penalties
kan ik niet aanzien, ik hoor morgen wel wat het geworden is

Verwijderd
Ze hebben het geluk wat NL op het WK wat had. Ik denk dat ze gaan winnen..Rossi schreef op zondag 24 juni 2012 @ 23:15:
[...]
Ja lol mooi hè
En nog eerlijk ook, gewoon toegeven dat ze minder goed zijn, gewoon toegeven dat ze voorgaande wedstrijden mazzel gehad hebben. I love the BBC
Verwijderd
Mind controll, hij wordt bestuurt door belchinezenDeadsy schreef op zondag 24 juni 2012 @ 23:17:
Waarom heeft Buffon die blauwe tape in de nek?
Volgens mij om een bepaalde spier te ontlasten. Dat hij niet teveel oprekt.Deadsy schreef op zondag 24 juni 2012 @ 23:17:
Waarom heeft Buffon die blauwe tape in de nek?
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
[ Voor 40% gewijzigd door Jerry op 24-06-2012 23:23 ]
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"
[ Voor 26% gewijzigd door Joosie200 op 24-06-2012 23:31 ]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Verwijderd
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
Idd, echter kan Italie veel meer weerstand bieden aan Duitsland.Sargan schreef op zondag 24 juni 2012 @ 23:25:
Jammer van Engeland, de wedstrijden tegen Duitsland zijn toch altijd wel echte klassiekers die bol staan van het sentiment, waar altijd vanalles gebeurt. Jammer.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
King for a day,... fool for a lifetime.
Verwijderd
I Likedwaas schreef op zondag 24 juni 2012 @ 23:28:
Verdorie zeg. (netjes)
Valt het kastje van UPC uit voor de laatste 2 penalties.
Zeer mooi uitgevoerd inderdaad.Fiber schreef op zondag 24 juni 2012 @ 23:26:
Die Panenka was de mooiste!
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Nou ja, ze hoeven donderdag pas weer te spelen. Als je dan nog uitgeput/verkrampt bent, dan is er wel iets anders aan de hand.Deadsy schreef op zondag 24 juni 2012 @ 23:26:
De Italianen hebben 120 minuten en penals gehad en de Duitsers hebben niet veel energie verspilt aan de Grieken en hebben 2 dagen extra rust gehad.
UPC trollingdwaas schreef op zondag 24 juni 2012 @ 23:28:
Verdorie zeg. (netjes)
Valt het kastje van UPC uit voor de laatste 2 penalties.
maja het ergste is dat mijn finale voorspelling nu kapot issewer schreef op zondag 24 juni 2012 @ 23:31:
[...]
Nou ja, ze hoeven donderdag pas weer te spelen. Als je dan nog uitgeput/verkrampt bent, dan is er wel iets anders aan de hand.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Oke, dat wist ik niet. Wat voor blessure heeft Di Natale dan opgelopen? Kan hij tegen Duitsland wel meedoen? Diamanti viel trouwens goed in en was erg dreigend met zijn schoten op doel.apis29 schreef op maandag 25 juni 2012 @ 01:40:
[...]
Verder bleek Di Natale dus geblesseerd te zijn anders had Diamanti wss niet ingevallen en vond ik het vreemd om Wellbeck eraf te halen ipv een duidelijk niet in vorm zijnde Rooney alhoewel ie steeds minder slecht werd. Ook 0 minuten voor goaltjesdief Defoe
....
Engeland speelt al het hele tournooi op de counter, beetje zoals Chelsea het doet, alleen Italie hield deze goed tegen.tweaker2010 schreef op maandag 25 juni 2012 @ 08:45:
[...]
Die Engelse coach durfde het kennelijk niet aan om vol op de aanval te spelen.
PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether
[ Voor 8% gewijzigd door YellowOnline op 25-06-2012 12:59 ]
gelukkig is er geen troostfinale op het EKYellowOnline schreef op maandag 25 juni 2012 @ 09:59:
Ik ben deze ochtend nog steeds in de wolken van Pirlo gisteren. Magistrale speler, en niet enkel voor die strafschop.
Maar: tegen Duitsland ligt Italië er wel uit. Er van uitgaande dat Spanje wint van Portugal lijken zowel een finale troostfinale Portugal-Italië en finale Spanje-Duitsland mogelijk. En behoudens gekke dingen wordt de Mannschaft kampioen
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Waarom gelukkig? 3e worden is altijd nog mooier als 4e.
De vraag is hoeveel motivatie de teams nog hebben om na het missen van een finale-plaats nog een wedstrijd te moeten spelen. Dan krijg je ongemotiveerde spelers, wellicht een B-selectie.tweaker2010 schreef op maandag 25 juni 2012 @ 10:33:
[...]
Waarom gelukkig? 3e worden is altijd nog mooier als 4e.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Troostfinale 1998, ook zoiets. Ik kan me dat WK nog goed herinneren, die goal van Davids in blessuretijd tegen Joegoslavië, die magistrale goal van Bergkamp tegen Argentinië en de niet gegeven strafschop in de halve finale tegen Brazilië.Sjah schreef op maandag 25 juni 2012 @ 10:59:
Klopt, in 76 lag Oranje er in halve finale uit, dat wist ik allang. Dat ze toch nog 3e waren geworden, hoorde ik pas bij toeval jaar terug.
Ik hoorde het bij Studio Voetbal pas na afloop aan het eind, maar kan er zou gauw in de berichten niks over terugvinden ... Werd gezegd dat hij z'n shirt niet eens aan had volgens hun Italie kenner (maar dat hadden er volgens mij wel meer die nog op de bank zatentweaker2010 schreef op maandag 25 juni 2012 @ 08:45:
[...]
Oke, dat wist ik niet. Wat voor blessure heeft Di Natale dan opgelopen? Kan hij tegen Duitsland wel meedoen? Diamanti viel trouwens goed in en was erg dreigend met zijn schoten op doel.
Rooney was nog niet helemaal fit. Die Engelse coach durfde het kennelijk niet aan om vol op de aanval te spelen.
Dat is ook een cultureel verschil tussen bepaalde landen...Rannasha schreef op maandag 25 juni 2012 @ 10:54:
[...]
Bijna niemand onthoudt wie er 3e of 4e is geworden in een toernooi. Het enige dat uitmaakt is of een team de finale haalt (en eventueel wint) of strandt in de halve finale.
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Hij kreeg dan ook wel alle ruimte van de wereld, de 2x dat er druk op em gezet werd was ie de bal meteen kwijt.YellowOnline schreef op maandag 25 juni 2012 @ 09:59:
Ik ben deze ochtend nog steeds in de wolken van Pirlo gisteren. Magistrale speler, en niet enkel voor die strafschop.
Dat zijn een partij prettige statistieken!toolkist schreef op maandag 25 juni 2012 @ 12:44:
[...]
Hij kreeg dan ook wel alle ruimte van de wereld, de 2x dat er druk op em gezet werd was ie de bal meteen kwijt.
Signature
Hehe, alleen omgekeerd verwoord: "De twee keer dat hij de bal kwijt raakte werd er druk op hem gezet"
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq