Synology playlist editten

Pagina: 1
Acties:
  • 118 views

• johnline
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-01 13:51
Hoe kan ik anders dan in de dsm webmanager mijn playlists bewerken?
In itunes is er simpelweg geen mogelijkheid om bijv. mp3'tjes te slepen naar een zogenaamde shared playlist.
Ik heb een aantal tooltjes geprobeerd waaronder vlc / songbird en ga zo even door...

Audiostation ervaar ik als onhandig en traag als ik bijv. 100 mp3'tjes in 10 verschillende playlists wil onderbrengen.

Wat wel gelukt is; een lokale itunes playlist maken, de playlist middels notepad bewerken zodat deze matched met het synology playlist standaard en 'm vervolgens in de playlist map van de shared music map plaatsen. Erg omslachtig natuurlijk...

Iemand ideeen?

Verwijderd

Hoi Johnline,

Welkom op GoT! Ik vind het vervelend, maar helaas moet ik je eerste topic alweer sluiten. Heb je gebruiksvragen over Synology NAS-apparaten? Dan kun je het beste in het grote Synology-topic je verhaal doen.

Mocht je in de toekomst een topic aanmaken, lees dan eerst goed de FAQ/beleidstopics bovenaan de topiclijst en maak een goede uitgebreide startpost. Zo weet ik niet wat een DSM Webmanager is, en je vermeldt ook niet wat voor Synology-apparaat je gebruikt. Kortom, zo'n eerste startpost kan veel beter. Probeer het nu eerst eens in Het Grote Synology-topic. :)

Groeten,
CiPHER

Dit topic is gesloten.