Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Rimketje
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21-10 20:20
Na een smartphone, nu ook de interesse in een tablet. Al langer opzoek en veel vergeleken met elkaar.. Maarja, de echte keuze en zie ik er niet een over het hoofd.
Wat ik zoek:
- Tablet van 10 inch
- Android 4.0 (Of zicht op snelle update)
- Mogelijkheid tot goed films kijken (Ruimte via HDD of SD/MicroSD)
- Games
- Mogelijk tot aansluiten USB/Bluetooth toetsenbord
- Aansluiten mogelijk op TV
- Redelijk snel.
- Budget: Liefst onder de 300 euro. (Of max 350)

Ik ben gewoon uit nieuwsgierigheid altijd opzoek naar nieuwe apps, launchers etc. Dus die moet hij zonder problemen draaien..

Welke ik al heb gezien en wel volgens mij vind voldoen:
Archos G9 101 Turbo (De 250GB of de 16GB)
Samsung tab (al dan niet de plus variant)

Nog andere suggesties? En iemand die een van de twee bovenstaande heeft en de keuze ook zo heeft gemaakt? Of iemand die de doorslaggevende mening kan geven?
Belangrijk is ook dat ik hem graag deze week nog wil kopen ivm naderende vakantie en het dus een leverbaar model moet zijn.

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Je hebt het voor het uitkiezen.

http://tweakers.net/price...-yBASqFJJ4dNb-SmqskYXQvgB

Je kan daar de tablets vergelijken en kijken welke het beste aan je eisen voldoet. En oh, je wilt de perfecte tablet het liefst met een prijs van onder de 300 euro: je zult ergens een compromis moeten sluiten - een snelle tablet met goed groot 10 inch scherm, Android 4.0, alle apps zonder problemen afspeelt en heel veel opslagruimte voor 300 euro... bijna onmogelijk.

[ Voor 39% gewijzigd door Uniciteit op 01-07-2012 18:07 ]

• Rimketje
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21-10 20:20
Tuurlijk, de beste is ook de duurste.. Maar voor binnen mijn budget.. Of iemand dan mee kan denken (uit eigen ervaring bijv) welke het ideaalst zou zijn..
En qua ruimte.. Dat kan ook dmv (micro)SD kaartjes.. Dus dan hoeft de interne opslag niet groot te zijn maar wel bijv mogelijkheid tot uitbreiden via (micro)SD..

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:37
Ik zou zelf denken aan een Asus 300T maar ik weet niet hoe het staat met de BTW acties e.d. van Saturn, MediaMarkt, etc., maar ik ben bang dat die al zijn afgelopen? Toen kon je nl. een Asus 300T voor plusminus 350 euro kopen (uit mijn hoofd), dat zou een perfecte tablet zijn voor jouw eisen. 10 inch, Tegra 3 (snel), IPS scherm. Wellicht dat je eens kan kijken of iemand deze evt. tweedehands verkoopt als de actie niet geldt?

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:20

StrongArmLance

Endless flow

Google Nexus 7-Tablet gerucht dat er ook een 10inch van komt, in totaal 16gb voor de grootste versie geen sd.

Anders de htc flyer, 32 gb intern en uitbreidbaar, 1,5ghz processor, wel 7inch.

Archos is wel briljant voor films moet ik zeggen

[ Voor 82% gewijzigd door StrongArmLance op 01-07-2012 19:28 ]