Versiebeheer topicstart / instellen topicwaarschuwing

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstar
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-01-2023
Onlangs heb ik het topic Het grote Windows naar Mac frustratie topic overgenomen van een andere user en een nieuw deel aangemaakt: Het grote Windows naar Mac switchers topic - deel 2.

In het oude deel was er een soort van versiebeheer beschikbaar in de startpost, wat bijzonder handig was om het topic te beheren. In het nieuwe deel (door mezelf aangemaakt) mis ik deze functie echter en ik kan nergens terugvinden waar ik dit kan activeren. Na een uitgebreide search op trefwoorden als "topic versie", "versiebeheer", etc. kom ik niet tot resultaten die zelfs maar in de buurt liggen. Ook de diverse FAQ's maken geen vermelding van een dergelijke functie. Is dit iets wat niet voor alle users beschikbaar is?

Ik zou ook graag een topicwaarschuwing toevoegen, maar ook hierover vind ik geen relevante informatie. Kan dit enkel door de mods toegevoegd worden?

 MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:50

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
De topicwarning is inderdaad enkel door mods toe te voegen, een versiehistorie krijg je ook enkel als mod, of als je extra topicstarters hebt toegevoegd.

Als je graag een topicwarning wil hebben, kun je daarom vragen in een TR (Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/icon_hand.gif).

[ Voor 32% gewijzigd door Dirk op 12-06-2012 15:58 ]

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.