http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 18-09 16:28
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Diablo 3
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Diablo III (Collectors Edition)
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
:strip_exif()/u/27216/bosmonster_dropdown.gif?f=community)
De top 20 is dan ook DPS-geil en doet dat juist om in de top20 te staan. In de praktijk is een goede Thing toch wel superieur als je het mij vraagt.Wooldoor schreef op woensdag 28 november 2012 @ 10:28:
Op een aantal na gebruikt de gehele top 20 een serpent, puur voor de dps die gewoon beter is dan een thing of the deep. Damage valt toch inderdaad wel wat tegen, maar de vit is ook wel erg lekker.
Plus de damage tegen elites die je niet hebt op een ting of the deep.
Maar je kunt dus bijna een zelfde Thing kopen als het gaat om DPS (mijne heeft 213 int 80 vit en 257 average, tegenover 350 int 113 vit en 236 average). Dan is het de vraag of je 1% crit en 6% elite damage wilt inruilen tegen 20 pickup radius.
[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 28-11-2012 10:39 ]
erm gelijkwaardige digglers gaan ver over de 20M (had ik ook betaald) op AH dus 15M is al een redelijke prijs, dacht ikVerwijderd schreef op woensdag 28 november 2012 @ 08:00:
[...]
Intresse in broek, maar voor de 400k die ik nog heb wil je hem vast niet weg doen
ik ga doorsparen en misschien heb ik geluk *kuch* dat heb ik de laatste tijd niet in me drops.
D3 Armory / Battletag NeooeN#2211
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
[ Voor 16% gewijzigd door Bosmonster op 28-11-2012 14:16 ]

Wat denken jullie dat deze waard zal zijn?
Als ik zoek op Str, Vit en Life% (de Int is niet interessant en de CHD/IAS is standaard) dan vind ik er maar 2.
1 met wat meer Str, maar minder life% en CHD voor 120 mil.
1 die ongeveer gelijkwaardig is voor 200/400mil.
Nou lijkt die 2e me sowieso overpriced en die van mij is denk ik iets beter dan de 1e. Zou 150 mil een goede prijs zijn?
Beeromaniac
- Angeloonie
- Registratie: Mei 2004
- Laatst online: 01:03
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
:strip_exif()/u/114152/ava2.gif?f=community)
Je moet wel geduld hebben, want het kan best zijn dat je hem niet in 1x verkoopt, ga dan niet ineens veel lager zitten qua prijs.
Protip: plaats hem 's ochtends vroeg op de AH, zodat hij 's avonds (primetime) afloopt (na 1d12h) en er meer gamers online zijn.
[ Voor 40% gewijzigd door Angeloonie op 28-11-2012 14:46 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Hoogste dmg roll op hc ah en 1 na hoogste vit roll. Lekker! Geen APOC, maar goed. Iemand verstand van hc wizard items prijzen?
[ Voor 3% gewijzigd door bakbakbak op 28-11-2012 14:55 ]
Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4
ik heb wel interesse in die belt,moest hij nog in je bezit zijn add Sutro#1795Thompson schreef op woensdag 28 november 2012 @ 14:41:
Ik zit er toch aan te denken om m'n Witching Hour te verkopen omdat ik dan gewoon veel andere dingen kan upgraden waar ik uiteindelijk meer winst uit haal.
[afbeelding]
Wat denken jullie dat deze waard zal zijn?
Als ik zoek op Str, Vit en Life% (de Int is niet interessant en de CHD/IAS is standaard) dan vind ik er maar 2.
1 met wat meer Str, maar minder life% en CHD voor 120 mil.
1 die ongeveer gelijkwaardig is voor 200/400mil.
Nou lijkt die 2e me sowieso overpriced en die van mij is denk ik iets beter dan de 1e. Zou 150 mil een goede prijs zijn?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sutro-1795/hero/1283069
Erm barb items zijn 1x wat duurder. Heb ook een dex digglers met vergelijkbare stats en die waren maar 3m.Bosmonster schreef op woensdag 28 november 2012 @ 14:15:
De vit is wel heel laag hoor op die digg's. De mijne kostte zelfs maar 25M buyout en die hebben +40 vit en socket.
Toen ik die post maakte waren str digglers (280+ totale stats met str>170) gewoon allemaal boven 20m. Nu kan ik AH niet bekijken dus geen idee hoe het nu is. Kan morgen heeeel laat pas een beetje inloggen. Misschien dan wat lager inzetten.
@Sutro; zal je zo even toevoegen.
Beeromaniac
204 mil netto opgeleverd
Beeromaniac
[ Voor 76% gewijzigd door De_Bastaard op 28-11-2012 23:40 ]
Hangt er een beetje vanaf hoeveel van elkDe_Bastaard schreef op woensdag 28 november 2012 @ 23:40:
Heeft iemand nog interesse in een amulet met dex/allres/chc/chd ?
Beeromaniac
Verwijderd

Acalypso
heb hem niet meer ...Thompson schreef op woensdag 28 november 2012 @ 23:54:
[...]
Hangt er een beetje vanaf hoeveel van elk
[ Voor 32% gewijzigd door Mofkees op 30-11-2012 00:58 ]
Chest - 35m
Boots - 90m
Ring - 30m
Helm - 8m

*EDIT*
Nog 3 items meer.
Lacuni's - 20m
Nat ring - 80m
Vile Ward - 25m

[ Voor 42% gewijzigd door An1mA op 01-12-2012 20:29 ]
The wailing host ring (set)
Intel 185
crit dmg 32%
crit change 4.5
dmg vs elite 3%
AH zegt alles tussen de 20 en 40 miljoen....JE kan bieden vanaf de 17.5mil
TheUnknown#2510
1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

Ik kwam niet heel veel vergelijkbaars tegen op de AH is 10-15 miljoen een reeel bedrag? Ik heb ook geen prijzen gevonden in het topic betreffende dit item.
Blaat...
Is niet veel meer waard dan 500k helaas.mokumouse schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 18:35:
Net de volgende drop gehad:
[afbeelding]
Ik kwam niet heel veel vergelijkbaars tegen op de AH is 10-15 miljoen een reeel bedrag? Ik heb ook geen prijzen gevonden in het topic betreffende dit item.
pants
2 sox
65@res
35 pois res
143 int
184 vit
te verkopen?
Ik knal 'm net dicht. Maar als je zoekt op 120 int, 150 vit, 60 res en 2 sockets krijg je vast een goede minimum prijs. Ik zou deze zelf zeker proberen te slijten en er (zonder in het AH te hebben gekeken) eigenlijk minstens een miljoen voor willen. Ik heb net zelf een Blackthorne's online gezet met mindere stats voor 800k.Cpt.Chaos schreef op zondag 02 december 2012 @ 03:27:
omdat ik geen screenshots kan maken ingame, is dit wat waard?
pants
2 sox
65@res
35 pois res
143 int
184 vit
te verkopen?
EDIT; zie er een voor 7 mil en een voor 20 mil. Maar die van 7 staat er al een hele tijd op. Voor 5 miljoen ben je 'm vlotter kwijt waarschijnlijk. Als je er 10 mil of meer voor wilt moet je wat geduld hebben.
Normaal ga ik in al m'n gierigheid voor de hoofdprijs, maar ik werd een beetje moe van een overvolle stash met niet verkochte items. In de afgelopen week ben ik van 1 mil naar 22 mil gegaan door gewoon een stuk van de prijzen af te doen. Your call.
[ Voor 28% gewijzigd door Tektoon op 02-12-2012 18:45 ]
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Print screen >> My Documents > Diablo 3 > Screenshots > yaaay.jpgCpt.Chaos schreef op zondag 02 december 2012 @ 03:27:
omdat ik geen screenshots kan maken ingame, is dit wat waard?
pants
2 sox
65@res
35 pois res
143 int
184 vit
te verkopen?

Whoa, heb er het geld niet voor maar... NICEMofkees schreef op zondag 02 december 2012 @ 19:26:
iemand deze schoonheid hebben wil? 180M tweaker price.
[afbeelding]
Beeromaniac
Ik heb nog wat spulletjes in de aanbieding voordat ik ze ga vendoren.

Interesse in een item, stuur me dan een berichtje via tweakers. of voeg mij toe: Rook#2956 met als tekst, welk item en het bedrag.

Doodgaan wordt in ieder geval heel lastig gemaakt met deze mace
Verwijderd
Kassa, hier weet ik het ook niet opqyxilfer schreef op maandag 03 december 2012 @ 13:55:
Ik vraag niet zo snel om een price check, maar deze vind ik vrij lastig te plaatsen:
[afbeelding]
thanks
Live young, die hard
Ik zou hem graag willen hebben, zou wel wat DPS af gaan maar de Loh + lifesteal maakt dat weer goedqyxilfer schreef op maandag 03 december 2012 @ 13:55:
Ik vraag niet zo snel om een price check, maar deze vind ik vrij lastig te plaatsen:
[afbeelding]
Helaas te weinig gold.
NICE! Die zal een leuke som geld opleveren. Lastige is wel dat er denk ik maar weinig vergelijkbare wapens zijn dus een prijs bepalen zal lastig zijn, zeker omdat mensen die voor zo'n wapen budget hebben (want je mag gerust aan 40M+ denken gok ik) vaak naar een hogere DPS zoeken of met in ieder geval een mainstat als Str/Int/Dex erop.qyxilfer schreef op maandag 03 december 2012 @ 13:55:
[afbeelding]
Beeromaniac
Die heb ik nog wel, maar zijn die dingen in de AH niet goedkoper dan de kosten om ze zelf te maken?Theboogieman schreef op maandag 03 december 2012 @ 14:38:
Heeft iemand nog 2 Star Amethyst gems te koop?
thanks
Beeromaniac
De dmg is nice en socket is een + maar er zit geen life steal of loh op lijkt me dus sterk dat je deze voor 180m kwijt raakt. Mocht het je lukken nice natuurlijk, maar ik zou het er niet voor betalen. Mijne koste 169m en heeft life steal en maar iets lagere dmg.Mofkees schreef op zondag 02 december 2012 @ 19:26:
iemand deze schoonheid hebben wil? 180M tweaker price.
[afbeelding]
Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq
Maar deze heeft +100STR als random roll wat mij toch een 7K dps boost zou opleveren, dus denk dat het wel een reële prijs isSMD007 schreef op maandag 03 december 2012 @ 15:06:
[...]
De dmg is nice en socket is een + maar er zit geen life steal of loh op lijkt me dus sterk dat je deze voor 180m kwijt raakt. Mocht het je lukken nice natuurlijk, maar ik zou het er niet voor betalen. Mijne koste 169m en heeft life steal en maar iets lagere dmg.
Movies: letterboxd
Ja, inderdaad. Daarom kon ik hem zelf moeilijk plaatsen. Er is geen enkele wapen @AH die hierbij in de buurt komt. Echter, het missen van mainstats en 110+dps maakt het minder "godly".Thompson schreef op maandag 03 december 2012 @ 14:46:
[...]
NICE! Die zal een leuke som geld opleveren. Lastige is wel dat er denk ik maar weinig vergelijkbare wapens zijn dus een prijs bepalen zal lastig zijn, zeker omdat mensen die voor zo'n wapen budget hebben (want je mag gerust aan 40M+ denken gok ik) vaak naar een hogere DPS zoeken of met in ieder geval een mainstat als Str/Int/Dex erop.
Vraag me alleen af, hoeveel men bereidt is te betalen voor de godly overige stats
Kan je die Glory even bijhouden aub , ik wil vanavond is vergelijken met men huidige ring.
sleepwalkerb#2326 als je wil toevoegen
EDIT: nvm men huidige ring is beter

[ Voor 6% gewijzigd door sleepwalkerbe op 03-12-2012 18:49 ]
deze EF geeft meer damage dan een 1220+ DPS met soc en normale STR roll (tot 170), en die gaan al tot 300M. dus tja.. (en de fear factor is vrij laagSMD007 schreef op maandag 03 december 2012 @ 15:06:
[...]
De dmg is nice en socket is een + maar er zit geen life steal of loh op lijkt me dus sterk dat je deze voor 180m kwijt raakt. Mocht het je lukken nice natuurlijk, maar ik zou het er niet voor betalen. Mijne koste 169m en heeft life steal en maar iets lagere dmg.
(en ik zou op jouw barb MH/OH wisselsen, het verschil is minimaal maar toch is er met de SK meer DPS te halen, in jouw WW set up)
Klopt, die 40M+ van mij is ook maar een pure gok, kan zijn dat je hem daar absoluut niet voor kwijt raakt, kan zijn dat ie in 10 minuten weg is. Ik heb er opzich ook wel interesse in maar wil het budget wat ik nog heb eigenlijk besteden aan betere gloves en evt. een betere ring of gem upgrades. Bij mij zou het wat minder DPS zijn (niet absurd veel, krijg iets meer weapon dmg erbij en 150 str minder) maar de LOH/LS scheelt natuurlijk een bak in survivabillity dus kan ik de LOH op mn ringen laten vallen.qyxilfer schreef op maandag 03 december 2012 @ 15:19:
[...]
Ja, inderdaad. Daarom kon ik hem zelf moeilijk plaatsen. Er is geen enkele wapen @AH die hierbij in de buurt komt. Echter, het missen van mainstats en 110+dps maakt het minder "godly".
Vraag me alleen af, hoeveel men bereidt is te betalen voor de godly overige stats
/edit: Hmm het zou voor mij -6374.64 schelen met mijn huidige mainhand. Is toch een behoorlijk verschil... Denk dat ie echt wel een leuk bedrag waard is maar kan lang duren voor je de juiste koper vind, als die er al komt.
[ Voor 11% gewijzigd door Thompson op 03-12-2012 17:13 ]
Beeromaniac
Met CHC en 150+ Dex beginnen ze op 180Miljoen op de AH, met 3.5% CHC zelfs op 400 miljoen. Iemand een idee wat ik voor dit specifieke model kan vragen, armor is redelijk, 12% life en 3.5 CHC ook redelijk. Maar hoeveel scheelt het bijvoorbeeld tov de dex 200 modellen?

Mempo met CHC is sowieso kassaInfinchible schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 01:34:
Is dit dan mijn eerste echte klapper?
Met CHC en 150+ Dex beginnen ze op 180Miljoen op de AH, met 3.5% CHC zelfs op 400 miljoen. Iemand een idee wat ik voor dit specifieke model kan vragen, armor is redelijk, 12% life en 3.5 CHC ook redelijk. Maar hoeveel scheelt het bijvoorbeeld tov de dex 200 modellen?
[afbeelding]
Zoek gewoon op 3,5 crit, 170 dex. Kijk wat de laagste is en zet hem er voor iets hoger op. Verlagen kan altijd nog
Beeromaniac

Ringetje is relatief goedkoop af te halen, de andere items zijn een stuk duurder.
Hopelijk kan ik iemand er blij mee maken
[ Voor 86% gewijzigd door Protax op 04-12-2012 09:03 ]
150+ dex
50+ vit en/of 50+ allres
9+ CHC
40+ CHD
[ Voor 13% gewijzigd door Klitse op 04-12-2012 09:35 ]
Afhankelijk van de prijs en moet even vergelijken met mijn huidige items heb ik in principe in allemaal wel interessedx5314 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 09:01:
Nu in de verkoop (items staan op de AH), voor Tweakers valt er uiteraard te praten over de prijs.
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Ringetje is relatief goedkoop af te halen, de andere items zijn een stuk duurder.
Beeromaniac
Ze staan op de AH, dus je kan ze prima vergelijkenThompson schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 10:17:
[...]
Afhankelijk van de prijs en moet even vergelijken met mijn huidige items heb ik in principe in allemaal wel interesseDaar heb ik nu sowieso geen budget voor maar als je me zou willen toevoegen en ze even wilt bewaren; Thompson#2265. Ik ben vanavond laat (na 12en waarschijnlijk) online en morgen vrijwel de gehele dag. Dan ga ik zo hier op werk vast proberen te vergelijken met mijn huidige items zodat ik uitsluitsel kan geven welke wel/niet interessant voor mij zijn.
Het zijn alle drie top items, die niet voor een prikkie weggaan...
Kan hier op werk helaas niet op D3 hehe, dus zal even met een calculator moeten. Begrijp dat ze niet voor een prikkie weggaan maar er valt wellicht altijd wat te regelendx5314 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 10:20:
[...]
Ze staan op de AH, dus je kan ze prima vergelijken
Het zijn alle drie top items, die niet voor een prikkie weggaan...
/edit:
De ring levert me wel iets DPS op maar lever er vit en LOH voor in, dus dat gaat m helaas niet worden.
De gloves zijn een mooie +6473 DPS, maar wel 60 vit inleveren
De shoulders is +3646 dmg, iets minder (7) vit.
Het amulet geeft me +1952 damage.
Lastig... De grootste damage upgrade kost me ook meteen het meeste vit, en dat kan ik nu juist niet missen, want heb nog maar 32,5k HP :x Ondanks mijn 1e initiele enthousiasme skip ik ze toch maar denk ik. Wordt toch langer doorsparen waarschijnlijk tot ik ergens kan upgraden wat me meer vit én meer DPS oplevert.
[ Voor 40% gewijzigd door Thompson op 04-12-2012 10:34 ]
Beeromaniac
Prima!Thompson schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 10:21:
[...]
Kan hier op werk helaas niet op D3 hehe, dus zal even met een calculator moeten. Begrijp dat ze niet voor een prikkie weggaan maar er valt wellicht altijd wat te regelen
/edit:
De ring levert me wel iets DPS op maar lever er vit en LOH voor in, dus dat gaat m helaas niet worden.
De gloves zijn een mooie +6473 DPS, maar wel 60 vit inleveren
De shoulders is +3646 dmg, iets minder (7) vit.
Het amulet geeft me +1952 damage.
Lastig... De grootste damage upgrade kost me ook meteen het meeste vit, en dat kan ik nu juist niet missen, want heb nog maar 32,5k HP :x Ondanks mijn 1e initiele enthousiasme skip ik ze toch maar denk ik. Wordt toch langer doorsparen waarschijnlijk tot ik ergens kan upgraden wat me meer vit én meer DPS oplevert.
Ik heb nu 3 Ringen hiervan en deze mag nu weg.
Bieden mag via Pm of Mail

[ Voor 17% gewijzigd door Raoul.TLS op 04-12-2012 11:25 ]
Voor hoeveel staat die amulet op de AH? Heb namelijk wel interessedx5314 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 09:01:
Nu in de verkoop (items staan op de AH), voor Tweakers valt er uiteraard te praten over de prijs.
Movies: letterboxd
Int ring is uiterst zeldzaam met zulke rolls en ik heb zn grotere broer
Nat 60m
Int 20m

uiteindelijk na hoog inzetten steeds verder naar beneden verkocht voor 17.000.000Tektoon schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 20:45:
[...]
H, ik heb geen interesse in het amulet, maar wel in de prijs die je ervoor vangt. Ik heb eenzelfde amulet met iets mindere stats: 7% crit en 56 crit damage. Nou kunnen kleine verschillen soms veel uitmaken, maar ik krijg de mijne niet eens verkocht voor 3 miljoen.
Kan je laten weten hoeveel je ervoor hebt gekregen uiteindelijk?

Puur op dps en geen LOH zou ik zeggen vendor crap.
Heb zelf geen monk actieve monk, dus ik kan het niet echt inschatten
Maar met 550Dex en mogelijk tot 200CHD moet je toch ook wel wat kunnen als monk lijkt me ?
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
elke skorn is beter und die wordt ook voor brimestone gesalvaged...heuveltje schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 18:05:
[afbeelding]
Puur op dps en geen LOH zou ik zeggen vendor crap.
Heb zelf geen monk actieve monk, dus ik kan het niet echt inschatten
Maar met 550Dex en mogelijk tot 200CHD moet je toch ook wel wat kunnen als monk lijkt me ?
wat kost de amulet?dx5314 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 09:01:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Van betrouwbare bronnen heb ik gehoord dat de amu al weg is helaas.
[ Voor 25% gewijzigd door An1mA op 05-12-2012 15:49 ]

Verwijderd

Vergelijkbaar qua stats alleen dan een andere random roll dan %life, maar 2%CHC extra staat voor 500m , rest varieert tussen 110m en 500m...
Thnx alvast
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Gok deze op zo'n 50M waarde, maar misschien dat de 4% je nog iets oplevert. Dus zet hem erop voor 50-100 ofzo in de ochtend.
Verwijderd
Oke dankjewelBosmonster schreef op woensdag 05 december 2012 @ 08:20:
De life is niet zo heel boeiend op de Pox, je had daar liever een extra int roll of dmg gezien. De AR/CHD zijn standaard overigens.
Gok deze op zo'n 50M waarde, maar misschien dat de 4% je nog iets oplevert. Dus zet hem erop voor 50-100 ofzo in de ochtend.
Ik ga wel heel even proberen om er het 10voudige voor te vangen, als iemand maar op de verkeerde stats zoekt is er misschien zo'n gek..
Hij is nieuw en er is nog nooit iemand mee neergeslagen..
http://eu.battle.net/d3/e...dakaas-2263/hero/17650708
Live young, die hard
There are only 10 types of people in the World: Those who understand Binary, and those who don't
Live young, die hard
Ik heb een friend request gestuurd, praten we daar verder.
There are only 10 types of people in the World: Those who understand Binary, and those who don't
Krijg deze ring gedropt:

iemand een idee of dat wat is?
Zo dropt er niets...zo dropt vandaag de derde Leg: en de tweede ring

Is die wat waard?
Maar dit had je zelf ook op kunnen zoeken natuurlijk?
Kwestie van skull grasp invullen, main stat kiezen en klaar. De rest is standaard op die ringen.
D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming

Doe een leuk bod zou ik zeggen
*SOLD*

[ Voor 3% gewijzigd door An1mA op 08-12-2012 18:02 ]
Manticore Duo socket met Crit. H. Damage / Attack Speed:
Wailing Host Ringetje...:
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Die bracers zijn idd trash
[ Voor 11% gewijzigd door Bosmonster op 09-12-2012 00:41 ]
Amulet;
168 strength
35 Physical Resist
222 Armor
73 Crit damage
8% Crit chance
socket
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Je wilt juist helemaal geen IAS op je main hand weapon, want dat verlaagt je damage per attack.Bosmonster schreef op zondag 09 december 2012 @ 00:39:
Die sky splitter is zo vervelend nog niet toch? Geen jackpot, maar paar mil levert een 1000+ er met 200 str en sock wel op lijkt me. Zeker met die speed.
Een 1000dps Axe met 1.44 attack speed doet gemiddeld 694 damage per attack.
Een 1000dps Axe met 1.30 attack speed doet gemiddeld 769 damage per attack.
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
Klopt niet.Rone schreef op zondag 09 december 2012 @ 03:01:
[...]
Je wilt juist helemaal geen IAS op je main hand weapon, want dat verlaagt je damage per attack.
Een 1000dps Axe met 1.44 attack speed doet gemiddeld 694 damage per attack.
Een 1000dps Axe met 1.30 attack speed doet gemiddeld 769 damage per attack.
Je min-max dmg van je wapen wordt niet beinvloed door IAS.
De uiteindelijk dps wel.. Zonder IAS had dit wapen gewoon minder dps gedaan maar met een zelfde gemiddelde per attack.
Overigens wil je juist IAS hebben om meer WW en RLTW procs te hebben.
En meer attacks per sec is natuurlijk ook meer hits die kunnen critten.
[ Voor 5% gewijzigd door Marcvz op 09-12-2012 03:21 ]
Wel als je twee wapens vergelijkt met hetzelfde dps-getal, en dat is precies wat ik deed. Hoe denk je dat het dps-getal op het wapen berekend wordt? Je pakt de gemiddelde damage in de range van 460-955 op deze Sky Splitter en je krijgt iets over de 700 weapon damage, oftewel hetzelde als 1021dps gedeeld door 1.44 attacks per second.Marcvz schreef op zondag 09 december 2012 @ 03:21:
[...]
Klopt niet.
Je min-max dmg van je wapen wordt niet beinvloed door IAS.
Maar dan maak je een vergelijking tussen twee wapens met ongelijke dps-waarden, terwijl ik heel duidelijk twee wapens met hetzelfde dps-getal vergelijk (1000dps). Alleen het aantal attacks per second verschilt, en dan is er dus ook een verschil in weapon damage.De uiteindelijk dps wel.. Zonder IAS had dit wapen gewoon minder dps gedaan maar met een zelfde gemiddelde per attack.
Nee, in eerste instantie wil je dat elke afzonderlijke hit zoveel mogelijk damage doet. Dan wil je dus een zo langzaam mogelijk wapen omdat die meer weapon damage heeft. Vervolgens wil je zoveel mogelijk attack speed op je off-hand en de rest van je gear.Overigens wil je juist IAS hebben om meer WW en RLTW procs te hebben.
En meer attacks per sec is natuurlijk ook meer hits die kunnen critten.
Abilities die alleen de weapon damage van je main hand gebruiken doen per hit meer damage met een langzaam wapen dan met een sneller wapen, wanneer beide dps-waarden gelijk zijn.
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
Dit is gewoon niet waar. Je wilt IAS en hoge dps natuurlijk.
Overigens verandert de dmg range die een wapen type kan rollen niet als er een IAS affix op rolt.
Dus je vergelijkt eigenlijk ook appels met peren.
Want wat je suggereert is, dat dit wapen beter zou zijn met een hogere min/max dmg dan het nu heeft (tuurlijk, meer is altijd beter)
Maar t is niet zo dat IAS hem slechter maakt, integendeel.
Maar Koen legt t vast beter uit, dus ik laat t hier even bij ^^
[ Voor 47% gewijzigd door Marcvz op 09-12-2012 05:48 ]
Neen, je wilt juist zoveel mogelijk procs kunnen doen. Waarom? Meer crit hits == meer fury. Meer crit hits == meer life on hit/lifesteal.Rone schreef op zondag 09 december 2012 @ 03:59:
[...]
Wel als je twee wapens vergelijkt met hetzelfde dps-getal, en dat is precies wat ik deed. Hoe denk je dat het dps-getal op het wapen berekend wordt? Je pakt de gemiddelde damage in de range van 460-955 op deze Sky Splitter en je krijgt iets over de 700 weapon damage, oftewel hetzelde als 1021dps gedeeld door 1.44 attacks per second.
[...]
Maar dan maak je een vergelijking tussen twee wapens met ongelijke dps-waarden, terwijl ik heel duidelijk twee wapens met hetzelfde dps-getal vergelijk (1000dps). Alleen het aantal attacks per second verschilt, en dan is er dus ook een verschil in weapon damage.
[...]
Nee, in eerste instantie wil je dat elke afzonderlijke hit zoveel mogelijk damage doet. Dan wil je dus een zo langzaam mogelijk wapen omdat die meer weapon damage heeft. Vervolgens wil je zoveel mogelijk attack speed op je off-hand en de rest van je gear.
Abilities die alleen de weapon damage van je main hand gebruiken doen per hit meer damage met een langzaam wapen dan met een sneller wapen, wanneer beide dps-waarden gelijk zijn.
Daarnaast een simpel voorbeeld: Het ene wapen van 1000dps doet 2 attacks per seconde (fictieve waardes) en het andere wapen doet 3 attacks per seconde. Als een monster dan 0,7 seconde in een tornado staat krijg je bij het eerste wapen maar 1 hit, dus 0,5 x damage en bij het tweede wapen krijg je 2 hits, oftewel 0,66 x damage. Effectief zul je ongeveer gelijk uitkomen omdat het eerste wapen een iets hogere min/max damage zal hebben maar het maakt je karakter veel veelzijdiger.
We zitten nu op patch 1.0.5 he, niet meer op 1.0.4 waar tornado's nog 2,5 keer zoveel procten. Whirlwind is nu een veel belangrijkere skill geworden en zoals je ook kunt zien in de APS in je stats wisselt WW tussen je main- en offhand. Zowel de attack speed op je mainhand als de dps op je offhand zijn dus veel belangrijker geworden. De procs van WW hebben dus wat Fury, LoH/LL en damage veel meer invloed dan voorheen.
Dit is overigens puur als voorbeeld voor een WW build. Als je het over andere builds gaat hebben zoals de Hammer of the Ancients build dan wordt IAS nog veel belangrijker, zowel op je mainhand als offhand.
[ Voor 10% gewijzigd door KneoK op 09-12-2012 04:16 ]
Een speer heeft minder variatie in dmg dan een dagger. Maar een bepaald wapen type met ias stat is beter dan een zonder (uitgaande van dezelfde min max dmg)
Ik kreeg de indruk dat je als negatief punt opmerkte dat de sky splitter hier ias heeft terwijl dit altijd een positieve affix is.. (de min/max dmg is immers al bekend dus t zal alleen je dps opschroeven)
Verder is Koen meer thuis in barb builds.. Maar ik weet wel dat ik top barbs over de 3 attacks per sec zie gaan met fury's en snelle daggers sinds 1.0.5
Dat is vast niet omdat een trage main hand ideaal is.
Veel skills proccen op basis van attack speed. En zolang de min proc niet alles oneshot, is ias, om zo snel mogelijk de volgende proc te bewerkstelligen, dus een pluspunt op een item.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Ging om de waarde van die axe...
Waarvoor gaat die Axe nu weg??

Het liefst wil ik m voor echt geld verkopen.
Verkocht voor 30 mil. Ik heb het gevoel dat ik er meer voor had moeten vragen. Maar goed.ChUcKiE schreef op zondag 09 december 2012 @ 02:11:
Voor 5 neem ik die van je over
Wat moeten deze kosten?
Beeromaniac

doe maar een mooi bod
Dex... denk niet dat monks echt fan zijn van dat dingTimba- schreef op zondag 09 december 2012 @ 14:17:
Dag beste mensen, ik ben net dit pareltje tegengekomen. Iemand interesse?
[afbeelding]
Het liefst wil ik m voor echt geld verkopen.

Een ring voor een lightning monk, 30m.

[ Voor 33% gewijzigd door An1mA op 10-12-2012 12:45 ]
Is een leuke alternatieve build maar niet een echte dmg king zoals Sweeping wind met 2 1h'ers.
Kan echter wel erg efficient zijn qua snelheid.
Dus kan idd nog best eens wat opleveren
Maaruh als je het zo goed weet.... al verkocht? ^^
Jammer dat Monks geen lifeleach passive hebben zoals barbs...
[ Voor 35% gewijzigd door Vandread op 10-12-2012 14:59 ]
In de TS staat een lijst met crafters, hoe je er zelf in kunt komen en wat de eisen zijn.
Bieden aub via DM om zodoende het topic niet te vervuilen.