Toon posts:

27" beeldscherm met tv-tuner

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag binnenkort een 2de monitor aanschaffen voor m'n desktop. Het zou vooral zijn voor te gamen (pc & PS3) en films te kijken, dus overweeg ik 27". Graag zou ik er ook de kabel van tv-distributie kunnen inpluggen om tv te kijken, en dit alles voor een een niet te hoge prijs.
Wat zou u me kunnen aanraden (goede prijs/kwaliteits verhouding). Wat zijn uw ervaringen?

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Waarom koop je niet gewoon een TV aangezien je veel MultiMedia doeleinden hebt.

[ Voor 40% gewijzigd door Greatsword op 20-06-2012 16:25 ]

Verwijderd

Topicstarter
Goeie vraag. Omdat ik amper tv kijk, en de monitor liever op bureau plaats. Ik denk ook dat ik dan goedkoper af niet?

• LinuX-TUX
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09:16
Hele TV-tuner gedeelte laten schieten en gewoon webstreams kijken op 1 van de Koreaanse IPS monitors ? (wel een HDMI versie nemen dan)

Aanrader: http://tweakers.net/price...QcKTjy7A13pUWaA9O8hG5Zlg8

Tweakers pricewatch. Stel de filters naar wens in van het scherm en sorteer op prijs :Y) handiger kan niet. We missen informatie zoals wat voor soort TV tuner je nodig hebt. Analog, DVB-C, DVB-T, DVB-S, DVB-T2, DVB-C HD.

Met hieronder eens. Als je idd op je bureau het scherm hebt zitten en je zit er pal achter, dan is het niet mooi.

[ Voor 82% gewijzigd door LinuX-TUX op 20-06-2012 17:03 ]

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-02 18:46
LinuX-TUX schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 16:52:
Hele TV-tuner gedeelte laten schieten en gewoon webstreams kijken op 1 van de Koreaanse IPS monitors ? (wel een HDMI versie nemen dan)
Nadeel 2560x1440 pixel wat betekent dat de PS3 met schalen met 33 1/3 % wat betekent ongelofelijk lelijke subpixels, want de afronding is nooit precies op een even pixel. Het is wijzer om op native resolutie te draaien.

Met de kabel van TV-distributie bedoel je gewoon coax kabeltje of een settopbox? Vergelijking van televisies.

Voor 256 euro heb je een Full HD 32" Toshiba, wat mij betreft niet slecht :).