Met de vakantie die voor de deur staat, wilde ik mezelf eens verwennen en ook een tablet kopen. Echter zie ik door de bomen het bos niet echt.
Ik heb on-line al eens naar tablet vergelijkingssites gezocht, maar of ze zijn niet up to date of je moet voor de site betalen.
Nu leek mij de Asus Transformer Pad 300T WiFi 32GB, me we wat. Echter hoor ik hier toch niet echt lovende verhalen over wat betreft de kwaliteit van het beeld, noch van de algemene bouwkwaliteit.
Apple spul ben ik eigenlijk een beetje tegen, puur vanwege de hype en ik wil niets te zien hebben met I-tunes.
Ook weet ik niet hoe het bij een I-pad zit met de compatibiliteit tussen mijn PC en zo.
De belangrijkste dingen die ik zou doen op een tablet:[/list]
• Schetsen / tekenen
• Foto's + Filmpjes bekijken
• Surfen
• Samen met mijn dochter naar sesamstraat.nl (vooral de spelletjes)
• Simple spreadsheets/tekstdocumentjes maken
• ocassioneel wat gamen
budget is maximaal €600,-
Of zou ik wachten tot er W8 tablets op de markt komen....
Ik heb on-line al eens naar tablet vergelijkingssites gezocht, maar of ze zijn niet up to date of je moet voor de site betalen.
Nu leek mij de Asus Transformer Pad 300T WiFi 32GB, me we wat. Echter hoor ik hier toch niet echt lovende verhalen over wat betreft de kwaliteit van het beeld, noch van de algemene bouwkwaliteit.
Apple spul ben ik eigenlijk een beetje tegen, puur vanwege de hype en ik wil niets te zien hebben met I-tunes.
Ook weet ik niet hoe het bij een I-pad zit met de compatibiliteit tussen mijn PC en zo.
De belangrijkste dingen die ik zou doen op een tablet:[/list]
• Schetsen / tekenen
• Foto's + Filmpjes bekijken
• Surfen
• Samen met mijn dochter naar sesamstraat.nl (vooral de spelletjes)
• Simple spreadsheets/tekstdocumentjes maken
• ocassioneel wat gamen
budget is maximaal €600,-
Of zou ik wachten tot er W8 tablets op de markt komen....
[ Voor 3% gewijzigd door D-rez op 13-06-2012 12:31 ]