Klacht Brandon

Pagina: 1
Acties:
  • 637 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elan
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 06-10 21:02
Wilde van tweaker brandon een nas overnemen.
Stond in de advertentie tegen elk aannemelijk bod, heb hem meerdere dm's gestuurd met de vraag wat voor hem een redelijke bod was.
Maar geen reactie. Laat niks van zich horen ook niet wat een indicatie prijs is.

Dit vond ik onbeschoft, heb hem toen een negatieve beoordeling gegeven.

Brandon gaat daarna allerlei gekke dm's sturen en eist bijna dat ik de beoordeling aanpas of anders gaat hij mij ook constant negatief beoordelen?
Vind dit gedrag zeer onwenselijk en hoop dat jullie als mods van tweakers er wat aan kunnen doen.
Want anders lijkt tweakers straks net als marktplaats en dat lijkt me niet de bedoeling.

De dm's en mijn reacties staan er dus kijk er aub naar en hoop dat jullie een passende oplossing voor brandon hebben..

Groeten Elan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-10 14:42

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Dit past wat beter in V&A Feedback, even een tikje die kant op gegeven.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:20

Geckoo

Good news, everyone!

en een tweede topic openen lijkt mij onlogisch
topic 1505709

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En een verkoper is verplicht te reageren? Zo vreemd is niet dat mensen niet reageren wanneer ze geen interesse hebben en ja dat is misschien niet zo netjes, maar ook geen reden tot een feedback geven zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 13:05

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 10:58:
En een verkoper is verplicht te reageren? Zo vreemd is niet dat mensen niet reageren wanneer ze geen interesse hebben en ja dat is misschien niet zo netjes, maar ook geen reden tot een feedback geven zou ik zeggen.
1 kort bericht om aan te geven dat hij een bod moet doen, is dat nu zo moeilijk?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luit
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
SinergyX schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 11:02:
[...]

1 kort bericht om aan te geven dat hij een bod moet doen, is dat nu zo moeilijk?
Niet moeilijk, wel begrijpelijk. Immers:
Ik heb duidelijk in mijn advertentie aangegeven dat ik alleen reageer op een interessant bod.
En de negatieve feedback van elan is niet op zijn plaats. Er is een beoordeling voor communicatie gegeven echter heeft er nooit communicatie plaatsgevonden, laat staan dat er sprake is van een overeenkomst of transactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 13:05

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Juist, en wat is een 'interessant' bod?
Zulke advertenties reageer ik bij voorbaat niet, het gegok naar een prijs en nooit reactie krijgen (niet interessant = geen reactie, geen prijs = geen reactie). Wat is interessant? Prijs 5 euro onder zijn aanschaf? (wat weer 45 boven huidige prijs is).

Hij reageert niet, vind ik persoonlijk niet netjes. Of dat nu wel of niet in de V&A advertentie stond, blijf ik erbij dat het een kleine moeite is om zelfs alleen 'ik reageer enkel op biedingen' terug te sturen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luit
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
SinergyX schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 11:13:
Juist, en wat is een 'interessant' bod?
Zulke advertenties reageer ik bij voorbaat niet, het gegok naar een prijs en nooit reactie krijgen (niet interessant = geen reactie, geen prijs = geen reactie). Wat is interessant? Prijs 5 euro onder zijn aanschaf? (wat weer 45 boven huidige prijs is).

Hij reageert niet, vind ik persoonlijk niet netjes. Of dat nu wel of niet in de V&A advertentie stond, blijf ik erbij dat het een kleine moeite is om zelfs alleen 'ik reageer enkel op biedingen' terug te sturen.
Ik denk dat mensen prima kunnen inschatten wat ze voor een product willen betalen. Dat kun je toch gewoon bieden dan? En als je perse een indicatie wilt hebben dan is Brandon blijkbaar niet de juiste verkoper voor jou en kun je zoals je zelf (en elan in zijn beoordeling ook) al zegt beter niet reageren.

Op dit moment heeft Brandon een beoordeling van 1 ster omdat elan er niet mee kan leven dat niet alles op zijn manier gaat. De enige passende oplossing is het verwijderen van de beoordeling en snel opzoek gaan naar een andere NAS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 10:58:
Het is niet netjes als er niet gereageerd word,maar ik moet je i.d.d gelijk geven,Alleen daarom een negatieve
beoordeling geven is niet gewenst.
Maar het kan wel,het gebeurd zoals je ziet,en dan laat de desbetreffende wel van zich horen en geeft aan
dat dit niet acceptabel is(niet in die bewoording maar komt er op neer)en tegenactie zal ondernemen.
Ik probeer het te annaliseren.

Wel het is goed dat dit aan de proffesioneel word over gelaten,want ik zou geen uitspraak durfen geven,omdat ik niet meteen zou weten wat juist is.Een negatieve beoordeling geven omdat iemand niet reageerd is zeer onwenselijk.
Maar het kan.Volgens de regels,als je ze heel letterlijk neemt ook,alleen nog maals,ik vind zoiets not done.
Er kunnen zoveel redenen zijn,waarom iemand niet reageerd.Dat weet je niet.
Dat de beklaagde vervolgens in niet mis verstaande bewoordig(en we zeggen allemaal geloof ik wel dingen die we niet echt menen als we kwaad zijn)reageerd dat hij tegenmaatregelen neemt is ook wel te begrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou zeggen, begin even met lezen hier:
How to - V&A feedback laten aanpassen

Indien nodig, kan je dan alsnog een topic openen in die vorm.

Om een hint te geven: na 2 dagen geen contact (dus nooit contact geweest) direct een beoordeling plaatsen maakt je zaak niet sterker.

En onafhankelijk van die zaak; het niet even rustig zoeken naar waar je topic thuishoort, je houding in de DMs en ook hier lijkt het dat je aardig opgefokt bent. Lees de DM draad anders nog eens door; je schiet eigenlijk om niets direct uit je slof.

:)

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2012 14:10 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.