50m elk
Verwijderd
Goeieavond gasten.
Voor de grap ging ik keer kijken hoeveel mijn gedropte Lacuni Prowlers waard zou zijn in AH. Ik had lage bedragen verwacht maar blijkbaar is mijn Lacuni boven de 100m waard?
Keer dubbel gecheckt op AH en ik vind het raar waarom zoiets zo hoog geschat wordt? Iemand een idee?

Acalypso.
Voor de grap ging ik keer kijken hoeveel mijn gedropte Lacuni Prowlers waard zou zijn in AH. Ik had lage bedragen verwacht maar blijkbaar is mijn Lacuni boven de 100m waard?

Acalypso.
raar? attackspeed+chc+movement speed == duur, zeker op bracers.
Dan zit hier ook nog eens vit+dex op, oftewel BestInSlot voor DH/Monk
Ik zal het even duidelijk maken: _YOU_ ARE_RICH_
[ Voor 17% gewijzigd door Vandread op 10-12-2012 20:23 ]
Hmm nee dat is me de DPS winst niet waard, dan kan ik die waarschijnlijk goedkoper op een van me andere dingen pakken
/edit: Die lacuni's boven mij. Je bent rijk kerel! Dit is zo'n beetje best-in-slot voor Monk/DH. Je zit niet zomaar aan 100 mil, maar gerust aan 300mil of meer.
[ Voor 24% gewijzigd door Thompson op 10-12-2012 20:44 ]
Beeromaniac
Verwijderd
Miljaar, dan zit ik nog te twijfelen of ik dat zou verkopen of zou behouden voor mijn Demon Hunter.Vandread schreef op maandag 10 december 2012 @ 20:23:
raar? attackspeed+chc+movement speed == duur, zeker op bracers.

Acalypso.
Aan jou gear te zien.... lekker houden en mee spelen: OF voor veel verkopen en dezelfde maar dan met 5% CHC kopen en de rest investeren in DMG en EHP boosts (volgens mij ben je nog een tikkie squishy: genoeg armor maar iets te weinig allres?)
Het is jammer dat je eigenlijk geen movement speed meer nodig hebt, wellicht je boots ditchen voor bv iceclimbers en een nat's ring scoren.
Het is jammer dat je eigenlijk geen movement speed meer nodig hebt, wellicht je boots ditchen voor bv iceclimbers en een nat's ring scoren.
[ Voor 32% gewijzigd door Vandread op 10-12-2012 21:16 ]
Ja ik gebruik die bracers (lev 40 gear in principe) nog steeds voor mn wizard voor speedruns, movement speed in gear anders dan broeken en laarzen zijn vrij zeldzaam ook al zijn de atribute stats niet zo hoog.
Ik zou hem verkopen. Heb met mijn witching hour toen ook lang zitten twijfelen. Ben uiteindelijk heel blij dat ik die voor 200 mil heb verkocht, dat leverde me namelijk meer DPS/EHP op uiteindelijk door de dingen die ik kon upgraden met nog geld over voor m'n andere char.Verwijderd schreef op maandag 10 december 2012 @ 20:52:
[...]
Miljaar, dan zit ik nog te twijfelen of ik dat zou verkopen of zou behouden voor mijn Demon Hunter.Dan had ik liever iets anders gedropt met andere stats dat ik voor miljoenen zou verkopen.
Acalypso.
Beeromaniac
Een leuke int amu in de aanbieding, 13m.
En de axe gaat weg bij een leuk bod

En de axe gaat weg bij een leuk bod

[ Voor 33% gewijzigd door An1mA op 11-12-2012 00:15 ]
Op de 8% ipv 9% na is dit zo ongeveer de beste lacuni's die je kunt vinden, en daarmee ook gelijk de beste bracers. De verkoop van dit item gaat je in staat stellen minstens een volledig karakter comfortabel op MP5+ te laten spelen!
Thorns zou geboost gaan worden in de volgende versie, dus misschien niet meer helemaal nutteloos in de volgende patch.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117
Verwijderd
Cool, ik zat er van de week nog naar te kijken, hoe nutteloos die wel niet was, zeker op MP1+Wooldoor schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 09:50:
[...]
Thorns zou geboost gaan worden in de volgende versie, dus misschien niet meer helemaal nutteloos in de volgende patch.
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 18-09 16:28
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Diablo 3
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Diablo III (Collectors Edition)
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
:strip_exif()/u/27216/bosmonster_dropdown.gif?f=community)
Als je weet hoe Lacuni's werken, dan wist je dat je alle random rolls bijna perfect hebt ingevuld. Je rolt even mooi dex/vit/max chc als random affixesVerwijderd schreef op maandag 10 december 2012 @ 20:52:
[...]
Miljaar, dan zit ik nog te twijfelen of ik dat zou verkopen of zou behouden voor mijn Demon Hunter.Dan had ik liever iets anders gedropt met andere stats dat ik voor miljoenen zou verkopen.
Acalypso.
Dus ja, die zijn 100M+ waard met gemak.
Echt waarom is reflect DMG zo vervelend, heb nu alleen 3%LL van mijn passive kan Azmodan op MP10 doen, maar als ik een reflect pack tegenkom dan moet ik meestal switchen naar mijn IK belt, dat is toch totaal niet in verhouding?
Naja, nu maar sparen voor een sword met LL waar ik er niet in DPS op achteruit ga...
Naja, nu maar sparen voor een sword met LL waar ik er niet in DPS op achteruit ga...
Movies: letterboxd
Zeker met health-link zijn ze niet te doen, want die zijn nog eens bugged ook (denk ik dan).desjaak909 schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 11:46:
Echt waarom is reflect DMG zo vervelend, heb nu alleen 3%LL van mijn passive kan Azmodan op MP10 doen, maar als ik een reflect pack tegenkom dan moet ik meestal switchen naar mijn IK belt, dat is toch totaal niet in verhouding?
Beeromaniac
Hallo allemaal,
Ik ben 2 weken geleden ook maar eens begonnen met Diablo 3. Nu dropte er zojuist een leuke dagger, maar ik heb niet echt een idee van de waarde.

Hoop dat jullie mij een goed advies kunnen geven.
Alvast bedankt!
Ik ben 2 weken geleden ook maar eens begonnen met Diablo 3. Nu dropte er zojuist een leuke dagger, maar ik heb niet echt een idee van de waarde.

Hoop dat jullie mij een goed advies kunnen geven.
Alvast bedankt!
Zoeken op daggers, increased attack speed, CHD 80 en socket..... vergelijk dmg en stats, zie prijs en tadaaaa.
Schat dat deze wel goed in de markt ligt, attack speed is hoog en dat is bij zowel monks als barbs (offhand) vrij populair.
Schat dat deze wel goed in de markt ligt, attack speed is hoog en dat is bij zowel monks als barbs (offhand) vrij populair.
Oeh mooi ding inderdaad
Moet even vergelijken met mijn wapens maar heb wellicht wel interesse!
Beeromaniac
Vorige week een legendary ring gevonden welke een Stone of Jordan bleek. Nu heb ik deze gerolled met vele monk abilities en volgens mij is deze best aardig op de elite dmg na. De stats zijn:
2.25 spirit regen
6% lightning dmg increase
22% dmg to elites
en dan nog een ??? Wave attack dmg buff
Iemand enig idee wat zoiets waard kan zijn? Heb ze nu op de AH staan voor 10m bid en 40m BO maar weet niet of dit interessant is.
2.25 spirit regen
6% lightning dmg increase
22% dmg to elites
en dan nog een ??? Wave attack dmg buff
Iemand enig idee wat zoiets waard kan zijn? Heb ze nu op de AH staan voor 10m bid en 40m BO maar weet niet of dit interessant is.
Lijkt me een top ring voor monks, die combinatie kan haast niet beter.
Crippling wave is een nuttige skill, wellicht was FoT beter geweest maar je kan niet alles hebben.
Crippling wave is een nuttige skill, wellicht was FoT beter geweest maar je kan niet alles hebben.
Bedankt voor jullie reacties, ik heb de dagger op de AH gezet voor 79mil (misschien heel optimistisch). Natuurlijk sta ik ook open leuk bod of misschien wat DH gear.
(omdat ik pas 2 weken speel, ben ik nog niet zo rijk. daarom zou ik deze dagger graag voor de hoofdprijs verkopen
)
(omdat ik pas 2 weken speel, ben ik nog niet zo rijk. daarom zou ik deze dagger graag voor de hoofdprijs verkopen

hierbij nog even de screenshots van de SoJ

En had nog een dagger die wel redelijk was ook:

Deze iets waard nog?

En had nog een dagger die wel redelijk was ook:

Deze iets waard nog?
Dat is wel heel optimistisch..Wilco88nl schreef op woensdag 12 december 2012 @ 14:45:
Bedankt voor jullie reacties, ik heb de dagger op de AH gezet voor 79mil (misschien heel optimistisch). Natuurlijk sta ik ook open leuk bod of misschien wat DH gear.
(omdat ik pas 2 weken speel, ben ik nog niet zo rijk. daarom zou ik deze dagger graag voor de hoofdprijs verkopen)
Voor 24mil koop je al een betere en zelfs die heeft nog maar 3u te gaan (oftewel, verkoopt ook niet voor die prijs)
D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming
heb 2 leuke stukjes in de aanbieding
zat te denken aan de volgende prijzen:
manticore voor 30m
en nat's head 40m

razorshades#2331
manticore voor 30m
en nat's head 40m

razorshades#2331
misschien ben je wel bas RIJK... maar waar in godsnaam haal je die prijzen vandaan???basrijk schreef op woensdag 12 december 2012 @ 20:10:
heb 2 leuke stukjes in de aanbieding
manticore voor 30m
en nat's head 40m
[afbeelding]
[afbeelding]
razorshades#2331
D3 Armory / Battletag NeooeN#2211
Zijn zeker bugged! Check: http://diablo.incgamers.c...bug-disclosed-fix-plannedThompson schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 11:59:
[...]
Zeker met health-link zijn ze niet te doen, want die zijn nog eens bugged ook (denk ik dan).
Now, there is bug that’s currently active that makes it so that Life Steal isn’t as effective against monsters with the Health Link affix (the amount of life stolen is diminished when attacking Health Linked monsters), which could account for what you’ve experienced. Maar dit hoort meer thuis in het andere topic
[ Voor 35% gewijzigd door bakbakbak op 12-12-2012 21:12 ]
Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4
Dat dacht ik inderdaad al, ben op een MP3 farmrun een aantal keer dood gegaan door health-link reflect packs, terwijl ik op MP6/7 tegen een non-health link reflect pack het prima overleef.bakbakbak schreef op woensdag 12 december 2012 @ 21:09:
[...]
Zijn zeker bugged! Check: http://diablo.incgamers.c...bug-disclosed-fix-planned
Now, there is bug that’s currently active that makes it so that Life Steal isn’t as effective against monsters with the Health Link affix (the amount of life stolen is diminished when attacking Health Linked monsters), which could account for what you’ve experienced. Maar dit hoort meer thuis in het andere topic
Beeromaniac
excuus, beetje te gehaast op ah gekeken
nat head is daar +/- 6-10m, mag weg voor 5m
en manticore is op ah +/- 20m mag weg voor 15m
nat head is daar +/- 6-10m, mag weg voor 5m
en manticore is op ah +/- 20m mag weg voor 15m

Wat zou ik hiervoor kunnen vangen? Vergelijke bare stats op AH komen niet bij deze DPS in de buurt.
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 18-09 16:28
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Diablo III (Collectors Edition)
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
:strip_exif()/u/27216/bosmonster_dropdown.gif?f=community)
2-3M?
Als de chd een socket was, had je er 30-40m kunnen vangen, nu max 5m denk ik. Wat ik je overigens er ook voor wil geven.Xenomorphh schreef op donderdag 13 december 2012 @ 07:40:
[afbeelding]
Wat zou ik hiervoor kunnen vangen? Vergelijke bare stats op AH komen niet bij deze DPS in de buurt.
Anyway heb hier een duur ls/chd zwaardje voor sale, biedingen via dm.

Hoeveel zou ik hiervoor kunnen krijgen ? Ik kan niets vergelijkbaars vinden op AH.
Hoe duur is duur?An1mA schreef op donderdag 13 december 2012 @ 18:24:
[...]
Als de chd een socket was, had je er 30-40m kunnen vangen, nu max 5m denk ik. Wat ik je overigens er ook voor wil geven.
Anyway heb hier een duur ls/chd zwaardje voor sale, biedingen via dm.
[afbeelding]
Beeromaniac
Hoezo kan je niks vergelijkbaars vinden, ik zou hem vendoren. Niets speciaals iig.Neles7 schreef op donderdag 13 december 2012 @ 20:09:
Hoeveel zou ik hiervoor kunnen krijgen ? Ik kan niets vergelijkbaars vinden op AH.
[afbeelding]
Mooie combinatie van stats op een zwaard (snelle attackspeed) is voor een monk zeker aardig. Ik zou er zelf teveel DPS door verliezen en heb liever mijn LS ipv LOH maar het is echt geen verkeerd (offhand) wapen.frankpaul1 schreef op donderdag 13 december 2012 @ 20:31:
[...]
Hoezo kan je niks vergelijkbaars vinden, ik zou hem vendoren. Niets speciaals iig.
Beeromaniac
Als ik jou was zou ik eerst eens wat andere chars starten dan enkel een barbfrankpaul1 schreef op donderdag 13 december 2012 @ 20:31:
[...]
Hoezo kan je niks vergelijkbaars vinden, ik zou hem vendoren. Niets speciaals iig.
Kan volgens mij nog best verkopen voor een monkje.
Gewoon beetje proberen, verkopen gaat erg traag momenteel.
[ Voor 16% gewijzigd door Vandread op 13-12-2012 21:34 ]
Heb m even door een calc gehaald, maar levert me eigenlijk vrij weinig op dus je mag er iemand anders blij mee maken
Beeromaniac
Ah jammer ^^ Maar wat voor offhand gebruik je dan? Link je profile eens, ben nieuwsgierig ^^Thompson schreef op donderdag 13 december 2012 @ 21:37:
[...]
Heb m even door een calc gehaald, maar levert me eigenlijk vrij weinig op dus je mag er iemand anders blij mee makenHad gedacht dat het naast de extra LS ook DPS winst zou zijn maar dat is helaas niet het geval.
Barb: http://eu.battle.net/d3/e...hompson-2265/hero/6595719
Monk: http://eu.battle.net/d3/e...hompson-2265/hero/4158874
Mijn Wiz speel ik eigenlijk nooit meer mee. DH/WD wel eens aan begonnen maar toch niet mijn ding, melee class rammen is toch meer mijn stijl
Monk: http://eu.battle.net/d3/e...hompson-2265/hero/4158874
Mijn Wiz speel ik eigenlijk nooit meer mee. DH/WD wel eens aan begonnen maar toch niet mijn ding, melee class rammen is toch meer mijn stijl
Beeromaniac
Dacht wel dat het leuk wapen was voor monk, zit nu alleen met wat voor prijs moet ik eraan hangen, want ah levert me niets op of moet heel lage stats zoeken ...Kan volgens mij nog best verkopen voor een monkje.
Zojuist deze amulet (voor Scoundrel) gesniped voor 80k
Wat zou die waard zijn??
Wat zou die waard zijn??

Die shoulders mag je wel even bewaren, wil eigenlijk m'n wapens upgraden maar dit is wellicht ook wel een interessante upgradeMofkees schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 01:28:
te koop:
tri-fecta Amu, zeker leuk voor een Arcane monk maar eigenlijk door elke char te gebruiken, 80M,
[afbeelding]
Str Ring met redelijke DPS en MF, 8M
[afbeelding]
Vette barb shoulders! 60M lijkt me een goeie tweaker prijs.
[afbeelding]
Beeromaniac
Owkie, ik haal hem wel af van het AH. Laat mij maar weten.Thompson schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 03:23:
[...]
Die shoulders mag je wel even bewaren, wil eigenlijk m'n wapens upgraden maar dit is wellicht ook wel een interessante upgrade
Wat is mijn off-hand dan ongeveer waard?Vandread schreef op donderdag 13 december 2012 @ 21:31:
[...]
Als ik jou was zou ik eerst eens wat andere chars starten dan enkel een barb
Kan volgens mij nog best verkopen voor een monkje.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/FrankPM-2532/hero/5595035
12M

10M

15M

20M

TEAB

4M

10M

Allemaal tweakersprijzen en alles is onderhandelbaar (tot op zekere hoogte).
Voel je vrij om me te corrigeren mocht je vinden dat ik te hoog of te laag zit
Voor vragen en het eventuele checken van de stats via linking: #M4rk2781

10M

15M

20M

TEAB

4M

10M

Allemaal tweakersprijzen en alles is onderhandelbaar (tot op zekere hoogte).
Voel je vrij om me te corrigeren mocht je vinden dat ik te hoog of te laag zit
Voor vragen en het eventuele checken van de stats via linking: #M4rk2781
[ Voor 17% gewijzigd door M4rk op 15-12-2012 18:40 . Reden: Had er nog 2 ]
Plat dak opstelling met 9x 340W JA-Solar Panelen op een Goodwe GW3000-XS omvormer en schaduw op zuid-west
Heb net de volgende set chest gevonden (let op in hardcore) , ik zie dat er een stuk of 6 op de HC actionhouse staan. Mijne is verreweg de beste van allemaal. Dus ik vraag mezelf af wat ik hier eventueel voor zou kunnen vragen. Iemand een tip?

[ Voor 5% gewijzigd door egelalexander op 15-12-2012 20:28 ]
According to my calculations the problem doesn't exist.
tussen de 50-75M denk ikVerwijderd schreef op zondag 16 december 2012 @ 12:26:
Kijk eens wat ik heb gevonden, wat zou ik hier voor kunnen vangen?
Iemand nog een goede Buriza te koop? Hoge pierce + freeze
Ik was net te laat, had er anders een voor 15% BO op 400k gehad! Daarbij bovenstaande amulet en dan had ik ene mooie set!!
Die staat er nu voor 100M op
Nu maar weer verder zoeken.
Die staat er nu voor 100M op
Nu maar weer verder zoeken.
[ Voor 10% gewijzigd door ChUcKiE op 16-12-2012 15:16 ]

Deze mooie tri-stat ring gevonden.
Zoeken op de ah geeft weinig resultaat, iemand die zich wil wagen aan een schatting?
Cry for help .. is onderstaand treasure of vendor , als ik de stats opvoer komt er alleen set item gloves tevoorschijn en geen vergelijkbaar iets in het geel. zou dus graag voor de zekerheid willen weten of ik geen goed item vendor.
alvast bedankt voor een reactie.

Ik zou hem vendoren, geen tri stat en geen 10%CHC en 9%IAS...Saint_One schreef op maandag 17 december 2012 @ 17:27:
Cry for help .. is onderstaand treasure of vendor , als ik de stats opvoer komt er alleen set item gloves tevoorschijn en geen vergelijkbaar iets in het geel. zou dus graag voor de zekerheid willen weten of ik geen goed item vendor.
Dat is helaas gewoon thrash. Enige relevante stats zijn CHC/IAS/STR. En dat zijn alle 3 matige rolls.Saint_One schreef op maandag 17 december 2012 @ 17:27:
[afbeelding]
Beeromaniac
Verwijderd
Hey iedereen, hier ben ik weer met een twijfelgeval.
Ik gok dat het niet zoveel waard is maar als ik een te lage bedrag zou zetten in AH, dan zou het ook dom geweest zijn van mij.
Ik zou het zetten op 10m, misschien is dat een te overdreven groot bedrag denk ik.

Acalypso.
Ik gok dat het niet zoveel waard is maar als ik een te lage bedrag zou zetten in AH, dan zou het ook dom geweest zijn van mij.
Ik zou het zetten op 10m, misschien is dat een te overdreven groot bedrag denk ik.

Acalypso.
Is ook best een lastige, de mainstats zijn hoog en gunstig (vitality is altijd nuttiger dan int/dex op een Str wapen) waardoor heel veel wapens al afvallen, de DPS/CHD is niet bijster hoog en er zit ook geen lifesteal op, dat is dan weer jammer. Ik zou hem er denk ik voor 8 mil bid op zetten, zonder buyout. En dan maar zien of de gek er dat voor geeft en waar die uiteindelijk op uitkomt.Verwijderd schreef op maandag 17 december 2012 @ 21:06:
[afbeelding]
Acalypso.
Beeromaniac
kweenie maar volgens mij is dat 2165 goud bij de vendor, hoop dat je hem leuk kan verkopenVerwijderd schreef op maandag 17 december 2012 @ 21:06:
[afbeelding]
Acalypso.
Legs:
poison res (40 ofzo)
170 vit
2 sockets
lvl req reduced by 17
Is dat nog wat waard gezien de reduced lvlreq?
poison res (40 ofzo)
170 vit
2 sockets
lvl req reduced by 17
Wat de gek ervoor geeft, mijn ervaring met lvl rq reduced is dat het soms frapant veel opleverd.....
Dat geldt voor wapens zeker.Vandread schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 14:15:
Wat de gek ervoor geeft, mijn ervaring met lvl rq reduced is dat het soms frapant veel opleverd.....
[ Voor 3% gewijzigd door herr_tol op 18-12-2012 14:21 ]
There are only 10 types of people in the World: Those who understand Binary, and those who don't
Verwijderd
wapen zijn nog wel wat waard -15 a 18 op 600+MannyMo schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 14:08:
Legs:
poison res (40 ofzo)
170 vit
2 sockets
lvl req reduced by 17
of iets minder met 800+
anders vendor
HC--> zijn ze nog wel wat waard.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2012 14:27 ]
Een tal armor en amu in de aanbieding, ook nog een el cheapo black thorn pants.
Armor - 80m
Amu - 80m
Pants - 4m
Armor - 80m
Amu - 80m
Pants - 4m

[ Voor 4% gewijzigd door An1mA op 19-12-2012 17:34 ]
Bedankt voor de reacties helaas vendor
.. 3 2 1 .. Gone!
Chest: 9 mil verkocht
Boots: 60 mil verkocht

Stuur maar een DM bij interesse!
Boots: 60 mil verkocht

Stuur maar een DM bij interesse!
[ Voor 47% gewijzigd door Darji op 19-12-2012 14:47 ]
Heb weer twee mooie items over na wat upgrades. Vile Wards mogen voor 30m weg, de Dagger voor 65m.

Men eerste inferno HC leg gevonden, spijtig dat de dex niet wat hoger is maar deze zou toch ook al wat waard zijn. Iemand interesse?

Verwijderd
Manticores te over in HC, dus dat dropt de price wel, maargoed 95% en toch wat dex... wie weet.strekie schreef op woensdag 19 december 2012 @ 08:18:
Men eerste inferno HC leg gevonden, spijtig dat de dex niet wat hoger is maar deze zou toch ook al wat waard zijn. Iemand interesse?
[afbeelding]
- porn*
- Registratie: Januari 2001
- Laatst online: 19-09 10:03
...take on the world!
- Apple Mac OS X
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Pc-game
- Steelseries
- Hack and slash
:strip_exif()/u/18823/tentacle.gif?f=community)
Dan nog idd, een 2sock met 95% lijkt me veel waard, zonder echt naar de prijs gekeken te hebben. Geen idee of ik maar wat brabbel dusVerwijderd schreef op woensdag 19 december 2012 @ 08:25:
[...]
Manticores te over in HC, dus dat dropt de price wel, maargoed 95% en toch wat dex... wie weet.
Heeft er iemand nog een leuke barb wrist met str/vit/CHC/AR? Heb m'n oude (zie sig) weer even omdat ik Lacuni's niet meer nodig heb ivm runspeed te over, maar ben wat veel vit gedropped. Zoek iets in de zin van 100/100+ en 60AR/4.5+ CHC.
Bnet pindle#2913
Ik ben nog redelijk aan het beginnen in HC mode, dus ik heb niet veel gold (400.000) maar ik ben op zoek naar een wapen met minimaal 13 Reduced level req, en minimaal 700 DPS. Liefst ook nog wat Vit, maar ik snap dat mijn budget niet al te groot is voor een topwapen.
Ook zou ik graag gold willen traden van softcore (jij) naar hardcore (ik) echter weet ik niet wat een redelijke wisselkoers is? Iemand tips? Ik wil graag zo'n 5 miljoen van SC naar HC overhevelen.
Ook zou ik graag gold willen traden van softcore (jij) naar hardcore (ik) echter weet ik niet wat een redelijke wisselkoers is? Iemand tips? Ik wil graag zo'n 5 miljoen van SC naar HC overhevelen.
[ Voor 6% gewijzigd door Voxalizer op 19-12-2012 14:57 ]
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Vroeger was het tussen 2.7 en 3 (SC) : 1 (HC)Voxalizer schreef op woensdag 19 december 2012 @ 14:56:
Ik ben nog redelijk aan het beginnen in HC mode, dus ik heb niet veel gold (400.000) maar ik ben op zoek naar een wapen met minimaal 13 Reduced level req, en minimaal 700 DPS. Liefst ook nog wat Vit, maar ik snap dat mijn budget niet al te groot is voor een topwapen.
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Ik zoek leuke IK boots voor 6m:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Vuurzee-2115/hero/5125354
Extra str zijn duurder, pickup zou leuk zijn maar zijn zeldzaam, armor is altijd welkom
Geeft me een leuke boost en eindelijk wat meer speed ^^
Denk dat ik de iceclimbers wel bewaar aangezien ze qua stats wel prettig zijn, of wellicht toch verkoop want met MF kan ik m'n inkoop kosten er bijna uit halen.
Extra str zijn duurder, pickup zou leuk zijn maar zijn zeldzaam, armor is altijd welkom
Denk dat ik de iceclimbers wel bewaar aangezien ze qua stats wel prettig zijn, of wellicht toch verkoop want met MF kan ik m'n inkoop kosten er bijna uit halen.
[ Voor 25% gewijzigd door Vandread op 20-12-2012 11:08 ]
heb nog mijn oude IK boots met +/- 90-100 STR/VIT en Armor, die mag je wel voor tweaker prijsje overnemenVandread schreef op donderdag 20 december 2012 @ 11:07:
Ik zoek leuke IK boots voor 6m:
Ein-de-lijk iets gevonden wat geld waard is:

Iemand interesse? Tweakers krijgen korting
Gr. AlwinB©

Iemand interesse? Tweakers krijgen korting
Gr. AlwinB©
"Life is unblockable"
3x groen, waarom niet zelf gebruiken joh?AlwinB© schreef op donderdag 20 december 2012 @ 17:19:
[afbeelding]
Iemand interesse? Tweakers krijgen korting![]()
Gr. AlwinB©
Beeromaniac
Geen idee of 20M te weinig was maar die is dus al de deur uitstrekie schreef op woensdag 19 december 2012 @ 08:18:
[afbeelding]
*edit* wrong topic

[ Voor 92% gewijzigd door Sfinx- op 20-12-2012 18:19 ]
Hallo!
Ik heb wat items die volgens mij wel leuk zijn. Ik probeer ze alleen al weken te verkopen (m.u.v. de laatste 2 weken waarin ik D3 niet gespeeld heb...), met weinig (lees: geen) succes
Ik vroeg me af wat jullie voor deze items een reële prijs vinden?

Bij interesse verkoop ik het natuurlijk ook hier
Ik hoop dat jullie kunnen helpen!
Gr, Ron
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sinron-2471/hero/20002017
Ik heb wat items die volgens mij wel leuk zijn. Ik probeer ze alleen al weken te verkopen (m.u.v. de laatste 2 weken waarin ik D3 niet gespeeld heb...), met weinig (lees: geen) succes

Bij interesse verkoop ik het natuurlijk ook hier
Gr, Ron
die wapens kunnen niet echt veel centje opleveren, maar de ring en de andy's moeten toch 5~10M kunnen opbrengen? mja geen idee of je er 20M oid voor wilde vragen ...sinron schreef op donderdag 20 december 2012 @ 20:32:
Hallo!
[afbeelding]
Bij interesse verkoop ik het natuurlijk ook hier![]()
Gr, Ron
Nou, omdat ik met het geld wat dit kan opleveren 10x zoveel dps kan bereiken denk ikThompson schreef op donderdag 20 december 2012 @ 17:21:
[...]
3x groen, waarom niet zelf gebruiken joh?
Gr
"Life is unblockable"
hmm ik had het er wel voor meer opstaan inderdaad, ik zal het eens zonder BO met 5M start proberen dan.
moet je het wel even morgen ochtend doen, dan loopt het zaterdag prime time afsinron schreef op donderdag 20 december 2012 @ 21:37:
hmm ik had het er wel voor meer opstaan inderdaad, ik zal het eens zonder BO met 5M start proberen dan.
Iemand intresse in een leuk startup setje om eens een Freeze Scoundrel te proberen?
Star of Azkaranth met 2,9% Freeze
Buriza-Do Kyanon met 13% Freeze en 60% Pierce
Mag samen weg (staan los op AH, dus zolang ze beschikbaar zijn) voor 7,5M
Star alleen is nog over, 700K
Ok ondertussen alles verkocht....maar weer nieuwe snipen
Star of Azkaranth met 2,9% Freeze
Buriza-Do Kyanon met 13% Freeze en 60% Pierce
Mag samen weg (staan los op AH, dus zolang ze beschikbaar zijn) voor 7,5M
Star alleen is nog over, 700K
Ok ondertussen alles verkocht....maar weer nieuwe snipen
[ Voor 26% gewijzigd door ChUcKiE op 21-12-2012 15:05 ]
Ik heb wel interesse, wat is je vraagprijs? Nu even krap bij de kas omdat ik nieuwe gear heb gekocht, maar als er 2 items verkopen heb ik weer $$$.AlwinB© schreef op donderdag 20 december 2012 @ 17:19:
[afbeelding]
Gr. AlwinB©
Ik heb ook weer een leuke ring gevonden:
+28 minimum dmg
IAS 9
CHC 6
CHD 32
Wat zou een redelijke prijs voor zo'n ring zijn?
+28 minimum dmg
IAS 9
CHC 6
CHD 32
Wat zou een redelijke prijs voor zo'n ring zijn?
[ Voor 1% gewijzigd door Vidra op 21-12-2012 21:16 . Reden: juiste stats ]
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Wat wil je ervoor hebben?AlwinB© schreef op donderdag 20 december 2012 @ 17:19:
[afbeelding]
Gr. AlwinB©
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
-
[ Voor 135% gewijzigd door nubys op 22-12-2012 10:21 ]
Die Echoing heb ik wel interesse in maar weet niet of ik daar t geld voor heb, wat moet ie kosten?nubys schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 22:46:
[afbeelding]
iemand interesse in 1 van deze items?
Beeromaniac
Lekkere drops vandaag. Zijn er nog arcane monks die een mooie Witching Hour willen hebben?

Voor een miljoentje of 40 mag 'ie wel van de hand.

Voor een miljoentje of 40 mag 'ie wel van de hand.
had hem ook op AH staan en heb er een 50m bid op gehadThompson schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 03:28:
[...]
Die Echoing heb ik wel interesse in maar weet niet of ik daar t geld voor heb, wat moet ie kosten?
An1mA schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 19:42:
[...]
Ik heb wel interesse, wat is je vraagprijs? Nu even krap bij de kas omdat ik nieuwe gear heb gekocht, maar als er 2 items verkopen heb ik weer $$$.
Sorry hij staat inmiddels op AH. 90 miljoen - 200 miljoen. Is al 90 miljoen geboden dus kan hem er ook niet afhalen. Loopt begin vd avond af.
Gr.
[ Voor 35% gewijzigd door AlwinB© op 22-12-2012 13:36 ]
"Life is unblockable"
Na de vorige succesvolle aankoop via het trade topic.....
Ik zoek een echoing fury met veel chd 90+ of een socket en strenght voor 17m.
Mocht je wat leuks hebben en hij is 20m.... dan heb ik nog wel wat gems te verkopen op andere chars
Ik zoek een echoing fury met veel chd 90+ of een socket en strenght voor 17m.
Mocht je wat leuks hebben en hij is 20m.... dan heb ik nog wel wat gems te verkopen op andere chars
[ Voor 4% gewijzigd door Vandread op 22-12-2012 22:46 ]
ow jackpot dusAlwinB© schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 13:35:
[...]
Sorry hij staat inmiddels op AH. 90 miljoen - 200 miljoen. Is al 90 miljoen geboden dus kan hem er ook niet afhalen. Loopt begin vd avond af.
Gr.
Wat zou je hiervoor kunnen vragen? Zie niet echt iets wat direct vergelijkbaar is op AH atm.
Of ze missen een socket, of ze missen LoH (al is die laag), of ze hebben geen CHD etc. Plukte hem met gem voor 5,6mil van de AH, hopende dat hij meer waard zou zijn
(ga er wel van uit).
Of ze missen een socket, of ze missen LoH (al is die laag), of ze hebben geen CHD etc. Plukte hem met gem voor 5,6mil van de AH, hopende dat hij meer waard zou zijn

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
De gem alleen al is 3m waard
Dus echt een miskoop kan het niet geweest zijn
Let op:
In de TS staat een lijst met crafters, hoe je er zelf in kunt komen en wat de eisen zijn.
Bieden aub via DM om zodoende het topic niet te vervuilen.
In de TS staat een lijst met crafters, hoe je er zelf in kunt komen en wat de eisen zijn.
Bieden aub via DM om zodoende het topic niet te vervuilen.