Beste Tweakers,
Volgens schooljaar begin september dus ga een HBO studie volgen, omdat er dan ook op school het een en ander moet worden gedaan lijkt het mij handig een laptop aan te schaffen. Ook zal het leuk wezen 1 game te kunnen spelen voor in de vakanties
Thuis heb ik verder nog een vaste pc staan dus het hoeft geen game pc te worden maar er gaat waarschijnlijk wel een hoop muziek of films op voor in de vakantie!
- Gewicht: Niet te zwaar natuurlijk moet in me school tas gaan en dan moet ik nog normaal kunnen lopen zonder rug problemen. Dus rond 2 a 3 kilo liefst
- Scherm: Zoals ik al zei hij moet nog wel goed mee te nemen zijn daarom een 13 a 14 inch laptop lijkt me voldoende thuis namelijk nog een 21 inch en deze gebruik ik voor de games!
- Processor: i5 of hoger want anders kan je waarschijnlijk niet lekker 1 game spelen maar het hoeft geen game pc te worden. Verder natuurlijk de standaard programma kunnen draaien zonder problemen. Mijn grootste eis is dat hij AUTOCAD kan afspelen aangezien ik dit voor mijn studie nodig heb.
- Videokaart: Graag om het mogelijk te maken 1 game redelijk te spelen en voor de films die ik wil afspelen.
- Harde schijf: Grote harden schrijf boven de 300 gb
- Geheugen: 4 gb is standaard maar meer mag!
- Prijs: Onder de 1000 euro
- Merk: Gelieve een goed merk geen zin in troep.
De voornamelijke taken die de laptop dus moet zijn:
- Werken met AutoCAD kijk even anders hier
- Goed met word excel, powerpoint
- Goed met mailen
- Redelijke games af kunnen spelen zoals footballmanager 2012 bijv.
- Goed muziek kunnen afspelen en verwerken op de laptop
- Niet teveel herrie
Eigen idee:
- Samsung NP530U3B-A01NL
- Samsung QX311-S01NL
Alvast bedankt en als ik zelf wat ben tegen gekomen horen jullie het!
Volgens schooljaar begin september dus ga een HBO studie volgen, omdat er dan ook op school het een en ander moet worden gedaan lijkt het mij handig een laptop aan te schaffen. Ook zal het leuk wezen 1 game te kunnen spelen voor in de vakanties
Thuis heb ik verder nog een vaste pc staan dus het hoeft geen game pc te worden maar er gaat waarschijnlijk wel een hoop muziek of films op voor in de vakantie!
- Gewicht: Niet te zwaar natuurlijk moet in me school tas gaan en dan moet ik nog normaal kunnen lopen zonder rug problemen. Dus rond 2 a 3 kilo liefst
- Scherm: Zoals ik al zei hij moet nog wel goed mee te nemen zijn daarom een 13 a 14 inch laptop lijkt me voldoende thuis namelijk nog een 21 inch en deze gebruik ik voor de games!
- Processor: i5 of hoger want anders kan je waarschijnlijk niet lekker 1 game spelen maar het hoeft geen game pc te worden. Verder natuurlijk de standaard programma kunnen draaien zonder problemen. Mijn grootste eis is dat hij AUTOCAD kan afspelen aangezien ik dit voor mijn studie nodig heb.
- Videokaart: Graag om het mogelijk te maken 1 game redelijk te spelen en voor de films die ik wil afspelen.
- Harde schijf: Grote harden schrijf boven de 300 gb
- Geheugen: 4 gb is standaard maar meer mag!
- Prijs: Onder de 1000 euro
- Merk: Gelieve een goed merk geen zin in troep.
De voornamelijke taken die de laptop dus moet zijn:
- Werken met AutoCAD kijk even anders hier
- Goed met word excel, powerpoint
- Goed met mailen
- Redelijke games af kunnen spelen zoals footballmanager 2012 bijv.
- Goed muziek kunnen afspelen en verwerken op de laptop
- Niet teveel herrie
Eigen idee:
- Samsung NP530U3B-A01NL
- Samsung QX311-S01NL
Alvast bedankt en als ik zelf wat ben tegen gekomen horen jullie het!