Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Hinderlijke frontpageadvertentie

Pagina: 1
Acties:

• mae-t.net
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Geachte redactie,

De laatste tijd heb ik vaak een advertentie voor Sonycamera's die onderaan de frontpage over de content heen verschijnt. Ik kan nergens op klikken voordat ik de advertentie heb weggeklikt. Lijkt me toch niet helemaal in orde?

• kluyze
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Dit is inderdaad storend, de reclame is een kleine banner onderaan. Maar het gebied dat bezet is is een heel stuk groter (niet zichtbaar). Zelfs als je met je muis op de reklame komt en de 'grotere' banner wordt zichtbaar dan is er nog een onzichtbaar deel rond die reclame waar je niet op een link kan klikken.

Ik ben meestal de laatste die over reclame zeurt (eerder over dingen als 'wattage' 8) ) Maar dit lijkt niet de bedoeling. Je moet dan of inderdaad de reklame eerst volledig wegklikken of je pagina een redelijk stuk naar onder scrollen, wil je op het volgende artikel (onder het huidige artikel) klikken.

Ik heb het trouwens ook even getest, en het lijkt bij mij enkel in Opera te zijn. IE9, Chrome19 en FF13 hebben er in elk geval geen last van.
Opera 11.64 op Windows 7 heeft er wel last van.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:55

crisp

Devver

Pixelated

Da's een Opera-only issue vziw: Sony banner blokkeert alles.

Ik heb het iig doorgegeven, maar blijkbaar is daar nog niets mee gedaan of kan er niets aan gedaan worden...

[ Voor 40% gewijzigd door crisp op 14-06-2012 21:18 ]

Intentionally left blank

• mae-t.net
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Bij mij inderdaad in elk geval in Opera, niet getest op andere browsers. Wel apart dat er in 12 dagen nog niets mee gedaan is. Lijkt me zowel voor Tweakers als voor de adverteerder als voor de gebruikers een vervelende issue. Misschien inmiddels wel? Vandaag heb ik hem nog niet gezien.

[ Voor 11% gewijzigd door mae-t.net op 16-06-2012 19:45 ]