Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-09 18:30
Met de vakantie die voor de deur staat, wilde ik mezelf eens verwennen en ook een tablet kopen. Echter zie ik door de bomen het bos niet echt.
Ik heb on-line al eens naar tablet vergelijkingssites gezocht, maar of ze zijn niet up to date of je moet voor de site betalen.

Nu leek mij de Asus Transformer Pad 300T WiFi 32GB, me we wat. Echter hoor ik hier toch niet echt lovende verhalen over wat betreft de kwaliteit van het beeld, noch van de algemene bouwkwaliteit.
Apple spul ben ik eigenlijk een beetje tegen, puur vanwege de hype en ik wil niets te zien hebben met I-tunes.
Ook weet ik niet hoe het bij een I-pad zit met de compatibiliteit tussen mijn PC en zo.

De belangrijkste dingen die ik zou doen op een tablet:[/list]
• Schetsen / tekenen
• Foto's + Filmpjes bekijken
• Surfen
• Samen met mijn dochter naar sesamstraat.nl (vooral de spelletjes)
• Simple spreadsheets/tekstdocumentjes maken
• ocassioneel wat gamen

budget is maximaal €600,-

Of zou ik wachten tot er W8 tablets op de markt komen....

[ Voor 3% gewijzigd door D-rez op 13-06-2012 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Samsung Galaxy Note lijkt me ideaal voor jou vooral als je wil tekenen :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
Ik heb eens gekeken, maar volgens de meest recente berichten die ik kon vinden zou de prijs rond de €700,- liggen. Dat is toch wel wat teveel van het goede.

dat ging blijkbaar over de 3G versie. Toch eens verder in verdiepen.

hmm, lijkt sowieso niet echt iets zinnigs over de prijs te vinden.

[ Voor 34% gewijzigd door D-rez op 13-06-2012 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• electrom
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-11-2024

electrom

Sapiens ars vivendi

nero355 schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 13:03:
Samsung Galaxy Note lijkt me ideaal voor jou vooral als je wil tekenen :)
Niet vergeten dat ie om een tablet vraagt :). De Note is het zogezegd allebei maar 5,3" (?) is echt wel te klein voor rustig een filmpje te bekijken.

HTC One X+ - Toshiba Satellite C660 - Qware Pro 3 7" - Ipod Touch v4 | Website | Specs | Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Nu online

StrongArmLance

Endless flow

HTC Flyer, god ik prijs dat ding overal aan, heeft Honeycomb, behoorlijk snel, prima browser, een extra pennetje (die het zelfde werkt als de S-Pen), goed voor films afspelen, goed voor gamen en flash.
Voor 200 euro bij een Hi aanbieding (GEEN Abonnement)

Ik ga zelf mijn laptop terugbrengen voor de W8 Tabs Oh mijn god wat zijn die dingen wonderschoon.
Wel de RT editie natuurlijk :D, Windows 8/Windows Phone werkt gewoon heel goed.

Niet het nieuwste van het nieuwste, geen android 4.0, maar probeer is wat filmpjes te bekijken op youtube, allemaal lovend en de reviews ook hier.
http://shop.www.hi.nl/hi/RAPRD/HTC-Flyer/QHTFLYsi.html

[ Voor 21% gewijzigd door StrongArmLance op 19-06-2012 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
@electrom
Hij heeft het over de note 10.1 naar ik mag aannemen.

@kristan
HTC wil ik niet meer. Mijn Desire kreeg al vrij snel geen deftige updates niet meer. Bovendien heeft de Wildfire S van 3 mensen die ik ken kuren. Ik ben een beetje mijn vertrouwen in HTC verloren.
Die surface ziet er idd erg interessant uit. Ik heb alleen wel begrepen dat de prijs behoorlijk hoog gaat liggen.

[ Voor 34% gewijzigd door D-rez op 28-06-2012 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien heel even wachten op de nexus 7?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
Mooi dingetje idd. Had het ook al gelezen, maar ik denk dat ik toch liever een iets groter scherm heb in verband met eventueel tekenen e.a. Als het nu een Nexus 9 of 10 was.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• electrom
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-11-2024

electrom

Sapiens ars vivendi

D-rez schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 09:11:
@electrom
Hij heeft het over de note 10.1 naar ik mag aannemen.
Waarschijnlijk... Sorry stom van mij |:(
Ziet er een prachtig ding uit!
EDIT: Er is net een hands-on verschenen!

[ Voor 12% gewijzigd door electrom op 28-06-2012 21:03 ]

HTC One X+ - Toshiba Satellite C660 - Qware Pro 3 7" - Ipod Touch v4 | Website | Specs | Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De nexus 7 lijkt mij idd een zeer interessante keuze. Maar als het op apps aankomt (en vooral tablet apps voor kinderen en games) is de iPad duidelijk de betere keus. Over andere dingen zijn android tablets en iPads imo gelijkwaardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:35

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

D-rez schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 12:22:
Of zou ik wachten tot er W8 tablets op de markt komen....
De Pro versie heeft zelfs een E-ink pen aan boord, plus dat je nog diverse native x86 programma's kan draaien (teken/bewerkprogramma's), ideaal als je dus wil tekenen/schetsen. Al gok ik dat die niet onder de 600 zal gaan.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
Voor €600,- koop ik hem meteen!
Ik heb echter begrepen dat de prijs nog wel fors hoger ligt.
Volgens geruchten wordt de RT ca. $600,- en de Pro $900,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerfox
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-06 00:53

Zerfox

^this guy

D-rez schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 20:15:
Voor €600,- koop ik hem meteen!
Ik heb echter begrepen dat de prijs nog wel fors hoger ligt.
Volgens geruchten wordt de RT ca. $600,- en de Pro $900,-
Dat zijn allemaal nog geruchten, als ik jou was zou ik nog even wachten voordat je er een koopt.
Maar in de hardware-wereld geldt: je kan eeuwig blijven wachten :> Er komt altijd wel een opvolger die goedkooper/beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 08:12
Wachten op w8 maar goed dat kan nog wel even duren en dan komt er waarschijnlijk ook weer wat anders aan.

Ik heb zelf de 300T en ben daar erg tevreden over, geen problemen met de bouw (hij zit in een case dus al zou de bouw slecht zijn dan voel je dat niet). Scherm bevalt mij ook erg goed, maar goed er zullen altijd mensen zijn die een beter scherm willen.

Als je budget 600 euro is waarom kijken je dan niet naar de nieuwe transformer, de 700? Ik heb nog niets gelezen over het scherm en de bouw maar de resolutie ligt zoiezo wel al een stuk hoger.

Zoiezo zou ik voorstellen om eens langs de mediamarkt te gaan om zo'n ding vast te houden en er mee te spelen, dan zie je meteen of de eventueel negatieve reacties kloppen of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
SuperKneus schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 08:49:
Wachten op w8 maar goed dat kan nog wel even duren en dan komt er waarschijnlijk ook weer wat anders aan.
.....
I knows ;)

Eigenlijk wil ik nu gewoon weten wat ze effectief gaan kosten die surface RT, Pro en de galaxy note 10.1.
Zoals het er nu voorstaat gaat de surface pro echter boven mijn budget zijn. De keuze zal dus waarschijnlijk tussen de Surface RT en de + Galaxy Note 10.1 gaan.

Wat betreft die T300, daar heb ik toch van begrepen dat het beeld niet echt geweldig is. MAar tegen de tijd dat ik effectief tot aankopen over ga, zal ik zeker nog eens de lokale tablet boer binnen stappen om ze eens in mijn handen te houden.
Pagina: 1