Steam Summersale 2012

Pagina: 1 ... 21 ... 33 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 19:21
Haha ik heb hem inderdaad goed vermaakt met deel 1. deel 2 was wel aardig had ik gelezen. Maar slecht kan nog steeds 5 euro waard zijn. Alleen als die zaken opgelost zijn;)

[ Voor 3% gewijzigd door jantje 2 op 17-07-2012 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ko-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 16:32

-ko-

Leidend Voorwerp

Gisteren Hitman serie gekocht. Jammer dat contracts er dan net weer niet bij zit..

Veel plezier beleefd aan Blood Money, nu al.

Wa Doede Nou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Age of Empires III: Complete Collection van 36 euro voor 9 euro .dagaanbieding .75 %discount...die kan ik niet laten schieten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Sn0wblind schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 01:22:
[modbreak]Lees eventjes de topic waarschuwing. Het gaat in dit topic om de Steam summersale en niet inhoudelijk over de games.[/]
Euhm, waarom bestaat dit topic dan? Om wat te pochen met wat je hebt gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Asgaro schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 14:46:
[...]

Euhm, waarom bestaat dit topic dan? Om wat te pochen met wat je hebt gekocht?
Of om nog even dubbel op aan te duiden dat bijvoorbeeld Skyrim 50% goedkoper is -_- /sarcasm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 14:45:
Age of Empires III: Complete Collection van 36 euro voor 9 euro .dagaanbieding .75 %discount...die kan ik niet laten schieten :P
Age of empires 3 collectie kost sowieso maar 10 euro, gewoon normaal zonder korting. Je hebt je zelf flink genaaid. Microsoft zelf heeft em nog voor 10 cent verkocht.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-09 20:38

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

De camera van Dungeon Siege 3 is best wel belabberd, voor de rest valt het wel mee. Maar ik heb Dungeon Siege Complete gekocht met 1 en 2 erbij, dus dat maakt heel veel goed. :)

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 18:48
Hmmm denk dat ik Crysis 2 ook maar even aanschaf. Geen idee of het pack meerwaarde heeft aangezien ik de oudere versies denk ik toch niet meer ga spelen (tja aan de andere kant scheelt het 3 euro).

Zit verder te twijfelen over Assassin's Creed: Revelations. Niks uit die serie gespeeld dus vraag me af of het dan leuk is of niet. Idem voor Fable III eigenlijk. Iemand die daar iets zinnigs over kan zeggen?

Edit@TehBhigBhowz: OK, negeer m'n vraag dan maar. Aan de andere kant wordt hier volgens mij alleen maar over de games gesproken, maar goed....

[ Voor 15% gewijzigd door Morrar op 17-07-2012 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Postius schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 14:51:
[...]

Age of empires 3 collectie kost sowieso maar 10 euro, gewoon normaal zonder korting. Je hebt je zelf flink genaaid. Microsoft zelf heeft em nog voor 10 cent verkocht.
mja...mezelf flink naaien heeft dit keer geen pijn opgeleverd...vind 10 euro prima voor deze collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nevermind. |:(

[ Voor 134% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2012 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Das slechts in 720p...
Als je dan toch de game het verhaaltje volledig wilt bekijken (wat ik ook heb gedaan), kan je beter de ultieme ervaring in 1080p hebben:
Morrar schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 14:55:
Hmmm denk dat ik Crysis 2 ook maar even aanschaf. Geen idee of het pack meerwaarde heeft aangezien ik de oudere versies denk ik toch niet meer ga spelen (tja aan de andere kant scheelt het 3 euro).

Zit verder te twijfelen over Assassin's Creed: Revelations. Niks uit die serie gespeeld dus vraag me af of het dan leuk is of niet. Idem voor Fable III eigenlijk. Iemand die daar iets zinnigs over kan zeggen?

Edit@TehBhigBhowz: OK, negeer m'n vraag dan maar. Aan de andere kant wordt hier volgens mij alleen maar over de games gesproken, maar goed....
Als ik één AC game zou moeten kiezen, is het Assassin's Creed 2. Dit is feitelijk de "base game". En Brotherhood en Revelations zijn spin-offs. Als je die koopt, zou je niets van het verhaal snappen.

Daarnaast zijn er niet zo veel features in de spin-offs bijgekomen. Ook heeft énkel Assassin's Creed 2 een moment waar er een heuse carnaval aan de gang is. Das tijdelijk, maar ik vond dat leuk. :D
Afbeeldingslocatie: http://i233.photobucket.com/albums/ee76/WildCatZA/Assassins%20Creed%20II%20Screenshots/AC2-Venice-04.jpg
Dit ziet er ongelofelijk uit, en ik wou echt dat de spin-offs dit ook hadden, maar niet dus. :-/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 18:48
Kijk daar kan ik wat mee! Bedankt en nogmaals excuses voor de topicvervuiling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11:03

Compizfox

Bait for wenchmarks

Asgaro schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 15:02:
[...]

Das slechts in 720p...
Als je dan toch de game het verhaaltje volledig wilt bekijken (wat ik ook heb gedaan), kan je beter de ultieme ervaring in 1080p hebben:
[video]
Die filmpjes zijn idd een aanrader. Veel prettiger om naar te kijken dan die andere die is gepost imho.
Maar hij heeft hem alleen niet afgemaakt... Deel 7 (het laatste deel) is er nog steeds niet.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:25
Steam heeft mijn vakantie net wat leuker gemaakt, want op dit moment staan Assassins Creed, Knights of The Old Republic - destijds helemaal grijs gespeeld! - en Amnesia: The Dark Descent in de download. :D

Wat de laatste game betreft ben ik erg benieuwd naar het spel. Ik heb heel wat positieve en vooral angstige (;)) geluiden gehoord, maar het zou een aanrader moeten zijn. Guess I'll find out in a bit! Nu nog even wachten tot het donker is. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Morrar schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 15:05:
Kijk daar kan ik wat mee! Bedankt en nogmaals excuses voor de topicvervuiling :)
Nja, ik snap ook niet waarom de mods tegen het geven zijn van informatie over games... We zijn hier toch om nieuwe games te ontdekken?
Als iedereen al van te voren weet welke games die wil, waarom bestaat dit topic dan?

Ik vind eerder al die nutteloze "ik kocht dit al"-lijstjes iets minder interessant.
Compizfox schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 15:07:
[...]

Die filmpjes zijn idd een aanrader. Veel prettiger om naar te kijken dan die andere die is gepost imho.
Maar hij heeft hem alleen niet afgemaakt... Deel 7 (het laatste deel) is er nog steeds niet.
Das waar. Het is al lang geleden dat ik het bekeken had dus dacht er niet aan. Net voor het laatste deel moet je dan andere commentator zoeken, en het is niet zo lang meer: een 10 minuutjes :)

[ Voor 35% gewijzigd door Asgaro op 17-07-2012 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09 08:50

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

Verwijderd schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 14:38:
oke heb besloten om de steam versie te kopen. the witcher 2 Enhanced Edition
hij is nu 23,95 euro tot 23 juli....zal ie nog goedkoper worden dezer dagen? anders ga ik 'm kopen.
Wat je ook doet, wacht even met kopen, hij zit namelijk in de community sale als optie. Dat scheelt namelijk aardig in de prijs, hij wordt dan namelijk 15,99 euro i.p.v. 23,95 euro. Je kan ervoor stemmen, heb ik ook al gedaan dus laten we hopen dat het hem wordt!

[ Voor 6% gewijzigd door hifigamefreak op 17-07-2012 15:20 . Reden: Verkeerde prijs ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Asgaro schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 15:08:
Nja, ik snap ook niet waarom de mods tegen het geven zijn van informatie over games... We zijn hier toch om nieuwe games te ontdekken?
Lijkt mij ook, als je wilt weten welke games in de sale zijn kan je ook kijken op de pagina van steam zelf? Voor het ruilen van games is er wel een steam ruiltopic enzo, dat begrijp ik wel. Maar een vraag over een game dat nu in de sale op steam is lijkt me een aanvulling. Ik kom in iedergeval op nieuwe ideeen voor games en dat was altijd al zo , ook voorgaande jaren.

Maarja, ik ben geen moderator. Het valt me nu trouwens pas op dat ik ook niet echt de waarschuwing heb gelezen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hifigamefreak schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 15:13:
[...]

Wat je ook doet, wacht even met kopen, hij zit namelijk in de community sale als optie. Dat scheelt namelijk aardig in de prijs, hij wordt dan namelijk 9,99 euro i.p.v. 23.95 euro. Heb ook al voor die gestemd dus ik hoop voor je dat die het dan wordt!
Ik zag het net idd!
nog niet gekocht gelukkig....als die echt 9,99 wordt dan is dat een zeer mooie deal.
bedankt voor de tip

is de eerste keer dat ik steam gebruik overigens.
ik heb net voor 10 euro age of empire 3 gehele collectie gekocht....die zit nu in mijn account (maar wacht nog op mijn nieuwe pc om te downloaden)

is het zo als ik steam installeer...dat ik vanuit daar de spellen die ik nu koop dan kan downloaden?
want op de site zie ik nergens mijn aankopen staan

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2012 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 15:17:
is het zo als ik steam installeer...dat ik vanuit daar de spellen die ik nu koop dan kan downloaden?
jazeker, ook jaren later nog. Dus als je schrijf vol is wis je wat en kan je het later weer downloaden. Er komen ook updates uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nice....steamen heeft dus geen enkel nadeel tov een game in de winkel kopen. maar juist meer voordelen kom ik steeds meer achter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leader98
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:37
Het enige nadeel is dat je steamgames niet kan verkopen als je er op uitgekeken bent...
Maar dat kan met al die online games toch al bijna niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Zeker. Games downloaden gaat met een hedendaagse verbinding sneller dan installeren vanaf DVD, games worden automatisch geüpdatet, ga zo maar door.
Je hebt alleen geen doosje. Maar niet iedereen hecht daar waarde aan. Ik zelf vind het bij sommige games juist wel leuk om een Collector's Edition te hebben. Het mooiste van beiden is dan als je een Steamworks-game retail koopt: Dan heb je een doosje met DVD, maar kun je de code ook gewoon in Steam activeren :)
Leader98 schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 15:20:
Het enige nadeel is dat je steamgames niet kan verkopen als je er op uitgekeken bent...
Inderdaad, dat is toch nooit mogelijk geweest met PC-games. Maar volgens mij is er pas geleden een nieuwe wet aangenomen oid die je het recht geeft daarop... Ben benieuwd of Steam zich daaraan gaat aanpassen.

[ Voor 33% gewijzigd door Compizfox op 17-07-2012 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 15:19:
nice....steamen heeft dus geen enkel nadeel tov een game in de winkel kopen. maar juist meer voordelen kom ik steeds meer achter
ik koop eigenlijk heel weinig nog in de winkel, soms wat op bol.com omdat ze niet op steam staan. Ik probeer zoveel mogelijk op steam te kopen.

Het downloaden van games gaat na de sale ook weer lekker snel (of je moet die truuk gebruiken van de russische servers nu overdag). Ik download meestal pas de games na de sale.

Handleidingen zijn soms wel wat lastig te vinden, ze komen vaak in de installatiefolder terecht en dan moet je die even opzoeken. Dat is wel wat irritant. Daarin vind ik gog.com beter, dan krijg je zelfs update meldingen te zien als er handleidingen of muziek ofzo is toegevoegd. Steam update wel automatisch, maar ik kom er amper achter wat er nu aan updates uitgekomen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe zit dit dan

http://link.marktplaats.nl/562697036

zie laatste zin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Die is dus niet tweedehands maar nieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 15:31
Ik heb gisteren Hitman Blood Money gekocht, later zag ik dat Assassin's Creed 2 Deluxe Edition ook een mooi prijsje heeft. Vanavond de nieuwe deals bekijken en anders koop ik AC2 wel los.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk dat in de doos een steam key zat en die heeft de verkoper nooit gebruikt. Althans dat lijkt me zo. Ik heb hem op gog.com gekocht (volgens mij de ontwikkelaar van witcher 2) en daar krijg je gewoon een drm vrije versie.

Je kan steam games wel verkopen als je ze als gift verkoopt en nooit geinstalleerd hebt. Ruilen komt misschien wel, althans als ik naar een andere grote aanbieder kijk: amazon.com ,daar mogen amerikanen al boeken ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dus hij heeft 'm zelf nog niet geactiveerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 15:24:
dus hij heeft 'm zelf nog niet geactiveerd?
dat zou ik dan ter plekke invoeren, straks kom je thuis en werkt de key niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

check

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maargoed niet dat ik 'm ga kopen bij hem..maar was benieuwd hoe dit zat aangezien er net gezegd werd dat de steam versie niet doorverkocht kan worden, maar snap het nu

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2012 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hifigamefreak

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

Mocht The Witcher niet de community sale winnen kan je hem alsnog gerust voor 23,99 kopen, zo te zien staat hij in de pricewatch niet eens meer en was de laagste prijs voor de Enhanced Edition 28 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan doe ik idd dat...over een uur weten we wie gewonnen heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Dat zou nog wel eens goed kunnen komen: nieuws: Hof: doorverkoop softwarelicenties is toegestaan

Maar dat vergt wel een aanpassing aan de kant van Steam, gebruikersvoorwaarden e.d.
Zou het zeker goed vinden dat dit er komt, zo gun je iemand anders er ook nog lol voor. Je hoeft er niet rijk van te worden, ruilen is ook leuk! Er is hier een ruiltopic op GOT, maar dat kan alleen met games die gift zijn/licentie uit een bulkpack van een game..enfin: lees ff de topicstart ;)

Steam Trading Topic

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-09 21:23

TheAnthonyNL

PC Gamer

Asgaro schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 15:08:
Das waar. Het is al lang geleden dat ik het bekeken had dus dacht er niet aan. Net voor het laatste deel moet je dan andere commentator zoeken, en het is niet zo lang meer: een 10 minuutjes :)
YouTube: Dear Esther - Complete Playthrough 1080p

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-08 22:31
Verwijderd schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 15:27:
dan doe ik idd dat...over een uur weten we wie gewonnen heeft
Hij is ook nog niet als daily deal geweest en volgens mij ook niet als flash deal, dus zelfs na die uur zou ik nog wachten. En als hij nu niet wordt gekozen kan hij een volgende keer nog wel gekozen worden in de community choice. Advies, wachten t/m 22-7. Je hebt je nieuwe pc sowieso nog niet begrijp ik.

"Niks" is vervelender dan een game kopen die binnen een paar dagen VEEL goedkoper wordt.

[ Voor 8% gewijzigd door shenr op 17-07-2012 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klopt. maar als ie nu wint voor 9,99 dan doe ik dat.
zo niet wacht ik die 23,99 idd even af....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

overigens de percentages die er bij staan..dat is toch de discount neem ik aan gezien de - ervoor
of toch de stemmen...(die blijven hangen :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Laatst online: 08-08 22:31
Verwijderd schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 15:34:
overigens de percentages die er bij staan..dat is toch de discount neem ik aan gezien de - ervoor
Hehe, is inderdaad de discount.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10:07
Verwijderd schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 15:34:
Discount ja ;)

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 12-09 18:27
Ik voel me een beetje verneukt, net Total war: Shogun 2 - Rise of the Samurai gekocht, dat staat ook in mijn bevestigingsmail. Kan ik vervolgens alleen Shogun 2 spelen. Rise of the Samurai staat wel tussen de DLC voor €4,20. Zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMe
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08-07 20:51
Ik zit eigenlijk nog te azen op FlatOut3. Die is nog niet bij de dagdeals voorbij gekomen, maar staat wel tot 23 juli voor 70% korting a 8,99 euro in de aanbieding. Is het nu nog de moeite waar dom te wachten op een betere aanbieding?

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ach maZe blijkbaar had ik mezelf net ook ff genaaid...ik voel me er niet meer of minder om :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is max payne 3...35 gb? jezus..dat gaat em niet worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 12-09 18:27
Verwijderd schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 15:39:
ach maZe blijkbaar had ik mezelf net ook ff genaaid...ik voel me er niet meer of minder om :)
Ik krijg uiteindelijk gewoon een ander product dan besteld, mailtje naar de helpdesk gestuurd. Zullen zien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL

TheAnthonyNL

PC Gamer

MaZe schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 15:41:
[...]

Ik krijg uiteindelijk gewoon een ander product dan besteld, mailtje naar de helpdesk gestuurd. Zullen zien..
Bij steam ? best raar want zoiets kan bijna niet, dat je ene product iets later krijgt kant maar een verkeerd product ...

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 19:40
TheMe schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 15:39:
Ik zit eigenlijk nog te azen op FlatOut3. Die is nog niet bij de dagdeals voorbij gekomen, maar staat wel tot 23 juli voor 70% korting a 8,99 euro in de aanbieding. Is het nu nog de moeite waar dom te wachten op een betere aanbieding?
Hier staat 70%, van € 29,99 naar € 8,99

Wel een erg lage metascore btw als ik dat vergelijk met de vorige delen.

[ Voor 9% gewijzigd door Zethiel op 17-07-2012 15:44 ]

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hifigamefreak

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

Verwijderd schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 15:32:
klopt. maar als ie nu wint voor 9,99 dan doe ik dat.
zo niet wacht ik die 23,99 idd even af....
9,99 was niet de goede prijs, sorry. Zoals de rest zegt, het getal ernaast is de discount. Dat komt neer op 60% korting wat dus 15,99 is en niet 9,99. Mijn fout, heb het ook gecorrigeerd hierboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

[mbr]Het praten over games is geen enkel probleem in dit topic. Waar het om gaat, is dat bij elk titel er weer mensen verschijnen die posten:

• Is dat wat?
• Is dat nou een goed spel?
• Lijkt het nou op X?

Dit soort basis geneuzel heeft niemand wat aan. Onderbouwde posts of tips aan andere gebruikers over een spel wat vandaag in de aanbieding is, is geen probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Zo, en nu ga ik eens ontopic. Ik heb net maar eens besloten Age of Empires 3 te halen. Voor 9,99 is dat natuurlijk een extreem koopje, hopelijk trekt mijn laptop hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-03 00:32

Erycius

I came on Eileen.

Toch gevallen voor Skyrim & Crysis. :(

....

:p

Bloemen scheiden het gras in de tuin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
PWM schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 15:48:
Zo, en nu ga ik eens ontopic. Ik heb net maar eens besloten Age of Empires 3 te halen. Voor 9,99 is dat natuurlijk een extreem koopje, hopelijk trekt mijn laptop hem.
Anders moet je dit eens checken voordat je een game koop: http://www.systemrequirementslab.com/cyri/

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMe
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08-07 20:51
Age of Empires 3 zit ik ook over te dubben. Alleen lees ik eerder boven dat er mensen zijn die voor 10 cent bij Microsoft AoE3 hebben gekocht. Dat is nog een betere deal. Ik wil ook wel weten waar / wanneer dat is geweest.
Ik vind deze bij Steam al erg voordelig

En dus Flatout 3 (op LAN hebben we altijd de Flatout series gespeeld. Lage meta score zal dan wel. Met een paar pils op is het altijd lachen)

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat vond ik nou ook....alleen schijnt iemand hier te zijn die vindt dat jejezelf dan naait voor die prijs. :/

edit
even teruggelezen:(flink naait zelfs)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2012 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Loopt op een core2duo @ 1,8 ghz + een Nvidia 7500le oke, dus ik denk dat dat wel goed komt ;)
Overigens een leuk spel al haalt het het niet bij AoE2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Laatst online: 10-09 13:50

yzx

+Hoop dat je wat vrienden hebt voor online, die community is vrij dood hoor :|

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yzx schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 15:54:
[...]

+Hoop dat je wat vrienden hebt voor online, die community is vrij dood hoor :|
volgens het forum aldaar schijnt dit juist geen probleem te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
eL_Jay schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 15:53:
[...]

Loopt op een core2duo @ 1,8 ghz + een Nvidia 7500le oke, dus ik denk dat dat wel goed komt ;)
Overigens een leuk spel al haalt het het niet bij AoE2
Draaide zelfs nog best redelijk (met detail uiteraard laag) op mijn macbookje met een x3100, dus AOE3 heeft echt niet veel nodig.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL

TheAnthonyNL

PC Gamer

TheMe schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 15:52:
Age of Empires 3 zit ik ook over te dubben. Alleen lees ik eerder boven dat er mensen zijn die voor 10 cent bij Microsoft AoE3 hebben gekocht. Dat is nog een betere deal. Ik wil ook wel weten waar / wanneer dat is geweest.
Ik vind deze bij Steam al erg voordelig

En dus Flatout 3 (op LAN hebben we altijd de Flatout series gespeeld. Lage meta score zal dan wel. Met een paar pils op is het altijd lachen)
Zullen dan alleen USA mensen zijn geweest want mij lukte het toen niet om hem te kopen iets van Country not available will be added in the future.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ik weet niet wat voor laptop je hebt, maar zo zwaar is het niet hoor, dus ik denk dat dat wel gaat lukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

De gehele dag al getwijfeld over Crysis en net alsnog de gehele collectie aangeschaft voor € 13,74.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelekT86
  • Laatst online: 28-01-2024
MegaTronics schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 16:14:
De gehele dag al getwijfeld over Crysis en net alsnog de gehele collectie aangeschaft voor € 13,74.
Weakling!

Ik ga overigens heel waarschijnlijk hetzelfde doen met Anno 2070 collectie :P
Ben alleen nog even aan het afwachten of er nog een aanbieding op komt of niet.

Anno!!! oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

:$

Ach, heb ik voorlopig weer wat te gamen. :p

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
RoelekT86 schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 16:16:
[...]

Weakling!

Anno!!! oOo
Ik wil je wel waarschuwen voor de drm, 3 x instaleren dan mag je nieuwe key kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 15:04
bloodlynx schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 16:22:
[...]

Ik wil je wel waarschuwen voor de drm, 3 x instaleren dan mag je nieuwe key kopen ;)
Gelukkig hebben de meeste bedrijven wel een support service waarmee je hem kunt ontgrendelen.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelekT86
  • Laatst online: 28-01-2024
bloodlynx schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 16:22:
[...]

Ken het al van 1404, en die heb ik ook pas 1 keer geinstalleerd en geactiveerd 2 jaar terug :+
Dus het zal voor mij niet zo'n probleem zijn, al ben ik even benieuwd naar de hele UPlay situatie. We zullen zien, ik let er in ieder geval op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
Yes badman. Meer dan 66% zit er niet in deze sale neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
RoelekT86 schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 16:16:
[...]

Weakling!

Anno!!! oOo
Anno 2070 is al voorbij gekomen als daily deal btw.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kutbatman...hij bestaat niet eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 15:04
RevenNL schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 16:30:
Lijkt me niet nee. Hij was al is als Daily Deal ook -66%.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had liever The Witcher 2 EE gehad, maarja het is niet anders. Dan maar Baddyman kopen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Neem ik ook aan en hij is 100% het kopen waard, dlc buiten Harley Quinn's Revenge zou ik links laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had batman op de ps3..

is deze versie veel beter/anders dan het eerste gedeelte? 1 was top maar was er op uitgegekeken.
tenzij deze echt bijzonder anders is koop ik 'm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:02

Melkaz

Melkazar

Jammer..Batman is al eerder voorbij gekomen op Europese gunstige tijden en de Witcher II nog niet -O- ..Hopelijk komt ie nog de komende dagen :)

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Melkaz schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 16:34:
Jammer..Batman is al eerder voorbij gekomen op Europese gunstige tijden en de Witcher II nog niet -O- ..Hopelijk komt ie nog de komende dagen :)
Die komt vanzelf wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07:36
TheMe schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 15:39:
ik heb gisteren de volledige pack gekocht. 15 euro voor 4 games, waarvan ik er 3 nog heel lang ga spelen (de eerste is wat ouder maar ook nog heel leuk!)
Zethiel schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 15:43:
[...]

Hier staat 70%, van € 29,99 naar € 8,99

Wel een erg lage metascore btw als ik dat vergelijk met de vorige delen.
gistern even deel 3 gespeeld, en het is ook wel anders dan de eerste 3 delen, ik ben er nog niet zo goed uit wat ik ervan vind. De andere 3 heb ik wel al helemaal grijs gespeeld, en nu ook legaal :)

[ Voor 30% gewijzigd door Tarkin op 17-07-2012 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is Dungeon Siege III de moeite?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30

Martinspire

Awesomeness

Morrar schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 14:55:

Als je niets uit AC serie hebt gespeeld moet je gewoon bij deeltje 1 beginnen, dan deel 2, dan brotherhood en dan revelations. Het is een serie die prima te volgen is als je een deel mist, maar dat haalt wel een deel van de sfeer uit de game.

Verder is de gameplay gedurende de games sterk verbeterd. Waar je in de 1e game al snel een hekel kreeg aan de irritante en herhalende combat (eigenlijk doe je constant wachten op de counter) is het bij de latere delen al een stuk leuker en loop je zelfs graag op wat soldaten af omdat het gewoon een stuk leuker en makkelijker is geworden. Op zich zou je deel 1 en 2 even snel kunnen doen door het verhaal even door te lopen en daarna met de andere 2 delen wat meer in detail gaan, meer sidemissies en meer free-roaming doen (dat is daar ook echt veel leuker).

Het blijft een serie die je als gamer eigenlijk niet mag missen, zeker als je van een goed verhaal houd, (in de latere games) goede combat, leuk klim/klauterwerk, sluipwerk afgewisseld met wat gave actie en een hele aparte unieke mooie sfeer. Er is zoveel aandacht besteed aan de details en de omgeving dat je soms (vooral in de laatste 2 delen) gewoon even stil wilt staan in een omgeving om er even van te genieten.
Het is dat ik ze al op de 360 heb gespeeld en uitgespeeld, anders had ik ze nu wel aangeschaft, maar niet alleen Revelations.

Mocht je nieuw zijn dan is de AC Pack wel een aanrader. Kost niet zo heel veel meer dan Revelations, dus doe er je voordeel mee! (29,99 vs 13,59)

[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 17-07-2012 16:46 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-09 20:19

Grudgie

PSN: Grudgie7

Zijn die DLC's van Assassin Creed dan ook aanraders om aan te schaffen of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er niemand die Dungeon Siege 3 wil of kan aanraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Verwijderd schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 16:53:
Is er niemand die Dungeon Siege 3 wil of kan aanraden?
Bwah het is niet de epische DS2 die hij was, hij is raar om te spelen :? heb hem op console en pc gespeeld en op console speelde hij fijner maar nog steeds raar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, het gaat ongemerkt toch nog wel hard hoor met de aankopen :D
ik kijk steeds weer even en kom dan ook wel weer wat tegen wat ik graag wil hebben.

Weet iemand of je San Andreas ook gewoon met een controller kunt spelen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-09 16:43

psyy138

blackbulls.nl

Verwijderd schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 16:59:
ik kijk steeds weer even en kom dan ook wel weer wat tegen wat ik graag wil hebben.

volgens mij wel

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Ik heb de "Demo" gespeeld en ik vond hem erg slecht i.v.t. de vorige delen. Vooral je beperkte field of view en de slechte controls deden me denken aan een slechte console port.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Il 2
  • Niet online
Tarkin schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 16:40:
[...]

ik heb gisteren de volledige pack gekocht. 15 euro voor 4 games, waarvan ik er 3 nog heel lang ga spelen (de eerste is wat ouder maar ook nog heel leuk!)

[...]

gistern even deel 3 gespeeld, en het is ook wel anders dan de eerste 3 delen, ik ben er nog niet zo goed uit wat ik ervan vind. De andere 3 heb ik wel al helemaal grijs gespeeld, en nu ook legaal :)
Waarom heb je hem nu al gekocht? :P De kans is behoorlijk aanwezig dat die hele serie nog in de sale gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

http://www.electracode.co...y%20English%20Version.htm

Hier kun je alles met controller me spelen >:) zelfs flash games op het internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
€22,49 voor de hele Batman Francise (DLC's en all) is dat een mooie prijs?

Edit: Of kan je beter zelf DLC's eruit filteren etc?

[ Voor 27% gewijzigd door BinaryRun op 17-07-2012 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Endelijk Sniper Elite V2 in sale, wel jammer geen 66% of zelfs 75% :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL

TheAnthonyNL

PC Gamer

Ja dit kan :D. Moet je alleen de controls naar je eigen smaak instellen in het options menu onder controller options.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Verwijderd schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 17:03:
Endelijk Sniper Elite V2 in sale, wel jammer geen 66% of zelfs 75% :p
Voor de steam 75% kortings prijs kijk hier: http://www.amazon.com/dp/B008K2WRYC

Werkt perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanaLuXX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-09 22:34
Melkaz schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 16:34:
Volgens mij is hij nu in de aanbieding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RevenNL schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 17:05:
[...]

Voor de steam 75% kortings prijs kijk hier: http://www.amazon.com/dp/B008K2WRYC

Werkt perfect!
Ik krijg de melding voor US customers only :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
CyberCrew schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 17:05:
[...]

Volgens mij is hij nu in de aanbieding
Hij baalt juist dat The Witcher II nog niet in een gunstige tijd in de aanbieding is geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Oeh Krater met 50% korting lijkt me wel wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hifigamefreak

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

Verwijderd schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 16:34:
ik had batman op de ps3..

is deze versie veel beter/anders dan het eerste gedeelte? 1 was top maar was er op uitgegekeken.
tenzij deze echt bijzonder anders is koop ik 'm
Heb erg genoten van deze game, veel meer vrijheden in de vorm van side missions en combat is ook aardig uitgebreid. Kortom: als je van deel 1 genoten heb geniet je hier meer van.

Twijfel alleen zelf aan de Harley Quinn's Revenge DLC. Ben niet iemand die zo houd van DLCs maar dit spel vond ik qua verhaal zo goed dat ik niet genoeg van kan krijgen. Ook is dit al de tweede keer dat hij langs komt en een derde kans zie ik niet zo gauw gebeuren.

[ Voor 22% gewijzigd door hifigamefreak op 17-07-2012 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alan awake.

zag 'm in de sales staan nooit van gehoord dus ik denk..even review op youtube kijken

YouTube: Alan Wake Review

lijkt me hele mooie game...grafisch/verhaal..dus ga deze ook absoluut aanschaffen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Die was een paar dagen geleden als een deal (daily of flash deal oid) voor 7 euro. Ik zou dus nog even wachten, misschien komt die nog een keer voorbij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke check...zet deze op mijn verlanglijstje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

overigens batman maar ook aangeschaft...voor 9 euro kun je em niet laten liggen.
Maar steam werkt zo wel erg verslavend zeg... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hifigamefreak

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

Zie net Sniper V2 in de flash deal staan voor €24,99, mocht er al iemand geïnteresseerd zijn in dat spel (niet al te beste reviews, maar goed) kan je hem hier goedkoper krijgen: V&A aangeboden: Sniper Elite V2, PC. Scheelt toch weer een paar euro's en het is een Steam retail key naar wat ik begrijp. Enige nadeel is dat je het niet via Steam zelf koopt maar via een third-party maar dat moet je zelf afwegen.

Disclaimer: Deze advertentie is niet van mij, ook heb ik geen enkel voordeel om dit te posten. Dit doe ik alleen om te zorgen dat één iemand geld kan besparen, ik heb het geld er niet voor over.
Pagina: 1 ... 21 ... 33 Laatste

Let op:
De titel van dit topic is "Steam Summersale 2012", en dat is ook de enige titel. (Inhoudelijke) vragen over games of kwaliteit hiervan horen hier niet thuis. Niet om te pesten, maar om dit topic leesbaar te houden. Als je de hele dag in dit topic woont, valt het misschien niet op, maar als je 1x per dag kijkt, moet je berichten over de sale bijna zoeken.

En, excuus dat ik daar niet eerder een reactie op heb gegeven, handel is niet toegestaan, geen uitzondering. Dit geldt dus ook voor de 4-1 deals of het zoeken naar andere personen hiervoor.

Je mag DM gebruiken of zoekt andere kanalen.