4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Helaas zijn de enigste twee dingen die we in die categorie specificeren de kabellengte, het connectortype en de kleur van de kabel. Of een kabel CAT 5e of CAT 6 is staat op dit moment alleen maar in de naam vermeld.
Ik ben het er wel mee eens dat dit waardevolle toevoegingen zijn in deze categorie. We moeten echter wel even kijken hoe hoog dit op het prioriteitenlijstje staat, en hoeveel tijd we hier mee kwijt zijn. De specs kunnen we uiteraard sowieso wel aanmaken, wat dan ook in de loop van de week zal gebeuren.
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
CAT:
- 5
- 5e
- 6
- 6a
Soort kabel
- Patch
- Netwerk
- Crossover
Afscherming
- UTP
- STP
- FTP
Benamingen en opties onder voorbehoud, het gaat even om het idee
[ Voor 3% gewijzigd door Glaanie op 20-06-2012 20:37 ]
[ Voor 21% gewijzigd door Microkid op 20-06-2012 19:58 ]
[ Voor 30% gewijzigd door Glaanie op 20-06-2012 20:43 ]
CAT:
- 5
- 5e
- 6
- 6a
Soort kabel
- Patch
- Netwerk
- Crossover
Afscherming
- UTP
- STP
- FTP
en als extra:
Met RJ45 stekker
- ja
- nee
Zoals eerder gezegd, zijn de specificaties beschikbaar en ook (eenmaal ingevuld) zichtbaar bij de specificaties van de kabels, maar deze zijn nog niet als filter ingesteld. Zodra er genoeg zijn waarbij de specificatie(s) is (zijn) ingevuld, zal ik de filters aanzetten.
Uhm ja, uiteraard. Ik vond het al vreemd klinkenMicrokid schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 17:20:
Je bedoelt RJ45 stekker. Een UTP plug bestaat niet.
- massief koper
- gevlochten koper
- aluminium
Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.
In feite heb je dat in het kabeltype. Patch kabels zijn in de regel van gevlochten koper (lekker buigzaam) en netwerk kabels van massief koper. Alu ... weet ik ook zo even niet.BCC schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 18:58:
Ik mis nog van welk matriaal kernen zijn:
- massief koper
- gevlochten koper
- aluminium
Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.
BCC schreef op zondag 24 juni 2012 @ 20:39:
Alu zijn meestal heel goedkope kabels die je niet wil hebben

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?