Leuk man gatheren
Hallo 
Goede vraag, maar absoluut niet geschikt voor dit forumdeel en sowieso al zeer mager qua topicstart. Je zou het Shopping Forum in de gaten kunnen houden en het Aanbiedingentopic Mobile. Zelf zoeken is uiteraard de 1e vereiste (eigen inzet!) maar dat had je uiteraard al gelezen in Het algemeen beleid. Hier gaat een slotje op.
Topic gaat weer open. Vriendelijke verzoek om Welkom in het Mobile Aankoopadviesforum door te lezen en de topicstart zo volledig mogelijk te maken.
Goede vraag, maar absoluut niet geschikt voor dit forumdeel en sowieso al zeer mager qua topicstart. Je zou het Shopping Forum in de gaten kunnen houden en het Aanbiedingentopic Mobile. Zelf zoeken is uiteraard de 1e vereiste (eigen inzet!) maar dat had je uiteraard al gelezen in Het algemeen beleid. Hier gaat een slotje op.
Topic gaat weer open. Vriendelijke verzoek om Welkom in het Mobile Aankoopadviesforum door te lezen en de topicstart zo volledig mogelijk te maken.
[ Voor 19% gewijzigd door janvanduschoten op 12-06-2012 20:20 ]
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Als je een behoorlijk groot abo wilt:
Bij Tele2:
Smartmix
250 minuten/sms
1,5 GB internet
42,50 per maand, eerste drie maande 50% korting
Eenmalige kosten totaal 150 euro.
Totaal 596,25 euro, met 20 euro cashback 576,25.
Wellicht is het overwegen waard om er een los te kopen, goedkoopste die ik ken is 389 euro nieuw.
Voor 16 euro per maand moet er toch een leuke sim-only te krijgen zijn?
Bij Tele2:
Smartmix
250 minuten/sms
1,5 GB internet
42,50 per maand, eerste drie maande 50% korting
Eenmalige kosten totaal 150 euro.
Totaal 596,25 euro, met 20 euro cashback 576,25.
Wellicht is het overwegen waard om er een los te kopen, goedkoopste die ik ken is 389 euro nieuw.
Voor 16 euro per maand moet er toch een leuke sim-only te krijgen zijn?
Tja bij studentmobiel.nl heb ik hem voor in totaal 509,50 gezien met een 1 jarig abonnement met vodafone. Maar ik wil geen Vodafone
Leuk man gatheren