WernerL schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 18:32:
Beetje jammer dat mijn computer Metro 2033 net niet trekt. Het is al ook een oud beestje. Nouja, de framerate is hoog genoeg, maar zodra er hordes vijanden op me afkomen wordt het een snelle diaschow. Beetje jammer.

Jammer wel ja, maar dat had je toch wel een beetje kunnen verwachten met een AM2-systeem en een 8600GT, toch?

10K schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 20:39:
[...]
Bedankt, dit is echt een uitkomst in het algemeen voor als je geen creditcard hebt en toch snel wil betalen.
Maar Steam accepteert toch gewoon iDeal in dit geval?
Ik ga iig GTA IV niet laten liggen voor dat geld, en maar hopen dat ik redelijke framerates heb.
Je kunt PayPal ook gewoon aan je bankrekening koppelen, dan werkt het ook 'direct' (net zoals een CC of iDeal).
En als je dat niet wilt, accepteert PayPal tegenwoordig ook iDeal om geld toe te voegen
En Steam accepteert zelf ook iDeal btw.
DeNeusbeer schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 21:58:
Hmm, wanneer weet je dat je teveel steam-games hebt? Als je een game in de aanbieding ziet, het filmpje & de screenshots bekijkt, en denkt: Hey, die is leuk! om vervolgens naar beneden te scrollen en te zien "You already own this game". Dat overkwam mij gister met Cave Story+ Ik dus dubbel blij, en een leuke game om te spelen, en het kost me niets

Dat heb ik ook wel eens. Indie bundles zijn in mijn geval de schuldige

Dreanor schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 22:08:
Edit: Even een ander vraagje! Nu ik dankzij deze Summer Sale meer en meer games op mijn account krijg ben ik ze aan het indelen in "genres".
Welk genre zouden jullie batman, assasin's creed e.d. gooien? Action adventure, Free Roam Adventure of iets heel anders?
Dat heb ik ook een keer gedaan, maar toen kwam er een Steam update oid en waren alle categories reset

En toen had ik geen zin meer om mijn ruim 200 games opnieuw in te delen

Oh, Assassin's Creed is duidelijk Action. Batman geen idee
[
Voor 78% gewijzigd door
Compizfox op 18-07-2012 00:14
]