when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal
Nu staat ie 20%
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Nog niet. De verwachting is wel dat ie een dezer dagen in de daily sale komt.yzx schreef op zondag 15 juli 2012 @ 22:42:
Is arma 2 met dlc al in de afslag geweest?
Nu staat ie 20%
Iemand die the darkness 2 heeft en gespeeld? Isie awesome? Ik ben benieuwd iig!
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Het is nog leuker in coop. Echt lachen om met z'n tweeën in een auto to stappen en alles te slopenPhyxion schreef op zondag 15 juli 2012 @ 21:59:
[...]
Saints Row 3 is superIk heb SR3 + Season Pass en het is absoluut de moeite waard. Waar ik GTA4 niks meer aan vond is SR3 gewoon geweldig (meer zoals het plezier dat ik in GTA2 had), zoveel plezier aan dat spel gehad, zit er zelfs over na te denken om het nog een keer te spelen
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Even wat screenshots voor overtuiging
Het verhaal is anders best wel leuk om te volgen (niet dat het ergens op slaat, maar toch) en zeker de moeite van het uitspelen waard ! En een paar van die dlc's zijn echt briljant in hun absurdheidCompizfox schreef op zondag 15 juli 2012 @ 21:51:
[...]
Na het lezen van jouw post dacht ik "ok, ach laat dan maar zitten...", maar als ik YouTube: ► WTF Is... - Saints Row : The Third ? kijk word ik juist weer enthousiast. Het is geen serieuze game maar de graphics zijn toch zeker niet slecht. Je speelt het dan ook niet voor de verhaallijn denk ik.
Maar ik overweeg dus nu wel sterk om SR3 + Season Pass te kopen voor €11.
[...]
Goed dat je het zegt, bij die andere DLC die daar ook in zaten stond dat er uitdrukkelijk bij. Maar bij deze blijkbaar niet, vandaar dat ik het over het hoofd zag.
Waar ik binnen de kortste keren op gta4 uitgekeken ben (het is zo realistisch dat het gewoon op dagelijkse sleur lijkt) Heb ik SR3 practisch in 1 ruk uitgespeeld vanwege de overdrevenheid van alles en de humor.
En het feit dat alles gewoon "goed" aanvoelt.
Ik kan het zeker aanraden
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
volgens mij scheelt dat 50 cent als ik dat zo bekijk?stephankamp schreef op zondag 15 juli 2012 @ 23:11:
Btw bij Saints row the third niet de franchise kopen, maar het spel en dan de losse dlc en dan laat je het season dlc staan en verwijder je de dlc die daar al inzitten, scheelt toch een paar eurie.
edit: ja, als je op voeg alle dlc's toe, dan staat ie er dubbel in. maar in de franchise pack niet.
[ Voor 12% gewijzigd door mellowpimp op 15-07-2012 23:25 ]
Als je zorgt dat die op 1 core draait en compatibaliteit op xp zet dan werkt het redelijk. Hij crasht evengoed af en toe maar persoonlijk kan ik er wel mee leven.Nny schreef op zondag 15 juli 2012 @ 20:14:
[...]
Heb deze ook op mijn wishlist staan. Iemand ervaringen hiermee?
Maar ik zou eerder New Vegas aanbevelen, daar heb ik 5 keer zoveel tijd in gestoken. Dan zou ik vooral de wild wasteland trait kiezen, heb me er echt mee geamuseerd!
Nee, losse dlc en spel (incl season pass) kost je dan 19,54 en anders 24,99mellowpimp schreef op zondag 15 juli 2012 @ 23:23:
[...]
volgens mij scheelt dat 50 cent als ik dat zo bekijk?
en in het season pass dlc zit het volgende: Genkibowl VII, Gangstas in Space, The Trouble with Clones & Nyte Blayde. Dus die hoef je dan niet apart te kopen.
[ Voor 24% gewijzigd door stephankamp op 15-07-2012 23:28 ]
ja ik zie het nu ook staan idd.. wat een sneaky basterdsstephankamp schreef op zondag 15 juli 2012 @ 23:26:
[...]
Nee, losse dlc en spel (incl season pass) kost je dan 19,54 en anders 24,99
Yupmellowpimp schreef op zondag 15 juli 2012 @ 23:28:
[...]
ja ik zie het nu ook staan idd.. wat een sneaky basterds

Hoe hebben anderen dit beleefd?
Heb je total halibut al gezien?SlaadjeBla schreef op zondag 15 juli 2012 @ 23:43:
The walking dead ziet er erg leuk uit. Ik hou wel van een goed verhaal, maar ik ben bang dat het gebrek aan actie me zal vervelen. Point-and-click vind ik leuk (Monkey Island etc), maar daar waren de puzzels ook een uitdaging. Ik had gelezen dat de puzzels in The Walking Dead tegenvallen, maar het verhaal dit ruim compenseerd. Ik zit alleen niet te wachten op een interactieve video waarbij ik af en toe op een knopje mag drukken maar meerendeels naar het scherm zit te turen. Een beetje interactie is wel nodig. Ik wil wel een spel. Reviews gaven mij geen goed beeld of dit bij mij gaat passen.
Hoe hebben anderen dit beleefd?
YouTube: ► WTF Is... - The Walking Dead ?
Daarnaast voor de mensen die over saints row twijfelen. Het is in mijn ogen zeer vermakelijk en qua dlc zou ik alleen season pas erbij halen en miss nog iets maar er zit ook veel dlc tussen die alleen om pakjes en outfits gaan imo niet echt de moeite waard
En ik kan goed begrijpen dat mensen die de volle mep ervoor hebben betaald zeggen dat het niet de moeite waard is want dat is het ook echt niet. Maar zeker in coop is het de 7.50 wel waard
[ Voor 7% gewijzigd door bloodlynx op 15-07-2012 23:50 ]
Maar de verschillende keuzes die je kunt maken is het wel chill.
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Als je hem koopt zorg er voor dat je met iemand co op kan doenDiedB schreef op zondag 15 juli 2012 @ 23:59:
Zit ook te overwegen om SR3 te kopen. Heb al een hoop games gekocht, maar toch, ik heb de komende 7 weken vrijEerst maar eens wat gameplays kijken.
Heb 2 vrienden die 'm ook hebben, ik zie ze vaak tegelijk SR3 spelen, zal erg leuk zijnbloodlynx schreef op maandag 16 juli 2012 @ 00:01:
[...]
Als je hem koopt zorg er voor dat je met iemand co op kan doen
Ik zou alleen SR3 + season pass doen. De rest van de DLC zijn toch alleen maar skins, onzinwapens en -vehicles.stephankamp schreef op zondag 15 juli 2012 @ 23:11:
Btw bij Saints row the third niet de franchise kopen, maar het spel en dan de losse dlc en dan laat je het season dlc staan en verwijder je de dlc die daar al inzitten, scheelt toch een paar eurie.
Dan ben je maar €11 kwijt.
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Saints Row 3 = INSTANT BUY!DiedB schreef op zondag 15 juli 2012 @ 23:59:
Zit ook te overwegen om SR3 te kopen. Heb al een hoop games gekocht, maar toch, ik heb de komende 7 weken vrijEerst maar eens wat gameplays kijken.
Het is, in mijn ogen, een geweldig spel waar ik tot wel ongeveer 30 tot 40 uur plezier mee heb kunnen hebben.
En als je een beetje een goede GPU hebt die DirectX11 ondersteunt, dan zijn de graphics op zijn zachts gezegd mooi te noemen.
Die €7,50 meer dan waard dus.
An a day keeps the doctor away.
Grr hier zat ik op te wachten(arma), maar ga morgen op vakantie!Il 2 schreef op zondag 15 juli 2012 @ 22:43:
[...]
Nog niet. De verwachting is wel dat ie een dezer dagen in de daily sale komt.

Heb Skyrim toch maar even gekocht. Loopt heerlijk soepeltjes, ook met xbox controller zodat ik gewoon op de bank kan gaan zitten en via me TV speel
Komt door een mod van Arma II: Day-Z. Ook een forumtopic hiervan op tweakers. [PC] Day-Z (Arma II Mod)BastiaanCM schreef op maandag 16 juli 2012 @ 00:17:
Vraag me af waarom ik wel eens wat vaker iets lees over ARMA. Heb ARMA 2 uitgespeeld in 101 minuten daarna nooit meer aangeraakt. Wel oke gameplay maar ERG makkelijk en ziet er verouderd uit. Meer dan twee euro is die niet echt waard imo
Heb Skyrim toch maar even gekocht. Loopt heerlijk soepeltjes, ook met xbox controller zodat ik gewoon op de bank kan gaan zitten en via me TV speelOok maar even Saints Row 3 gekocht, geniaal natuurlijk voor 7,50.
De daily's om 19u Nederlandse tijd.Pixeljunk_NL schreef op maandag 16 juli 2012 @ 00:23:
Weet iemand hoelaat de nieuwe aanbiedingen bekend worden?
Lees je uberhaubt wel een topic?Pixeljunk_NL schreef op maandag 16 juli 2012 @ 00:23:
Weet iemand hoelaat de nieuwe aanbiedingen bekend worden?
(over een half uurtje
[ Voor 35% gewijzigd door Kapoon op 16-07-2012 00:35 ]
Steam: matsFR
Dat er meerdere malen hier staat vermeld dat de nieuwe aanbiedingen om 19.00 uur bekend worden.
Wat hij bedoelt is dat het algemeen bekend is wanneer deze aanbiedingen uit komen en dat dit altijd op dezelfde tijd is. Had je dus heel even gezocht dan had je het tijdstip al gevonden.Pixeljunk_NL schreef op maandag 16 juli 2012 @ 00:32:
waar ben je op uit....?
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ehm Bastion is toch iets speciaals? Dat jij het niet leuk vind oke maar noem dan eens andere games doe hetzelfde doen?Matss schreef op maandag 16 juli 2012 @ 00:38:
Jammer van Dungeon Defenders, heb Bastion al en vond hem zelf nou niet zo speciaal zoals iedereen zegt..
Bedankt voor je antwoord!Tsurany schreef op maandag 16 juli 2012 @ 00:40:
[...]
Wat hij bedoelt is dat het algemeen bekend is wanneer deze aanbiedingen uit komen en dat dit altijd op dezelfde tijd is. Had je dus heel even gezocht dan had je het tijdstip al gevonden.
Zoals ik al zei, ik vond hem niet zo speciaal, verder is het wel gewoon een leuke game maar had liever Dungeon Defenders gezien omdat ik die nog niet bezit.bloodlynx schreef op maandag 16 juli 2012 @ 00:40:
[...]
Ehm Bastion is toch iets speciaals? Dat jij het niet leuk vind oke maar noem dan eens andere games doe hetzelfde doen?
Deze flash deals komen sowieso nog een keer voorbij in de daily deals dus ook Dungeon Defenders komt heus nog wel in de aanbieding.Matss schreef op maandag 16 juli 2012 @ 00:44:
[...]
Zoals ik al zei, ik vond hem niet zo speciaal, verder is het wel gewoon een leuke game maar had liever Dungeon Defenders gezien omdat ik die nog niet bezit.
[ Voor 7% gewijzigd door bloodlynx op 16-07-2012 00:47 ]
heb ik eigenlijk niks gespeeld en alle kleinere games
kwamen later ook in humble bundles en soortgelijken.
Klopt, lijkt me sterk dat ze deze game laten voor wat het is, haha.bloodlynx schreef op maandag 16 juli 2012 @ 00:45:
[...]
Deze flash deals komen sowieso nog een keer voorbij in de daily deals dus ook Dungeon Defenders komt heus nog wel in de aanbieding.
Sorry, maar ik ben niet echt vanplan om 60 pagina's te lezen. Gelukkig zijn er mensen zijn die wel reageren en niet altijd de confrontatie met andere leden opzoeken.maartend schreef op maandag 16 juli 2012 @ 00:39:
[...]
Dat er meerdere malen hier staat vermeld dat de nieuwe aanbiedingen om 19.00 uur bekend worden.
Gelukkig staat het daarom ook gelijk op pagina 1 en daarnaast ik weet niet hoe lang jij steam gebruikt maar zowat elke actie van steam begint om 7 uur s'avonds...Pixeljunk_NL schreef op maandag 16 juli 2012 @ 00:47:
[...]
Sorry, maar ik ben niet echt vanplan om 60 pagina's te lezen. Gelukkig zijn er mensen zijn die wel reageren en niet altijd de confrontatie met andere leden opzoeken.
Ja is altijd leuk om elkaar de afgrond in te duwen, de nieuwe rayman is hiervoor ook echt geweldig helaas heeft die alleen lokale coopJerry schreef op maandag 16 juli 2012 @ 00:50:
Trine 2 met 2 vrienden is lachen geblazen. Vooral omdat je elkaar kan irriteren wat "soms" to hilariteit leidt.

[ Voor 36% gewijzigd door bloodlynx op 16-07-2012 00:52 ]
Haha erg leuk inderdaad. Vriend is even weg, toen hij terug komt helemaal ingebouwd met blokken enzoJerry schreef op maandag 16 juli 2012 @ 00:50:
Trine 2 met 2 vrienden is lachen geblazen. Vooral omdat je elkaar kan irriteren wat "soms" to hilariteit leidt.
* DeTeraarist wil Dungeon Defenders
Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen
Goed ideePreau schreef op maandag 16 juli 2012 @ 00:51:
[...]
Haha erg leuk inderdaad. Vriend is even weg, toen hij terug komt helemaal ingebouwd met blokken enzo
Edit: Opgelost AppUpdateStats.blob gewist

[ Voor 55% gewijzigd door AndreStarTrek op 16-07-2012 01:27 ]
Nogsteeds 50% eraf, maar wellicht dat iemand een 4-pack heeft aangeschaft waar ik van kan leechen?
Als je echt moet kiezen zeg ik Trine 2, maar het zijn beide geweldige spellen en erg goedkoop dus als het even kan beidePixeljunk_NL schreef op maandag 16 juli 2012 @ 00:57:
Zit heel erg te twijfelen of ik Trine 2 of Bastion moet kopen, lastig! Of alle 2!
Ik heb er nog 1, dm me maar ffStuupje schreef op maandag 16 juli 2012 @ 00:57:
Jammer, gister lag internet eruit en heb ik PAYDAY: The Heist -75% gemist.
Nogsteeds 50% eraf, maar wellicht dat iemand een 4-pack heeft aangeschaft waar ik van kan leechen?
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Wel op de 360, voor de volle mep, dus ik voel me niet schuldig
-
Inderdaad, kost echt veel moeite om je stem erdoor te drukken. Laden duurt lang en uiteindelijk registreerd Steam je nog steeds niet. Grrmbl, zo is het krijgen van die waardeloze badge nog irritanter.Wiethoofd schreef op maandag 16 juli 2012 @ 01:03:
Volgens mij cached Steam het stem gedeelte iets te grondig of lockt de database te hard met zoveel votes
Of waardeloos? Hopelijk krijg je er nog iets voor op 23 Juli.
It never hurts to help | Only those who attempt the absurd will achieve the impossible. I think it's in my basement... let me go upstairs and check. M.C. Escher
Wou dat ik ook kon gaan slapen, moet eerst nog stemmenBlackthunderAwf schreef op maandag 16 juli 2012 @ 01:28:
Eindelijk accepteert ie mijn stem. Welterusten ya'll!
Bij mij nu ook (JC2)! Na slechts 40 keer 'gestemd'te hebben.[/summersale madness]BlackthunderAwf schreef op maandag 16 juli 2012 @ 01:28:
Eindelijk accepteert ie mijn stem. Welterusten ya'll!
It never hurts to help | Only those who attempt the absurd will achieve the impossible. I think it's in my basement... let me go upstairs and check. M.C. Escher
Wat is The Walking Dead vet trouwens! Echt een aanrader
Steam/XBL: Avioto
De laatste steamsale dag komt alles nog een keertje in de aanbiedingStuupje schreef op maandag 16 juli 2012 @ 00:57:
Jammer, gister lag internet eruit en heb ik PAYDAY: The Heist -75% gemist.
[ Voor 65% gewijzigd door bloodlynx op 16-07-2012 01:33 ]
En anders komt hij vast nog wel als flash of daily deal voorbij.
-
En toen refreshde je de pagina, weg voteEektheMan schreef op maandag 16 juli 2012 @ 01:30:
Bij mij nu ook! Na slechts 40 keer 'gestemd'te hebben.\[/summersale madness]
Nou deadspace 2 is zeker zo goedCenturion schreef op maandag 16 juli 2012 @ 01:33:
Denk dat JC 2 wel wint.
En anders komt hij vast nog wel als flash of daily deal voorbij.
Is nu 20 euro met 50% korting, hoorde dat hij de vorige sale 10 euro was.
Anders word het straks twijfelen of ik wel gta 4 moet halen , of het complete packet..
Gewoon wachten tot de laatste dagFastclaimer schreef op maandag 16 juli 2012 @ 01:37:
Hm zou de complete gta pack nog goedkoper worden ?
Is nu 20 euro met 50% korting, hoorde dat hij de vorige sale 10 euro was.
Anders word het straks twijfelen of ik wel gta 4 moet halen , of het complete packet..
https://code.google.com/p/jc2mp/ en http://jc2-mp.net/ Site is even offline zo te zien.BlackthunderAwf schreef op maandag 16 juli 2012 @ 01:13:
JC2. Er moet multiplayer zijn en een maat heeft em al. Dus voor 5 euro pak ik hem dan ook.
Enkele weken terug was er een closed beta en blijkbaar werkt het allemaal al redelijk goed. Ik denk dat het project lang stil lag en pas sinds een paar maand geleden terug op gang getrokken is.
Ja maar als gta 4 de community nu wint, dan heb je maar 8 uur om te beslissen
*&^%$#. nog waar ook!
Ik heb het gehad. Nu niet boos worden als JC2 het op 1 stem na niet haalt he?
No need, heeft hem voor diezelfde prijs al van mij kunnen overnemenbloodlynx schreef op maandag 16 juli 2012 @ 01:32:
Just Cause 2 heeft ook een leuke multiplayer inclusief mods dus dat is zeker de 5 euro waard!
[...]
De laatste steamsale dag komt alles nog een keertje in de aanbieding
- heel veel wapens
- heel veel verschillende outfits, niet maar een paar
- heel veel fun
- Een grappig verhaal
- vele verschillende (!) side missions, niet de 4 ofzo die ze hadden per gta IV deel
Het voornaamste punt voor mij is nog dat ze heel veel verschillende wapens hebben. Waar je bij GTA IV max 2 wapens hebt per klasse, heb je er hier minstens 4 of meer. Dat alleen al maakt het fun, wil je een grote roze dildo of toch maar een taser als secondary. Een sniper of toch maar een apparaatje om auto's over te nemen. Dat soort grappen.
Anyway, als GTA V en SR IV uitkomen, dan ga ik toch wss beide spelen
afgelopen weken was het public beta, bleek dat de servers vaak vol waren en dat er al hackers speelden -_-, mensen adviseerden dan om te wachten op de server filesAsgaro schreef op maandag 16 juli 2012 @ 01:41:
[...]
https://code.google.com/p/jc2mp/ en http://jc2-mp.net/ Site is even offline zo te zien.
Enkele weken terug was er een closed beta en blijkbaar werkt het allemaal al redelijk goed. Ik denk dat het project lang stil lag en pas sinds een paar maand geleden terug op gang getrokken is.
Mischien iets wat aan de late kant, maar Fallout 3 GOTY werkt bij mij zonder problemen op WIndows 7. Ik heb er al meer dan 100 uur in zitten. Ben begonnen met Windows 7 32bit en draai sinds 6 weken op Windows 7 64 bit en alles werkt zoals het hoort.eL_Jay schreef op zondag 15 juli 2012 @ 19:46:
Ik zit te twijfelen of ik aan het einde van de sale Fallout3 GotY wil kopen, nu zegt steam alleen:
[...]
Aangezien ik windows 7 draai, betekend dit dan dat ik fallout3 niet via steam kan spelen?
http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.
Totaal niet mee eens, gta is wat gta moet zijn en dat is hetzelfde met sr3, die 2 moet je niet willen vergelijken imo.Tarkin schreef op maandag 16 juli 2012 @ 07:56:
Op de mensen die kritiek hebben op Saints Row 3: het is eigenlijk wat GTA had moeten zijn!
Ontopic, Gister toch maar niks gekocht
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
ten tijde dat ik GTA speelde, was een van de grootste missers (in mijn ogen) de wapens. Er waren er al niet veel en heel veel verschil ertussen zat er niet. ik weet ook wel dat het heel wat realistischer is geworden, maar tochZethiel schreef op maandag 16 juli 2012 @ 08:49:
[...]
Totaal niet mee eens, gta is wat gta moet zijn en dat is hetzelfde met sr3, die 2 moet je niet willen vergelijken imo.
Ontopic, Gister toch maar niks gekochtkijken of er vandaag nog iets leuks langskomt.
Verwijderd
Hè verdomme - duurt dus tot 17 uur als ik het goed heb? Raak nooit op tijd thuis om 'm te kopen - grmbl.Preau schreef op maandag 16 juli 2012 @ 09:08:
Fallout New Vegas is de flash deal. Ultimate Edition met alle DLC voor 10 euro, mooie prijs lijkt me.
Flashdeal duurt ergens tussen de 6 en de 10 uur. Deze dus 10 uur. Ik wil hem wel voor je halen, maar dan stuur je maar even een DM!Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2012 @ 09:18:
[...]
Hè verdomme - duurt dus tot 17 uur als ik het goed heb? Raak nooit op tijd thuis om 'm te kopen - grmbl.

"Above And Beyond The Call"
Verwijderd
Die 75% krijgt het nog wel. De sale loopt tot 22 dus kans zat!10K schreef op maandag 16 juli 2012 @ 09:22:
Jammer dat GTA IV -75% het niet is geworden, ik zat al helemaal klaar, toen bleek de community toch iets anders te willen.
Macbook Pro 16" 2021 - iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB - Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case - iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB - Apple TV 4K 32GB
ArmA is juist geen gemakkelijke game door het hoge realisme. Het uitspelen in 101 minuten is trouwens absoluut onmogelijk, dus je vertelt onzin. Ik heb het hier dan niet over de mod, maar over de core game.BastiaanCM schreef op maandag 16 juli 2012 @ 00:17:
Vraag me af waarom ik wel eens wat vaker iets lees over ARMA. Heb ARMA 2 uitgespeeld in 101 minuten daarna nooit meer aangeraakt. Wel oke gameplay maar ERG makkelijk en ziet er verouderd uit. Meer dan twee euro is die niet echt waard imo
Heb Skyrim toch maar even gekocht. Loopt heerlijk soepeltjes, ook met xbox controller zodat ik gewoon op de bank kan gaan zitten en via me TV speelOok maar even Saints Row 3 gekocht, geniaal natuurlijk voor 7,50.
Ontopic. Heb zelf al Ghost Recon Advanced Warfighter 2, Civ V GOTY, Theatre of War Collection en LA Noire Gekocht deze sale
Macbook Pro 16" 2021 - iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB - Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case - iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB - Apple TV 4K 32GB
En over Fallout 3, de bewoording is nu veranderd: Notice: Fallout 3 is not optimized for Windows 7
Ik heb het zelf even net geprobeerd (had het tijdens Xmas sale gekocht) en ik kan je vertellen dat het prima draait onder Windows 7. Dus dat moet geen issue zijn, mocht er een sale voor Fallout 3 langskomen.
when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal
Ik zie dat Fallout 3 GOTY nu ook 4,99 is, voor dat geld kan ik het wel proberen.Trinsec schreef op maandag 16 juli 2012 @ 09:53:
Fallout New Vegas is so mine. Goeie deal.
En over Fallout 3, de bewoording is nu veranderd: Notice: Fallout 3 is not optimized for Windows 7
Ik heb het zelf even net geprobeerd (had het tijdens Xmas sale gekocht) en ik kan je vertellen dat het prima draait onder Windows 7. Dus dat moet geen issue zijn, mocht er een sale voor Fallout 3 langskomen.
PSN, Twitter: NNY1980
Potver, wat een prachtdeal is dat!Preau schreef op maandag 16 juli 2012 @ 09:08:
Fallout New Vegas is de flash deal. Ultimate Edition met alle DLC voor 10 euro, mooie prijs lijkt me.
Als je hem nog niet had, dan is dit hét moment!
En over Fallout 3: Ik heb honderden uren in W7 gespeeld, zonder problemen.
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Wat dat betreft loont het om ze gewoon allebei te kopen, 2 verschillende verhalen.
€4,99 voor FO3 GOTY, €9,99 voor de FNV Ultimate.
Voor 15 euro heb je vele tientallen/honderden uren speelplezier
[ Voor 82% gewijzigd door anandus op 16-07-2012 10:23 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Het verhaal staat totaal los van elkaar alleen de setting is het zelfde.Joost1991 schreef op maandag 16 juli 2012 @ 10:17:
Moet je Fallout 3 hebben gespeeld om Fallout New Vegas een beetje te snappen? Anders moet ik ze maar allebei aanschaffen.
Zijn de problemen met de save games al opgelost in vegas?
Zo ver iemand weet?
En voor de mensen die over deadspace 2 twijfelen niet doen!
Dead Space 2...dunno. Ik heb deel 1 nog niet eens gespeeld. Als ze nu eens beiden in 1 pack zaten, maar ik ga niet de volle mep voor deel 1 betalen.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Overigens, is het de moeite om Saints Row 3 compleet te kopen of alleen de game zelf? Volgens mij hadden jullie het over alleen de guest Season pass
[ Voor 15% gewijzigd door Xevoo op 16-07-2012 10:30 ]
Niet twijfelen, dus kopen? Of niet doen als in: "Niet kopen"?bloodlynx schreef op maandag 16 juli 2012 @ 10:19:
En voor de mensen die over deadspace 2 twijfelen niet doen!
Ze zitten samen toch in 1 pack? http://store.steampowered.com/sub/8672/Boeboe schreef op maandag 16 juli 2012 @ 10:25:
Dead Space 2...dunno. Ik heb deel 1 nog niet eens gespeeld. Als ze nu eens beiden in 1 pack zaten, maar ik ga niet de volle mep voor deel 1 betalen.
when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal
Verwijderd
http://store.steampowered.com/app/213030/
Zit die misschien ook in een indie pack? Iemand die dat weet? Ik vind het niet zo erg om 6 euro bij te leggen voor zo'n pack, maar ik heb die packs niet echt bijgehouden...
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2012 10:32 ]
De titel van dit topic is "Steam Summersale 2012", en dat is ook de enige titel. (Inhoudelijke) vragen over games of kwaliteit hiervan horen hier niet thuis. Niet om te pesten, maar om dit topic leesbaar te houden. Als je de hele dag in dit topic woont, valt het misschien niet op, maar als je 1x per dag kijkt, moet je berichten over de sale bijna zoeken.
En, excuus dat ik daar niet eerder een reactie op heb gegeven, handel is niet toegestaan, geen uitzondering. Dit geldt dus ook voor de 4-1 deals of het zoeken naar andere personen hiervoor.
Je mag DM gebruiken of zoekt andere kanalen.