Toon posts:

Welke laptop kan ik het beste nemen?

Pagina: 1
Acties:
  • 495 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik sta op het punt een nieuwe laptop te kopen maar twijfel tussen deze 2:

http://www.sallandautomat...productinfo.php?pid=48040

http://www.sallandautomat...productinfo.php?pid=47149

Ik weet dat asus op het algemeen een beter merk is dan Acer, maar het het puur voor in huis gebruik.

De reden dat ik twijfel is omdat ik vindt dat Acer voor minder geld veel meer kan bieden zoals Blue-Ray, built in subwoofer, HDMI.

Maar asus is natuurlijk veel steviger, dus ik twijfel behoorlijk maar misschien kan iemand mij ff helpen en duidelijke tips geven waarom juist wel of niet welke van de 2.

• Felke
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18:42
1: je links werken niet
2: de reden dat je twijfelt is nogal vaag.. asus een beter merk dan acer (waar basseer je dit op?) en asus is veel steviger (leg uit)
3: iets meer moeite doen om een startpost te openen kan geen kwaad, geef wat meer informatie waarvoor je de laptop gaat gebruiken.
4: mja.. wat moeten we hier nou van zeggen...

• Ray
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-11 18:20

Ray

helaas is dit precies het soort topic 'wat moet ik kopen' die hier niet gewenst zijn...lees de faq er eens op na hoe het wel moet

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-12 12:54

TheBorg

Resistance is futile.

Neem bij een laptop in ieder geval 3 jaar garantie en schrijf hem ook in 3 jaar af. Dat kan een hoop teleurstelling voorkomen.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Welkom op GoT. Voor je topics opent kun je beter eerst het beleid doorlezen, zoals in CSL het CSL Beleid en ook de CSL FAQ. Daar staat Ik wil een nieuwe laptop kopen, welke?, en de Notebook FAQ. Bottomline is dat je het zelf moet uitzoeken, vergelijk de specificaties met elkaar en zoek reviews op. Daarmee gewapend moet je zelf een keuze maken. Succes :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-11 22:43

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Hey andyv1979,

Wij kunnen jou hier niet mee helpen. Aangezien er zo onwijs veel verschillende laptops zijn en ieder persoon andere wensen/eisen heeft, is het niet te doen om hier iedereen advies te laten vragen over welk model te kopen. Persoon A zal je melden om product A te kopen, maar Persoon B zal je melden dat hij alleen maar problemen heeft gehad met product A van merk A, dus zal product B kiezen.... En vica versa....

Niet te doen dus.

Lees ook even het CSL Beleid door en dan voornamlijke het kopje Welke? in CSL Beleid

Succes met de keuze :)

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.