nokia 3e update dan een update van nokia zelf?)
Ja, is van Nokia zelf, voegt onder andere Tethering toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LessRam
ybysaia schreef op maandag 09 juli 2012 @ 21:02:
[...]
Die grijze dingen zijn geen opties, maar kopjes. Een kopje 'Camera extra's' met daaronder de opties Slimme groepsafbeelding, actie-shot, panorama en timer. Zo is er ook een kopje 'Camera-instellingen foto's' met opties scènes ed.
Logisch, dom van me.
Jij hebt trouwens compleet andere opties dan ik op mijn Lumia800
Camera-instellingen video
- Scenes
- Witbalans
- belichtingswaarde
- Effecten
- Verzadiging
- Autofocus
- Resolutie
- Beeldflikkering verminderen
- Kwaliteit

Camera-instellingen foto's
- Scenes
- Witbalans
- belichtingswaarde
- ISO
- Meetmodus
- Effecten
- Contrast
- Verzadiging
- Scherpstel modus
- Resolutie
- Beeldflikkering verminderen
- Kwaliteit

Onder beiden niet de drie die jij schreef;
Slimme groepsafbeelding, actie-shot, panorama en timer

[ Voor 5% gewijzigd door LessRam op 09-07-2012 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybysaia
LessRam schreef op maandag 09 juli 2012 @ 21:11:
Jij hebt trouwens compleet andere opties dan ik op mijn Lumia800
Ik heb het programma Camera Extra's gedownload. Die geeft die extra opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trestry
ybysaia schreef op maandag 09 juli 2012 @ 21:21:
[...]

Ik heb het programma Camera Extra's gedownload. Die geeft die extra opties.
Hoe heb je die gedownload? Heb je een amerikaans live-account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LessRam
Trestry schreef op maandag 09 juli 2012 @ 21:26:
[...]
Camera Extra's, lukt me ook niet. Is nog niet beschikbaar voor deze regio.
"Afspelen Naar" lukt wel om te downloaden en te installeren;
http://nokialumiablog.com...for-lumia-windows-phones/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16-09 16:36
Via de forcering kreeg ik de update te zien en is nu aan het downloaden en installeren. Ik heb een unbranded HTC 7 Trophy. Leuk dat zo'n topic als dit bestaat :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybysaia
Trestry schreef op maandag 09 juli 2012 @ 21:26:
[...]

Weet niet meer hoe ik dat heb gedaan. Lukt het ook niet via die QR-code?
Volgens mij is mijn live account niet Amerikaans

[ Voor 8% gewijzigd door ybysaia op 10-07-2012 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
Hoe zit zo'n melding, dat er een update is.... op de Lumia eigenlijk uit?

Staat dat op de "achtergrondpagina"?
Of moet ik dat bij instellingen telkens opzoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

peerke63nl schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 03:25:
Hoe zit zo'n melding, dat er een update is.... op de Lumia eigenlijk uit?

Staat dat op de "achtergrondpagina"?
Of moet ik dat bij instellingen telkens opzoeken?
http://blogs.technet.com/...mage004_5F00_742C20F9.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
Thanks... gewoon op de homescreen dus :) En ikke maar zoeken...pfffffff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitbakje
zou ook bij instellingen --> telefoon updates oid moeten staan.
Wel mooi dat het installeren van de updates elke keer een kwartier duurt. Voor die paar kleine wijzigingetjes...
En de zin 'Includes many quality improvements to Windows Phone' blijft natuurlijk prachtig!

edit: mijn Omnia W krijgt er trouwens ook een Samsung update overheen (als 3e update dus). Iemand een idee wat die inhoudt? Ik krijg de Samsung website niet aan de praat...
edit2: en ze hebben m'n lockscreen-wallpaper afbeelding ding veranderd!
Mofo's....

[ Voor 32% gewijzigd door fruitbakje op 11-07-2012 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:05
Hoe werkt dat flip-to-silence eigenlijk ?

Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Je wordt opgebeld en je draait als je telefoon wilt silencen om (met het scherm op tafel). Hierbij wordt hij automatisch gesilenced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
vali schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 16:01:
Je wordt opgebeld en je draait als je telefoon wilt silencen om (met het scherm op tafel). Hierbij wordt hij automatisch gesilenced.
Hmm en alstie al op z'n scherm ligt moet ik hem neem ik aan 360 graden draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
Sc0tTy schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 16:06:
[...]

Ja, draai jij het lekker twee x.

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LessRam
Sc0tTy schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 16:06:
[...]
Daar was ik inderdaad ook nieuwsgierig naar.
Maar inderdaad, als ie op het scherm ligt gaat de telefoon gewoon over en moet je hem 360 graden draaien. (Eerst op de rug en dan weer op scherm). Ik was namelijk al bang dat ie dan niet over zou gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
LessRam schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 15:39:
[...]

Daar was ik inderdaad ook nieuwsgierig naar.
Maar inderdaad, als ie op het scherm ligt gaat de telefoon gewoon over en moet je hem 360 graden draaien. (Eerst op de rug en dan weer op scherm). Ik was namelijk al bang dat ie dan niet over zou gaan.
Dan was mijn gedachte dus niet zo gek :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sc0tTy schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 15:49:
Hoe werkt dat flip-to-silence eigenlijk ?
Als je interesse hebt in WP moet je wel beetje geek zijn en heb je toch hopelijk wel vaker een smartphone in handen gehad? Of niet? Bijna alle HTC telefoons hebben dat en Samsung ook... Volgens mij Motorola en Sony weet ik zo niet..

Het is een redelijk standaard feature aan het worden...

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2012 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitbakje
Nog nooit gebruikt die functie. Volgens mij kan je ook op het lock-knopje drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:19
Heb vanavond ook maar de update proberen te forceren maar nog zonder succes. Ik hoop dat het data probleem met de HTC Titan verholpen wordt want dat is echt rete irritant. Morgen nog maar eens proberen. En de HTC had volgens mij al de optie om het toestel op z'n kop te leggen om de ringtone uit te schakelen als je gebeld wordt. Alleen zorgde dit weer voor rare bugs tijdens het bellen (dubbele beltoon wanneer je iemand probeerde te bellen) dus heb het standaard uitstaan.

Ha, toch nog de update gekregen. Nu hopen op de laatste.

EDIT2: Laatste update ook binnen gehaald door een aantal keer internet eruit te trekken. Daarna kwam automatisch nog een HTC update die direct na de tweede Windows Phone update gedownload werd en nu geïnstalleerd wordt. Morgen maar eens kijken of de verbinding (3G en WiFi) beter is.

Dus in totaal drie updates voor de Titan:
7.10.8112.7
7.10.8773.98
De HTC update (die de versienummer niet ophoogt?).

[ Voor 72% gewijzigd door Robkazoe op 16-07-2012 01:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
InZane schreef op maandag 02 juli 2012 @ 16:21:
[...]

Totaal 3 keer: Eerst 8112, dan 8773 en dan nog een Nokia update.
Heb nu eindelijk de update maar geforceerd.
Update naar 8112 en daarna naar 8773 en na die laatste ging automatisch de update van Nokia er achteraan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucash
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-09 18:17
Ik moet zeggen dat mijn Lumia 800 na de laatste update echt achterlijk snel leeg gaat. Ervoor haalde ik met gemak de hele dag (had meestal nog rond de 50% over, terwijl hij nu aan het eind van de dag in energiebespraringsmodus gaat..) Vraag me af waar het aan ligt.. Heb ook niet meer apps in de achtergrond draaien :S

Besturingssysteem is nu 8773.98 en firmware 8773.12220.. Zijn dit zeker weten de nieuwste? Of ben ik een vergeten te forceren (voor zover ik weet heb ik er 3 gehad).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Nee, dan heb je ze allemaal gehad. Ik kan het nog niet hard onderbouwen, maar ook ik heb het gevoel dat mijn batterij weer harder leeg loopt dan voorheen. Misschien heb ik hem een aantal dagen intensiever gebruikt dan voorheen, maar dat ga ik de komende tijd dus eens even bijhouden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramji 117
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Ik heb al een tijdje wp 8773 maar ik kan geen contacten naar mijn simkaart exporteren en ook mis ik de netwerk instellingen zoals ze hier en daar op youtube te vinden zijn.
Heeft iemand deze instellingen wel?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkifoon
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-06-2024
lucash schreef op maandag 23 juli 2012 @ 23:00:
Ik moet zeggen dat mijn Lumia 800 na de laatste update echt achterlijk snel leeg gaat. Ervoor haalde ik met gemak de hele dag (had meestal nog rond de 50% over, terwijl hij nu aan het eind van de dag in energiebespraringsmodus gaat..) Vraag me af waar het aan ligt.. Heb ook niet meer apps in de achtergrond draaien :S

Besturingssysteem is nu 8773.98 en firmware 8773.12220.. Zijn dit zeker weten de nieuwste? Of ben ik een vergeten te forceren (voor zover ik weet heb ik er 3 gehad).
Mijn ervaring is hetzelfde, na de update als ik de telefoon volledig is opgeladen staat er:

resterende levensduur batterij: 100%
geschatte resterende tijd: 12 uur

Heel vaag....ik ga vandaag mijn mailaccount eens handmatig ophalen, kijken of dit iets scheelt....verder geen bijzonderheden, wel whatsapp, locatie uit, facebook chat uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
Valt me op dat ik sinds de update wél vaker een "H" heb staan bij de netwerkverbinding :)
Toeval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broodbeleg
  • Laatst online: 11:04
Gisteren heb ik geprobeerd te updaten, maar Zune bleef meer dan 3 uur hangen op de stap waarbij de software bepaalt hoeveel schijfruimte er nodig is. Nu vond ik 3 uur wat lang en deed ik cancel, uiteraard met me telefoon nog verbonden. Als ik nu probeer opnieuw te updaten dan krijg ik deze error.
Afbeeldingslocatie: http://www.broodbeleg.com/plaatjes/updaten%20error%20klein.jpg

Googlen op de error code geeft geen oplossing, helaas. Iemand die toevallig weet hoe ik toch kan updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

peerke63nl schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 01:30:
Valt me op dat ik sinds de update wél vaker een "H" heb staan bij de netwerkverbinding :)
Toeval?
Dat idee heb ik ook, en volgens mij vindt mijn batterij dat niet zo leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
Och... 24 uur haal ik toch nog wel makkelijk en ik maak geen gebruik van "batterijspaarstand".
Maar ben ook geen "poweruser" ;)

[ Voor 15% gewijzigd door peerke63 op 29-07-2012 02:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• furbydenooij
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-05 11:17
Ik haal de laatste tijd ook met moeite het einde van de dag. Ik haal 'm om ongeveer 7u00 van de lader en overdag gebruik ik enkele keren whatsapp en mail, dan is hij 23u00 toe aan een nieuwe oplaad beurt. Bij intensiever gebruik overdag haal ik de 22u00 met moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broodbeleg
  • Laatst online: 11:04
Broodbeleg schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 10:01:
Gisteren heb ik geprobeerd te updaten, maar Zune bleef meer dan 3 uur hangen op de stap waarbij de software bepaalt hoeveel schijfruimte er nodig is. Nu vond ik 3 uur wat lang en deed ik cancel, uiteraard met me telefoon nog verbonden. Als ik nu probeer opnieuw te updaten dan krijg ik deze error.
[afbeelding]

Googlen op de error code geeft geen oplossing, helaas. Iemand die toevallig weet hoe ik toch kan updaten?
Ok. Ik kon dus nog steeds niets vinden hoe ik dit zou moeten oplossen dus kwam op het idee om me telefoon te restoren naar een vorige restore point. Nu kan me telefoon nog steeds niet updaten. Help? :(

EDIT: 31/7 14:33 Nog steeds niet gelukt om te updaten. Inmiddels me telefoon gereset, maar me telefoon blijft automatisch al op OS versie 7.10.8107.9 staan. Volgende stap is om Zune opnieuw te installeren.

[ Voor 11% gewijzigd door Broodbeleg op 31-07-2012 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tendence
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15-09 08:43
Hoe zit dat met die tegels op het startscherm die kun je toch veranderen van groot naar klein met deze update,alleen op mijn HTC Titan werkt het niet.

YouTube: Windows Phone 7.8: Start Screen Walk-through

Iemand die mij kan vertellen hoe dat zit.

[ Voor 11% gewijzigd door tendence op 02-08-2012 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucash
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-09 18:17
tendence schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 14:52:
Hoe zit dat met die tegels op het startscherm die kun je toch veranderen van groot naar klein met deze update,alleen op mijn HTC Titan werkt het niet.

YouTube: Windows Phone 7.8: Start Screen Walk-through

Iemand die mij kan vertellen hoe dat zit.
Die update komt pas over een paar maanden. Jij hebt het over WP7.8.. We hebben nu net de update gehad naar 7.5 Refresh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tendence
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15-09 08:43
Ow ok dacht dat die 7.5 refresh al 7.8 was moet dus nog even geduld hebben dank je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vistajevski
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 20:34
Ik heb alleen de 8112 update gekregen (eergisteren, lumia 800 unbranded). Is dat gebruikelijk? Of hoor je de 8773 update er meteen achteraan te krijgen?

*aanvulling*

Posten op tweakers helpt echt! Vanmiddag kon hij nog geen update vinden via phone connector, maar een uurtje geleden wel ;).

[ Voor 32% gewijzigd door Vistajevski op 07-08-2012 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Eind juli zou toch iedereen de update gehad moeten hebben, maar dat is blijkbaar dus nog niet zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4dow
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-09 20:23
Ik heb de update ook nog niet via Zune ontvangen.. Nokia 800 unbranded.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fewips
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-08 20:36

fewips

Huurautospecialist

peerke63nl schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 01:30:
Toeval?
Geen toeval. Afhankelijk van je operator, betekent het over het algemeen dat je 3G verbinding actief is. (Zelfde als dat je Symbian Nokia in Nederland 3.5G bovenin toonde als je dataverbinding actief aan het verzenden of ontvangen was).

Reisplannen met EV? Lees mijn nieuwsbrief en blog! electricfelix.com - FeWipS®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:20
fewips schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 12:16:
[...] Geen toeval. Afhankelijk van je operator, betekent het over het algemeen dat je 3G verbinding actief is. (Zelfde als dat je Symbian Nokia in Nederland 3.5G bovenin toonde als je dataverbinding actief aan het verzenden of ontvangen was).
H = HDSPA. 3.5G of 3g+ dus en niet gewoon 3g :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
sh4dow schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 11:42:
Ik heb de update ook nog niet via Zune ontvangen.. Nokia 800 unbranded.
Toch wel een slechte zaak. Nu is het voor de Nokia niet erg, maar de HTC Titan had bv verbindingsproblemen waardoor je 3G/WiFi het heel slecht deed. Dan zou je verwachten dat er binnen een paar weken toch iedereen de update wel gehad zou moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4dow
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-09 20:23
Ik krijg zojuist de 8112 update binnen.

Edit: en de volgende update komt er direct achteraan: 8773.
Edit2: en nog een update, afkomstig van Nokia zelf.

M'n telefoon is weer helemaal up to date nu :+.

[ Voor 77% gewijzigd door sh4dow op 09-08-2012 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
sh4dow schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 17:05:
Ik krijg zojuist de 8112 update binnen.

Edit: en de volgende update komt er direct achteraan: 8773.
Edit2: en nog een update, afkomstig van Nokia zelf.

M'n telefoon is weer helemaal up to date nu :+.
Mooi :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renate1970
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:26

Renate1970

Lef is Leven

Hier ook sinds gisteren in het bezit van de LG Optimus 7.5 en ook meteen alle updates binnen gekregen. Uiteraard weet ik de verschillen niet maar tenopzichte van android haal ik nu wel makkelijk een hele dag met de accu.

Samsung s24, Samsung Watch ultra, Steamdeck, Nintendo Switch light, PS 4, iPad Pro 2022

Pagina: 1 2 Laatste