Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
Mijn vorige telefoon met Froyo kreeg altijd een schijfletter toegewezen in Windows als ik deze als MSD instelde. Hierdoor kon ik in Total Commander een sync uitvoeren om te kijken hoe up-to-date mijn backup was van de files. Met Android 4.0.3 op een Galaxy S2 kan dit blijkbaar niet omdat het toestel geen schijfletter krijgt toegewezen en Total Commander deze daardoor niet weergeeft in de lijst met schijfletters. Ik kan het toestel echter wel benaderen door op GT-I9100 te klikken in Deze Computer.

Weet iemand of hier iets aan te doen valt?

edit: Al gevonden: How to enable USB mass storage on Android 4.0 ICS Samsung Galaxy S2? :)
1. Bring up Settings.
2. Click More… (under Wireless and network).
3. Then select USB utilities ~ Set USB cable connection mode.
4. Select Connect storage to PC then.
5. Connect USB cable from phone to PC.
6. Select Turn on USB storage.
7. That’s all.

[ Voor 30% gewijzigd door Raven op 23-06-2012 15:00 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:55

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Krijg je geen notificatie wanneer USB is aangesloten? Daar kun je namelijk direct op klikken, zonder helemaal via het Settings-menu te gaan.

Rail Away!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Afgesplitst van Android 4.0 Ice Cream Sandwich. Problemen horen daar niet thuis. Verder graag voortaan zelf even Googlen of de instellingen doorspitten voordat je wat vraagt.

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
Mad Marty schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 16:18:
Krijg je geen notificatie wanneer USB is aangesloten? Daar kun je namelijk direct op klikken, zonder helemaal via het Settings-menu te gaan.
Uhm, nee. De S2 verbind gelijk met de pc maar in een andere modus blijkbaar. Ik krijg niet de vraag in welke modus de verbinding opgezet moet worden zoals met de voorganger, Galaxy 551. Die vroeg MSD of Kies.
RoD schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 17:15:
[modbreak]Afgesplitst van Android 4.0 Ice Cream Sandwich. Problemen horen daar niet thuis. Verder graag voortaan zelf even Googlen of de instellingen doorspitten voordat je wat vraagt.[/]
Zet dat dan in de waarschuwing, bij andere topics waar dat niet mag staat het erin, bij het ICS topic niet. Er staat daar alleen "Vragen als "wanneer komt ICS uit voor [toestel]?" horen hier niet.", daarom stelde ik de vraag daar ;)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dit is gewoon GoT-beleid: problemen horen in een apart topic, niet in een discussietopic. Verder nu weer ontopic graag, en eventuele discussie over de moderatie via DM :)