MM Arena had zowiezo best veel voorraad; zo ook de 40mm 2.8 STM 279,- na korting 240,-
Er lag maar 1 examplaar kersvers en een beetje verstopt in de vitrine.
Uiteraard moet ie in de USA 199USD kosten; maar 240 moah
Anyways een heel andere positieve kijk heb ik ook MM Arena.
Ipv de 40mm 2.8 had ik het idee om de 50mm 1.4 mee te nemen ( 300,14 )
Enfin; dat ding komt uit de kast; de verpakking enigsinds "niet kersvers"
Ik vraag dus; hoe zit dat? Krijg ik als antwoord dat ze ze soms uit de doos halen en laten zien en weer terug plaatsen. Okay je snapt het; drukte + ik was ook met een buddy die ging starten met een 600D kit 18-55 en 55-250 + 430EX2 ( net geen 900,- na cashback ) en dus maar mijn 50mm 1.4 meegenomen.
Thuis; doosje open; humpff grote zware krassen op de behuizing net boven de focusring. ( ala demo model bevestiging ) kijk laten we nu niet lullig zijn maar die krasjes maak je met een beetje lomp gebruik en ringen aan je hand ook zelf (ik niet maar dat is weer wat anders ). Enigsinds teleurgesteld was ik wel maar enfin;
Ik schroef hem op mijn 60D ( de mount was vers; ging gewoon zeer stroef ) kijk ik door het glas zit er in gewoon een serieus groot stukje stof vast in; in de lens. Nou dat is dus gewoon meer dan ruk; even een paar standaard witte pixels op de plaatjes.
Hij is meteen niet-goed-geld terug maar er werd (drukte) moeilijk gedaan over bestellen e.d.
Jammer maar helaas; het is hem dus niet geworden vandaag.
Dus MediaMarkt en de "zooi" in de kasten; altijd en ook altijd de inhoud controlleren; mijn ervaring zal ongetwijfeld een "incident" zijn echter een gewaarschuwde koper telt voor 2.
( ik hoop trouwens niet dat mijn 50mm 1.4 meteen weer is teruggeplaatst; in alle drukte en chaos; daar zie ik ze stiekum wel voor aan )
Wat mij betreft jammer hoe er zo met de spullen omgegaan wordt; maar hulde aan de probleemloze niet goed-geld terug. Wel fokking spijtige dat je je halve zaterdag aan tijd inlevert voor uiteindelijk niks; enfin volgende keer beter (anders hang je ook maar zo op de bank

)
Succes allemaal met verder kopen; kan diegene die de 40mm 2.8 morgen ophaalt even een review plaatsen?
PS iemand nog een 50mm 1.4 liggen zonder krassen en witte vlekken op de plaatjes; ik ben nog zoekende
[
Voor 3% gewijzigd door
Seven_of_Nine op 24-06-2012 00:15
]