Toon posts:

Lenovo Ideacentre A720 Q&A/feedback topic

Pagina: 1
Acties:

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-09 22:07
Mede-auteur:
  • Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 26-09 22:34

Wilbert de Vries

Al je vragen over de "Win de Lenovo Ideacentre A720 met een creatief idee" actie kun je hier kwijt.

Hoe gaat het inzenden precies in zijn werk? In dit topic “Inzendingen Lenovo Ideacentre A720” kun je je inzending kwijt. Let wel, je mag daar maar een keer posten (dat bericht mag je natuurlijk wel aanpassen). Het is niet toegestaan om daar op welke manier dan ook commentaar te geven op inzendingen van anderen. Doe je dat wel dan ben je automatisch gediskwalificeerd. Ook mensen die niet meedoen mogen niet reageren. Alle vragen en opmerkingen die je hebt kun je in dit feedback topic kwijt.

Spelregels:
  • Deelname geldt alleen voor geregistreerde en ingelogde bezoekers
  • Medewerkers en vrijwilligers van Tweakers.net zijn uitgesloten van deelname
  • Binnen een week na ontvangst van de A720 publiceert de tester een productreview in de pricewatch conform het winnende plan
  • De inzendingen worden beoordeeld op haalbaarheid en creativiteit
  • Over de uitslag wordt niet gecorrespondeerd,
  • Aanmelden kan tot en met 2 juli 2012 23.59 uur
  • De winnaar wordt uiterlijk op 9 juli 2012 geselecteerd en krijgt hiervan voor 17 uur bericht

• Zerfox
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-09 10:54

Zerfox

^this guy

Ik wou even zeggen dat ik het mooi vind dat Tweakers.net het nu anders aanpakt!
De vorige keren zag je in de reacties van de desbetreffende actie vaak nog veel commotie omdat een vrijwel onbekend persoon de prijs won.

Leuk dat jullie mensen nu daadwerkelijk iets laten doen om de prijs te winnen!

• Anoniem: 303530
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Win de Lenovo Ideacentre A720 met een creatief idee
Binnen een week na ontvangst van de A720publiceert de tester een productreview in de pricewatch conform het winnende plan
plan: Maak kans op IdeaCentre A720-all-in-one
De uiteindelijke winnaar ontvangt de A720 als prijs, waarna we binnen twee weken de userreview online verwachten,

• Neomess
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-09 16:25

Neomess

neomess.nl

oeps

[Voor 98% gewijzigd door Neomess op 26-06-2012 10:54]

Intel Core i5-6400 | Gigabyte GA-B150M-D3H | Gigabyte GV-R939G1 GAMING-8GD | Codegen 4U-500 | Scythe Mugen 2 Rev. B | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | Cooler Master GM G550M | Crucial M500 2,5" 240GB

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 30-09 16:21

TheNephilim

Wtfuzzle

Leuke actie! ^^

Eens even zien of ik met een leuke invulling voor het gebruik kan komen, moet wel lukken hoor, maar er zullen vast een heleboel inzendingen komen. :o

Nog een alternatief voor het gewoon 'meedoen' klikken; elke kilokarma is een lot, zo maken mensen die veel aan tweakers.net bijdragen meer kans.

• zeef
TheNephilim schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 12:53:
Leuke actie! ^^

Eens even zien of ik met een leuke invulling voor het gebruik kan komen, moet wel lukken hoor, maar er zullen vast een heleboel inzendingen komen. :o

Nog een alternatief voor het gewoon 'meedoen' klikken; elke kilokarma is een lot, zo maken mensen die veel aan tweakers.net bijdragen meer kans.
Ook mensen die veel lezen of in V&A handelen zijn actief maar met minder karma. We houden de kansen daarom voor iedereen gelijk, van karmakeizer tot n00b met account van een dag. :)

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-09 15:37

Dima_2005

T.net-verslaafde

Belgen mogen toch meedoen he?
Anders heb ik voor niks 2 uur zitten Photoshoppen :+

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

Anoniem: 365841

Goed bezig jongens!

[Voor 94% gewijzigd door Anoniem: 365841 op 26-06-2012 21:14]

• zeef
Dima_2005 schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 14:33:
Belgen mogen toch meedoen he?
Anders heb ik voor niks 2 uur zitten Photoshoppen :+
Ja hoor, van harte welkom. :)

• carnelain
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21-07 12:32
Iedereen ik zo enthousiast van dit aparaat. Ik trouwens ook. En hoewel het kantelbare scherm vernieuwend is is het touchscreen in een AIO is dat niet. Iemand dit geweldige apparaat als bekeken?

• Maartenre
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-08 15:36
Ook een mooie concurrent maar dan met Sandy Bridge en zonder touch en BluRay

• rik012
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-09 13:04
ik zal hem gebruiken voor films kijken en foto`s bewerken en natuurlijk internetten dit zijn wel echt de dingen want gamen zal hier niet zo goed voor zijn

• zeef
Modbreak:Alleen inzendingen die in Win de Lenovo Ideacentre A720 met een creatief idee geplaatst zijn doen mee.
Dus wat in dit topic staat wordt niet beoordeeld! :)

• Zerfox
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-09 10:54

Zerfox

^this guy

En nu maar wachten tot 9 juli :)
Krijgen we ook te zien wie de gelukkige Tweaker is? Of blijft dat geheim?

• stean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-09 14:38
Zerfox schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 12:39:
Krijgen we ook te zien wie de gelukkige Tweaker is? Of blijft dat geheim?
in zijn review wellicht?

-hello

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22:48
Zerfox schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 12:39:
Wat een klote actie, hè? :P
Als ik het geld had gehad had ik er al lang 1 gehaald tijdens de actie, wat een mooi ding.

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

• HKS-Skyline
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-09 13:38

HKS-Skyline

Vroooom ?

Ik ben ook erg benieuwd naar de uitslag, omdat het om een wedstrijd gaat waar iets voor moet worden gedaan is het aantal inzendingen veel minder dan met andere wedstrijden, dat is natuurlijk goed nieuws voor de tweakers die wel mee doen. :Y)
Maandag avond is waarschijnlijk mijn F5 toets aan vervanging toe ;)

• StWesleyT
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-09 12:53
Helemaal eens met HKS-skyline :)
Dus meer dan een leuke poll/"give-away".

[Voor 15% gewijzigd door StWesleyT op 07-07-2012 16:04]

Qmotion MiniMaatPC2050. PSN: StWesleyT

Acties:
  • 0Henk 'm!

• stean
spannend.......voor 17 uur...... >:)

-hello

Acties:
  • 0Henk 'm!

• danielbakker
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-08 15:16
Komt er ook nog een berichtje met wie er straks gewonnen heeft? alhoewel, het zal niet echt nodig zijn, de winnaar zal het hier zelf wel melden ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 405407

Ben benieuwd, voor vijf uur, denk dat ik er naast gegrepen heb dan! Helaas, maar degene die hem heeft gewonnen: gefeliciteerd en meld jezelf even, ik ben benieuwd naar je creativiteit! Gefeliciteerd :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• gangstahh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-08 19:01
Hmm ik ben benieuwd wie gewonnen heeft ;P ik ben het helaas niet? tenzij ze pas om 17 uur mailtje verzenden..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• stean
hoop binnen 3 min... hier op de klok...... >:)

[Voor 8% gewijzigd door stean op 09-07-2012 16:58]

-hello

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Blokmeister
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 19:08
Nou, wie oh wie?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:40
Met dit filmpje (en de post natuurlijk met plannetje) heb ik gewonnen :)

Net overeenkomst getekend en verzonden, ik neem aan dat ik het hier wel mag melden. Heb er ontzettend zin in om er mee aan de slag te gaan, kon eigenlijk niet beter uitkomen, net vakantie gekregen en qua financiën zat een nieuwe pc er het komend jaar gewoon niet in. Ben ontzettend blij met de prijs, mijn vrouw kon het niet geloven en Jozua sloeg spontaan aan het huilen van mijn enthousiaste (mogelijk dierlijke) kreten :D

Ga toffe filmpjes maken!

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=E4eSIlb9R40]

[Voor 4% gewijzigd door DarkShadow op 09-07-2012 17:27]

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 405407

Verdient gewonnen vind ik! Veel plezier er mee :D!!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• lightstyle
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-09-2021
DarkShadow schreef op maandag 09 juli 2012 @ 17:27:

Net overeenkomst getekend en verzonden, ik neem aan dat ik het hier wel mag melden. Heb er ontzettend zin in om er mee aan de slag te gaan, kon eigenlijk niet beter uitkomen, net vakantie gekregen en qua financiën zat een nieuwe pc er het komend jaar gewoon niet in. Ben ontzettend blij met de prijs, mijn vrouw kon het niet geloven en Jozua sloeg spontaan aan het huilen van mijn enthousiaste (mogelijk dierlijke) kreten :D

Ga toffe filmpjes maken!

[video]
Gefeliciteerd! Wel laatste keer dat ik aan dit soort acties mee doe. Volgens mij komt mijn smaak niet echt overeen met dat van de prijsvraag jury-en :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 283529

Top, die komt goed terecht! Kijk nu al uit naar het verslag. En van harte!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-09 15:37

Dima_2005

T.net-verslaafde

Haha, hoe wist ik het, een van de last-minute inzendingen heeft gewonnen. Gefeliciteerd.

Het was op zich wel een redelijk inzending, veel plezier ermee. Wel een opvallende keuze van de jury.

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

• stean
. Gefeliciteerd.
Dima_2005 schreef op maandag 09 juli 2012 @ 19:34:
Het was op zich wel een redelijk inzending, veel plezier ermee. Wel een opvallende keuze van de jury.
komt er een toelichting van de jury?

-hello

• ZeroXT
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-09 12:27
Van harte gefeliciteerd! Maar zoals hierboven ook al werd gezegd, vind ik ook dat het een opvallende keus is geweest van de jury. ik wacht op de toelichting:)

• ozothebozo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 30-09 11:18
Gefeliciteerd, veel plezier ermee, samen!

• gangstahh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-08 19:01
Gefeliciteerd!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22:48
Ik had het kunnen weten. Ook niet mijn smaak, maar als je een link naar dat filmpje in je cv zet zal je binnenkort wel een uitnodiging van de marketingafdeling van Apple krijgen! Gefeliciteerd ;)

[Voor 6% gewijzigd door Ample Energy op 10-07-2012 19:18]

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

• luk3
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-09 17:45
DarkShadow schreef op maandag 09 juli 2012 @ 17:27:

Ga toffe filmpjes maken!

[video]
Gefeliciteerd! Prachtige inzending :)

• soomers
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-04 07:33
Mooie inzending ;) Dat staat vast, en je hoorde in mn top 3 van inzendingen (waar ik zelf niet instond haha!) maar was ook bij mij niet op nummer 1. Wellicht dat ik daarom ook geen deel uitmaak van de jury ;)
Heel veel plezier ermee en zorg voor een mooie review, die we allemaal kunnen lezen/zien!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:35
Helemooie inzending :), de manier van filmen ook erg tof gedaan !
Pagina: 1

Google Pixel 7 Sony WH-1000XM5 Apple iPhone 14 Samsung Galaxy Watch5, 44mm Sonic Frontiers Samsung Galaxy Z Fold4 Insta360 X3 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee