ik zat al 2 dgn te kutten met mijn Dell Dimension 9150 Windows XP Media Centre Edition 2005. Er is 1 C partitie.
ik wil dus een nieuwe start maken en hem eigenlijk wissen en dan een andere XP erop installeren.
booten vanaf cd gedaan maar dan kreeg ik een of andere melding dat ik niet op
die partitie kon installeren, weet helaas niet wat er stond maar kwam er op neer
dat ik de fabrikant moest bellen.
toen maar CTRL F11 gedaan voor fabrieksinstelling te herstellen , is gelukt
alleen de windows update doet hij niet. het hele internet afgezocht voor de
oplossing maar niet gevonden.
dan maar heel de schijf wissen dacht ik en vanaf 0 beginnen , quick erase , autonuke
gedaan met een bepaald programma ( vanuit de boot ) maar ook die komt er niet door
en geeft bepaalde fouten aan waardoor er ook niet gewist kan worden.
op dit moment heb ik nog steeds de XP media centre 2005 vd fabrieksinstallatie erop
staan waar ik dus geen windows update kan doen ( en IE loopt elke x vast ) en ik had nog
een Windows XP Lite versie liggen en dacht ach waarom niet nog een keer proberen.
toen kreeg ik deze melding :

en na ENTER deze :

iemand een idee hoe ik deze computer kan wissen en helemaal opnieuw kan installeren
met een eigen XP ?
ik wil dus een nieuwe start maken en hem eigenlijk wissen en dan een andere XP erop installeren.
booten vanaf cd gedaan maar dan kreeg ik een of andere melding dat ik niet op
die partitie kon installeren, weet helaas niet wat er stond maar kwam er op neer
dat ik de fabrikant moest bellen.
toen maar CTRL F11 gedaan voor fabrieksinstelling te herstellen , is gelukt
alleen de windows update doet hij niet. het hele internet afgezocht voor de
oplossing maar niet gevonden.
dan maar heel de schijf wissen dacht ik en vanaf 0 beginnen , quick erase , autonuke
gedaan met een bepaald programma ( vanuit de boot ) maar ook die komt er niet door
en geeft bepaalde fouten aan waardoor er ook niet gewist kan worden.
op dit moment heb ik nog steeds de XP media centre 2005 vd fabrieksinstallatie erop
staan waar ik dus geen windows update kan doen ( en IE loopt elke x vast ) en ik had nog
een Windows XP Lite versie liggen en dacht ach waarom niet nog een keer proberen.
toen kreeg ik deze melding :

en na ENTER deze :

iemand een idee hoe ik deze computer kan wissen en helemaal opnieuw kan installeren
met een eigen XP ?