Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

nieuwe muis voor het game!

Pagina: 1
Acties:

• aloysiussss
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-11 20:03
ik heb een vraagje, wat is een beetje redelijke goeie muis wat lekker in je hand ligt?
ik heb hiervoor een Steelseries Xai Ruse gehad en ik vondt het een zeer fijne muis.
(ik ga morgen eerst even mediamarkt in om ff te kijken wat voor muizen ze hebben en even te testen hoe ze in mn hand liggen)

maar ik heb op internet Cooler Master Storm Sentinel gezien @ tweakers & HWI en mijn vraag is, is het beetje een redelijke muis?
en heeft iemand anders een andere muis die echt fijn is voor om te gamen ?? (het liefst zoiets als de normale steelseries XAI "De zwarte versie, die is echt fijne,,, de ruse versie heeft een glans lakje erom heen lijk het)

ik hoor het :)

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Gamingmuizen 8)

Even zoeken op de namen van je gewenste muis/fabrikant en je hebt nog wat meer gebruikerservaringen ;)

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Verwijderd

Wat is je budget? Ben je links- of rechtshandig? Wil je bedraad of draadloos?

• aloysiussss
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-11 20:03
ik ben rechts handig <budget richting 60/70 euro> en ja zoiezo bedraad.
ik heb echt van alles gezien maar ik ben eerder benieuwd naar de reviews van mensen hier :) (en natuurlijk welke muis het is!!)

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09:27

M2M

medicijnman

muizen zijn afhankelijk van je eigen voorkeur. Wij kunnen dat niet voor je kiezen. Dus je zult toch even naar een winkel moeten om er wat te proberen. En anders eens wat reviews lezen.

-_-