Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Aankoop 2de handswagen

Pagina: 1
Acties:
  • 455 views

• Sabo
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-10 19:54
Beste tweakers!

Aangezien ik zelf nog nooit een wagen heb gekocht en dat waarschijnlijk binnenkort ga doen zou ik graag enkelen dingen willen vragen.
Waar moet je namelijk op letten bij de aankoop van een 2de handswagen?
Welke dingen zijn belangrijk en waar moet je echt rekening mee houden?

Dankjewel! :)

• martijn_tje
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-11 18:33
Volgens mij kan je na wat zoekwerk je vraag beter in onderstaand topic stellen.

Probeer dan ook al wat meer informatie te geven over bijvoorbeeld je budget, hoeveel je verwacht te gaan rijden, wat voor auto en motorisering je op het oog hebt enz. Met Meer informatie kan je meer nuttige tips krijgen.

\[C-BBG] Eerste auto voor starter met klein budget

[ Voor 66% gewijzigd door martijn_tje op 29-06-2012 22:58 ]

Sony A6600 + Sigma 16 f/1.4, Tamron 17-70 f/2.8, Sigma 30 f/1.4, Sigma 56 f/1.4, Tamron 70-180 f/2.8 en Meike Mk320

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:23

NoFearCreations

3DPrint the world!

Of in het merk specifieke topic, omdat je bij iedere auto weer op iets anders moet letten.

Belangrijkste:

"If it's too good to be true, then it probably is"

---RAWE CEEK!!!---

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Je moet er voornamelijk op letten dat ie geen mankementen heeft en niet te duur is.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:17

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Welke handswagen heb je nu, en waarom wil je een tweede exemplaar? Oftewel: wat verwacht je van de extra handswagen?

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• unimatrix zero
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-11 23:16
Hier staat een 2de handswagen te koop: http://www.aanbod.be/auto...de-handswagen-836260.html

Klinkt niet gek voor die prijs :)

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Voor een onderbouwde post, voorzien van infomatie over wat je zelf al hebt gezocht, de auto keuzes en specifieke vragen staan wij altijd open. Dit is echter veel te algemeen, en toont weinig inzet van TS kant.

Het beste startpunt lijkt me de eerder gegeven link: \[C-BBG] Eerste auto voor starter met klein budget
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.