ik zie net dat iedereen een icoon terug is gegaan en dat ik uitgelogt ben, zou dat ff opgelost kunnen worden, ik vind het er niet uitzien hier:(
HlpDsK, wat is er met jou aan de hand?
eerst sluit je een bloedserieuze topic van mij en dan zet je dit neer:)
eerst sluit je een bloedserieuze topic van mij en dan zet je dit neer:)
Je bent nogal vervelend bezig.
Bericht hierboven
why, net was dit nou eenmaal:POp maandag 26 maart 2001 21:59 schreef Floris_Diemel het volgende:
Je bent nogal vervelend bezig.
en wat was er verveldend aan de topic over kerstmutsen, kweet dat het beetje raar tijdstip is ja maar vervelend is ie niet;)
O nee? Nou...Op maandag 26 maart 2001 22:01 schreef richie86 het volgende:
[..]
why, net was dit nou eenmaal:P
en wat was er verveldend aan de topic over kerstmutsen, kweet dat het beetje raar tijdstip is ja maar vervelend is ie niet;)
zeg me waar ik een muts kan halen, dan ben ik stil:)Op maandag 26 maart 2001 22:12 schreef Artcore_Trooper het volgende:
[..]
O nee? Nou...
Jaja sluiten maar dit wordt niets zo...
Powered bij meergranenbrood.
Ik weet niet of je het doorhebt, maar JIJ bent juist degene die zoveel zooi post en daardoor veel posts erbij krijgt.
het gaat niet om m'n posts maar om m'n user-icon, die is anders in mijn profile:(Op maandag 26 maart 2001 22:37 schreef Artcore_Trooper het volgende:
Ik weet niet of je het doorhebt, maar JIJ bent juist degene die zoveel zooi post en daardoor veel posts erbij krijgt.
Zucht... webicons?Op maandag 26 maart 2001 22:40 schreef richie86 het volgende:
[..]
het gaat niet om m'n posts maar om m'n user-icon, die is anders in mijn profile:(
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()