Ze zijn voor 25M de deur uit gegaan.strekie schreef op woensdag 21 november 2012 @ 19:01:
[...]
[afbeelding]
Er is nog een gelijkaardige bijgekomen op t AH voor 20M, ik doe deze weg voor 15M, tweaker prijs.
Voeg me toe als je interesse hebt: StrakkeJakke#2991
Rares zijn imo nooit vendor trash je kunt ze namelijk salvagen en zon 'fiery brimstone' uit krijgen >.< heb ik gister ook gedaan. Toevallig ook met een ring maargoed ik weet niet of dat 100% chance is.
Bosmonster schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 14:37:
[...]
Vond er gister eentje zoals die, maar dan met VIT en 3.5% CHC en die heb ik verkocht voor 29M. Zelfs die stonden er al op voor 30-40M namelijk.
Deze heeft geen chc, dus is bijna vendor trash.
Vergeet bij het verkopen niet even goed te kijken wat standaard rolls zijn en wat extra's. Het zelfde met Zuni Visions bijvoorbeeld. Zonder CHC zijn die gewoon vendor trash, ook al heb ik er nog eentje liggen met 275 int...
[ Voor 0% gewijzigd door KINGofGTA op 22-11-2012 03:16 . Reden: typo ]
Alleen legendaries en set items met ilvl 60+ geven een gegarandeerde brimstone. De kans op een brimstone uit een rare is zo vreselijk klein dat het veel en veel meer oplevert als je gewoon alle items die niets waard zijn aan de vendor verkoopt.KINGofGTA schreef op donderdag 22 november 2012 @ 03:14:
Rares zijn imo nooit vendor trash je kunt ze namelijk salvagen en zon 'fiery brimstone' uit krijgen >.< heb ik gister ook gedaan. Toevallig ook met een ring maargoed ik weet niet of dat 100% chance is.
[...]
Even een extreem voorbeeld, als je geluk hebt haal je uit 10.000 items twee brimstones, wat je op het moment 100k oplevert ongeveer. Als je die 10.000 items aan de vendor verkoopt á minimaal 1000 gold per stuk zit je op 10m.
Heeft er iemand toevallig nog een betaalbaar Immortal King set piece over?
Andere upgrades zijn ook welkom
http://eu.battle.net/d3/en/profile/rickus-2540/hero/665005
Andere upgrades zijn ook welkom
- Angeloonie
- Registratie: Mei 2004
- Laatst online: 20-09 17:33
Cheeseburger Addict
- Diablo III (Collectors Edition)
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Pc-game
:strip_exif()/u/114152/ava2.gif?f=community)
Zijn die brimstones tegenwoordig weer 100k?KneoK schreef op donderdag 22 november 2012 @ 03:44:
[...]
Even een extreem voorbeeld, als je geluk hebt haal je uit 10.000 items twee brimstones, wat je op het moment 100k oplevert ongeveer.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
ik heb nog de gloves 180 Str 15% MF oid... zoek maar de laagste B/O en doe 30% af en hebben we een deal.rickuss schreef op donderdag 22 november 2012 @ 15:17:
Heeft er iemand toevallig nog een betaalbaar Immortal King set piece over?
Andere upgrades zijn ook welkomhttp://eu.battle.net/d3/en/profile/rickus-2540/hero/665005
D3 Armory / Battletag NeooeN#2211
Is goed! Wat is je tag? Dan voeg ik je vanavond even toe.Mofkees schreef op donderdag 22 november 2012 @ 15:40:
[...]
ik heb nog de gloves 180 Str 15% MF oid... zoek maar de laagste B/O en doe 30% af en hebben we een deal.
neooen #2211rickuss schreef op donderdag 22 november 2012 @ 15:42:
[...]
Is goed! Wat is je tag? Dan voeg ik je vanavond even toe.
Ik heb volgens mij nog een of twee keer het wapen en net de boots gevonden, die staan nu op de AH voor 18M ofzo...
Weet niet wat je betaalbaar vind?
Weet niet wat je betaalbaar vind?
Sinds in een blue-post is gezegd dat ze bezig zijn met het nuttiger maken crafting zijn de prijzen weer gestegen. Gisteren ook nog vlug een paar extra gekocht (alweer 100% meer waardAngeloonie schreef op donderdag 22 november 2012 @ 15:31:
[...]
Zijn die brimstones tegenwoordig weer 100k?
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Damn had ik eerder moeten weten, had ik ladingen gekocht toen ze 25k warengaspit schreef op donderdag 22 november 2012 @ 16:03:
[...]
Sinds in een blue-post is gezegd dat ze bezig zijn met het nuttiger maken crafting zijn de prijzen weer gestegen. Gisteren ook nog vlug een paar extra gekocht (alweer 100% meer waard).
Maar eens kijken of ik dan weer voor <75k lvl 60+ legendaries kan vinden op de AH
[ Voor 12% gewijzigd door Angeloonie op 22-11-2012 16:05 ]
Brimmies zijn vandaag de dag weer gedaald tot 38k p/s 
Ik heb echt 2 mooie non-brimmies in de aanbieding:

Prachtige Lacuni's mét CHC. Op de AH zijn geen vergelijkbare te vinden, bij deze heb je nog bonus physical res (Daar is niet op gezocht)

Eveneens mooie combi op deze Poxie! CHD/CHC/All Res én een socket!
Biedingen graag via DM of reply

Prachtige Lacuni's mét CHC. Op de AH zijn geen vergelijkbare te vinden, bij deze heb je nog bonus physical res (Daar is niet op gezocht)

Iemand interesse in dit black weapon? Staat voor 20M op t AH, tweakersprijs: 15M.
Pff interesse in die lacuni's is er wel, budget alleen nietDarker schreef op donderdag 22 november 2012 @ 18:07:
Brimmies zijn vandaag de dag weer gedaald tot 38k p/s
[afbeelding]
[afbeelding]
Beeromaniac
Verwijderd
toch jammer van de int, die brengt de waarde naar beneden. toch evengoed een mooi wapen. zou wel willen maar heb niet genoeg meer. zit ongeveer rond de 1 mil met me acc....strekie schreef op donderdag 22 november 2012 @ 22:41:
[afbeelding]
Iemand interesse in dit black weapon? Staat voor 20M op t AH, tweakersprijs: 15M.
T is voor witch doctors een waardig alternatief voor manajuma carving knife. zuni boots, soj en tal rasha amulet hebben een +% bonus dat op een carving knife amper extra damage geeft.
Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 07:08:
[...]
toch jammer van de int, die brengt de waarde naar beneden. toch evengoed een mooi wapen. zou wel willen maar heb niet genoeg meer. zit ongeveer rond de 1 mil met me acc....
Ik zie die sickles wel vaker en ze zijn erg goedkoop, alleen de reden erachter snap ik niet helemaal want de statts zijn prima te noemen (redelijke damage, socket, lifesteal, CHD)strekie schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 07:45:
T is voor witch doctors een waardig alternatief voor manajuma carving knife. zuni boots, soj en tal rasha amulet hebben een +% bonus dat op een carving knife amper extra damage geeft.
[...]
Ik denk dat de onderste affix mensen afschrikt, maar ik heb er nog nooit mee gespeeld.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117
Even de prijs bijstellen, gisteren leek 20M een goede als ik naar andere items keek, nu lijkt 15M realistischer. Tweakers prijs: 12M.Wooldoor schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 09:20:
[...]
Ik zie die sickles wel vaker en ze zijn erg goedkoop, alleen de reden erachter snap ik niet helemaal want de statts zijn prima te noemen (redelijke damage, socket, lifesteal, CHD)
Ik denk dat de onderste affix mensen afschrikt, maar ik heb er nog nooit mee gespeeld.
Wat zou de prijs ongeveer zijn van deze gloves? Ik krijg ze heel moeilijk verkocht.Malfius schreef op woensdag 21 november 2012 @ 18:33:
Iemand geïnteresseerd in volgende gloves:
[afbeelding]
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 18-09 16:28
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
:strip_exif()/u/27216/bosmonster_dropdown.gif?f=community)
Helaas wat lage rolls dus denk niet meer dan 30M momenteel.
Moeilijk idd. Ik kreeg laatst van iemand op deze forum vergelijkbare gloves gratis omdat hij het niet verkocht kreeg. Ik moet eerlijk zeggen dat jouw gloves nooit in mijn zoek-queries zou verschijnen omdat ik altijd op >9chc zoek.Malfius schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 10:03:
[...]
Wat zou de prijs ongeveer zijn van deze gloves? Ik krijg ze heel moeilijk verkocht.
Heb wat items te koop, guideline is zoeken voor gelijkwaardig -25% voor tweakers. (vergeet hierbij geen interresante stats). Stuur me maar een DM bij interesse, met het bod.
Sloraks Madness:

The Oculus:

Tal Rashas Head:

Caster unity:

Caster Gloves (1):

Caster Gloves (2):

Warrior Gloves:

Caster Bracers:

Quiver;

Caster Chest:

Caster Neck:
Sloraks Madness:

The Oculus:

Tal Rashas Head:

Caster unity:

Caster Gloves (1):

Caster Gloves (2):

Warrior Gloves:

Caster Bracers:

Quiver;

Caster Chest:

Caster Neck:

[ Voor 3% gewijzigd door lasty82 op 23-11-2012 21:15 ]
Verwijderd
Iemand met serieuse offer ?
stacked met hellfire ring

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2012 16:59 ]
Heb wat gratis af te halen HC items nu mijn Monk dood is, voor elke class zit er denk ik wel wat tussen oa:
INT Wailing host met avg DMG
INT fire walkers
1000+DPS The Fist of Az'Turrasq
STR/VIT/All res shoulders
michael#2678
de monk (DEX) items zijn inmiddels vergeven
INT fire walkers
michael#2678
[ Voor 11% gewijzigd door desjaak909 op 23-11-2012 17:35 ]
Movies: letterboxd
Is dat nog veel waard met de komst van de Hellfire ring?Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 16:59:
[afbeelding]
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Waarom niet? Als de rest van je gear je genoeg DPS geeft om MP1 makkelijk te farmen, dan is elke XP bonus meegenomen 
Ik heb helaas mn tweede ring nodig voor Zuni setbonus, anders had ik er denk ik ook eentje bij gedaan voor Alkaizer runs op MP1.
Ik heb helaas mn tweede ring nodig voor Zuni setbonus, anders had ik er denk ik ook eentje bij gedaan voor Alkaizer runs op MP1.
Eerste redelijke drop gevonden:

Iemand idee voor prijs? Als ik op de auction house naar vergelijkbare zoek begint het bij 40+ miljoen.
Als een tweaker hem wil kopen, komen we wel een mooi prijsje overeen
Anders gaat ie morgen AH op.

Iemand idee voor prijs? Als ik op de auction house naar vergelijkbare zoek begint het bij 40+ miljoen.
Als een tweaker hem wil kopen, komen we wel een mooi prijsje overeen
[ Voor 21% gewijzigd door ritsjert op 23-11-2012 20:48 ]
Zijn alle monk items weg?desjaak909 schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 17:01:
Heb wat gratis af te halen HC items nu mijn Monk dood is, voor elke class zit er denk ik wel wat tussen oa:
INT fire walkers
michael#2678
Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4
Kan ik em nie lease van je?Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 16:59:
[afbeelding]
Goedenavond , ik heb een item gevonden waar ik graag zou willen weten of het daadwerkelijk klopt wat AH zegt als ik zoek op Similar items ,, de prijzen zijn wel erg hoog 30+ mil minimaal
zo'n item met die waarde heb ik nog nooit gevonden .. klopt dat want dan wordt ik er wel vrolijk van.

zou iemand me kunnen vertellen welke prijs richting ik voor dit item moet hanteren
zo'n item met die waarde heb ik nog nooit gevonden .. klopt dat want dan wordt ik er wel vrolijk van.

zou iemand me kunnen vertellen welke prijs richting ik voor dit item moet hanteren
Ik zou em online gooien voor 50 mil bo en 40 bid ofzo , maar ik kan verkeerd Huidige goedkoopste is 25/50bo met 170 dex 71 chd 8 chc en 17 avg dmg maar heeft nog 44 poison res, wat behalve voor n poison monk geen goeie stat isSaint_One schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 20:15:
Goedenavond , ik heb een item gevonden waar ik graag zou willen weten of het daadwerkelijk klopt wat AH zegt als ik zoek op Similar items ,, de prijzen zijn wel erg hoog 30+ mil minimaal
[afbeelding]
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
rond de 25-35 mil
[ Voor 11% gewijzigd door Angeloonie op 24-11-2012 20:24 ]
Bedankt voor de reacties *evil laugh* Eindelijk iets gevonden van boven een mil. ga hem straks maar eens op ah zetten tenzij mensen hier interesse hebben
H, ik heb geen interesse in het amulet, maar wel in de prijs die je ervoor vangt. Ik heb eenzelfde amulet met iets mindere stats: 7% crit en 56 crit damage. Nou kunnen kleine verschillen soms veel uitmaken, maar ik krijg de mijne niet eens verkocht voor 3 miljoen.Saint_One schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 20:35:
Bedankt voor de reacties *evil laugh* Eindelijk iets gevonden van boven een mil. ga hem straks maar eens op ah zetten tenzij mensen hier interesse hebben
Kan je laten weten hoeveel je ervoor hebt gekregen uiteindelijk?
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Die verschillen lijken klein maar eigenlijk scheelt het enorm veel. Ter vergelijking, ik krijg 3200 dps per extra crit chance en 300 dps per crit damage extra. Het verschil tussen jouw amulet en zijn amulet zou in mijn geval dus bijna 10k dps zijn alleen al wat chc en chd betreft. Dat zou inderdaad zo eens een factor 10 kunnen schelen wat prijs betreft.Tektoon schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 20:45:
[...]
H, ik heb geen interesse in het amulet, maar wel in de prijs die je ervoor vangt. Ik heb eenzelfde amulet met iets mindere stats: 7% crit en 56 crit damage. Nou kunnen kleine verschillen soms veel uitmaken, maar ik krijg de mijne niet eens verkocht voor 3 miljoen.
Kan je laten weten hoeveel je ervoor hebt gekregen uiteindelijk?
Verwijderd
Misschien een rare vraag, maar waarom zou je hem verkopen als het een zeer grote upgrade is voor je eigen char?? ( ik kan het mis hebben natuurlijk). Bedenk wel dat wanneer je hem verkoopt een gelijkwaardige upgrade meestal meer kost als het bedrag wat jij er voor hebt gekregenSaint_One schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 20:15:
[afbeelding]
Ik heb een gelijkaardige amulet te koop: 132 str, 91 dex 79 vit, 29 max dmg, 65chd en 7chc.
Staat voor 12M op t AH, tweakers krijgen hem voor 10M
Staat voor 12M op t AH, tweakers krijgen hem voor 10M
geen rare vraag , ik heb in mijn hoofd dat als ik wat wil upgraden dat eens naar pick up centjes en run speed moet gaan ipv dmg zodat ik wat sneller kan farmen zonder dat ik over elk hoopje centjes heen moet rennen qua dmg dacht ik redelijk op op dreef te zijn voor een casual spelerVerwijderd schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 22:54:
[...]
Misschien een rare vraag, maar waarom zou je hem verkopen als het een zeer grote upgrade is voor je eigen char?? ( ik kan het mis hebben natuurlijk). Bedenk wel dat wanneer je hem verkoopt een gelijkwaardige upgrade meestal meer kost als het bedrag wat jij er voor hebt gekregen. Ik heb nl een paar keer die fout wel gemaakt hehehe
dit is mijn kit wat ik bij elkaar heb gesprokkeld : http://eu.battle.net/d3/e...aintOne-2213/hero/3142745
Je kan sowieso hoog in proberen te zetten. Anders maak je dezelfde fout als ik dat je met echte waardevolle items toch ongeduldig wordt en te weinig voor de item krijgt.Saint_One schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 20:15:
[afbeelding]
Had ooit vlak voor 1.05 een witching hour met 50% crit (max) 20 mf% (max) en 116 int als variable stats. Vergelijkbare waren er niet maar de goedkoopste met 50% en int was 70 mil. Ik wilde er snel vanaf en heb er uiteindelijk 55 mil voor gevangen. Dit is trouwens wel vaker gebeurd maar ik ben erg ongeduldig als ik veel mils kan verdienen zodat ik weer items kan kopen
@tektoon , ik laat het uiteindelijke bedrag weten
@Wary87 , ook handige tip
@Wary87 , ook handige tip

Price check please
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
2053 gold, of als je de moeite wilt nemen, de prijs van een brimstone
Vouch. Brimstone.Bosmonster schreef op zondag 25 november 2012 @ 21:47:
[...]
2053 gold, of als je de moeite wilt nemen, de prijs van een brimstone
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Hehe paar weken terug heb ik nog 10k weten te krijgen voor een dex cindercoat
Tegenwoordig zijn ze dan toch meer waard, 30k brimstoneWary87 schreef op maandag 26 november 2012 @ 00:05:
Hehe paar weken terug heb ik nog 10k weten te krijgen voor een dex cindercoat
Beeromaniac
Je bent one lucky mofo als je van een Cindercoat een brimstone kan maken.
Volgens mij krijg je die al van ilvl60 legendaries tegenwoordig... toch?
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Verwijderd
Dit weekend een amulet geloot met wat leuke stats, alleen heb ik geen idee wat ik hier nu voor moet vragen. Ik weet het is wat de gek er voor bied maar wil mijzelf niet in de vingers snijden door ongeduld. Auction prijzen voor vergelijkbare items lijken mij niet realistisch. (te hoog)
Helaas geen screenie, zit op het werk!
191 str
84 vit
50 res all
crit dmg 72%
crit chc 9%
Iemand een idee?
Helaas geen screenie, zit op het werk!
191 str
84 vit
50 res all
crit dmg 72%
crit chc 9%
Iemand een idee?
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Dat lijkt me wel een amu'tje van 200M ofzo.
Verwijderd
Ok, thanks! Ik heb hem gister voor 100 mil start zonder buyout op de auction gezet maar mijzelf kennende zou ik hem gerust daarna voor minder plaatsen mocht hij niet verkopen. Zal proberen mijn geduld te bewaren ;-).
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Als het om dat soort bedragen gaat inderdaad gewoon volhouden en de markt in de gaten houden. Het hoeft niet altijd in 1 keer te verkopen (er moet maar net een barb voorbij komen met genoeg geld en op zoek naar een amu).
Tuurlijk kun je hem elke keer goedkoper maken, maar daar doe je alleen jezelf te kort mee met dit soort bedragen
Tuurlijk kun je hem elke keer goedkoper maken, maar daar doe je alleen jezelf te kort mee met dit soort bedragen
Geweldig lekker amulet inderdaad. Alleen IAS, avg dmg of LoH erbij zou hem nog beter maken maar je hebt hiermee voor barbs een erg lekkere roll.
Beeromaniac
Heb gister eenzelfde (maar niet even goed) amulet gevonden:
100+ str
130+ vit
10 chc
60 chd
Ik heb deze voor 30M start bid op de AH gezet, Dus je kan daar bieden als je wilt, en anders een bod naar mij en dan haal ik het eventueel van de AH.
100+ str
130+ vit
10 chc
60 chd
Ik heb deze voor 30M start bid op de AH gezet, Dus je kan daar bieden als je wilt, en anders een bod naar mij en dan haal ik het eventueel van de AH.

Dit wapen heeft weliswaar gebrekkige dps maar als offhand voor WW barbs zou het misschien nog best nice kunnen wezen. Iemand een price check?
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Als WW barb heb ik er wel interesse in. Hoeveel wil je ervoor hebben?Schaapje_BlaaT schreef op maandag 26 november 2012 @ 14:21:
[afbeelding]
Dit wapen heeft weliswaar gebrekkige dps maar als offhand voor WW barbs zou het misschien nog best nice kunnen wezen. Iemand een price check?
[ Voor 4% gewijzigd door Stefanhendrik op 26-11-2012 14:37 . Reden: Typo ]
Heb gloves die misschien wel relax zijn voor een Wizard.
+25 strength
+233 int
+41 arcane resist
+219 armor in totaal 488 armor
+ 7,5 crit chance
+ 22% crit damage.
+25 strength
+233 int
+41 arcane resist
+ 7,5 crit chance
+ 22% crit damage.
vrees van niet ,VmanS schreef op maandag 26 november 2012 @ 14:51:
Heb gloves die misschien wel relax zijn voor een Wizard.
+25 strength
+233 int
+41 arcane resist
+ 7,5 crit chance
+ 22% crit damage.
je int is lekker hoog , geen vit , geen degelijke res , niet zo'n hoge crit chance en lage crit dmg
maar omdat markt redelijk overspoeld is met gloves vrees ik dat je ze voor max 2 a 3 mil kwijt raakt
Ok cool, nja ik dacht ik zet ze neer voor als iemand interesse heeft.
Trouwens gisteren deze gevonden.
Natalya's Embrace:
+66 strength
+170 Dex
+192 Vit
+10% life
+ 12% damage voor evasive fire.
Iemand enig idee wat dit waard is? Als ik de AH check dan zijn er maar heeeeel weinig met hogere stats.
Natalya's Embrace:
+66 strength
+170 Dex
+192 Vit
+10% life
Iemand enig idee wat dit waard is? Als ik de AH check dan zijn er maar heeeeel weinig met hogere stats.
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Ik heb er zelf een met 152dex/236 vit/12% life gekocht voor 50 mil een tijd terug. Jouwe heeft meer dex maar minder vit, maar denk dat je dan uiteindelijk alsnog op zoiets uit gaat komen.VmanS schreef op maandag 26 november 2012 @ 14:57:
Ok cool, nja ik dacht ik zet ze neer voor als iemand interesse heeft.
Natalya's Embrace:
+66 strength
+170 Dex
+192 Vit
+10% life
wat maakt die Nats zo duur dan? puur de bonus?Angeloonie schreef op maandag 26 november 2012 @ 15:29:
[...]
Ik heb er zelf een met 152dex/236 vit/12% life gekocht voor 50 mil een tijd terug. Jouwe heeft meer dex maar minder vit, maar denk dat je dan uiteindelijk alsnog op zoiets uit gaat komen.
Mocht jij uiteindelijk geen interesse hebben wil ik m wel even proberenStefanhendrik schreef op maandag 26 november 2012 @ 14:28:
[...]
Als WW barb heb ik er wel interesse in. Hoeveel wil je ervoor hebben?
Beeromaniac
Gaan toch niet straks tegen elkaar opbieden voor deze off-handThompson schreef op maandag 26 november 2012 @ 15:35:
[...]
Mocht jij uiteindelijk geen interesse hebben wil ik m wel even proberen
+170 DexVerwijderd schreef op maandag 26 november 2012 @ 15:35:
De hoge dex en vita roll.
+192 Vit
zonder socs en niks van AR vind ik persoonlijk niet echt hoog
of heeft die standaard nog is 3 socs?
Verwijderd
Die hebben standaard 3 sockets en volgens mij komen die cloaks met deze stats niet met AR
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Standaard roll is 90-100 dex, 10-12% life, 3 sockets en 2 random rolls.sleepwalkerbe schreef op maandag 26 november 2012 @ 15:41:
[...]
+170 Dex
+192 Vit
zonder socs en niks van AR vind ik persoonlijk niet echt hoog
of heeft die standaard nog is 3 socs?
Hier is dus sprake van een vit roll en een vit+dex roll, dit maakt het redelijk zeldzaam.
Daarnaast is de chest een goed item om de CHC van Natalya's bij te scoren. Ring is extreem duur, goede helm is extreem duur. Je kunt die wel halen, maar een goede rare or legendary is al snel beter (Andariels, rare ring met CHC/CHD/dex/dmg)
Dus bij je boots (standaard Natalya's item, beste boots die je voor DH kunt hebben) moet je nog 1 item vinden, en dan is de cloak een prima optie met zo'n roll.
[ Voor 20% gewijzigd door Angeloonie op 26-11-2012 17:24 ]
Uiteraard niet, jij hebt gewoon 1e keus ongeacht welke prijs het om gaat. Maar als je hem in gebruik neemt en het blijkt niks voor jou te zijn dan wil ik 'm wel proberenStefanhendrik schreef op maandag 26 november 2012 @ 15:40:
[...]
Gaan toch niet straks tegen elkaar opbieden voor deze off-hand
Beeromaniac
Smily gaf aan dat het een grapje wasThompson schreef op maandag 26 november 2012 @ 17:24:
[...]
Uiteraard niet, jij hebt gewoon 1e keus ongeacht welke prijs het om gaat. Maar als je hem in gebruik neemt en het blijkt niks voor jou te zijn dan wil ik 'm wel proberenHeb namelijk ook een WW build met mijn barb maar geen "speciale WW offhand" (hoge crit, socket, LS of LOH en dan wat lagere DPS) en denk dat ik daar zeker nog redelijk goedkoop winst kan halen qua effectiviteit van mijn build.
Ik zou het onthouden als ik hem mag kopen voor een leuke prijs. Als ik hem zat ben, dan heb jij direct de eerste keus.
Heb een leuk set item gevonden voor een WD. Eerste set die ik heb gevonden btw...
Ik ben benieuwd wat deze waard is.
Het gaat om een
Manajuma's Gory Fetch
108-406 damage
177 intel
132 vit
+10% life
13 mana regen
2% fear chance
poison dart damage increased by 11%
Het gaat om een
Manajuma's Gory Fetch
108-406 damage
177 intel
132 vit
+10% life
13 mana regen
2% fear chance
Meeste WD lopen met een Thing of the Deep rond. Die vind je met iets minder avg damage maar wel 8 chc voor 1M, denk niet dat dit zoveel waard gaat zijn.Stefanhendrik schreef op maandag 26 november 2012 @ 20:39:
Heb een leuk set item gevonden voor een WD. Eerste set die ik heb gevonden btw...
Het gaat om een
Manajuma's Gory Fetch
108-406 damage
177 intel
132 vit
+10% life
13 mana regen
2% fear chance
Iemand misschien een idee wat deze waard is, kan niet echt iets vergelijkbaars vinden met dezelfde stats. Als ik zoek op LOH, CHC en Vit kom ik zo rond de 6 tot 15 miljoen uit. Zou dat ongeveer kloppen?

Nou, mijn vraag is dus om een price checkStefanhendrik schreef op maandag 26 november 2012 @ 14:28:
[...]
Als WW barb heb ik er wel interesse in. Hoeveel wil je ervoor hebben?
op AH vind ik nu een mighty weapon met (bijna) max life steal, vit en een socket voor 5mil met 87 procent crit en vergelijkbare DPS, voor 80 procent crit en 828 dps wil men als 40mil zien en er durft ook iemand 180mil te vragen voor 801 dps en 95 procent crit. De 150k die werd genoemd hier lijkt daarmee vergeleken aan de lage kant, maar men kan op AH ook gewoon te hoge prijzen vragen.
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
minder dan 5 miljoen. Ik zie er al eentje voor 2 miljoen met 7,5 crit, 600 life on hit en 240 vit. Maar je kan proberen om met een hogere prijs te beginnen en langzaam te zakken.Infinchible schreef op maandag 26 november 2012 @ 22:36:
Iemand misschien een idee wat deze waard is, kan niet echt iets vergelijkbaars vinden met dezelfde stats. Als ik zoek op LOH, CHC en Vit kom ik zo rond de 6 tot 15 miljoen uit. Zou dat ongeveer kloppen?
[afbeelding]
Ik verwachtte al zoiets. Je hebt gelijk natuurlijk, maar goed. Ik vind het een leuk starters amulet (dan is het dps verschil ook niet zo groot), en een heel stuk beter dan waar ik mee startte, drie maanden geleden, toen ik 'ff' een barb ging maken.KneoK schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 21:10:
[...]
Die verschillen lijken klein maar eigenlijk scheelt het enorm veel. Ter vergelijking, ik krijg 3200 dps per extra crit chance en 300 dps per crit damage extra. Het verschil tussen jouw amulet en zijn amulet zou in mijn geval dus bijna 10k dps zijn alleen al wat chc en chd betreft. Dat zou inderdaad zo eens een factor 10 kunnen schelen wat prijs betreft.
Het is aan de ene kant leuk dat je voor 1 miljoen een budget char kunt maken waarmee je inferno in kan, maar aan de andere kant is het ook wel frustrerend om 'eindelijk' ook eens een amulet met dubbele stats te vinden en er dan achter te komen dat ze niet veel meer waard zijn.
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Hmm, ok, ik ga hem dan denk ik zelf maar gebruiken. Wel iets beter als degene die ik eerst had. Maar heb hem gekocht voor 80k, dus sowieso wel een goede koopTektoon schreef op maandag 26 november 2012 @ 23:29:
[...]
minder dan 5 miljoen. Ik zie er al eentje voor 2 miljoen met 7,5 crit, 600 life on hit en 240 vit. Maar je kan proberen om met een hogere prijs te beginnen en langzaam te zakken.
Deze dropte vorige week:

Is zo ongeveer de duurste manticore met dex en dubbel socket... ben heel erg aan het twijfelen of ik hem moet verkopen of niet... staan in de ah voor 1milj en in de rmah voor 200 Eur+.... wat vinden jullie?

Is zo ongeveer de duurste manticore met dex en dubbel socket... ben heel erg aan het twijfelen of ik hem moet verkopen of niet... staan in de ah voor 1milj en in de rmah voor 200 Eur+.... wat vinden jullie?
Ga je hem zelf gebruiken? Ja nee? Persoonlijk zou ik hem verkopen en een stapje lager gaan, ik ben geen high-end D3er, ik neem genoegen met de top 100 spul
Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile
150k lijkt mij ook wat aan de lage kant, vandaar dat ik dat heb verwijderd. 40-180 mil lijkt mij dan weer aan de hoge kant.Schaapje_BlaaT schreef op maandag 26 november 2012 @ 23:10:
[...]
Nou, mijn vraag is dus om een price check![]()
op AH vind ik nu een mighty weapon met (bijna) max life steal, vit en een socket voor 5mil met 87 procent crit en vergelijkbare DPS, voor 80 procent crit en 828 dps wil men als 40mil zien en er durft ook iemand 180mil te vragen voor 801 dps en 95 procent crit. De 150k die werd genoemd hier lijkt daarmee vergeleken aan de lage kant, maar men kan op AH ook gewoon te hoge prijzen vragen.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Gezien de gems die erin zitten heb je waarschijnlijk meer aan het geld dan aan deze manticore. Voor het geld dat je hiervoor krijgt kun je je hele char upgraden (200K+ dps) en dat gaat alleen die boog niet doenTimmyUt schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 00:08:
Deze dropte vorige week:
[afbeelding]
Verkopen en een andere terugkopen en met de rest van het gold de rest van je gear upgraden geen optie?TimmyUt schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 00:08:
Deze dropte vorige week:
[afbeelding]
Deze moet je voor een heleboel gold wel kunnen verkopen lijkt me. Kan het zo niet controleren maar 1.000M+ (wellicht zelfs 2.000M+) lijkt me?
Gewoon Houden of als die de duurste is of met beste specs max steentjes erin zetten en voor 2 B verkopen
TimmyUt schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 00:08:
Deze dropte vorige week:
[afbeelding]
Dat maakt hem zeker meer waard 
En ziet er ook mooier uit
En ziet er ook mooier uit

staat nu voor 120M in AH
aan een tweaker mag hij gaan voor 85M
verkocht
[ Voor 6% gewijzigd door Baristo op 27-11-2012 11:47 ]
met zulke DPS is dat ding alleen goed voor een OH. dan moet je niet meer op MW zoeken maar gewoon op wapens met 1.3 of hoger APS. De stats zijn leuk maar nog een beetje langzaamSchaapje_BlaaT schreef op maandag 26 november 2012 @ 23:10:
[...]
Nou, mijn vraag is dus om een price check![]()
denk dat tussen 1 en 5M ligt.
Mighty weapons is sowieso maar een schaarse markt aangezien de meeste barb gaan voor óf een mace/axe vanwege de crit óf een sword/dagger vanwege de attackspeed. Die beide helpen namelijk ook voor je fury generation bij een WW build. (Aangezien zo goed als elke barb de Weapon Master passive gebruikt)
Beeromaniac
ze moeten de weapon mastery aanpassen, zoals bij archery, geef maar MW CHD ipv furyThompson schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 13:20:
Mighty weapons is sowieso maar een schaarse markt aangezien de meeste barb gaan voor óf een mace/axe vanwege de crit óf een sword/dagger vanwege de attackspeed. Die beide helpen namelijk ook voor je fury generation bij een WW build. (Aangezien zo goed als elke barb de Weapon Master passive gebruikt)
Heeft iemand hier nog interessante monk wep te koop? Liefst met hoge LoH of LS, CHD, socket, dex...
Dat zou nice zijnMofkees schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 13:52:
[...]
ze moeten de weapon mastery aanpassen, zoals bij archery, geef maar MW CHD ipv fury
Aangezien Ruthless 5% CHC en 50% CHD is, Weapon Master 100% CHD bij Mighty Weapon?
Beeromaniac
thx voor de price check. Op AH gepleurd voor 1-10mil (je weet maar nooit) en als een Tweaker hem wil voor 2mil is het ook goedMofkees schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 10:50:
[...]
met zulke DPS is dat ding alleen goed voor een OH. dan moet je niet meer op MW zoeken maar gewoon op wapens met 1.3 of hoger APS. De stats zijn leuk maar nog een beetje langzaam
denk dat tussen 1 en 5M ligt.
edit: en al weg voor 10mil
[ Voor 3% gewijzigd door Schaapje_BlaaT op 27-11-2012 16:20 ]
De waarde van dat soort items zit er voor mij altijd in dat het een upgrade is, iets vinden waar twee of drie groene getallen op verschijnt is gewoon een kick. Het levert je verder dan misschien niet zoveel op, maar aan de andere kant is het een gratis upgradeTektoon schreef op maandag 26 november 2012 @ 23:29:
[...]
Ik verwachtte al zoiets. Je hebt gelijk natuurlijk, maar goed. Ik vind het een leuk starters amulet (dan is het dps verschil ook niet zo groot), en een heel stuk beter dan waar ik mee startte, drie maanden geleden, toen ik 'ff' een barb ging maken.
Het is aan de ene kant leuk dat je voor 1 miljoen een budget char kunt maken waarmee je inferno in kan, maar aan de andere kant is het ook wel frustrerend om 'eindelijk' ook eens een amulet met dubbele stats te vinden en er dan achter te komen dat ze niet veel meer waard zijn.
Weet iemand wat deze waard is??

En voor geïnteresseerden mag deze weg voor een mooie prijs.

En voor geïnteresseerden mag deze weg voor een mooie prijs.
Verwijderd
Intresse in broek, maar voor de 400k die ik nog heb wil je hem vast niet weg doenMofkees schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 19:35:
ik biedt hier twee barbs items aan, hopelijk vinden jullie die ook redelijk geprijsd. Bij interesse neooen#2211
De broek 15M
[afbeelding]
De EF (let op de lage kans op fear) 66M
[afbeelding]
ik ga doorsparen en misschien heb ik geluk *kuch* dat heb ik de laatste tijd niet in me drops.
Volgens mij is dit een Witch Doctor's natte droom. Enig idee van de waarde:
UHKAPIAN SERPENT
+120-353 Damage
+349 Intelligence
+113 Vitality
Regenerates 126 life per second
Critical Hit chance increased by 9.5%
Increases Damages against elites by 6%
Increases Corpse Spiders Damage by 6%
Kan ze niet vinden met 349 Intelligence in combinatie met vitality.
341 is hoogste intelligence wat er op deze momenteel bestaat op AH
Ben zelf een barb dus heb me niet in dit soort items verdiept.
UHKAPIAN SERPENT
+120-353 Damage
+349 Intelligence
+113 Vitality
Zeker een fijne, hier ga je flink voor kunnen cashen. Alle DPS wd kiezen voor Uhkapian serpent ipv thing of the deep. Ik twijfel alleen nog een beetje over de damage, die kan op dat ding volgens mij nog wel wat hoger. Echter maak je dat makkelijk weer goed met de int.stingray2012 schreef op woensdag 28 november 2012 @ 09:20:
Volgens mij is dit een Witch Doctor's natte droom. Enig idee van de waarde:
UHKAPIAN SERPENT
+120-353 Damage
+349 Intelligence
+113 Vitality
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117
Iemand enig idee wat de startwaarde van zo'n item is?Wooldoor schreef op woensdag 28 november 2012 @ 09:49:
[...]
Zeker een fijne, hier ga je flink voor kunnen cashen. Alle DPS wd kiezen voor Uhkapian serpent ipv thing of the deep. Ik twijfel alleen nog een beetje over de damage, die kan op dat ding volgens mij nog wel wat hoger. Echter maak je dat makkelijk weer goed met de int.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Serpents zijn niet bijster populair en de damage is voor een serpent erg laag. Ik zou simpelweg even op de AH kijken met deze average damage en 300 int.Wooldoor schreef op woensdag 28 november 2012 @ 09:49:
[...]
Zeker een fijne, hier ga je flink voor kunnen cashen. Alle DPS wd kiezen voor Uhkapian serpent ipv thing of the deep. Ik twijfel alleen nog een beetje over de damage, die kan op dat ding volgens mij nog wel wat hoger. Echter maak je dat makkelijk weer goed met de int.
Even voor de duidelijkheid: Average damage van deze is 236, terwijl die over de 300 kan. Dat is een flinke bak DPS die je inlevert. Een serpent met 236 is, zelfs met deze stats, moeilijk aan de man te krijgen, want die filteren standaard al op 280+ ofzo (mijn Thing heeft zelfs 257 ofzo).
Met een damage roll van richting de 300 wastie een paar honderd miljoen waard geweest. Nu denk ik niet meer dan 20 ofzo.
[ Voor 26% gewijzigd door Bosmonster op 28-11-2012 10:24 ]
Let op:
In de TS staat een lijst met crafters, hoe je er zelf in kunt komen en wat de eisen zijn.
Bieden aub via DM om zodoende het topic niet te vervuilen.
In de TS staat een lijst met crafters, hoe je er zelf in kunt komen en wat de eisen zijn.
Bieden aub via DM om zodoende het topic niet te vervuilen.