Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pepF schreef op maandag 18 juni 2012 @ 21:06:
[...]

Ik heb vlak voor deze actieweken ook een canon 550D gekocht op marktplaats inclusief 18-55 kitlens. Nu zie ik deze actie en had ik voor relatief weinig geld een extra lens gehad! |:(
Ik heb tot nu toe niets te klagen over de kitlens, hoe precies is deze "erg matig op zijn best"? En welke vergelijkbare lens is dan op zijn best ook echt 'goed' in jou ogen? Daar ben ik wel benieuwd naar voor evt. volgende aankopen..
Sommige mensen hier vergelijken graag appels met peren volgens mij. Jij hebt een kitlens van +/- €60,- gekocht en de lensen die "echt goed" zijn kosten al gauw honderden euro's. Desalnietemin kan je met een kitlens ook aardige foto's maken.

Mijn ervaring is dat je eerst niet weet wat je mist met een kitlens en als je later gaat upgraden naar betere lenzen dat je niet meer terug wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2012 @ 21:57:
[...]

Sommige mensen hier vergelijken graag appels met peren volgens mij. Jij hebt een kitlens van +/- €60,- gekocht en de lensen die "echt goed" zijn kosten al gauw honderden euro's. Desalnietemin kan je met een kitlens ook aardige foto's maken.

Mijn ervaring is dat je eerst niet weet wat je mist met een kitlens en als je later gaat upgraden naar betere lenzen dat je niet meer terug wilt.
Ook op lenzen geldt de fotomania korting en hiernaast ook nog cashback via bv Canon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Accessoires niet nee !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerUp
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20:59
Silko, er zit hier niet voor niets een Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/edit.gif knop. Gebruik die als je als laatste hebt gepost en nog iets daar aan toe wil voegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu klaar met het gespam!

[ Voor 85% gewijzigd door PowerUp op 18-06-2012 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonger
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:39
Silko zat vorig jaar ook al te spammen in dit topic. En dan net doen of hij klant is bij de media markt. Wel vreemd dat hij volgens zijn Linkedin profiel "Departement manager at Media Markt" is. Hij zal wel afhankelijk zijn van de provisie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:37
DJSmiley schreef op maandag 18 juni 2012 @ 09:37:
[...]

http://www.mediamarkt.nl/...,10259,365196,295165.html

[...]

Vanavond eens even kijken of ze 'm hebben liggen. (Volgens de website is ie nergens?)
Inmiddels is deze tekst aangepast op de website. Ik ben zelf in Zwolle geweest, daar lag een hele bak vol met deze kits.

De lenzen zijn beide dus idd zoals verwacht zonder IS. (En niet een 18-55 IS zoals eerder op de MM site stond)

'Toch' heb ik m gekocht. Imho een nette prijs en een leuke upgrade vanaf een bridgecamera.
En een 18-55 IS lens trek ik wel van Marktplaats oid. Genoeg mensen die een kitlens MET IS overhebben. En om te beginnen voldoet een kitlens prima. Een 'echte' komt later wel.

[ Voor 19% gewijzigd door DJSmiley op 19-06-2012 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:47

mrc4nl

Procrastinatie expert

mm toch wel interessant zo'n actie. ik zelf niet zon fotograaf, maar mn lumix tz20 heeft stof in de lens wat je af en toe ziet op de foto.

hamvraag is, zo laten, of een nieuwe compact/systeemcamera.
ik ben er nog niet uit :P tot 24 juni heb ik de tijd.

[ Voor 5% gewijzigd door mrc4nl op 19-06-2012 01:01 ]

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:53

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Als iemand morgen voor mij in de MMArena vestiging kan kijken of de Canon 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM lens verkrijgbaar is (op voorraad) en wat ie daar kost zou ik zeer dankbaar zijn.

(ik heb niet zoveel vertrouwen in de telefoon loterij waarbij ik al vaker een antwoord heb gekregen wat dan achteraf onjuist bleek te zijn)

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De beste deal blijft imo toch wel die Canon 550d met de 18-55 / 75-300 voor maar €499. Een fantastische camera waarvan de body alleen al € 500 kost, de set met 18-55 is € 550 ( laagste prijs PW ).

De 650d was ook te bestellen volgens de meneer van de MM, maar die ging dan toch wel minimaal € 1.000 kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xibalba
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-07-2021
Ik heb gisteravond in Arnhem de 600d + 18-55 opgepikt voor €529,- (geen zin om naar Tilburg te crossen voor een iets betere deal bij de Saturn). Hij stond in de winkel voor 599 -> 539, maar nadat ik zei dat hij op de website voor 529 stond, kreeg ik hem ook daarvoor mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eelke Spaak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06:59

Eelke Spaak

- Vlad -

Heeft iemand toevallig ervaring met de Fujifilm Finepix AX300? Deze is nu namelijk €44 bij de MM :9

Mijn vriendin wil graag een klein, goedkoop, compactcameraatje, en ik wil eigenlijk ook al enige tijd een handzaam ding voor naast mijn DSLR. Budget is beperkt, dus als we er voor zo weinig geld eentje kunnen krijgen zou dat fantastisch zijn.

De Casio Exilim EX-ZS20 is met €89 dubbel zo duur, maar is hij ook dubbel zo goed?

TheStreme - Share anything with anyone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:33
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 07:31:
De beste deal blijft imo toch wel die Canon 550d met de 18-55 / 75-300 voor maar €499. Een fantastische camera waarvan de body alleen al € 500 kost, de set met 18-55 is € 550 ( laagste prijs PW ).

De 650d was ook te bestellen volgens de meneer van de MM, maar die ging dan toch wel minimaal € 1.000 kosten.
Die zal er ook wel uit moeten om plaats te maken voor de 650D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Argh deze aanbiedingen zijn funest voor mijn algehele huishoud budget!

zit nu te twijfelen of ik een TAMRON 18-200 CANON F/3.5-6.3 DI II ga kopen in aanvulling van mijn kitlens (18-55mm) en mijn 55-200 lens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeltje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11:10

Pixeltje

Woo-woohoo!

Waarom zou je een lens kopen die precies het bereik dekt wat je nu ook al hebt?

Of ga je de 18-55 en 55-200 dan verkopen? Denk dat je met die superzoom wel op kwaliteit inlevert.

[ Voor 39% gewijzigd door Pixeltje op 19-06-2012 11:05 ]

And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pixeltje schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 11:05:
Waarom zou je een lens kopen die precies het bereik dekt wat je nu ook al hebt?
luiheid ;), wil soms niet al me lenzen mee sjouwen en dan zou deze een uitkomst zijn. Al hoewel ik op internet diverse verhalen lees / reviews lees die qua mening veruiteenlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked-Game
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:17
mrc4nl schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 01:00:
mm toch wel interessant zo'n actie. ik zelf niet zon fotograaf, maar mn lumix tz20 heeft stof in de lens wat je af en toe ziet op de foto.

hamvraag is, zo laten, of een nieuwe compact/systeemcamera.
ik ben er nog niet uit :P tot 24 juni heb ik de tijd.
Heb hetzelfde met mijn TZ10, schoonmaken is een hoog bedrag en vind ik zonde. Maar ja een nieuwe camera is ook al snel weer 250 euro. Dus ik twijfel nog, heb jij toevallig al geprobeerd schoon te maken?

Overigens als ik een nieuwe camera zou pakken heb ik mijn oog laten vallen op de Sony Cybershot DMC-HX10v die is 269,- euro nu. Maar Sony heeft ook nog 50 euro retour, die krijg je dan ook nog als je deze camera dan aanschaft bij de MM?

Solarpanel PVOutput: ParkzichtSolar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaurentS
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-08 08:01
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 11:06:
[...]

luiheid ;), wil soms niet al me lenzen mee sjouwen en dan zou deze een uitkomst zijn. Al hoewel ik op internet diverse verhalen lees / reviews lees die qua mening veruiteenlopen.
Een 18-55 en 55-200 wegen toch helemaal niet zo veel? Die 18-200 zal slechtere kwaliteit dan de 18-55+55-200 combo opleveren. Mijns inziens pure geldverspilling.

Canon 70D + Signon 10-600 f1.8 IS OS HSM + 430EXII Flickr 500px lsfotografie.webs.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeltje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11:10

Pixeltje

Woo-woohoo!

Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 11:06:
[...]

Áls je perse geld wilt uitgeven aan speelgoed kun je beter kijken welk bereik je het meest gebruikt en daar een lens op aanschaffen. Ik heb mede daarom een 70-200L gekocht. Ik merk dat ik het bereik onder 50mm bijna niet gebruik en dat ik op 200mm kwaliteit te kort kwam (lees: diafragma, stabilisatie, AF snelheid). Ik had ook een superzoom kunnen kopen maar dat was zonde geweest aangezien ik het bereik onderin niet of nauwelijks zou gebruiken én al een lens heb in die regionen.

And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 14:02
Dzine schreef op maandag 18 juni 2012 @ 21:50:
Ook hier maar even melden:

De prijzen op de media markt site gelden niet v alle vestigingen, het kan goedkoper in de winkel. Ik heb de Nex-5N meegenomen voor 515,- waar hij voor 560 op de site staat. En daar gaat in het geval v deze Nex ook nog een cashback van Sony af v 50..
De F3 was ook 515,-
Media Markt Bijlmer Arena.
Dit klopt, MM rijswijk is meestal €100 duurder dan alexander!

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spreading
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-09 23:01
Bagger, bij mm Breda is de 70-200mm f4 l non is uitverkocht.. vond 488,61 nou net zon mooie prijs...

fotograaf, videograaf en podcastmaker ook beschikbaar voor evenementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Qli-max schreef op maandag 18 juni 2012 @ 12:45:
Blij dat ik mijn camera en lenzen al had gekocht met de andere MM actie, net even gebeld met MM alkmaar en utrecht en in beide gevallen was ik nu duurder uitgeweest. Dacht nog even de ex 430 II te scoren maar is nu ook duurder, in utrecht nu ipv 239 10% fotomania korting dus 216 terwijl hij tijdens de vorige actie 197 was (had toen geen budget meer :( ).... telefonisch hoorde ik ze dat zeggen over die 10%, lijkt er dus op dat als er geen speciale actieprijs is, dat ze dan rekenen met 10% korting tijdens de fotomania...
Gisteren een 430EX II aangeschaft bij MM R'dam centrum voor €194,- na fotomania korting. Gaat nog €30 Canon cash back vanaf.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
spreading schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 13:26:
Bagger, bij mm Breda is de 70-200mm f4 l non is uitverkocht.. vond 488,61 nou net zon mooie prijs...
Bestellen geen optie? Als je zegt dat je wel wilt aanbetalen vinden ze dat vaak geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• contrast
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
JvdGeest schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 13:32:
[...]

Bestellen geen optie? Als je zegt dat je wel wilt aanbetalen vinden ze dat vaak geen probleem.
Bestellen is wel een optie, ze kunnen alleen niet garanderen wanneer het binnen komt. Bij de Media markt in Arnhem is mij verteld dat het wel tot een maand kan duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Je zult dan dus eventueel creatief moeten zijn als je van de Canon cashback regeling gebruik wilt maken. Je aanschafbon moet gedateerd zijn voor 1 juli.
Ben ik trouwens de enige die vind dat de fotomania regeling dit jaar erg onoverzichtelijk is?

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:47

mrc4nl

Procrastinatie expert

Wicked-Game schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 11:12:
[...]

Heb hetzelfde met mijn TZ10, schoonmaken is een hoog bedrag en vind ik zonde. Maar ja een nieuwe camera is ook al snel weer 250 euro. Dus ik twijfel nog, heb jij toevallig al geprobeerd schoon te maken?

Overigens als ik een nieuwe camera zou pakken heb ik mijn oog laten vallen op de Sony Cybershot DMC-HX10v die is 269,- euro nu. Maar Sony heeft ook nog 50 euro retour, die krijg je dan ook nog als je deze camera dan aanschaft bij de MM?
Ik heb bij nader inzien ook een tz10, en schoonmaken gaat het denk ik niet worden.
Als ik weer zo'n zelfde koop zit ik mischien weer met hetzelve probleem.
Maar een Panasonic systeem camera is weer buiten budget.>350
De Nikon j1? Lijkt me dan wel weer een mooie camera om bij de mm te halen.
Maar het hoeft niet nieuw te zijn 2e hands zijn ook hoop leuke camaratjes te krijgen voor zn bedrag.
Het blijft moeilijk.

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-07 20:18

Marando

Muziekje?

pepF schreef op maandag 18 juni 2012 @ 21:06:
[...]

Ik heb vlak voor deze actieweken ook een canon 550D gekocht op marktplaats inclusief 18-55 kitlens. Nu zie ik deze actie en had ik voor relatief weinig geld een extra lens gehad! |:(
Ik heb tot nu toe niets te klagen over de kitlens, hoe precies is deze "erg matig op zijn best"? En welke vergelijkbare lens is dan op zijn best ook echt 'goed' in jou ogen? Daar ben ik wel benieuwd naar voor evt. volgende aankopen..
In de actie zitten de twee goedkoopste Canon zoom lenzen zonder beeldstabilisatie (IS) die er bestaan. Beide lenzen zijn optisch gewoon echt erg matig van kwaliteit, maar eerlijk is eerlijk, de combi Canon 550D met zo'n goedkope Canon lens maakt nog altijd een leuke combi voor je vakantiekiekjes of dierentuin kiekjes bijvoorbeeld. Wil je niet alleen kiekjes maken, maar is het fotograferen ook nog enigszins een hobby van je, dan zou ik die lenzen die in de actie zitten zo snel mogelijk verkopen op Marktplaats!

Heb je de 18-55mm IS lens (dus met beeldstabilisatie) dan heb je al een veel betere lens dan die nu in die Media Markt aanbieding zit. De 18-55mm IS lens is niet alleen betere vanwege de beeldstabilisatie, maar ook afgezien daarvan is de lens optisch echt een klasse beter. Tuurlijk, zelfs deze IS lens is wat kwaliteit betreft nog steeds behoorlijk budget (dat zie je ook aan de prijs, nieuw te koop voor krap €100,=) maar dat mag de pret niet drukken, je kan er echt leuke foto's mee maken hoor!

Zo'n Canon 18-135mm IS of 18-200mm IS is ideaal voor op vakantie want je hoeft dan niet snel van lens te wisselen. Optisch zijn beide lensen niet super, maar wel beter dan de combinatie die nu in die aanbieding zit.

Zelf vind ik de combi 18-55mm IS + 55-250mm IS veel interessanter. Optisch wint dit het absoluut van de set uit de aanbieding, maar ook van de Canon 18-135mm IS of 18-200mm IS lens. Het nadeel kan natuurlijk zijn dat je het vervelend vind om af en toe van lens te moeten wisselen. Zelf vind ik dit niet zo heel vervelend. Ik ben van mening dat je hiermee een erg leuke set in huis haalt wat niet veel geld hoeft te kosten en wat toch je toch in staat stelt om mooie foto's mee te maken.

Wordt je hobby steeds serieuzer en stel je steeds hogere eisen aan de kwaliteit van je foto's (de lenzen beginnen de bottleneck te vormen in plaats van je eigen kunnen) dan zijn er heel wat leuke upgrade mogelijkheden, allemaal met hun eigen prijskaartje. Zo wil ik zelf heel erg graag de Canon 15-85mm lens. Optisch van zeer hoge kwaliteit, zeer bruikbaar bereik, mijn inziens de ideale walk-around lens (maar wel prijzig)!! Als aanvulling op die 15-85 lens zou ik dan nog een 70-200 F2.8 IS lens willen, maar daar kan ik sowieso alleen nog maar van dromen voorlopig, echt geen geld voor.

[ Voor 3% gewijzigd door Marando op 19-06-2012 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een Nikon D5100 +18-55 VR kitlens aangeschaft bij MM Eindhoven voor 467,- (was 519,-)
Deze kit + de 55-200 zou daar op 618,- uitkomen.

Twijfel nog of ik de 55-200 ook zal gaan halen...

Alsnog erbij gekocht, dus kan voorlopig vooruit! (.. en de bankrekening is geplunderd..) _/-\o_

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2012 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FIFO
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:58
Marando schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 15:26:
[...]

In de actie zitten de twee goedkoopste Canon zoom lenzen zonder beeldstabilisatie (IS) die er bestaan. Beide lenzen zijn optisch gewoon echt erg matig van kwaliteit, maar eerlijk is eerlijk, de combi Canon 550D met zo'n goedkope Canon lens maakt nog altijd een leuke combi voor je vakantiekiekjes of dierentuin kiekjes bijvoorbeeld. Wil je niet alleen kiekjes maken, maar is het fotograferen ook nog enigszins een hobby van je, dan zou ik die lenzen die in de actie zitten zo snel mogelijk verkopen op Marktplaats!

Heb je de 18-55mm IS lens (dus met beeldstabilisatie) dan heb je al een veel betere lens dan die nu in die Media Markt aanbieding zit. De 18-55mm IS lens is niet alleen betere vanwege de beeldstabilisatie, maar ook afgezien daarvan is de lens optisch echt een klasse beter. Tuurlijk, zelfs deze IS lens is wat kwaliteit betreft nog steeds behoorlijk budget (dat zie je ook aan de prijs, nieuw te koop voor krap €100,=) maar dat mag de pret niet drukken, je kan er echt leuke foto's mee maken hoor!

Zo'n Canon 18-135mm IS of 18-200mm IS is ideaal voor op vakantie want je hoeft dan niet snel van lens te wisselen. Optisch zijn beide lensen niet super, maar wel beter dan de combinatie die nu in die aanbieding zit.

Zelf vind ik de combi 18-55mm IS + 55-250mm IS veel interessanter. Optisch wint dit het absoluut van de set uit de aanbieding, maar ook van de Canon 18-135mm IS of 18-200mm IS lens. Het nadeel kan natuurlijk zijn dat je het vervelend vind om af en toe van lens te moeten wisselen. Zelf vind ik dit niet zo heel vervelend. Ik ben van mening dat je hiermee een erg leuke set in huis haalt wat niet veel geld hoeft te kosten en wat toch je toch in staat stelt om mooie foto's mee te maken.

Wordt je hobby steeds serieuzer en stel je steeds hogere eisen aan de kwaliteit van je foto's (de lenzen beginnen de bottleneck te vormen in plaats van je eigen kunnen) dan zijn er heel wat leuke upgrade mogelijkheden, allemaal met hun eigen prijskaartje. Zo wil ik zelf heel erg graag de Canon 15-85mm lens. Optisch van zeer hoge kwaliteit, zeer bruikbaar bereik, mijn inziens de ideale walk-around lens (maar wel prijzig)!! Als aanvulling op die 15-85 lens zou ik dan nog een 70-200 F2.8 IS lens willen, maar daar kan ik sowieso alleen nog maar van dromen voorlopig, echt geen geld voor.
Tijdens de vorige actie (vakantiegeld-premie) was de 18-200 IS er voor 396 bij mm r'dam (nog voor cashback-korting van 50 euro). vond deze optie interessanter dan de 18-55 IS en 55-250 IS.

op qua walkarround heb ik toch andere ideeën. ik zou eerder voor een 17-50 f/2.8 gaan dan de 15-85. ik denk dat je meer van de lichtsterkte gaat profiteren dan dat stukje extra bereik. want 50 mm op crop is een prima portret-afstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Vincent
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 26-02 20:12
Beste Tweakers. Ik ben al enige tijd aan het nadenken over de aankoop van een Canon EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS. Mijn huidige 'set' is de Canon Rebel T3 (1100D) met de 18-55 IS kitlens.
Nu ben ik erg benieuwd naar de prijs van de Canon EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS bij de Mediamarkt in Utrecht. Is er iemand die dit weet? Of iemand die toevallig langsgaat en even voor mij wil kijken? Alvast bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:47

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

-Vincent schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 16:39:
Beste Tweakers. Ik ben al enige tijd aan het nadenken over de aankoop van een Canon EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS. Mijn huidige 'set' is de Canon Rebel T3 (1100D) met de 18-55 IS kitlens.
Nu ben ik erg benieuwd naar de prijs van de Canon EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS bij de Mediamarkt in Utrecht. Is er iemand die dit weet? Of iemand die toevallig langsgaat en even voor mij wil kijken? Alvast bedankt! :)
Je kan ze even bellen he :)

De lens zelf is een aanrader, goede prestaties voor het geld wat je ervoor betaald :)

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcprutser
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-09 22:40

pcprutser

No message

ik wil de 18-135 graag kopen, op de site staat ie voor 299, is iemand hem toevallig al ergens goedkoper tegengekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pcprutser schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 16:59:
ik wil de 18-135 graag kopen, op de site staat ie voor 299, is iemand hem toevallig al ergens goedkoper tegengekomen?
volgens mij bij de MM Eindhoven voor 269, zal straks even kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcprutser

pcprutser

No message

Top helemaal goed! Dat wordt vrijdag dan van Apeldoorn naar Eindhoven met het OV :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pcprutser schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 17:04:
Top helemaal goed! Dat wordt vrijdag dan van Apeldoorn naar Eindhoven met het OV :)
Sorry, ben net nog even geweest en had t mis.. de EF 50 mf/1.4 kost nu 296,- :X
je kunt ze wellicht even bellen om de huidige prijs te checken : 040-2358800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcprutser

pcprutser

No message

Mm, de telefoniste in Eindhoven kon mij de prijs van €389 melden, vergeten te vragen of dat met of zonder korting was.
Lijkt mij niet te kloppen, maar Apeldoorn-Eindhoven is iets te ver om dat te ondervinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marando
  • Laatst online: 27-07 20:18

Marando

Muziekje?

FIFO schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 16:10:
[...]

Tijdens de vorige actie (vakantiegeld-premie) was de 18-200 IS er voor 396 bij mm r'dam (nog voor cashback-korting van 50 euro). vond deze optie interessanter dan de 18-55 IS en 55-250 IS.

op qua walkarround heb ik toch andere ideeën. ik zou eerder voor een 17-50 f/2.8 gaan dan de 15-85. ik denk dat je meer van de lichtsterkte gaat profiteren dan dat stukje extra bereik. want 50 mm op crop is een prima portret-afstand.
De 18-200mm is fantastisch als je gemak boven kwaliteit stelt. Ik kan me voorstellen dat zo'n lens voor heel veel mensen de perfecte lens is.

Wat betreft de 17-55mm, ik snap je punt, die lens is ook echt geweldig! Toch gaat mijn voorkeur in dit geval naar de 15-85 vanwege het bereik. Wat kwaliteit betreft kan deze zich meten met de 17-55mm. (maar dan wat minder lichtsterk, dat wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rich_eee
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10-03-2024
rockhopper schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 02:42:
Als iemand morgen voor mij in de MMArena vestiging kan kijken of de Canon 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM lens verkrijgbaar is (op voorraad) en wat ie daar kost zou ik zeer dankbaar zijn.

(ik heb niet zoveel vertrouwen in de telefoon loterij waarbij ik al vaker een antwoord heb gekregen wat dan achteraf onjuist bleek te zijn)
Ze hebben er genoeg liggen. Ik heb er een meegenomen voor 558.14.. Daar gaat dus nog 70 euro cashback vanaf, dus mooi lensje voor onder de 500 euro.. :)

Richard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moustache
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 30-03 08:41
spreading schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 13:26:
Bij MM Arnhem ligt hij nog. Gisteren ook een gekocht voor 494.
Als je daar de cashback nog vanaf doet dan is die voor 444 in de pocket. Geen verkeerde prijs zeg ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

rich_eee schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 23:40:
[...]
Ze hebben er genoeg liggen. Ik heb er een meegenomen voor 558.14.. Daar gaat dus nog 70 euro cashback vanaf, dus mooi lensje voor onder de 500 euro.. :)

Richard
Bedankt! Bij de MM Utrecht is ie 566. Ik ben nog hard aan het twijfelen of ik 'm ga halen (uit financieel oogpunt), vorige week met de PMA actie al een 100-400 gescored maar deze roept me ook toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spreading
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-09 23:01
JvdGeest schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 13:32:
[...]

De beste man vertelde mij dat de lens eruit ging, navraag bij een vriend die daar werkt blijkt er inderdaad wel een bestel mogenlijkheid te zijn maar kan dit vrij lang duren. Ik heb de lens maar bij men normale foto boer gekocht voor 50 euro meer, ze wouden gelukkig wel wat met de prijs doen, maar konden niet zakken naar hetzelfde bedrag.
Ondanks dat voor mij 50 euro nog veel geld is betaal ik het graag aan mensen die gewoon eerlijk zijn en mij geen rotzooi aan proberen te smeren zoals bij de mm, waar de verkoper mij eerder een. 70-300 is aan zou raden dan een 70-200 non is omdat ik het verschil toch niet zou zien...

fotograaf, videograaf en podcastmaker ook beschikbaar voor evenementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n41r0j
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16-09 06:53
Ik ga straks naar vestiging Ede. Moet ik nog prijzen 'meenemen'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruadhan
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12-08 16:43
rockhopper schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 10:38:
[...]

Bedankt! Bij de MM Utrecht is ie 566. Ik ben nog hard aan het twijfelen of ik 'm ga halen (uit financieel oogpunt), vorige week met de PMA actie al een 100-400 gescored maar deze roept me ook toe.
Bij MM Roterdam Centrum heb ik gisteravond de een-na-laatste gekocht voor 553 euro, waarschijnlijk ligt er nu nog één 15-85 lens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:56

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 15:26:
Net een Nikon D5100 +18-55 VR kitlens aangeschaft bij MM Eindhoven voor 467,- (was 519,-)

Alsnog erbij gekocht, dus kan voorlopig vooruit! (.. en de bankrekening is geplunderd..) _/-\o_
Moeten andere vestigingen van MM zich ook aan deze prijs houden? Oftewel: als ik bv in Enschede meld dat de D5100 in Eindhoven voor deze prijs ligt, zullen ze dan de prijs naar 467 aanpassen voor mij, mocht ie in Enschede duurder zijn?

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Nope, dat is geen regel waar MM vestigingen zich aan hoeven te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0ulmaster
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16:15
Dit misschien geen regel van de MM maar ze zijn vaak schappelijk genoeg om hier wel in mee te gaan dus het is het proberen waard

Ik heb zelf namelijk de ervaring dat ze vaak meegaan in de prijs van de concurrent
Hopelijk dus ook in de acties avn de andere filialen

tijd voor wat klusjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thrace Grumble schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 14:26:
[...]

Moeten andere vestigingen van MM zich ook aan deze prijs houden? Oftewel: als ik bv in Enschede meld dat de D5100 in Eindhoven voor deze prijs ligt, zullen ze dan de prijs naar 467 aanpassen voor mij, mocht ie in Enschede duurder zijn?
Mocht je naar Eindhoven gaan, koop dan de Nikon 5100 DZK voor 618 euro:
  • Nikon 5100 body
  • Nikon 18-55 VR lens
  • Nikor 55-200 VR lens => betaal je maar 151 euro voor, da's minder dan een 2e handse van marktplaats
De Nikon 5100 body met 18-105 was volgens mij 629 euro, maar niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• astonmbp
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16-09 19:35
Moustache schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 08:48:
[...]

Bij MM Arnhem ligt hij nog. Gisteren ook een gekocht voor 494.
Als je daar de cashback nog vanaf doet dan is die voor 444 in de pocket. Geen verkeerde prijs zeg ik zo.
Enig idee of de 70-200mm f4 IS er ook nog lag? of doet die sowieso niet mee, omdat het een objectief van (net) boven de €1000 is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoMate
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-06-2024
Net een 60d gehaald (body only aangezien ze hun net binnengekomen vooraad van 50mm 1.8's niet konden vinden...) voor 740€ bij mm Rotterdam Centrum. Was wel irritand want ze hebben daar de prijskaartjes niet upgedate voor de actie dus moest alles vragen. Maar verder leek het mij een hele goede prijs voor de body :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mappy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-09 01:28

Mappy

Piramide van Austerlitz

5D3 nog gezien toevallig?

If you're Mappy and you know it clap your hands *clap clap* - Stem voor betere forum-updates!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JoMate, het overzicht wat ook in de OP is genoemd, stond er ook gewoon, hoor!
Mappy, zag hem gisteren wel staan.. Heb helaas geen prijs voor je, sorry!

Ik heb gisteren overigens een D7K meegenomen voor 829 euro. Prima deal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga zometeen naar de MM Eindhoven. Moet ik nog voor iemand rondkijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beukerz
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 19:58
MM alkmaar 430 ex 2 €203,81 en dan de cashback erover heen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mappy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-09 01:28

Mappy

Piramide van Austerlitz

Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 17:08:
Ik ga zometeen naar de MM Eindhoven. Moet ik nog voor iemand rondkijken?
5D3 staat bij comcom.nl (zit in ehv) voor 3041... Als MM daar nog 350 vanaf doet zou mooi zijn 8) Dan mag je ze zeggen dat ik er een kom halen.

If you're Mappy and you know it clap your hands *clap clap* - Stem voor betere forum-updates!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Vincent
-Vincent schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 16:39:
Nomad schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 16:42:
[...]

Je kan ze even bellen he :)

De lens zelf is een aanrader, goede prestaties voor het geld wat je ervoor betaald :)
Ik heb net 'even' gebeld, na een tijd gedwongen muziek te hebben geluisterd vertelde de dame aan de lijn dat de lens voor €259 verkocht wordt. Dit zou dan zijn zonder FotoMania korting. Die bedroeg volgens haar 10%, dus €25,9. Dus de uiteindelijke prijs zou €233,1 worden. Daar keek ik van op, want op de foto die eerder in dit topic werd geplaatst is te zien dat de korting €30 zou zijn. Wat is nou de uiteindelijke korting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoMate
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-06-2024
Mappy schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 16:35:
[...]

5D3 nog gezien toevallig?
Ik heb er niet echt naar gekeken maar de rij met canon dslr's hield op na de 7d dus zeer waarschijnlijk niet tenzij ze hem ergens goed weggestopt hebben.
Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 17:06:
JoMate, het overzicht wat ook in de OP is genoemd, stond er ook gewoon, hoor!
Mappy, zag hem gisteren wel staan.. Heb helaas geen prijs voor je, sorry!

Ik heb gisteren overigens een D7K meegenomen voor 829 euro. Prima deal!
Bedoel je het overzicht dat aangeeft hoeveel korting je krijgt bij welke prijs? (Wat voor zover ik kan zien niet in de op staat) Volgens dat overzicht en de prijs voor de 60d body die zij daar hadden zou ik alsnog 40€ duurder uit zijn dan ik nu was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
-Vincent schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 17:56:
[...]

Ik heb net 'even' gebeld, na een tijd gedwongen muziek te hebben geluisterd vertelde de dame aan de lijn dat de lens voor €259 verkocht wordt. Dit zou dan zijn zonder FotoMania korting. Die bedroeg volgens haar 10%, dus €25,9. Dus de uiteindelijke prijs zou €233,1 worden. Daar keek ik van op, want op de foto die eerder in dit topic werd geplaatst is te zien dat de korting €30 zou zijn. Wat is nou de uiteindelijke korting?
Kortingen gaan per bedrag, dus iets van €75 tot €99 krijgt bijvoorbeeld €10 korting.

Dat komt gemiddeld ongeveer neer op 10%, maar het is niet letterlijk 10% korting.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• contrast
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Zojuist bij de Media markt in Arnhem geweest en de pricewatch: Sony NEX-5N + 18-55mm f/3.5-5.6 OSS opgehaald voor €527,-. Nu wachten voordat de batterij opgeladen is zodat ik hem uit kan testen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vhough
  • Laatst online: 01-08 20:03
Iemand een idee hoeveel de Canon ES 70-200mm L IS USM II nu kost? Deze heb ik tijdens de vorige actie gekocht, en ben benieuwd of ik beter had kunnen wachten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je had gewacht had je ook die lens niet kunnen gebruiken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scholpat
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 29-08 16:28
Vandaag bij MM Alkmaar geweest en daar houden ze er hele andere kortingen op na, op Camera's van 1000 euro krijg je € 50,- korting. Medewerker er op aangesproken en alleen omdat het een demo model betrof kon ik hem eventueel met € 80,- korting krijgen. Dus MM Alkmaar houd zich niet aan de prijstabel waar alle andere MM vestigingen zich wel aan houden..
Ik heb uiteindelijk niets gekocht, al is het alleen maar om het principe dat je in de maling genomen wordt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paquito
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Bij mm eindhoven heb ik een 600d body voor 449 gekocht.
De 600d + 18-135 lag er voor 719
De 60d voor 725 dacht ik.
De 550d was er al bijna uit (alleen nog duurdere lens combos)

[ Voor 21% gewijzigd door Paquito op 21-06-2012 01:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:56

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 14:36:
[...]

Mocht je naar Eindhoven gaan, koop dan de Nikon 5100 DZK voor 618 euro:
  • Nikon 5100 body
  • Nikon 18-55 VR lens
  • Nikor 55-200 VR lens => betaal je maar 151 euro voor, da's minder dan een 2e handse van marktplaats
De Nikon 5100 body met 18-105 was volgens mij 629 euro, maar niet op voorraad.
Met deze prijs konden ze in Enschede niet helemaal in meegaan. Opgezocht in de computer, was volgens de medewerkster duurder in eindhoven. Standaard D5100 kit meegenomen voor €485. Ook nog een leuke prijs :) Grotere zoomlens (200 mm oid) en mooie prime komen nog wel. Eerst ff alles leren :)

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moustache
  • Laatst online: 30-03 08:41
scholpat schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 21:22:
Vandaag bij MM Alkmaar geweest en daar houden ze er hele andere kortingen op na, op Camera's van 1000 euro krijg je € 50,- korting. Medewerker er op aangesproken en alleen omdat het een demo model betrof kon ik hem eventueel met € 80,- korting krijgen. Dus MM Alkmaar houd zich niet aan de prijstabel waar alle andere MM vestigingen zich wel aan houden..
Ik heb uiteindelijk niets gekocht, al is het alleen maar om het principe dat je in de maling genomen wordt!
MM Arnhem hanteert ook niet de prijstabel zoals eerder getoond. Daar stonden de prijzen handgeschreven aangegeven bij de artikelen en dat kwam allemaal neer op een korting van precies 10%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laryx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-05 16:26
http://www.mediamarkt.nl/mcs/shop/mediavandaag.html
32gb dane elec calls 10 SDHC voor 20 euro. best leuke deal

*****Laryx runs aroound the room pretending to be a plane.<BR>VROOOM!!!!<BR>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:33
Vhough schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 20:42:
Iemand een idee hoeveel de Canon ES 70-200mm L IS USM II nu kost? Deze heb ik tijdens de vorige actie gekocht, en ben benieuwd of ik beter had kunnen wachten. :P
Stond ergens een sterretje dat > €1000 niet mee deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woef971
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-09 15:04
Voor de mensen die nog op zoek zijn naar de 5D3, heb net MM Utrecht even gebeld en hij kost daar 3149 euro incl korting. Voor mij hebben ze er een apart gelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thrace Grumble schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 08:11:
[...]

Met deze prijs konden ze in Enschede niet helemaal in meegaan. Opgezocht in de computer, was volgens de medewerkster duurder in eindhoven. Standaard D5100 kit meegenomen voor €485. Ook nog een leuke prijs :) Grotere zoomlens (200 mm oid) en mooie prime komen nog wel. Eerst ff alles leren :)
Dan heb ik blijkbaar mazzel gehad.. de D(ouble) Z(oom) K(it) stellen ze trouwens ter plekke samen, en maken dan een handmatige all-in-one prijs dus kan inderdaad kloppen dat de prijzen in de computer anders aangeven.

Veel succes met de D5100, geweldig toestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand toevallig welke vestiging nog een Canon 70-200 F4 IS op voorraad heeft en voor welke prijs?
(Arnhem iig niet...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triplecore
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:23
Deze actie geld nu toch ook bij de Saturn en BCC? Scheelt mij weer een stuk rijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muldert
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:34
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 15:26:

467?! Dat scheelt bijna 30 euro met Ede (en mediamarkt.nl). Wat raar dat er zoveel prijsverschil in zit.

Hoe kan het dat Eindhoven zoveel goedkoper is? Ga er morgen dan maar even langs, wilde anders morgen de D5100 in Ede gaan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deismyna
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:50
Ligt het aan mij of is deze actie was slapjes? "maar" rond de 10% korting en geen objectieven van >1000eu.
Verder ook weinig duidelijkheid over hoeveel korting je nou precies krijgt bij welke bedragen.

Volgens mij zijn er aardig wat Tweakers die op deze actie hadden gewacht, samen met de cashback.
Ik heb gelukkig mijn slag al geslagen met de MM vakantie actie en Saturn BTW actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-09 20:45

Barrycade

Through the...

Deismyna schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 19:25:
Ligt het aan mij of is deze actie was slapjes? "maar" rond de 10% korting en geen objectieven van >1000eu.
Verder ook weinig duidelijkheid over hoeveel korting je nou precies krijgt bij welke bedragen.

Volgens mij zijn er aardig wat Tweakers die op deze actie hadden gewacht, samen met de cashback.
Ik heb gelukkig mijn slag al geslagen met de MM vakantie actie en Saturn BTW actie.
In mijn geval was het 13% van de laagste prijs in pricewatch. (85 1.8 non AF-S voor 299 ipv 339) dus ik vind het wel een goede actie. Alleen dat kreng komt pas de 26e binnen in het magazijn, das iets minder, maar evengoed blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vhough
Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 20:58:
Als je had gewacht had je ook die lens niet kunnen gebruiken :P
Haha nee dat is waar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vhough
jip_86 schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 09:39:
[...]

Stond ergens een sterretje dat > €1000 niet mee deed.
Volgens mij niet, als ik de voorwaarden lees:

* Actievoorwaarden

Deze actie geldt op alle digitale camera's (compact -, compact systeem - en spiegelreflexcamera's) videocamera's, flitsers, objectieven en digitale fotolijsten.

Aanbiedingen maximaal 1 per klant • Geen verkoop aan handelaren • Zetfouten en prijswijzigingen voorbehouden • Zolang de voorraad strekt • Prijzen excl. verwijderingsbijdrage.

FotoMania is geldig vanaf maandag 18 juni t/m zondag 24 juni (voor de vestigingen die op zondag geopend zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angua
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 03-11-2023
Hahn schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 18:46:
[...]
Kortingen gaan per bedrag, dus iets van €75 tot €99 krijgt bijvoorbeeld €10 korting.

Dat komt gemiddeld ongeveer neer op 10%, maar het is niet letterlijk 10% korting.
Er is tot nu toe één vestiging waarbij de kortingen bewezen volgens een staffeltabel gaan, maar het lijkt er op dat het merendeel van de vestigingen wel degelijk uit gaan van 10% (of soms meer/minder) korting gezien de aparte cijfers achter de komma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Dat zou kunnen, ik ga alleen maar uit van hoe het bij ons (Rotterdam Centrum) is, maar is wel apart dat verschillende MM'en verschillende kortingen erop nahouden :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-07 19:29

JamesB009

Sjimmeh!!

Even voor de mensen die een 70-200 F4 IS willen, bij de Media Markt eindhoven hebben ze deze liggen, weet niet hoeveel. Maar voor €890,- kan je hem eventueel bestellen daar.

Ook hebben ze de 5D M3 liggen voor €3914,- met 24-105, OF 3499 - 10% voor de body.

Doe er je voordeel mee.

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angua
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 03-11-2023
Hahn schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 22:50:
Dat zou kunnen, ik ga alleen maar uit van hoe het bij ons (Rotterdam Centrum) is, maar is wel apart dat verschillende MM'en verschillende kortingen erop nahouden :P
Ik denk dat de richtlijnen voor deze actie vrij ruim (of gewoon vaag) zijn waardoor elke vestiging zijn eigen plan trekt, meestal lijken de landelijke acties toch wat strakker te zijn. Alhoewel de 'basisprijzen' ook altijd uiteenlopen door de franchise-opzet. Er zijn nu maar een handvol producten die nu landelijk gelijk zijn (voor zover ik weet) zoals die 550D met die twee lenzen, voor de rest is het beetje hopen dat de dichtstbijzijnde winkel leuke prijzen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poumelie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07:46
Gisteren voor €515,14 een pricewatch: Sony NEX-5N + 18-55mm f/3.5-5.6 OSS (zwart) gekocht bij de Mediamarkt ArenA. Wat die camera betreft goedkoopste mediamarkt in nederland. Gelukkig woon ik er dichtbij!

Daarop krijg ik nog 50 euro terug van Sony! Goeie deal, al zeg ik het zelf.

[ Voor 40% gewijzigd door Poumelie op 22-06-2012 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand toevallig de prijzen van de D5100 kits bij zowel de MediaMarkt Cruquius en de MediaMarkt Bijlmer ArenA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomsma
  • Niet online
Voor de vakantie ben ik op zoek naar de Tamron 18-200. (hoef ik geen tas met verschillende lenzen mee te slepen.)

Weet iemand wat deze nu kost bij de MM ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poumelie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07:46
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 11:08:
Weet iemand toevallig de prijzen van de D5100 kits bij zowel de MediaMarkt Cruquius en de MediaMarkt Bijlmer ArenA?
Als het goed is kom ik vanavond bij de Mediamarkt ArenA. Als ik tijd heb zal ik even kijken! Heb me door zo'n vent laten vertellen dat ArenA zowat van alles de goedkoopste prijzen heeft van heel Nederland. Wat betreft de Sony Nex camera's had hij sowieso gelijk. Wat de rest betreft.. kan natuurlijk een praatje zijn!

[ Voor 26% gewijzigd door Poumelie op 22-06-2012 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo.
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-09 23:28

Milo.

klik

Nette deal die sony 5n, die had ik voor iets onder de 500 bij de saturn actie in Zaandam. Nagenoeg gelijk geprijsd dus, netjes. Arena is inderdaad wel goedkoop, had er vorig jaar geloof ik een 50mm 1.4 canon gehaald voor een prijs net iets boven de 2e handelsprijzen op marktplaats.

|| Flickr || 500px || Apple || Windows || Nikon || Canon ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Ugh, nou in Rotterdam (centrum) hebben ze nog verdomd weinig voorraad. Bestellen en dan daarin met de prijs corrigeren bij aanbetaling willen ze ook niet hebben.

Ik ging voor een 15-85mm of 17-55 F/2,8, maar dat kan ik dus vergeten bij hen, tenzij ik een showmodel wil hebben van de 15-85mm. Nahjah, gezien ik toch niet op vakantie ga meer dit jaar, zal ik maar doorsparen voor een stapje beter. Wél jammer dat ik niet m'n 60D body in deze actie heb gehaald, dat had wél 70 euro gescheeld. Maar op de lensen kom ik eerder op 30-40 euro uit. (voor de cashback natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:11

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Canon 5dm3 voor 3000 in Amsterdam-Noord. Scheelt 330 met de goedkoopste in de pricewatch. Wel bestellen, niet op voorraad. Ik slaap er nog een nachtje over :)

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoostdeSuproost
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-09 15:15
Ik heb vandaag gebeld voor de Canon Powershot S100. De actieprijs bij de MM-Maastricht is €368. 8)7 Op de website van de MM staat hetzelfde toestel voor €355. Vreemde actie bij de MM.

Jammer! Had graag het toestel besteld/ gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag in Almere bij de MM een 5D3 staan voor €3499,-. Ik zag echter niet of ze voorraad hadden, maar je kon wel even het demomodel vasthouden. De korting moest volgens mij nog van de prijs af. Er stond een bordje op de afdeling dat je door de verkoper een prijs moest laten maken. Volgens mij stond er geen percentage aangegeven.

Is er nog ergens een 17-40L voor een aantrekkelijke prijs?

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2012 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

JoostdeSuproost schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 16:59:
Ik heb vandaag gebeld voor de Canon Powershot S100. De actieprijs bij de MM-Maastricht is €368. 8)7 Op de website van de MM staat hetzelfde toestel voor €355. Vreemde actie bij de MM.

Jammer! Had graag het toestel besteld/ gekocht.
Als ik goed had meegeluisterd, was een klant in Rotterdam voor mij die camera aan het kopen voor €305? (315?)

Voor die prijs zou ik eerder een G12 met deze actie halen (ik meen €370).

Edit: @ Hieronder: MM R'dam Centrum heeft er één geloof ik, dat zal dus wel een showmodel zijn. De prijs weet ik niet zeker meer, ik dacht dat hij het erover had na cash-back 537. Dan zal ie dus 607 zijn geweest wat wel mooi is. Voor nieuw is doos dan.

[ Voor 19% gewijzigd door djunicron op 22-06-2012 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoostdeSuproost
djunicron schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 17:01:
[...]

Als ik goed had meegeluisterd, was een klant in Rotterdam voor mij die camera aan het kopen voor €305? (315?)

Voor die prijs zou ik eerder een G12 met deze actie halen (ik meen €370).
Vreemd! Het is toch raar dat MM verschillende prijzen hanteert? Ben nu ook naar de G12 aan het kijken. Ook alweer stiekem met een schuin oog naar de 7D.

Edit:
Ik ga vanavond even bij de MM in Heerlen langs. Eens kijken wat daar in de schappen ligt. Was eigenlijk opzoek naar een compact, maar wil toch stiekem verder kijken.. :)

[ Voor 16% gewijzigd door JoostdeSuproost op 22-06-2012 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcprutser

pcprutser

No message

Zo, in Arnhem de Canon EF-S 18-135 3.5-5.6 gescoord voor 299! Ze gingen zonder moeite mee in de internet prijs :) en in Ede de Canon speedlite 430EX 2 gehaald, in Arnhem was ie op (alleen nog het demo model..) Daar deden ze iets moeilijker met de internetprijs, maar ook daar voor 219 meegekregen :)

Goeie deals dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy.S
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17-09 14:05
net de D5100 kit opgehaald in Roermond.

De D5100 met Af-s DX 18-55mm VR lens en een nikon tas.
voor 429 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:24

Bever!

3

JoostdeSuproost schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 17:05:
[...]

Vreemd! Het is toch raar dat MM verschillende prijzen hanteert? Ben nu ook naar de G12 aan het kijken. Ook alweer stiekem met een schuin oog naar de 7D.

Edit:
Ik ga vanavond even bij de MM in Heerlen langs. Eens kijken wat daar in de schappen ligt. Was eigenlijk opzoek naar een compact, maar wil toch stiekem verder kijken.. :)
dat is niet vreemd dat is het hele concept van media markt en het feit dat het allemaal losse bvtjes zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roy.S schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 21:10:
net de D5100 kit opgehaald in Roermond.

De D5100 met Af-s DX 18-55mm VR lens en een nikon tas.
voor 429 euro.
Dat lijkt mij ook wel interessant, zeker een mooie prijs. Was dit een combinatie aanbieding en hadden ze er eventueel nog meer liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Vincent
Vandaag de Canon EF-S 55-250MM F/4-5.6 IS II gekocht bij de Mediamarkt Utrecht. Een dame aan de telefoon vertelde me dat de prijs zonder korting €259 was, daar zou dan 10% korting vanaf gaan. Maar in de winkel hing er bij dit objectief een prijskaartje zonder korting van €244, met korting zou het €234 zijn, dus maar €10 euro korting. Tegen een medewerker gezegd dat op de site van de Mediamarkt het objectief voor €219 stond, medewerker ging hier zonder problemen in mee. Uiteindelijk heb ik dus een heleboel prijzen voorbij zien komen, maar ben niet ontevreden met de uiteindelijke prijs. De cashback gaat er immers nog vanaf! Ik ben weer blij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag een Nikon 35mm 1.8 besteld in Zwolle. Uiteindelijke prijs is 145 euro. Ben benieuwd wanneer ze hem in huis hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gizz schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 16:47:
Canon 5dm3 voor 3000 in Amsterdam-Noord. Scheelt 330 met de goedkoopste in de pricewatch. Wel bestellen, niet op voorraad. Ik slaap er nog een nachtje over :)
Ik heb de MK3 vandaag gekocht in Arena MM voor €3009,- uit voorraad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woef971 schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 12:20:
Voor de mensen die nog op zoek zijn naar de 5D3, heb net MM Utrecht even gebeld en hij kost daar 3149 euro incl korting. Voor mij hebben ze er een apart gelegd.
Heb je echt teveel betaald vriend, ik heb hem vandaag bij arena gekocht voor €3009 :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoostdeSuproost
Bever! schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 21:51:
[...]

dat is niet vreemd dat is het hele concept van media markt en het feit dat het allemaal losse bvtjes zijn.
Ah, dat wist ik niet! Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seven_of_Nine
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-09 23:08
MM Arena had zowiezo best veel voorraad; zo ook de 40mm 2.8 STM 279,- na korting 240,-
Er lag maar 1 examplaar kersvers en een beetje verstopt in de vitrine.
Uiteraard moet ie in de USA 199USD kosten; maar 240 moah

Anyways een heel andere positieve kijk heb ik ook MM Arena.
Ipv de 40mm 2.8 had ik het idee om de 50mm 1.4 mee te nemen ( 300,14 )
Enfin; dat ding komt uit de kast; de verpakking enigsinds "niet kersvers"
Ik vraag dus; hoe zit dat? Krijg ik als antwoord dat ze ze soms uit de doos halen en laten zien en weer terug plaatsen. Okay je snapt het; drukte + ik was ook met een buddy die ging starten met een 600D kit 18-55 en 55-250 + 430EX2 ( net geen 900,- na cashback ) en dus maar mijn 50mm 1.4 meegenomen.

Thuis; doosje open; humpff grote zware krassen op de behuizing net boven de focusring. ( ala demo model bevestiging ) kijk laten we nu niet lullig zijn maar die krasjes maak je met een beetje lomp gebruik en ringen aan je hand ook zelf (ik niet maar dat is weer wat anders ). Enigsinds teleurgesteld was ik wel maar enfin;
Ik schroef hem op mijn 60D ( de mount was vers; ging gewoon zeer stroef ) kijk ik door het glas zit er in gewoon een serieus groot stukje stof vast in; in de lens. Nou dat is dus gewoon meer dan ruk; even een paar standaard witte pixels op de plaatjes.

Hij is meteen niet-goed-geld terug maar er werd (drukte) moeilijk gedaan over bestellen e.d.
Jammer maar helaas; het is hem dus niet geworden vandaag.

Dus MediaMarkt en de "zooi" in de kasten; altijd en ook altijd de inhoud controlleren; mijn ervaring zal ongetwijfeld een "incident" zijn echter een gewaarschuwde koper telt voor 2.
( ik hoop trouwens niet dat mijn 50mm 1.4 meteen weer is teruggeplaatst; in alle drukte en chaos; daar zie ik ze stiekum wel voor aan )

Wat mij betreft jammer hoe er zo met de spullen omgegaan wordt; maar hulde aan de probleemloze niet goed-geld terug. Wel fokking spijtige dat je je halve zaterdag aan tijd inlevert voor uiteindelijk niks; enfin volgende keer beter (anders hang je ook maar zo op de bank :> )

Succes allemaal met verder kopen; kan diegene die de 40mm 2.8 morgen ophaalt even een review plaatsen?

PS iemand nog een 50mm 1.4 liggen zonder krassen en witte vlekken op de plaatjes; ik ben nog zoekende ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Seven_of_Nine op 24-06-2012 00:15 ]

Pagina: 1 2 3 Laatste