Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Wie kan mij een koopadvies geven?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik wil graag een nieuwe laptop aan gaan schaffen maar er is zoveel keuze en zoveel modellen dat ik het gewoon weg niet meer weet.

1. Mijn budget is 650 euro.
2. Het liefst een 15.6 inch scherm, geen grotere of kleinere.
3. Toetsenbord grootte toetsen hebben met spelling tussen de keys.
4. Ik game er helemaal niet op, is alleen voor werk maar wel af en toe een beetje photoshop en grootte zip bestanden uitpakken en kladblok files openen van 200 MB.
5. Toetsenbord moet een numeriek keypad hebben.
6. Het moet mogelijk zijn om drivers los te downloaden zodat ik niet afhankelijk ben van de standaard recovery software maar dat ik gewoon mijn eigen windows clean kan installeren.
7. Geen glanzend spiegelend scherm.

Ik zat zelf een beetje aan deze laptop te denken:

http://www.alternate.nl/h...2EA)/994701/?tk=8&lk=4990

Maar ik lees weer in reviews dat de fan erg snel aanslaat en dat ie best wat lawaai maakt en dat vindt ik dan ook weer een groot nadeel als dat zo is.

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:47

JT

VETAK y0

Wat heb je nog meer gevonden? In de pricewatch kan je allemaal filters instellen.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• brambo123
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14:40
Uuuu, je wilt 15,6" maar geen 15,6" (wat kleiner is als 17")??
Snel even verandert zie ik...

[ Voor 23% gewijzigd door brambo123 op 29-06-2012 11:02 ]

Verwijderd

Topicstarter
JT schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 11:01:
Wat heb je nog meer gevonden? In de pricewatch kan je allemaal filters instellen.
Dank je wel voor je snelle reactie. eigenlijk nog niet veel anders in dat budget.

Weet eigenlijk ook niet of ik wel voor een AMD A6 moet gaan of toch een intel i3 of i5

Verwijderd

Topicstarter
brambo123 schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 11:02:
Uuuu, je wilt 15,6" maar geen 15,6" (wat kleiner is als 17")??
sorry ik bedoel dat ik het liefst gewoon 15.6 wil. niet kleiner of groter.

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 30-11 15:00

KoffieNT

banaan

Bedenk even of je het belangrijk vind dat hij licht is, constant 3 kilo meeslepen valt (mij iig) tegen.
Denk ook even na over de resolutie. 1366x768 is een gangbare resolutie voor 15,6". Je hebt ook 1920x1080, maar daar betaal je weer voor.
Moet er D-sub en HDMI op zitten?
Ga je voor een gewone harde schijf, of wil je al een ssd? Misschien nu een gewone harde schijf en later een ssd (dat laatste zou ik doen).

Als ik zo snel even kijk, vind ik deze wel leuk, maar er zijn ook veel anderen interessant.

edit: Ah, een niet glanzend scherm. Ja, daar moet je even specifiek op zoeken.

[ Voor 3% gewijzigd door KoffieNT op 29-06-2012 11:07 ]

:D

• martijntjuhh
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-05 19:15
Ik heb zelf sinds kort een Dell Inspiron 15R. Heb hem gekocht voor 599,- en ben er tot nu toe zeer tevreden over.
Dit model is volgensmij nu niet meer te verkrijgen op de website van Dell.

Het is bedoening, niet bedoeling

• Mike2k
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02:33

Mike2k

Zone grote vuurbal jonge! BAM!

De vorige keer (Welke laptop kan ik het beste nemen?) stelde je een vergelijkbare vraag met een vergelijkbare, karige inzet.

Eigenlijk is het enige wat je doen een wensenlijstje dumpen en hopen dat wij met een kant en klare oplossing komen.

Bijv. die grootte van het toetsenbord en de ruimte tussen de toetsen is natuurlijk totaal subjectief.
Nu krijg je allerlei tweakers die, heel goedbedoeld, een hoop merken en modellen opsommen...

Wat zegt de notebook BBG?

You definitely rate about a 9.0 on my weird-shit-o-meter
Chuck Norris doesn't dial the wrong number. You answer the wrong phone.

Verwijderd

Topicstarter
KoffieNT schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 11:06:
Bedenk even of je het belangrijk vind dat hij licht is, constant 3 kilo meeslepen valt (mij iig) tegen.
Denk ook even na over de resolutie. 1366x768 is een gangbare resolutie voor 15,6". Je hebt ook 1920x1080, maar daar betaal je weer voor.
Moet er D-sub en HDMI op zitten?
Ga je voor een gewone harde schijf, of wil je al een ssd? Misschien nu een gewone harde schijf en later een ssd (dat laatste zou ik doen).

Als ik zo snel even kijk, vind ik deze wel leuk, maar er zijn ook veel anderen interessant.

edit: Ah, een niet glanzend scherm. Ja, daar moet je even specifiek op zoeken.
Gewicht maak niet uit. 15.6 op 1366 x 768 is prima, hoef geen d-sub en hdmi. Ik heb al een SSD schijf in bezit plus nog liggen 4 GB DDR3 dus die kunnen mooi mee.

Verwijderd

Topicstarter
Mike2k schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 11:07:
De vorige keer (Welke laptop kan ik het beste nemen?) stelde je een vergelijkbare vraag met een vergelijkbare, karige inzet.

Eigenlijk is het enige wat je doen een wensenlijstje dumpen en hopen dat wij met een kant en klare oplossing komen.

Bijv. die grootte van het toetsenbord en de ruimte tussen de toetsen is natuurlijk totaal subjectief.
Nu krijg je allerlei tweakers die, heel goedbedoeld, een hoop merken en modellen opsommen...

Wat zegt de notebook BBG?
Ja in 2008 en nu koop ik weer een nieuwe in hetzelfde budget is dat raar?

Ja en zie de teleurstellende antwoorden van toen.

Ik vraag gewoon advies voor merk etc, is Dell een optie? of maar niet doen?

• electrom
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-10 16:38

electrom

Sapiens ars vivendi

Pricewatch filters. Natuurlijk moet je zelf maar beslissen maar voor jouw eisen zijn er heel veel laptops. Als je weet voor welk merk je wilt gaan zou het al een stuk makkelijker zijn.

HTC One X+ - Toshiba Satellite C660 - Qware Pro 3 7" - Ipod Touch v4 | Website | Specs | Twitter

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil juist advies voor het merk ;) model kom ik wel uit, maar wat kan ik het beste nemen?

HP, Acer, Asus etc.

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:47

JT

VETAK y0

Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 11:02:
[...]

Dank je wel voor je snelle reactie. eigenlijk nog niet veel anders in dat budget.

Weet eigenlijk ook niet of ik wel voor een AMD A6 moet gaan of toch een intel i3 of i5
AMD is leuk als je belang hebt bij een snellere geintegreerde GPU. Heb je puur CPU kracht nodig dan kan je beter de Intel nemen.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Topicstarter
Ok dank je :)
Pagina: 1