Morrar schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 14:55:
Hmmm denk dat ik Crysis 2 ook maar even aanschaf. Geen idee of het pack meerwaarde heeft aangezien ik de oudere versies denk ik toch niet meer ga spelen (tja aan de andere kant scheelt het 3 euro).
Zit verder te twijfelen over Assassin's Creed: Revelations. Niks uit die serie gespeeld dus vraag me af of het dan leuk is of niet. Idem voor Fable III eigenlijk. Iemand die daar iets zinnigs over kan zeggen?
Edit@TehBhigBhowz: OK, negeer m'n vraag dan maar. Aan de andere kant wordt hier volgens mij alleen maar over de games gesproken, maar goed....
Als je niets uit AC serie hebt gespeeld moet je gewoon bij deeltje 1 beginnen, dan deel 2, dan brotherhood en dan revelations. Het is een serie die prima te volgen is als je een deel mist, maar dat haalt wel een deel van de sfeer uit de game.
Verder is de gameplay gedurende de games sterk verbeterd. Waar je in de 1e game al snel een hekel kreeg aan de irritante en herhalende combat (eigenlijk doe je constant wachten op de counter) is het bij de latere delen al een stuk leuker en loop je zelfs graag op wat soldaten af omdat het gewoon een stuk leuker en makkelijker is geworden. Op zich zou je deel 1 en 2 even snel kunnen doen door het verhaal even door te lopen en daarna met de andere 2 delen wat meer in detail gaan, meer sidemissies en meer free-roaming doen (dat is daar ook echt veel leuker).
Het blijft een serie die je als gamer eigenlijk niet mag missen, zeker als je van een goed verhaal houd, (in de latere games) goede combat, leuk klim/klauterwerk, sluipwerk afgewisseld met wat gave actie en een hele aparte unieke mooie sfeer. Er is zoveel aandacht besteed aan de details en de omgeving dat je soms (vooral in de laatste 2 delen) gewoon even stil wilt staan in een omgeving om er even van te genieten.
Het is dat ik ze al op de 360 heb gespeeld en uitgespeeld, anders had ik ze nu wel aangeschaft, maar niet alleen Revelations.
Mocht je nieuw zijn dan is de AC Pack wel een aanrader. Kost niet zo heel veel meer dan Revelations, dus doe er je voordeel mee! (29,99 vs 13,59)
[
Voor 3% gewijzigd door
Martinspire op 17-07-2012 16:46
]