- Opnameresolutie 720x480, 30fps
- Accuduur 2 uur
- Zo groot als je duim
Toestemming nodig voor bekijken van YouTube
Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.
Bekijk op YouTubeToestemming nodig voor bekijken van YouTube
Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.
Bekijk op YouTubeToestemming nodig voor bekijken van YouTube
Bekijk op YouTubeOmdat de camera licht is en makkelijk op te hangen heb ik er twee gekocht om overzichts-filmpjes te maken van een festival. Op dit moment test ik hoe lang ze zonder opladen volhouden. Als ze het niet lang genoeg doen ga ik 'm modden - er zit een 3.7V batterijtje op 220mA, dus dat is vrij gemakkelijk te vervangen denk ik.
Heeft iemand anders ervaringen met deze apparaatjes?
[ Voor 3% gewijzigd door Mithrandir op 27-06-2012 15:15 ]