D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming
Ik ben over een uurtje terug.. Stuur me even een invite dan geef ik hem straks.
Update:
Alles is weg op de 2 shoulders na.
Bedankt Marcvz, dat je goodies aanbood!!
[ Voor 91% gewijzigd door TepelStreeltje op 22-10-2012 23:57 ]
Battle.net Spud#2543
Verwijderd

mijn 3de lacuni na de patch en als ik de ah mag geloven een erg leuke roll. Het rare is dat er niks hoger op dit moment op de ah staat, maar ik durf bijna niet die prijzen aan te houden (350 mil+). Enig advies gewenst plz
Verwijderd
Inderdaad goeie roll! Ik zou hem voor 250 mil bid en 750 Buyout zetten., kijken wat er gebeurdVerwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 02:14:
[afbeelding]
mijn 3de lacuni na de patch en als ik de ah mag geloven een erg leuke roll. Het rare is dat er niks hoger op dit moment op de ah staat, maar ik durf bijna niet die prijzen aan te houden (350 mil+). Enig advies gewenst plz
CHC én allres, beter komen ze bijna niet. Met 75+ vit en 100+str had je waarschijnlijk 1000m in je handen gehad.Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 02:14:
[afbeelding]
Wat Bob al zegt, gewoon lekker hoog inzetten. Een item zoals deze is het wel waard om een paar keer opnieuw op de AH te zetten, desnoods voor telkens 25m minder.
Edit: of uiteraard zelf gebruiken. Een beter item voor dat slot is er bijna niet voor een barb.
[ Voor 6% gewijzigd door KneoK op 23-10-2012 03:00 ]
Verwijderd
Thnx voor de info.KneoK schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 02:59:
[...]
CHC én allres, beter komen ze bijna niet. Met 75+ vit en 100+str had je waarschijnlijk 1000m in je handen gehad.
Wat Bob al zegt, gewoon lekker hoog inzetten. Een item zoals deze is het wel waard om een paar keer opnieuw op de AH te zetten, desnoods voor telkens 25m minder.
Edit: of uiteraard zelf gebruiken. Een beter item voor dat slot is er bijna niet voor een barb.
Verwijderd

Amulet: 500k

Chest 10mil

Manticore 5mil

Barb Boots 15mil

Zou je die Manticore voor mij achteruit kunnen liggen, ik ben vanaaf online. Dan wil ik even kijken wat het verschil me brengt ok? voeg me maar toe als je wil: madstorm#2335
Ik denk dat ik er wel belang bij heb..
[ Voor 6% gewijzigd door Madstorm op 23-10-2012 13:27 ]
I'm an Ironman!
Prima!Madstorm schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 13:05:
[...]
Zou je die Manticore voor mij achteruit kunnen liggen, ik ben vanaaf online. Dan wil ik even kijken wat het verschil me brengt ok? voeg me maar toe als je wil: madstorm#2335
Ik denk dat ik er wel belang bij heb..

I'm an Ironman!
10% live is rete veel. In feite veel beter dan bijvoorbeeld +150 Vit. Doe daar nog eens een redelijke int en res all bij plus 3 sockets en je hebt een goed item. Daarbij heeft ie nog een leuke life regen wat naar mijn mening altijd erg onderschat wordt. (heb zelf een wiz gehad met +1000 liferegen in totaal, dus per seconde 1000 life erbij, heerlijk! Even aanvallen, gaat wat health af, stapje terug en plop, plop, plop! weer full life!)Madstorm schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 14:24:
Wat maakt die chest trouwens zo waardevol? Als die allemaal 10M zijn, dan heb ik aardig wat geld gesalvaged...
10 mil is dan misschien wat aan de hoge kant, dat vindt ik altijd lastig te bepalen uit mijn blote koppie.
If you can't take the heat, don't tickle the dragon.
- Angeloonie
- Registratie: Mei 2004
- Laatst online: 08:33
Cheeseburger Addict
- Diablo III (Collectors Edition)
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Pc-game
:strip_exif()/u/114152/ava2.gif?f=community)
Niet echt, 150 vit is op lvl 60 zonder buffs 5250 life waard. Heb je al % life ergens anders op, dan nog meer. Dan moet je dus al minimaal 55.000 life hebben wil 10% life beter zijn. Bij 30.000-40.000 life (redelijk gemiddeld) heb je dus veel meer aan 150 vit.FloydRaalte schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 14:46:
[...]
10% live is rete veel. In feite veel beter dan bijvoorbeeld +150 Vit.
[ Voor 4% gewijzigd door Angeloonie op 23-10-2012 14:54 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Vroeger werkt het zo ja, maar nu wil je stil staan om heel veel dmg in korte tijd kunnen doen. Die chest is ook geen 10 M waard. Eerder rond de 1M, mss wat meer met geluk.FloydRaalte schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 14:46:
[...]
10% live is rete veel. In feite veel beter dan bijvoorbeeld +150 Vit. Doe daar nog eens een redelijke int en res all bij plus 3 sockets en je hebt een goed item. Daarbij heeft ie nog een leuke life regen wat naar mijn mening altijd erg onderschat wordt. (heb zelf een wiz gehad met +1000 liferegen in totaal, dus per seconde 1000 life erbij, heerlijk! Even aanvallen, gaat wat health af, stapje terug en plop, plop, plop! weer full life!)
10 mil is dan misschien wat aan de hoge kant, dat vindt ik altijd lastig te bepalen uit mijn blote koppie.

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.
Geen idee, ik kan geen vergelijkbare items op de AH vinden onder de 10-15 mil. Vandaar mijn vraagprijs. 1M lijkt me erg laag.Madstorm schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 14:24:
Wat maakt die chest trouwens zo waardevol? Als die allemaal 10M zijn, dan heb ik aardig wat geld gesalvaged...

- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
AH stuk?laquaezzi schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 17:34:
Totaal niet thuis in Skorn, wat zou ik voor deze kunnen vangen?
[afbeelding]
Zoek op 400+ str en dan op DPS.
10-15 millaquaezzi schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 17:34:
Totaal niet thuis in Skorn, wat zou ik voor deze kunnen vangen?
[afbeelding]
[ Voor 97% gewijzigd door laquaezzi op 23-10-2012 17:41 ]
Verwijderd
Ik had hem op 380 bid en 500 mil buyout geparkeerd en kom zojuist thuis van werk en kwam tot de conclusie dat dat ws te laag wasVerwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 02:48:
[...]
Inderdaad goeie roll! Ik zou hem voor 250 mil bid en 750 Buyout zetten., kijken wat er gebeurd
Nou zorgen dat ik het niet uit geef aan useless stuff

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Enige voorwaarde is dat hij/zij 1 portal kan maken.
De andere 2 maken wij.
Party zal waarschijnlijk bestaan uit Kneok, X4er0 en mij.
Post even in de twitch chat als je mee wilt doen.
Excuus, deze moest niet in t trade topic.
[ Voor 7% gewijzigd door Marcvz op 23-10-2012 20:19 ]

Mooie max block Storm Shield:

En deze mooie ring:

Interesse? Graag een DM of reply
[ Voor 84% gewijzigd door Darker op 23-10-2012 22:14 ]
Verwijderd
Lekker.. ik had 750 BO gezet.. hij is snel weggegaan met 500 BO bij jou dus wellicht dat hij nog wel wat meer waar was.. snap je wat ik bedoel?Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 18:02:
[...]
Ik had hem op 380 bid en 500 mil buyout geparkeerd en kom zojuist thuis van werk en kwam tot de conclusie dat dat ws te laag was(al mag ik niet klagen heheh). Eerste grote sell van mij 400 mil rijker.
Nou zorgen dat ik het niet uit geef aan useless stuff
- Blaat
- Registratie: September 2007
- Laatst online: 04-10 13:03
Hardware Fanaat
:strip_exif()/u/233284/crop573f69b75d616.gif?f=community)

25m voor de tweaker. Blaat#2925
[ Voor 3% gewijzigd door Blaat op 23-10-2012 23:19 ]
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Wat moet die Unity ongeveer kosten?Darker schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 22:06:
Te koop aangeboden:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooie max block Storm Shield:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En deze mooie ring:
[afbeelding]
Interesse? Graag een DM of reply
Beeromaniac
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 11:32
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
:strip_exif()/u/27216/bosmonster_dropdown.gif?f=community)
Ben er misschien wel voor te porren, maar zou even moeten zien wat de dps winst is..Wolf schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 23:19:
Kan ik iemand hier voor interesseren?
[afbeelding]
25m voor de tweaker. Blaat#2925
Hmm.. mn wailing host heeft 4.5 chc, 21 chd en 160+ int (naast nog regen). Denk dat het geen handige uitgave is helaas op dit moment.
[ Voor 16% gewijzigd door Bosmonster op 23-10-2012 23:55 ]
Add me maar ff ingame als je wilt
Meulski#2704

Mocht iemand interesse hebben..
Ben zelf nog op zoek naar Zunimassa's Trail, of uit de Tal Rasha's set de helm en chest!

Iemand misschien interesse? op AH staan eigenlijk geen vergelijkbare, zijn volgens mij behoorlijk gewilde stats en een redelijke roll
De roll valt toch wel wat tegen. Alleen de combinatie CHD/CHC en IAS is natuurlijk erg leuk. Deze is wel wat waardYerap schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 19:54:
[afbeelding]
Iemand misschien interesse? op AH staan eigenlijk geen vergelijkbare, zijn volgens mij behoorlijk gewilde stats en een redelijke roll

Ik heb eigenlijk geen idee of alle stats wenselijk zijn zoals bijna 300int.

Laat maar, ik zie dat dead mans legacy de hele quiver markt domineert.
[ Voor 13% gewijzigd door Sinned123 op 25-10-2012 00:40 ]
Hele AH zakt sowieso lekker in elkaar volgens mij.Sinned123 schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 00:36:
Wat zou deze quiver waard zijn?
Ik heb eigenlijk geen idee of alle stats wenselijk zijn zoals bijna 300int.
[afbeelding]
Laat maar, ik zie dat dead mans legacy de hele quiver markt domineert.
Ik was blij met mijn Tal Rasha's Source met het idee dat ik er wel een flink bak geld voor kon krijgen, verder dan 5 mil kom je niet of je moet echt hele dikke rolls hebben.. dingen staan er al voor 300k op

Verwijderd
In die laatste gauntlets heb ik an sich wel interesse, ik heb alleen ivm gem crafting op het moment weinig cash.De_Bastaard schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 23:52:
Iemand interesse in de volgende items? Staan nog niet op de AH. Sommige zijn iets waard, voor sommige wil ik toch een aanzienlijk bedrag.... vooral omdat ik zelf nog geen uber monk heb
[afbeelding]
Wel wat gems en een hele bult yellows
Verwijderd
Dat valt me ook net op ja. Uitgerekend een week nadat ik plans voor topazzes gescored heb crasht de prijs. Flawless Star emeralds zijn een derde van de kostprijs... die bestaan uit 3x 3 stars (3x 1,6 miljoen) en gaan voor net geen 3,2 miljoen.Darker schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 08:52:
Zelfs gems zijn gehalveerd in prijs!
Je hebt toch onkosten voor die ondingen.
Ze zaten al op het randje van kiet spelen, behalve voor emeralds dan.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Amulet:
+35 dmg
35% MF
94% CHD
9% CHC
Ik heb wat amuletten gezien op de AH. Maar die hebben nog bijvoorbeeld extra strengt of int.
Ik heb bieden van 50M, is dat een beetje redelijk?
Mijn Barb: BlackHat#2353 (http://eu.battle.net/d3/en/profile/BlackHat-2353/)
Heb zelfs ergens gelezen dat radiant stars op Asian servers nog geen miljoen kosten.
Desalniettemin is het onvermijdelijk dat gems er vroeg of laat onder de kost prijs uitgaan.
Er is immers geen enkele gem sink in de game. Dus spelers die een stapel radiants hebben gecraft zullen ze uiteindelijk onder de craft prijs gaan verkopen om er vanaf te komen.
En als elke verkoper steeds iets onder de huidige prijs gaat zitten, dan blijven ze dus dalen.
Prachtige high STR Mempho Legendary Helm met extra INT (All res) op de koop toe!:

Uber Zunimassa's Trails met hoge INT / VIT combi en 75 All resistance!!
(Vergelijkbare met minder INT (160) en minder VIT (47) staan er voor 120m bid / 300m buyout, en er wordt opgeboden

Beide items zijn te koop maar gaan alleen weg bij een fatsoenlijk goed bod. Biedingen mogen per DM of add me ingame: Meulski#2704
Vraag me svp niet wat ik ervoor wil hebben maar doe direct een goed bod!
[ Voor 4% gewijzigd door Darker op 25-10-2012 15:38 ]
ik ga wel in het diepe, wat moet dit kosten?Delph schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 00:02:
Zijn er nog DH's met een hoop gold in de house?
[afbeelding]
Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Cool dat daarop geboden wordt. Heb betere gekocht voor 25M ofzo paar dagen terugDarker schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 15:37:
Te koop angebot:
(Vergelijkbare met minder INT (160) en minder VIT (47) staan er voor 120m bid / 300m buyout, en er wordt opgeboden)
[afbeelding]
Met all res? Lijkt me vrij sterk, tenzij je echt enorme mazzel hebt gehad.Bosmonster schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 16:41:
[...]
Cool dat daarop geboden wordt. Heb betere gekocht voor 25M ofzo paar dagen terug

[ Voor 11% gewijzigd door ReQuiem83 op 25-10-2012 17:21 ]

Denk dat je daarvoor een stuk meer voor kan krijgen... misschien wel veulll meer. Heb vorig weekend voor 36m een amu met 155 int, 10chc en 63 chd gekocht. deze heeft bijna max chd roll en nog steeds bijna max chc.BlackHat schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 13:11:
Ik heb wat leuks gevonden:
Amulet:
+35 dmg
35% MF
94% CHD
9% CHC
Ik heb wat amuletten gezien op de AH. Maar die hebben nog bijvoorbeeld extra strengt of int.
Ik heb bieden van 50M, is dat een beetje redelijk?
Mijn Barb: BlackHat#2353 (http://eu.battle.net/d3/en/profile/BlackHat-2353/)
Zou em er eens voor een paar honderd mil opzetten en eens kijken wat er gebeurd.
Thnx for the info... er nog geen bod geweest na 1 dag. Ik houdt het in de gaten...Darth Malak schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 22:12:
[...]
Denk dat je daarvoor een stuk meer voor kan krijgen... misschien wel veulll meer. Heb vorig weekend voor 36m een amu met 155 int, 10chc en 63 chd gekocht. deze heeft bijna max chd roll en nog steeds bijna max chc.
Zou em er eens voor een paar honderd mil opzetten en eens kijken wat er gebeurd.

open voor normale biedingen
We doen dit vooral voor de lol en om tweakers die low geared zijn en wel een steuntje in de rug kunnen gebruiken verder te helpen in het spel. Het Paragon level is op het moment eigenlijk het beste richtpunt om te bepalen of je in aanmerking komt, het lijkt ons logisch dat als je met twee karakters al verder dan Paragon 15 of 20 bent dat je dan in ieder geval redelijke gear hebt om maar een voorbeeld te noemen.
Als je in aanmerking wilt komen voor het raapfestijn dan kun je je aanmelden door Marcvz een DM te sturen met in ieder geval je battletag of link naar je armory.
Houdt ook het D3 topic in de gaten voor verdere info.
Hoeveel voor een tweaker?Delph schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 00:02:
Zijn er nog DH's met een hoop gold in de house?
[afbeelding]
Overwatch profile awesomo#2162
Wat moet je ongeveer voor de gloves hebben? Dan kan ik zien of ik genoeg heb, heb momenteel erg weinig gold..sleepwalkerbe schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 02:09:
laat op de avond toch geluk in de drops
[afbeelding]
open voor normale biedingen
I'm an Ironman!
Vergelijkbare gloves staan op AH voor 80 a 90 mil buyout.Madstorm schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 09:44:
[...]
Wat moet je ongeveer voor de gloves hebben? Dan kan ik zien of ik genoeg heb, heb momenteel erg weinig gold..
Laat ons zeggen 65 mil ?
Jaa, daar was ik al bang voor.. Ach nog even (heel lang) sparen voor mij.. suc6 met de verkoopsleepwalkerbe schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 10:25:
[...]
Vergelijkbare gloves staan op AH voor 80 a 90 mil buyout.
Laat ons zeggen 65 mil ?
I'm an Ironman!
Verwijderd
Die staan daar voor een reden. Ik heb 3 paar gelijkwaardige gloves al dagen te koop staan waarvan 2 zelfs vit en all-res er op hebben en (ilvl63) en zelfs deze willen niet verkopen voor 50 mil+.sleepwalkerbe schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 10:25:
[...]
Vergelijkbare gloves staan op AH voor 80 a 90 mil buyout.
Laat ons zeggen 65 mil ?
Take in mind dat de markt flooded is met legendary items die met de dag in prijs dalen.
Nogmaals "prijzen bazeren op wat je in de ah ziet kan veelal afwijken wat ze daadwerkelijk waard zijn"
Current offer op de Zunimassa's: 150 milDarker schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 15:37:
Te koop angebot:
Prachtige high STR Mempho Legendary Helm met extra INT (All res) op de koop toe!:
[afbeelding]
(Vergelijkbare met minder INT (160) en minder VIT (47) staan er voor 120m bid / 300m buyout, en er wordt opgeboden)
[afbeelding]
Beide items zijn te koop maar gaan alleen weg bij een fatsoenlijk goed bod. Biedingen mogen per DM of add me ingame: Meulski#2704
Vraag me svp niet wat ik ervoor wil hebben maar doe direct een goed bod!![]()
Klopt idd. Veel rares worden gewoon voor belachelijke prijzen aangeboden. Dat is een beetje vervelend want dan moet je weer langer wachten tot er wel 1 komt die voor een normale prijs wordt aangeboden.Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 11:11:
[...]
Die staan daar voor een reden. Ik heb 3 paar gelijkwaardige gloves al dagen te koop staan waarvan 2 zelfs vit en all-res er op hebben en (ilvl63) en zelfs deze willen niet verkopen voor 50 mil+.
Take in mind dat de markt flooded is met legendary items die met de dag in prijs dalen.
Nogmaals "prijzen bazeren op wat je in de ah ziet kan veelal afwijken wat ze daadwerkelijk waard zijn"
Ik heb gloves met 148 int. 8 ias, 8,5 chc, 26 chd verkocht voor 25m. Geen idee of dex. gloves veel meer waard zijn.
Voor hoeveel?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

Staat op de AH voor 19M, volgens mij een redelijke prijs.
Mag hier voor 14M weg, zolang ik geen biedingen op de AH heb
Edit : en net als je denkt dat ie nooit verkoopt, is ie weg......
[ Voor 13% gewijzigd door Sparhawk op 26-10-2012 18:51 ]
Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

Heb er zelf als WD/Wiz niks aan en speel niet meer op mijn Monk. Mocht iemand interesse hebben; DM
Later bij de Keywarden in Act 2 nog een mooie actie. Ik werd bijna meteen door zijn mortar gekilled en heb zo goed als geen damage op hem gedaan, helaas dropte er geen key maar wel deze (zonder gem

Laatste is een upgrade voor mezelf dus die gebruik ik voorlopig zelf!
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Doe eens heel gauw die smerige gem er uit halenschaapiej schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 18:25:
Later bij de Keywarden in Act 2 nog een mooie actie. Ik werd bijna meteen door zijn mortar gekilled en heb zo goed als geen damage op hem gedaan, helaas dropte er geen key maar wel deze (zonder gem):
[afbeelding]
Laatste is een upgrade voor mezelf dus die gebruik ik voorlopig zelf!
Ghehe in tijd van crisis en weinig geld kon ik deze nog net kopen!Angeloonie schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 18:40:
[...]
Doe eens heel gauw die smerige gem er uit halen
Ik sta open voor donaties!

- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Dat niet per sé, maar niet eens een Star gem..Jk_W schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 19:05:
Volgens mij bedoelt hij eerder dat je m moet omwisselen voor een XP gem

I'm an Ironman!

ik zie op de AH eentje vergelijkbaar voor rond de 50M op staan, tweakerprijsje 35M
Iemand interesse?

Beeromaniac
En dan laat je niet eens met trots The Marcvz ring zien?Marcvz schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 02:18:
Twee aardige items opgeraapt.
Iemand interesse?
[afbeelding]
Hoewel t ergens verleidelijk is om hem voor harde eurotjes vd hand te doen, verspeel ik daarmee natuurlijk de kans dat er ooit nog iets voor me dropt.
Die ring is voor me gemaakt.. Hij heet niet voor niets The Mark..
Als de D3 gods & demons me zoiets gunnen ga ik dat niet verpatsen maar koesteren
Niet iedereen heeft altijd veel goldAngeloonie schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 20:44:
[...]
Dat niet per sé, maar niet eens een Star gem..
En aangezien het verschil van 23% naar 25% niet heel groot is maar die gem wel 3x zo duur is heb ik dan liever deze gem!
FireWalkers:

Tweakers prijs 55 mil!

DM of add me ingame
Staan voor 9m BO en 6m bid.
Tweakers prijs 5m
BO...
[ Voor 23% gewijzigd door Vandread op 27-10-2012 23:25 ]
DM gestuurdejtnaj schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 01:22:
[afbeelding]
ik zie op de AH eentje vergelijkbaar voor rond de 50M op staan, tweakerprijsje 35M
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Jammer dat je die nou weghaalt. Die is minstens het tienvoudige waard
Niet overdrijvenBosmonster schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 16:04:
[...]
Jammer dat je die nou weghaalt. Die is minstens het tienvoudige waard
[ Voor 6% gewijzigd door An1mA op 27-10-2012 16:44 ]
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Int en vit, 40 chd en 9%? Heb mindere zien gaan voor 300M van de week. Is BiS voor WD/Wiz.An1mA schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 16:44:
[...]
Niet overdrijvenWil gewoon snel van me items af, dan kun je niet het maximum krijgen ofc =) Hij was wel instant sold overigens
@Anima, als je die lacuni's morgen nog hebt en ik wat verkocht krijg voor die tijd wil ik ze misschien wel. Ga je trouwens stoppen met je wiz of is dit oude gear?
Overwatch profile awesomo#2162
In de TS staat een lijst met crafters, hoe je er zelf in kunt komen en wat de eisen zijn.
Bieden aub via DM om zodoende het topic niet te vervuilen.