Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

MCTS Examen

Pagina: 1
Acties:
  • 240 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoi hoi!

Ik ben recent begonnen aan de studie voor mijn MCTS Examen (70-642) 2e Editie (Configuring Windows Server 2008 Network Infrastructure).

Vind het vrij pittig allemaal en vroeg me af of jullie bepaalde tips hebben mbt het leren en voorbereiding voor het examen.

Hoe vond je het examen? Moeilijker dan verwacht? Heb je moeten herkansen? Hoe lang heb je geblokt?

Je ervaringen en tips zijn ten zeerste welkom!

Thanks,

Exlaxl

Verwijderd

Ik vond het te doen en heb er niet heel veel tijd ingestoken. Maar goed, ik had al de nodige ervaring dus dan is het te doen. Als je hier net mee begonnen bent dan is het wel wat lastiger. Ik zou dan veel oefenen en alle opdrachten in het boek doen in een lab omgeving. (Paar VMs) Daarnaast wat oefen examens doen.

• Thajunior
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-07-2018
Ik denk dat je de vraag beter in dit topic kunt stellen:

[Microsoft Certified] Ervaringen en discussies - Deel 9

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 30-11 15:27

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Dit soort vragen en ervaringen kunnen inderdaad beter in onderstaand topic.

[Microsoft Certified] Ervaringen en discussies - Deel 9

Lees dat topic even rustig door (al is het een behoorlijk topic), en stel je vragen mbt certificeringen, MS examens en hoe voor te bereiden in dat topic. :-)

Ik sluit dit topic dan ook maar even.

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Dit topic is gesloten.