I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Voor het laatst mekaar tegengekomen op een groot toernooi in 1980, of je moet de 3e-plaats wedstrijd van 1990 meetellen.

[ Voor 20% gewijzigd door BreadFan op 21-06-2012 13:36 ]
Rotterdam
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Engeland valt ook alles mee, helemaal als je de verwachtingen vooraf bekijkt.
Toch schat ik Italië iets hoger in. Denk dat ze vrij makkelijk moeten kunnen winnen. Als dat door eigen falen of Engeland dat nog verder boven zichzelf uitstijgt toch niet zo makkelijk gaat vanavond kon het wel eens een hele spannende match worden.
... not as I do.
psssttt, is pas morgen.Clush schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 16:17:
Toch schat ik Italië iets hoger in. Denk dat ze vrij makkelijk moeten kunnen winnen. Als dat door eigen falen of Engeland dat nog verder boven zichzelf uitstijgt toch niet zo makkelijk gaat vanavond kon het wel eens een hele spannende match worden.
... not as I do.

Anoniem: 379258
hehe ik precies andersom, Italië heeft veel meer bewezen op toernooien .Anoniem: 379258 schreef op zondag 24 juni 2012 @ 11:16:
Beide ploegen moeten het vooral van de defensie hebben, dus zal het wel lastig worden met niet teveel kansen. Ik hoop Italie maar vermoed Engeland. Die Balotelli oen brengt alleen maar ongeluk. Ik hoop op een mooie pot. Twee aan mekaar gewaagde ploegen zal het iig de meest spannende pot worden uit deze kwartfinale ronde
Als die gozer werkelijk fantastisch speelt zou ik het nog enigszins tolereren maar anders had ik als coach van Italië met een cornervlag die mafketel van de training gemept. Volgens mij is hij alleen aanwezig ter leedvermaak van zijn teamgenoten of zo iets.BreadFan schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 13:27:
Balotelli doet in elk geval alvast zijn best
[afbeelding]
[afbeelding]

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Atlas schreef op zondag 24 juni 2012 @ 14:24:
Ik zeg dat Italie na 10 minuten met 10 man mag spelen.
Balotelli

ik hoop eigenlijk dat Engeland wint nu ze eindelijk een keer door de poolfase heen zijn.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"
Dat wilde ik net posten, wat een draak van een wedstrijd was dat.Sargan schreef op zondag 24 juni 2012 @ 20:51:
Nu al spectaculairder dan de wedstrijd van gisteren.

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
Loop paar minutjes achter met mijn livestream
[ Voor 93% gewijzigd door Jwlb op 24-06-2012 21:28 ]
Erg vermakelijk duel.
[ Voor 11% gewijzigd door Vos op 24-06-2012 21:32 ]
Ook met verdedigen, eerst die bal laten terugpassen, doordekken en dan met zijn tweeën op degene met balbezit, heerlijk.
Balobalo had er wel 1tje mogen scoren, net als Rooney, maar dat komt door zijn haar.

PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether
matig, ik zie geen conceded goal?mattttt schreef op zondag 24 juni 2012 @ 21:42:
Toch zie je vanavond maar weer eens hoe matig Hart eigenlijk is, die mist de verdediging zoals die bij City staat op dit tournooi..
Hij doet het idd juist erg goed hij loopt goed in en die bal op de paal had je zelf als nooit kunnen hebben.
Toch nog een spannende wedstrijd.
Wel heel erg triest dat die Engelse fans niet meedoen met de wave.
Die Rooney heeft net als Balotelli genoeg kansen gehad, hij komt gewoon vaak tekort omdat hij te dik is.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Edit; Wauw.. De Rossi had die toch wel moeten scoren
[ Voor 10% gewijzigd door Royy op 24-06-2012 21:48 ]
Hij is een drama? Als je op zijn spel doelt, hij speelt een degelijke tot goede pot imo.Anoniem: 379258 schreef op zondag 24 juni 2012 @ 21:48:
Balotelli is een drama.. Gelijk wisselen die kneus
Oi oi wat een kansen Italië.
[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 24-06-2012 21:52 ]
Vroeg of laat gaat ie er wel in. Bij Engeland is het af en toe echt een gatenkaas.
Hoop het, want ik ben voor Eng
Hij scoort in mijn ogen slechts een voldoende.Vos schreef op zondag 24 juni 2012 @ 21:51:
[...]
Hij is een drama? Als je op zijn spel doelt, hij speelt een degelijke tot goede pot imo.
Een spits die goed speelt moet op z'n minst een goal of assist op zijn naam zetten.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Dan spelen de 4 spitsen dus allemaal niet goed. Ik vind Balo beter spelen dan Cassano bijv.OPSLAGHOND schreef op zondag 24 juni 2012 @ 21:54:
[...]
Hij scoort in mijn ogen slechts een voldoende.
Een spits die goed speelt moet op z'n minst een goal of assist op zijn naam zetten.
Zijn loopacties zijn goed maar hij is niet scherp, totaal niet. Hij lijkt steeds net even wat meer tijd nodig te hebben. Die gozer zou zoveel beter zijn als ie er voor de volle 100% zich zou inzetten.Vos schreef op zondag 24 juni 2012 @ 21:51:
[...]
Hij is een drama? Als je op zijn spel doelt, hij speelt een degelijke tot goede pot imo.
Oi oi wat een kansen Italië.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Anoniem: 56924
username: Rossi, en je bent voor Engeland? traditore!Rossi schreef op zondag 24 juni 2012 @ 21:54:
Soort Ned-Den, enorm veel kansen en niet scoren. Zul je zien dat Eng er straks netjes 1tje in prikt
Hoop het, want ik ben voor Eng
Ja precies en daardoor killt hij de wedstrijd voor zeMiki schreef op zondag 24 juni 2012 @ 21:56:
[...]
Zijn loopacties zijn goed maar hij is niet scherp, totaal niet. Hij lijkt steeds net even wat meer tijd nodig te hebben. Die gozer zou zoveel beter zijn als ie er voor de volle 100% zich zou inzetten.
Zoals van Persie voor NL deed.
2 kneusjes
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 379258 op 24-06-2012 22:11 ]
Kneusjes? Haha...Je kan het niet normaal beargumenteren?Anoniem: 379258 schreef op zondag 24 juni 2012 @ 22:10:
[...]
Ja precies en daardoor killt hij de wedstrijd voor ze
2 kneusjes
Je klinkt nogal kinderachtig, zeker minderjarig?Anoniem: 379258 schreef op zondag 24 juni 2012 @ 22:10:
[...]
Ja precies en daardoor killt hij de wedstrijd voor ze
2 kneusjes
Veel kennis van voetbal heb je ook niet
Het was heel duidelijk hoe Balotelli onder druk de verkeerde beslissingen nam. Die jongen heeft nu wel 5 grote kansen omzeep geholpen omdat hij de rust niet wist te behouden.
Dan verlies je de wedstrijd dus op zo'n manier als NL tegen Denemarken deed..
@Anderen: gewoon negeren.
[ Voor 7% gewijzigd door gambieter op 24-06-2012 22:28 ]
Tenzij ze voor eens en altijd willen afrekenen met penalty-fails...
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
pfffgambieter schreef op zondag 24 juni 2012 @ 22:28:
[mbr]Leeuwarden112, laat het trollen svp achterwege. Dergelijke amateurpsychologie mag je elders posten, hier gaat hem om Engeland - Italie en niet om Van Persie![]()
@Anderen: gewoon negeren.[/]
Komop zeg, ik geef hier een duidelijk overeenkomst aan. Volgens mij snappen jullie het begrip volwassen keuzes maken niet helemaal..
Hij heeft alle 3 zijn wissels al toegepasttweaker2010 schreef op zondag 24 juni 2012 @ 22:33:
Wow, wat een kans zeg! Pirlo zit weer lekker te pitten. En waarom komt di Natale er niet in?
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Ja ik vond het toch al raar hoe de halve finale opgezet is.kamstra schreef op zondag 24 juni 2012 @ 22:35:
Verlenging...Duitsland had al 2 dagen extra om te recoveren en nu moeten deze 2 teams ook nog eens 30 mins extra ballen....wordt een walk over voor de Duitsers zo...
In beide wedstrijden zal 1 ploeg een paar dagen extra hebben voor het herstel.
Unlike de doellijnrechter die in ieder geval 1 (maybe zelfs 2) penalty's voor ENG niet ziet van een meter afstand...PWM schreef op zondag 24 juni 2012 @ 22:40:
Goede scheidsrechter trouwens, mag ook gezegd.
Ow? Die heb ik dan ook gemist.Rossi schreef op zondag 24 juni 2012 @ 22:43:
[...]
Unlike de doellijnrechter die in ieder geval 1 (maybe zelfs 2) penalty's voor ENG niet ziet van een meter afstand...
Ik durf je het op een papiertje te geven dat Engeland penalty-shootouts niet gaat overleven. Buffon is een echte penaltystopper (beetje zoals Cech), Hart is dat absoluut niet. Het is dus te hopen dat er nog een punt voor Engeland valt in de verlenging..alt-92 schreef op zondag 24 juni 2012 @ 22:28:
Welnee, Engeland lijkt erop gebrand te zijn om weer eens een penalty shootout te gaan doen - al vraag je met hun track record je wel af of dat verstandig is
Tenzij ze voor eens en altijd willen afrekenen met penalty-fails...
Zo'n doellijnrechter is eigenlijk een stadswacht. Ik heb nog geen positieve bijdrage van die makkers gezien. Hoe weinig trots moet je hebben om dat baantje te nemen?Rossi schreef op zondag 24 juni 2012 @ 22:43:
Unlike de doellijnrechter die in ieder geval 1 (maybe zelfs 2) penalty's voor ENG niet ziet van een meter afstand...
Twee keer werd de kwaliteit van het shirt van John Terry getest in het Italiaanse strafschopgebied bij vrije trappen.
[ Voor 24% gewijzigd door gambieter op 24-06-2012 22:46 ]
Terry werd twee keer bij een free kick van Gerard aan z'n shirt naar de grond getrokken. Vooral de eerste keer was dat niet zachtzinnig en overduidelijk een penalty.
@gambieter:
So true haha, jammer maar helaas wel waar.
[ Voor 22% gewijzigd door Rossi op 24-06-2012 22:48 ]
Oke, was die 3e wissel noodgedwongen dan? Ik had Balotelli er allang uitgehaald en Cassano laten staan.
Cassano was geloof ik op (2e wissel) en 3e was noodgedwongen voor zover ik kon zien.tweaker2010 schreef op zondag 24 juni 2012 @ 22:49:
[...]
Oke, was die 3e wissel noodgedwongen dan? Ik had Balotelli er allang uitgehaald en Cassano laten staan.
Kijk, die snapt et!tweaker2010 schreef op zondag 24 juni 2012 @ 22:49:
[...]
Die Balotelli wint geen wedstrijden voor je, verliest ze wel voor je..
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 379258 op 24-06-2012 22:51 ]
Abate oogde niet geheel fit, dus volgens mij wel noodgedwongen.tweaker2010 schreef op zondag 24 juni 2012 @ 22:49:
[...]
Cassano had dit niet volgehouden 120 minuten. En Balo speelt niet op 100% dus kan het wel volhouden
[ Voor 15% gewijzigd door Vos op 24-06-2012 22:55 ]
No shit Sherlockmattttt schreef op zondag 24 juni 2012 @ 22:45:
Ik durf je het op een papiertje te geven
Da's een jinx waar ze volgens mij nooit meer vanaf komen.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Wedden dat Balotelli gaat missen?tweaker2010 schreef op zondag 24 juni 2012 @ 22:53:
Idd, die bal ging er bijna nog in.Italie speelt verder veel te langzaam, ze gokken denk ik op penalties.
hij heeft iets van 10x gemist die 11e keer kan er ook nog wel bij.
zometeen komt er nog een 2e verlenging
Haha, ja dat verwacht ik ook ja. Hopelijk neemt die coach hem in bescherming en kiest ie iemand anders.
Niet bepaald fan van Balotelli denk ik zo
Hoop dat Italie wint, maar Duitsland - Engeland zou leuker zijn.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Mag hopen dat 't er niet straks zo aan toe gaattweaker2010 schreef op zondag 24 juni 2012 @ 23:05:
Balotelli neemt alvast een voorproefje voor straks
En hij is nog slecht ook, niet echt een toevoeging aan dit elftal.Anoniem: 56924 schreef op zondag 24 juni 2012 @ 23:04:
nare speler die carroll. vieze overtredingen maakt die.
@Bospa01
Kan je gedachten lezen ofzo?
Ik gun het de Italianen meer.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Wait whut?

[ Voor 4% gewijzigd door Joosie200 op 24-06-2012 23:09 ]
Lekker op de BBC kijken, veel leukerJoosie200 schreef op zondag 24 juni 2012 @ 23:08:
Er staan scheuren in de verdediging van Italië
Wait whut?Italië viel net aan joh, suffe commentator
Lol ja dat dacht ik ook. Zooo spannend...beide teams mogen van mij in het toernooi blijvenJoosie200 schreef op zondag 24 juni 2012 @ 23:08:
Er staan scheuren in de verdediging van Italië
Wait whut?Italië viel net aan joh, suffe commentator
het lijkt erop van wel, engelse keeper zal moeilijk te omzeilen worden voor italie
ora et labora
Oh teh ironyAnoniem: 379258 schreef op zondag 24 juni 2012 @ 23:13:
Ja lekker BBC, extreem zenuwachtige Engelsen voor bij de penalties. Heerlijk

Nou wil ik Carrol en Balotelli wel eens een penal zien nemen!
Klopt, me too
Ben benieuwd wie er penalty's gaan nemen bij Engeland.
Ja lol mooi hèAnoniem: 379258 schreef op zondag 24 juni 2012 @ 23:13:
Ja lekker BBC, extreem zenuwachtige Engelsen voor bij de penalties. Heerlijk
En nog eerlijk ook, gewoon toegeven dat ze minder goed zijn, gewoon toegeven dat ze voorgaande wedstrijden mazzel gehad hebben. I love the BBC