Net dit item opgepikt, wat is jullie gok kwa waarde?

[ Voor 31% gewijzigd door pino85 op 28-10-2012 12:45 ]
Liefhebber van Tweakers
Verwijderd
enige waarde?
Ring lijkt me nog wel wat waard, de enige die in de buurt komt staat voor 300M in AH

Nee man. Er staat er 1 met 80str, 99vit, 9 attack speed, 5.5 crit en socket op voor nog geen 70mil buy-out.
En die is beter dan die jij post..
D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming

Verwijderd
hmm..Marcvz schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 20:53:
300mil voor die ring?!
Nee man. Er staat er 1 met 80str, 99vit, 9 attack speed, 5.5 crit en socket op voor nog geen 70mil buy-out.
En die is beter dan die jij post..
Ik heb waarschijnlijk verkeerd gezocht.. staat nu in AH voor 50M, zie wel wat het oplevert.

En nog een, 30m en hij is van jou.

[ Voor 101% gewijzigd door An1mA op 29-10-2012 00:00 ]

Ok nog een koopje: de allergoedkoopste Nats boots staat voor 8M op de AH, deze mag voor een tweakerprijsje weg voor 6M
Gewoon even naam intypen en dan een vergelijkbare zoeken?Royy schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 11:33:
[afbeelding]
Gisteravond gedropt! Price check iemand?
Als het teveel moeite is wil ik'm wel ruilen voor mij source
http://i50.tinypic.com/b7hnjp.jpg
6mRoyy schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 11:33:
[afbeelding]
Gisteravond gedropt! Price check iemand?
1 Handed Axe Een Sky Splitter lijkt me ook erg leuk!
DPS: 1075+ (min. 515 - 1074)
APSD: 1.20+
STR: 175+
Socket: 1
Pré: CHD / IAS / LS / LOH / Andere meuk (hoeft dus niet perse)

Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB
Lage damage, met geluk max 1 mil. Of het moet intussen al weer anders zijn, ff naam in de AH tikkenSlinkingAnt schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 17:07:
Vanmorgen m'n eerste legendary gevonden, iemand die er een pricecheck op wil doen?
[afbeelding]

Zelf gok ik 2-3mil maar ik heb graag de mening van meer ervaren mensen
Mss komt het omdat ik een DH ben, maar zonder CHC, CHD, IAS of combi van die dingen is een ring niks waard voor mij.Phuncz schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 19:04:
Eerste keer dat ik hier iets post, omdat ik niet veel vind dat iets meer waard is dan 1mil.
[afbeelding]
Zelf gok ik 2-3mil maar ik heb graag de mening van meer ervaren mensen

Eens kijken er voor te vragen is

Deze net gevonden 1 van de beste die op ah staat
iemand interesse?
* Amulet Belt Chest Dagger

Doe een goed bod en je kunt ze voor een Tweakers-prijs overnemen.
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
Wat zijn de stats? Misschien wil ik 'm welspookz0r schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 13:12:
Iemand een idee wat ik voor die Witching Hour kan vragen. AH prijzen gaan nergens over. lijkt mij niet echt te kloppen.
Beter lezen volgende keer
[ Voor 6% gewijzigd door Jk_W op 29-10-2012 13:43 ]
Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq
Pff net een nieuwe belt en chest gekocht, net wat minder dan deze...Rone schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 13:06:
Heb nog wat mooie items gevonden, dus hier een leuke ABCD* aanbieding:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Wat moeten de belt+chest kosten?
Beeromaniac

Volgens mij wel een goed item ?
Belt en chest lijken me mooi. Wat is je richtprijs?Rone schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 13:06:
Heb nog wat mooie items gevonden, dus hier een leuke ABCD* aanbieding:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

35m lijkt me een vriendelijke tweakers prijs?
Verkocht voor 50m.....
[ Voor 9% gewijzigd door Vandread op 29-10-2012 23:12 ]
Thompson schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 14:27:
[...]
Wat moeten de belt+chest kosten?Dan probeer ik degene die ik nu gebruik gewoon weer voor dezelfde prijs te verkopen.
70M voor de chest en 40M voor de belt. Samen mogen ze voor 100M weg.frankpaul1 schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 19:01:
[...]
Belt en chest lijken me mooi. Wat is je richtprijs?
30M voor de dagger.ChUcKiE schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 19:11:
Wat is een richtprijs voor je dagger?
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Te koop voor 7m (wat zijn die dingen eigenlijk cheap op ah in vergelijking met andere set chests >_< )
Zelf ga ik hem niet gebruiken omdat ik er een wil met ar
Vanavond rond een uur of 8 gooi ik hem de ah op als een tweaker hem niet wil
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Nat's kunnen ook ontzettend goedkoop zijn.... heb er 2 gevonden, 1 die geen knaak waard was, en die hierboven die tenminste leuk is.Bokkie schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 09:40:
[afbeelding]
Te koop voor 7m (wat zijn die dingen eigenlijk cheap op ah in vergelijking met andere set chests >_< )
Nou ik heb gister een inna's vest gevonden. Die zijn ook niks meer waard zonder all res.Bokkie schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 09:40:
[afbeelding]
Zelf ga ik hem niet gebruiken omdat ik er een wil met ar
Vanavond rond een uur of 8 gooi ik hem de ah op als een tweaker hem niet wil
Inna's armor heb ik net verkocht aan een mede tweaker. Zat geen ar op, maar wel 190dex/130vit. Ik vond dat ik deze voor erg laag heb verkocht (35M) aangezien vergelijkbare rond de 50-60 lagen...
10M voor gevangen - 1 met 130 dex./90 vit./12% life en als fantastische extra affix, 500 thorns dmg.ejtnaj schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 13:48:
Wat is voor jou niks meer waard?
Inna's armor heb ik net verkocht aan een mede tweaker. Zat geen ar op, maar wel 190dex/130vit. Ik vond dat ik deze voor erg laag heb verkocht (35M) aangezien vergelijkbare rond de 50-60 lagen...
Mijn oude is dus bij deze te koop. Staat voor 80m op de AH. 50m voor tweakers.
(onderschat de base dmg niet 1min dmg geeft mij 100dps, 1 max dmg ook.)

[ Voor 15% gewijzigd door Marcvz op 30-10-2012 14:19 ]
Verwijderd
http://eu.battle.net/d3/e...ookz0r-2554/hero/20263960
@ zch:
dit zijn de specs van zijn amulet:
22-47 Damage
166 Dexterity
118 Intelligence
102 VItality
CHD 51%
CHC 6.5%
[ Voor 25% gewijzigd door spookz0r op 30-10-2012 15:14 ]
- Angeloonie
- Registratie: Mei 2004
- Laatst online: 08:33
Cheeseburger Addict
- Diablo III (Collectors Edition)
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Pc-game
:strip_exif()/u/114152/ava2.gif?f=community)
Ligt aan de andere rolls.xV0rtexx schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 12:38:
[...]
Nou ik heb gister een inna's vest gevonden. Die zijn ook niks meer waard zonder all res.
Gisteren een Inna's chest met 185 dex/171 vit/11% life gekocht voor ~80 mil, zit ook geen AR op.
Dus óf je hebt AR, óf je hebt een extra vit roll en hoge dex roll. Anders is hij inderdaad crappy, net als 90% van alle andere legendaries met crappy rolls.
Meer dan 2 mil misschien wel, maar niet gigantisch veel meer, zeker niet meer dan 5 mil. Lage CHC en CHD, en geen damage. Enige dat je wel hebt is all res, maar op amu's kun je veel CHC/CHD krijgen dus gaan mensen eerder daar voor.spookz0r schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 15:09:
Plaatje werkt hier. Maar nu weet ik ook hoeveel die van mij ongeveer waard is. Meer dan de 2m die ik ervoor heb betaald iig
[ Voor 34% gewijzigd door Angeloonie op 30-10-2012 15:18 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Verwijderd
De Amu even op mn telefoon bekeken, kon t niet laten
Ben wellicht geinteresseerd. DM gestuurd
Verwijderd
Ah ok, thanksspookz0r schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 15:09:
Plaatje werkt hier. Maar nu weet ik ook hoeveel die van mij ongeveer waard is. Meer dan de 2m die ik ervoor heb betaald iig
@ zch:
dit zijn de specs van zijn amulet:
22-47 Damage
166 Dexterity
118 Intelligence
102 VItality
CHD 51%
CHC 6.5%

nog iemand interesse
kom maar met een mooi bod
[ Voor 14% gewijzigd door navXO op 30-10-2012 17:39 ]

net gevonden, geen idee of het wat het waard is (ik heb d3 pas net weer opgestart sinds 3 maanden)
edit: verkocht
[ Voor 6% gewijzigd door jeroen-v op 31-10-2012 12:05 ]
Weet niet waar jij 80 mil voor die amu vandaan haalt..Marcvz schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 14:18:
Ok, ik heb gister een nieuw amulet op de kop weten te tikken.
Mijn oude is dus bij deze te koop. Staat voor 80m op de AH. 50m voor tweakers.
(onderschat de base dmg niet 1min dmg geeft mij 100dps, 1 max dmg ook.)
[afbeelding]

Dus beetje vreemde prijs daar... noem ik nu niet een tweakers prijs, lol.
[ Voor 6% gewijzigd door Darth Malak op 30-10-2012 20:38 ]
Zoals ik al zei, die base dmg moet je niet onderschatten.
En er zat behoorlijk wat vit op (100+)
Overigens is het amulet reeds verkocht. De betreffende DH kreeg er 22k DPS bij en hij twijfelde tussen de mijne en een amulet op AH.
Toen ik hem linkte ging hij voor de mijne dus het zal toch een nette deal geweest zijn lijkt me.
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Ter vergelijking: per 1 average damage krijg ik er 269 dps bij. Met die amu dus 34,5 average damage, wat neerkomt op 9280 dps erbij..

Verwijderd
Jep, ik heb m uiteindelijk gekocht. Amu's met vergelijkbare stats zonder de average damage waren zo rond de 40-50 mil, dus op zich wel een nette deal ja. Resultaat:Marcvz schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 21:53:
Dat lijkt me niet te vergelijken.
Zoals ik al zei, die base dmg moet je niet onderschatten.
En er zat behoorlijk wat vit op (100+)
Overigens is het amulet reeds verkocht. De betreffende DH kreeg er 22k DPS bij en hij twijfelde tussen de mijne en een amulet op AH.
Toen ik hem linkte ging hij voor de mijne dus het zal toch een nette deal geweest zijn lijkt me.
http://www.diabloprogress...ing-2981/TheGoat/16923080
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Ziming-2981/hero/16923080
Nu nog de gloves upgraden
En alles in d3 is natuurlijk maar wat de "gek" er voor betaalt.
[ Voor 20% gewijzigd door Darth Malak op 30-10-2012 22:55 ]
Er is natuurlijk ook wel een bepaalde stabiliteit in de markt ontstaan, niet zozeer in de low- en midrange maar zeker wel in de high end gear. Sommige items zijn gewoon veel waard. Het verschil tussen 270 strength en 300 strength op een item kan zomaar 10 of 100 miljoen schelen. Dat kun je raar vinden maar er zijn mensen die gewoon aan de max van hun gear zitten. Het verschil tussen net niet best in slot en best in slot is het bedrag dan gewoon waard.Darth Malak schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 22:51:
Ok, je hebt een punt.. T is inderdaad een onderschatte stat.
Verwijderd
Bovendien zijn 'vergelijkbare' amu's met hoge int gewoon stukken goedkoper dan amu's met hoge dex. Misschien moet je ook eerst even zoeken voordat je een statement maaktDarth Malak schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 22:51:
Ok, je hebt een punt.. T is inderdaad een onderschatte stat.
Dat klopt. De gigantisch hoge bedragen van best-in-slot gear staan eigenlijk ook best redelijk in verhouding tot het koopgedrag van gemiddelde spelers. Die kopen zo nu en dan een kleine upgrade en vervangen dat item na een week weer. Op die manier geeft men steeds een klein bedrag uit aan het upgraden van hetzelfde item. Als je dat bij elkaar optelt zit je op den duur misschien wel aan hetzelfde bedrag als wat je voor een best-in-slot item zou hebben betaald.KneoK schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 23:03:
[...]
Er is natuurlijk ook wel een bepaalde stabiliteit in de markt ontstaan, niet zozeer in de low- en midrange maar zeker wel in de high end gear. Sommige items zijn gewoon veel waard. Het verschil tussen 270 strength en 300 strength op een item kan zomaar 10 of 100 miljoen schelen. Dat kun je raar vinden maar er zijn mensen die gewoon aan de max van hun gear zitten. Het verschil tussen net niet best in slot en best in slot is het bedrag dan gewoon waard.
Terwijl er natuurlijk ook wat te zeggen valt voor de speler die gewoon één keer een flinke duit neerlegt voor een item dat hij waarschijnlijk nooit meer zal vervangen. Zoals met alles: het is maar net wat je leuk vindt.
Ik heb al toegegeven dat hij een punt heeft. Flamen achteraf is overbodig.Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 23:08:
[...]
Bovendien zijn 'vergelijkbare' amu's met hoge int gewoon stukken goedkoper dan amu's met hoge dex. Misschien moet je ook eerst even zoeken voordat je een statement maakt
Mooi voor mijn wiz, enig idee voor een prijs?jeroen-v schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 18:56:
heeft iemand interesse in dit apparaat?
[afbeelding]
net gevonden, geen idee of het wat het waard is (ik heb d3 pas net weer opgestart sinds 3 maanden)
Beeromaniac
Verwijderd
Ah, sorry had het eroverheen gelezen. Was ook niet als flamen bedoelt. Excuses als het zo overkwamDarth Malak schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 23:54:
[...]
Ik heb al toegegeven dat hij een punt heeft. Flamen achteraf is overbodig.
Hehe... no problemo.. Dat dacht ik al.. Vandaar deVerwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 07:09:
[...]
Ah, sorry had het eroverheen gelezen. Was ook niet als flamen bedoelt. Excuses als het zo overkwam
Het verschilt met de rest van je gear, ik kijk altijd naar D3 DPS rechner en dan extended information. Dan zie je precies hoeveel elke stat doet:Angeloonie schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 22:00:
Het idd verbazingwekkend hoe weinig mensen naar die damage kijken en blind op main stats focussen.
Ter vergelijking: per 1 average damage krijg ik er 269 dps bij. Met die amu dus 34,5 average damage, wat neerkomt op 9280 dps erbij..
DPS Worth x
1 Intelligence 43.39 1
4 Intelligence (Gem Upgrade) 173.56 4
1 Average Damage 106.38 2.45
1% Crit 1701.38 39.21
10% Crit Damage 1697.03 39.11
1% Attack Speed 915.56 21.1
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117
in de tussentijd is hij al gekocht op AH voor 25mThompson schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 00:19:
[...]
Mooi voor mijn wiz, enig idee voor een prijs?
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Dat zei ik ook: Ter vergelijking: per 1 average damage krijg ik er 269 dps bijWooldoor schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 09:45:
[...]
Het verschilt met de rest van je gear, ik kijk altijd naar D3 DPS rechner en dan extended information. Dan zie je precies hoeveel elke stat doet:
Ik gebruik dezelfde DPS calculator namelijk

Dus het kan wel, maar dan heb je wel een betere Skorn nodig idd.

Zelfde geldt eigenlijk voor deze gloves.. Ik weet dat ze niet UBER zijn maar toch niet heel slecht dacht ik.

En voor geinteresserden dus.. beide zijn te koop.
[ Voor 32% gewijzigd door Darth Malak op 31-10-2012 15:25 ]
Misschien vraag je er gewoon te veel voor?
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
En wat jij er voor wilt hebben is wel in lijn met de AH?Darth Malak schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 15:22:
Ok vraag normaal niet om pricechecks maar krijg onderstaande stuk gereedschap niet echt verkocht voor wat ik er voor wil hebben dus zou graag een pricecheck willen hebben plz..
Simpelweg op de belangrijkste stats zoeken met wat lagere waarden (bijv. voor de gloves vanaf 8% CHC, 25% CHD, 5% IAS, 70 str) zou bijna altijd wel een goede indicatie moeten geven van de waarde.
Mja, ik weet natuurlijk hoe ik moet zoeken en had ik ook gedaan en t was in lijn met wat er toen (2 dagen geleden) op de AH stond maar ja, wat johny zei klopt ook wel. Geen RA en de rolls zijn niet UBER dus ga mn prijs maar eens flink droppen.. thx.Angeloonie schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 15:38:
[...]
En wat jij er voor wilt hebben is wel in lijn met de AH?
Simpelweg op de belangrijkste stats zoeken met wat lagere waarden (bijv. voor de gloves vanaf 8% CHC, 25% CHD, 5% IAS, 70 str) zou bijna altijd wel een goede indicatie moeten geven van de waarde.
Misschien dat m'n EHP ondanks alles wel redelijk gelijk blijft door de extra vit bonus die ik dan naast m'n chest armor krijg.
Zal ik je straks even toevoegen? Dan babbelen we ff verder.Vandread schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 18:00:
Hoeveel voor die sexy broek?
Misschien dat m'n EHP ondanks alles wel redelijk gelijk blijft door de extra vit bonus die ik dan naast m'n chest armor krijg.
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 11:32
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
:strip_exif()/u/27216/bosmonster_dropdown.gif?f=community)
Heb ietsje beter gekocht voor 40M met int en dat was een koopje.
En AR op trifactors is echt onzin. Dat kun je beter op andere items halen tenzij je honderden miljoenen wil uitgeven..
[ Voor 60% gewijzigd door Bosmonster op 31-10-2012 19:32 ]

- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Lol, gutteguttegut ik haat het om continue maar rond die 2.5-3.5 mil te blijven hangen..

nog een aantal items te koop
laat maar wat horen indien je interesse hebt

Naar mijn gevoel is het 1.5 - 2.0 miljoen waard...
Ik kan nu niet kijken maar ik had deze meteen gevendored. Geen AR en geen LR...Phuncz schreef op donderdag 01 november 2012 @ 10:05:
Price check please:
[afbeelding]
Naar mijn gevoel is het 1.5 - 2.0 miljoen waard...
[ Voor 6% gewijzigd door Sinned123 op 01-11-2012 10:21 ]
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Als je mazzel hebt krijg je er 10K voor van een Monk die FR stackt en geen rooie cent heeft
[ Voor 47% gewijzigd door Bosmonster op 01-11-2012 10:58 ]
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
CHC op shoulders? Doe mij die!De_Bastaard schreef op donderdag 01 november 2012 @ 10:58:
Heeft ook geen CHC erop wat je eigenlijk wel wilt als Monk/DH.

87 str
87 dex
193 int
88 vit
61 AR
65% CHD
5% CHC
Bash Damage increased by 8%
Er staan er niet zoveel met CHD/CHC in de AH. Iemand geinteresseerd of een idee wat ie zou moeten doen?
Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.
Of speelt niemand meer shield :x
Max block Stormshield met hoge str:

Max block stormshield met Crit chance.

Bracers en boots kunnen tot 300dex rollen.Darth Malak schreef op donderdag 01 november 2012 @ 11:21:
Leuke dex rollWist niet dat ze zo hoog kwamen...
Elke main stat heeft 2 slots waar ze hoger kunnen rollen dan de andere.
Dex - Boots en Gloves
Strength - Belt en Shoulders
Int - Head en Gloves
Vit - Pants en Chest
Yeh.. Kan me alleen niet herinneren dat ik rare boots ooit hoger dan zon 160 dex heb gezien (althans in mijn loot) dus deze waren een klein beetje appartMarcvz schreef op donderdag 01 november 2012 @ 13:35:
[...]
Bracers en boots kunnen tot 300dex rollen.
Elke main stat heeft 2 slots waar ze hoger kunnen rollen dan de andere.
Dex - Boots en Gloves
Strength - Belt en Shoulders
Int - Head en Gloves
Vit - Pants en Chest
Maar misschien komt dat door de zoek parameters, voor een glove verwacht je toch eerder chc/chd/ias
Boots is qua keuze wat beperkter.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Zo had ik laatst ook een amu met 300+ main stat.. Ik dacht wooptiedoo das vast bijzonder, maar de AH staat vol met 300+ amu's nuDarth Malak schreef op donderdag 01 november 2012 @ 14:43:
[...]
Yeh.. Kan me alleen niet herinneren dat ik rare boots ooit hoger dan zon 160 dex heb gezien (althans in mijn loot) dus deze waren een klein beetje appart
Verkocht nog voor 12M uiteindelijk, dus was nog steeds leuk (maar kwam vast door de vit/life%/AR die er ook op zat)
[ Voor 5% gewijzigd door Bosmonster op 01-11-2012 15:17 ]
Ze mogen hier uiteraard voor een tweakers prijsje weg.
Ik ga niet voor alles de prijs opzoeken. Maar als je interesse hebt in een item, stuur me een PB of spreek me aan ingame of in de stream chat.
En zoals meerdere viewers kunnen beamen stapelen de kortingen snel op als je via de stream iets koopt ^^

Het spijt me maar hij is zojuist verkocht.....Vandread schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 19:21:
Is prima maar ik ben vanavond de deur uit, dus dat zou morgen worden.
Darth Malak schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 15:22:
Ok vraag normaal niet om pricechecks maar krijg onderstaande stuk gereedschap niet echt verkocht voor wat ik er voor wil hebben dus zou graag een pricecheck willen hebben plz..
[afbeelding]
[ Voor 45% gewijzigd door Darth Malak op 01-11-2012 16:25 ]
In de TS staat een lijst met crafters, hoe je er zelf in kunt komen en wat de eisen zijn.
Bieden aub via DM om zodoende het topic niet te vervuilen.