Toon posts:

Aangepaste OS voor afspelen van video en images.

Pagina: 1
Acties:
  • 123 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik ben al geruime tijd bezig om een "digital signage"-applicatie te schrijven. Met deze applicatie wil ik bepaalde content (video en image) afspelen op een of meerdere tv schermen. Op dit moment heb ik de applicatie draaiende. Op een pc of laptop installeer ik een webserver (apache) en daar draai ik dan html5 op. Alles werkt en ik ben erg blij, maar het mooiste zou zijn dat ik geen laptop of pc meer nodig heb, maar dat het bijvoorbeeld met een mediaplayer kan.

Thuis heb ik een AC Ryan Playon HD staan, waar ik al eens naar gekeken heb. Op deze mediaspeler draait een lichte webserver waarmee je middels RSS / XML het hele kastje kan besturen.

Nu is mijn vraag of het mogelijk is om mijn html5 pagina standaard te tonen bij het opstarten van de AC Ryan.
Mochten er ook andere / betere mediaspelers zijn die ik hiervoor kan gebruiken dan hoor ik dat uiteraard ook graag.

Iemand een idee?

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-02 20:22

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Psst... [Mediaplayer] AC Ryan Playon!On HD - Ervaringen deel 1 ;) Daar mag je verder :)

Als die mogelijheden er natuurlijk niet zijn voor die speler kun je een nieuw topic maken met aangepaste topicstart. Post dan wel je eigen bevindingen, anders blijft het bij een zoekvraag "welk apparaat kan/ondersteunt functie xx".

[ Voor 51% gewijzigd door Michael Knight op 22-06-2012 20:39 ]

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Dit topic is gesloten.