Do not throw Rubbish at the platform | Front Pro eigen foto's in een topic
Ik niet. Mark zegt noch steeds dat het spel goed was en dat er op het ontbreken van goals na niet veel aan de hand is...Sallin schreef op zondag 17 juni 2012 @ 23:29:
Mooi interview met Mark van Bommel. Ik heb respect voor hem als sportman en als aanvoerder.
En nu hup Duitsland!!!
Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.
Als je verliezend finalist van het WK bent en redelijk fluitend door de kwalificatie heen gaat is het niet gek om ambitieus aan het tournooi te beginnen. Verder heette het niet voor niets de poel des doods en was de poel dus geen walkover. Ik kan me niet herinneren dat iemand rond de selectie dat ook heeft gezegd, maar bewijs me gerust het tegendeel.Jormungandr schreef op zondag 17 juni 2012 @ 23:38:
Zo, als Belg en Duitsland supporter zal ik "mijne kak" wel ff inhouden. Vind het imo wel goed, die 0 op 3. NL ging het daar effe piepen op dat EK. Misschien dat er nu wat serieuzer gespeeld kan worden op de volgende zitting in 2016.
This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Zo werd er absoluut niet over gedacht over dit EK. Ik vond het spel juist veel te behoudend en er werd enkel bij vlagen aanvallend gespeeld. Ik heb nooit nonchalance gezien, maar wel veel angst.Jormungandr schreef op zondag 17 juni 2012 @ 23:38:
Zo, als Belg en Duitsland supporter zal ik "mijne kak" wel ff inhouden. Vind het imo wel goed, die 0 op 3. NL ging het daar effe piepen op dat EK. Misschien dat er nu wat serieuzer gespeeld kan worden op de volgende zitting in 2016.
Volgens mij hadden we op het WK vooral tegen k#tlandjes gespeeld, dat we finalist werden was meer toeval dan wat anders.Sallin schreef op zondag 17 juni 2012 @ 23:41:
Als je verliezend finalist van het WK bent en redelijk fluitend door de kwalificatie heen gaat is het niet gek om ambitieus aan het tournooi te beginnen. Verder heette het niet voor niets de poel des doods en was de poel dus geen walkover. Ik kan me niet herinneren dat iemand rond de selectie dat ook heeft gezegd, maar bewijs me gerust het tegendeel.
Nederland speelt al tijden niet goed meer.
Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.
Jah.. Waar Feyenoord vorig seizoen nog tegen degradatie aan zat te kijken (en met als dieptepunt de 0-10 tegen PSV). Hebben ze het dit seizoen voor mekaar weten te krijgen dat ze volgend seizoen meedoen aan de Champions League. (En volgens mij dit seizoen, kan er naast zitten, géén één wedstrijd verloren van de medetop 5? -> Ajax, Twente, PSV, AZ??)zeef schreef op zondag 17 juni 2012 @ 23:09:
Kijk naar de prestaties over de jaren heen. Het is nooit echt constant geweest, altijd pieken en dalen. Tijd om uit te huilen en met een jong nieuw elftal te gaan werken aan EK 2016. In denk dat Brazilië in 2014 nog te vroeg is om te oogsten. Gezien de prestaties van de onder 21 elftallen is er genoeg nieuwe aanwas in aantocht.
Het was deze keer gewoon niet hoe het moet zijn en de uitschakeling in de groepsfase is niet meer dan terecht.
Ik had na de oefeninterlands van NED al het idee dat 't 'em niet zou worden deze keer. Wie weet knallen we over 2 of 4 jaar wel weer
Rotterdam
Uhm ik weet niet waar je dat vandaan haalt, met ons spelersmateriaal en een beetje geluk hadden we het EK kunnen winnen, trouwens ik vind dat we best kritisch geweest zijn over onze zwakke plekken, je laat het voorkomen dat we ons al kampioen waanden.Jormungandr schreef op zondag 17 juni 2012 @ 23:38:
Volledig mee eens, sowieso is die Maalderink een draak van een journalist met extreem slechte vragen. Dat die knakker ons belastinggeld krijgt is al erg zat, maar om zo'n figuur naar persconferenties te sturen etc is helemaal om te janken!Royz schreef op zondag 17 juni 2012 @ 23:43:
De media is bezig met een hetze, Sneijder zei het ook al. Er moest van alles gebeuren, controleurs weg, Huntelaar erbij, vervolgens speelt nederland op die manier en is het nog kut. Al die analytici zouden hun conclusies zelf moeten trekken en moeten verdwijnen van de buis (incl bert maalderink).
Van mij mag Van Marwijk gewoon blijven, heb 't idee dat het meer aan de ego's ligt dan aan de trainer. Bovendien: welke coach zou 't beter doen dan Van Marwijk?
NO SHIT SHERLOCK
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Nou.. en het zou best eens niet zo kunnen zijn geweest... ik ga slapenAtlas schreef op zondag 17 juni 2012 @ 23:54:
Aldus de geniaal historische quote van de commentator: zolang nederland balbezit heeft zijn ze veilig.
NO SHIT SHERLOCK

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
Dat is eigenlijk niet zo moeilijk als je daar goed over nadenkt, van Marwijk heeft 0 punten gehaald en een andere trainer had andere keuzes kunnen maken, in tactiek, opstelling en uiteindelijke EK selectie, hij heeft 3 keer verloren met goede spelers, dat is de realiteit.Bart-Willem schreef op zondag 17 juni 2012 @ 23:53:
[...]
Van mij mag Van Marwijk gewoon blijven, heb 't idee dat het meer aan de ego's ligt dan aan de trainer. Bovendien: welke coach zou 't beter doen dan Van Marwijk?
Daar is zeker wat voorgevallen, net zoals meerdere spelers dat al voorzichtig door laten schemeren.
Just a simple thought....
Ik neem aan dat je het verschil wel weet tussen een mening geven en stemmingmakerij/op de man spelenBrons schreef op zondag 17 juni 2012 @ 23:02:
Mag je dan ook geen mening geven over de spelers? Is dat dan ook stemmingmakerij?
Oh, emotieBrent schreef op zondag 17 juni 2012 @ 23:02:
Kerel, zit jij soms met een glaasje water en met de benen over elkaar te kijken? Neem me niet kwalijk dat ik wat emotie laat zien! Maar het punt staat, tenzij ik in de loop van de week een goed verhaal hoor over waarom het niet wilde lukken, lijkt het me heel gewoon voor de chef consequenties over deze historisch matige prestatie te nemen.

[ Voor 15% gewijzigd door gambieter op 18-06-2012 00:17 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Nee niet gezien, wat zou er dan gebeurd moeten zijn?? Vechten...?Onoffon schreef op maandag 18 juni 2012 @ 00:12:
Zo dan. Iemand nog het interview met vd Wiel gezien aan het einde van VI?
Daar is zeker wat voorgevallen, net zoals meerdere spelers dat al voorzichtig door laten schemeren.
Stekelenburg was wel weer uitstekend, jammer dat die niet bij een echte topclub speelt.
[ Voor 25% gewijzigd door PWM op 18-06-2012 00:17 ]
http://www.vioranje.nl/ - Twitterfeed aan de rechterkant
Wanneer is de eerste kwalificatiewedstrijd voor het WK? Tijd om op te gaan bouwen, Duitsland heeft ook een slechte periode gehad en staat er nu ook weer. Frankrijk was ook een tijdjelang niets, etc.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
- VD Wiel vertelde dat hij niet zo wilde spelen en dat er wat zaken speelden tussen hem en het team
- Sneijder zei dat Van Marwijk bepaalde interne zaken goed had opgelost
- Van Bommel verweet stiekem dat er een paar waren die niet de juiste focus hadden
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
September geloof ik de 1e.gambieter schreef op maandag 18 juni 2012 @ 00:22:
Als men verstandig is, laat men de teleurstelling bezinken en roepen ze de kern van de selectie binnenkort bij elkaar om de problemen te bespreken. Als men een andere coach wil, dan daar even de tijd voor nemen.
Wanneer is de eerste kwalificatiewedstrijd voor het WK? Tijd om op te gaan bouwen, Duitsland heeft ook een slechte periode gehad en staat er nu ook weer. Frankrijk was ook een tijdjelang niets, etc.
Deze "grap" wordt nu al jaren herhaald elke keer als <insert random voetbalteam> verliest. Al lang niet meer grappig.Verwijderd schreef op zondag 17 juni 2012 @ 22:20:
http://link.marktplaats.nl/570197172
De eerste advertenties zijn al aangemaakt!
Voor de rest Nederland 3de trieste wedstrijd op rij, terecht naar huis en het lachertje van EK 2012.
15 Augustus linkgambieter schreef op maandag 18 juni 2012 @ 00:22:
Dat is een vriendschappelijke wedstrijd
ben zelf maar op zoek gegaan: http://sport.infonu.nl/vo...oting-en-speelschema.html
7 september thuis tegen Turkije.
[ Voor 25% gewijzigd door gambieter op 18-06-2012 00:35 ]
Stekelenburg: 6,5 - de enige speler die een voldoende verdiende. Had een paar uitstekende reddingen. Ik vond hem bij vrije trappen en bij corners echter niet goed staan en niet goed coachen.
Van der Wiel: 1 - met afstand slechtste man van het veld. Alle gevaarlijke aanvallen kwamen via zijn kant en hij stond echt veel te vaak verkeerd. Heeft hij überhaupt wel een goede wedstrijd in Oranje gespeeld afgelopen 2 jaar??? Kan hij uberhaupt wel verdedigen??
Vlaar: 5 - niet goed, maar ook weer niet te slecht. Moest vaak fouten door verkeerd dekken van VdWiel herstellen.
Mathijsen: 3 - Bagger en sloom. Wat mij betreft zijn laatste wedstrijd.
Willems: 2 - veel slechte passes waarvan 1 de tegengoal inluidde. Superdomme overtreding waarvoor ie gelukkig geen rood kreeg.
VdVaart: 4 - als hij niet die mooie goal en die bijna niet-goal had gescoord had ie een 1 gekregen. HELEMAAL niet gezien op het middenveld. Het middenveld olv VdVaart werd vanaf minuut 15 compleet overlopen en ze hadden totaal geen enkele grip op de Portugezen. Samen met VdWiel de reden waarom wij overklast werden door Portugal
De Jong: 4 - verdedigend nergens gezien. Aanvallend (logisch) ook niet. Op het middenveld werd hij samen met VdVaart weggespeeld door de Portugezen.
Van Persie: 4 - niet gezien, stond vaak ook niet goed volgens mij. Heeft verdedigend ook helemaal niks gedaan (wat wel nodig was).
Sneijder: 4 - onzichtbaar en moet gewoon op 10 staan en niet linksbuiten.
Robben: 3 - probeerde zijn "kunstje" een paar keer, maar kwam tegen een muur portugezen te staan. Voor de rest heeft ie haast niks gedaan en kon ie ook niet leek het wel. Was al heel snel "op".
Huntelaar: 2 - heeft zich misschien 1x keer vrijgespeeld en heeft met een paar andere balcontacten die ie kreeg niks gedaan. En zie hier ook het manco van Huntelaar: hij kan he-le-maal niks als ie geen ballen krijgt en tegen een goed (en/of verdedigend) team heb je niks aan hem.
Er werd afgelopen jaren en tijdens dit EK gezeurd over het feit dat er 2 verdedigende middenvelders in Oranje staan, maar kijkende naar vandaag is dat toch gewoon nodig?? De verdediging was echt dramatisch en als je geen verdedigende middenvelders in je elftal hebt staan, dan is elke keer dat een middenveld met VdVaart wordt overlopen een goalkans voor de tegenstander.
gambieter schreef op maandag 18 juni 2012 @ 00:33:
[...]
Dat is een vriendschappelijke wedstrijd
ben zelf maar op zoek gegaan: http://sport.infonu.nl/vo...oting-en-speelschema.html
7 september thuis tegen Turkije.

Als jullie op 15 augustus nog spelen zoals er gespeeld is op dit EK, dan maken de Rode Duivels jullie ook met gemak in.Sjah schreef op zondag 17 juni 2012 @ 23:54:
2Jormungandr: in Augustus vriendschappelijk Belgie - Nederland, ik heb er zin in. Laat maar zien dat jullie ons afmaken, zou ik julle gunnen en onze ellende kan toch niet meer dieper nu.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Eerst maar eens voor een groot toernooi kwalificeren, dan pas een grote mond hebbenDarthDavy schreef op maandag 18 juni 2012 @ 01:06:
Als jullie op 15 augustus nog spelen zoals er gespeeld is op dit EK, dan maken de Rode Duivels jullie ook met gemak in.
Hey!!!! In 2002 deden wij voor de zevende keer op een rij mee met een WK. Enkel Brazilië en Argentinië kunnen ook zo'n cijfers voorleggen.gambieter schreef op maandag 18 juni 2012 @ 01:07:
[...]
Eerst maar eens voor een groot toernooi kwalificeren, dan pas een grote mond hebben
Nee, eerlijk. Wordt wel een belangrijke wedstrijd in augustus die strijd der Lage Landen. Voor de Rode Duivels omdat als ze verliezen toch wel met een slecht gevoel aan de kwalificatie voor het WK in Brazilië wordt begonnen. En ze moeten zich nu toch wel eens kwalificeren om niet van een verloren generatie te spreken.
En voor Nederland om dit EK weg te spoelen en met goede moed aan hun kwalificatieronde te beginnen.
Wordt leuk in augustus (maar wanneer is een België-Nederland niet leuk?
[ Voor 41% gewijzigd door DarthDavy op 18-06-2012 01:12 ]
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Het wou gewoon niet dit toernooi. Van Marwijk is een beste man. Die mag wat mij betreft nog blijven. Maar laten ze asjeblieft wat aan het ego gedrag doen van sommige spelers. En haal de oude garde er uit. Tijd voor een ferme refresh!
En voor nu; weltrusten!
Professioneel Heftruck Syndroom
ik weet niet meer wat ze precies zeiden maar je vergeet:Royz schreef op maandag 18 juni 2012 @ 00:22:
Ik heb het wel gezien;
- VD Wiel vertelde dat hij niet zo wilde spelen en dat er wat zaken speelden tussen hem en het team
- Van Bommel verweet stiekem dat er een paar waren die niet de juiste focus hadden
- van Marwijk zegt dat de groep "homogeen genoeg" was, ipv "homogeen"
- Van Bommel zegt: "sfeer was anders dan 2 jaar geleden" (domme commentator vraagt niet "wat was er anders dan")
- Robben: "ook 'dingen intern', maar gesprekken blijven binnenskamers"
m.a.w. in ieder uitgezonden interview (behalve Vlaar) heeft de geinterviewde iets gezegd over problemen....
Het maakt me nieuwsgierig, maar ook wel blij dat het zo goed binnenskamers gehouden is....
euh, m.i. was Vlaar de enige Nederlandse speler (samen met Steek en misschien Nigel de Jong) die een voldoende haalde...Appleman schreef op maandag 18 juni 2012 @ 01:44:
Ligt het aan mij of snap ik gewoon niet waarom boulahrouz (de keiharde sloper) op de bank zit en vlaar rond zit te huppelen en Van der Wiel al helemaal. Seriously? WTF!
[ Voor 18% gewijzigd door P.O. Box op 18-06-2012 01:47 ]
Oh, zeker. De Ierse fans zijn een mooi voorbeeld voor hoe het wel kan. Echter vind het wat makkelijk om de slechtste prestatie op een EK ooit weg te wimpelen onder het mom van stemmingmakerij. Ik denk dat zware kritiek op z'n plaats is en speculeren over een mogelijk ontslag ook. Aangezien het om personen en persoonlijkheden gaat is de kritiek al snel op de man.gambieter schreef op maandag 18 juni 2012 @ 00:12:
[...]
Ik neem aan dat je het verschil wel weet tussen een mening geven en stemmingmakerij/op de man spelen. Zoals er tegen van Persie etc tekeer is gegaan na die wedstrijd tegen Denemarken, daar gaat iemand echt niet beter van spelen. Wat dat betreft zijn fans gewoon dom bezig. Dan zie ik liever de Ierse fans die gewoon achter hun team blijven staan.
Ik kan me zo voorstellen dat het in Belgie meer leeft dan in NederlandDarthDavy schreef op maandag 18 juni 2012 @ 01:09:
[...]
Wordt leuk in augustus (maar wanneer is een België-Nederland niet leuk?)
Maar goed, ik denk wel dat Belgie potentie heeft, nu eens een coach die de boel op de rails kan zetten. Ik vraag me af of Wilmots daar de man voor is.
Wat van Marwijk ook voor de tweede keer op rij voor elkaar heeft gekregen is: geen gezeik tijdens/voor het tournooi. Bij de bondscoaches ervoor was het altijd gedonder in de tent, Davids, de kabel, et c. Dat soort situaties gaven me altijd een erg sterk gevoel van plaatsvervangende schaamte.
This too shall pass
Ik denk dat dat weleens tegen gaat vallen, er druppelt nu al wat naar buiten dat er genoeg mis zat in de groep.Sallin schreef op maandag 18 juni 2012 @ 08:21:
Wat van Marwijk ook voor de tweede keer op rij voor elkaar heeft gekregen is: geen gezeik tijdens/voor het tournooi. Bij de bondscoaches ervoor was het altijd gedonder in de tent, Davids, de kabel, et c. Dat soort situaties gaven me altijd een erg sterk gevoel van plaatsvervangende schaamte.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
En Robben tegen van Marwijk 'hou je bek' nadat Van Marwijk hem sommeerde mee te verdedigen. Nee, dan komen we er wel...Royz schreef op maandag 18 juni 2012 @ 00:22:
Ik heb het wel gezien;
Eens dat Van der Wiel dramatisch was, maar dat alle gevaarlijke aanvallen via zijn kant kwamen had meer met Ronaldo dan met Van der Wiel te maken.silmaril8 schreef op maandag 18 juni 2012 @ 00:41:
Van der Wiel: 1 - met afstand slechtste man van het veld. Alle gevaarlijke aanvallen kwamen via zijn kant en hij stond echt veel te vaak verkeerd. Heeft hij überhaupt wel een goede wedstrijd in Oranje gespeeld afgelopen 2 jaar??? Kan hij uberhaupt wel verdedigen??
[ Voor 32% gewijzigd door argro op 18-06-2012 09:03 ]
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
[ Voor 97% gewijzigd door Standeman op 18-06-2012 09:20 . Reden: Als je het niet normaal kan zeggen, zeg dan niets ]
Mijn punt is niet dat er geen frustraties in het team zijn. Dat lijkt me onmogelijk te voorkomen als het slecht loopt. Mijn punt is dat ze niet rollend over straat gingen, zoals in eerdere jaren. Van Marwijk hield de rangen gesloten (helaas lukte dat op het veld niet).ph4ge schreef op maandag 18 juni 2012 @ 08:59:
[...]
Ik denk dat dat weleens tegen gaat vallen, er druppelt nu al wat naar buiten dat er genoeg mis zat in de groep.
Dat er nu wel dingen naar buiten gaan doet daar niets aan af, en ook dat lijkt me niet te voorkomen.
This too shall pass
Beetje realisme mag best, die knul is 18 en moet er maar wel eventjes staan.Heeft nog nauwelijks ervaring op nationaal niveau. Laat staan in club-verband op Europees niveau.silmaril8 schreef op maandag 18 juni 2012 @ 00:41:
Willems: 2 - veel slechte passes waarvan 1 de tegengoal inluidde. Superdomme overtreding waarvoor ie gelukkig geen rood kreeg.
Die tackle had de rest een voorbeeld aan moeten nemen. Hadden ze vanaf minuut 1 moeten doen. Iets minder hard misschien maar gelijk de toon zetten. Wil je winnen? Draag dan maar drie-dubbele scheendekkers.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
heeft ie dat echt gezegd? Lijkt me inderdaad wel een teken dat er wat meer aan de hand is dan.argro schreef op maandag 18 juni 2012 @ 09:02:
[...]
En Robben tegen van Marwijk 'hou je bek' nadat Van Marwijk hem sommeerde mee te verdedigen. Nee, dan komen we er wel...
Deed Ronaldo ook mee tegen Duitsland en Denemarken? Nee, van der Wiel heeft echt helemaal niets goed gedaan. Dat hij verdedigend niet goed was wisten we, maar ook aanvallend bracht hij niks. Achteraf had hij daar gewoon een verdediger neer moeten zetten, een mannetjesputter. Maarja, lees de discussie voor het EK, van der Wiel stond niet ter discussie, net als van Bommel, maar ineens blijkt dat ze er echt helemaal niets meer van kunnen.argro schreef op maandag 18 juni 2012 @ 09:02:
Eens dat Van der Wiel dramatisch was, maar dat alle gevaarlijke aanvallen via zijn kant kwamen had meer met Ronaldo dan met Van der Wiel te maken.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
En dan had iedereen weer zitten ranten op het o zo beroerde en aggressieve spel van Oranje. Beetje als de wedstrijd tegen de Portugezen @ WK 2006.L1nt schreef op maandag 18 juni 2012 @ 09:19:
[...]
Die tackle had de rest een voorbeeld aan moeten nemen. Hadden ze vanaf minuut 1 moeten doen. Iets minder hard misschien maar gelijk de toon zetten. Wil je winnen? Draag dan maar drie-dubbele scheendekkers.
Nee, misschien was het nodig geweest.. Maar waren we dan echt blij geweest?
Serieus? Zijn daar nog beelden van ofzo?argro schreef op maandag 18 juni 2012 @ 09:02:
[...]
En Robben tegen van Marwijk 'hou je bek' nadat Van Marwijk hem sommeerde mee te verdedigen. Nee, dan komen we er wel...
Dat Nederland overlopen werd aan 't eind is aan de andere kant ook weer niet zo heel raar gezien de opstelling/wissels. Als je alles of niets speelt dan kan de niets variant vrij vervelend uitpakken.
vd Wiel afserveren, Willems zie ik 't de komende jaren echt wel gaan halen. Hij mist nog de ervaring, dat zie je, maar ik vond hem niet echt tegenvallen of zo.
Van Persie heeft ook te weinig laten zien, die is toch nu ineens ook niet waardeloos?
Het hele team heeft waardeloos gepresteerd. Langzaamaan komen er steeds meer verhalen naar buiten over de onderlinge verhoudingen. Ik denk dat dat juist een van de hoofdoorzaken is dat spelers er niets meer van bakken. Voor van der Wiel komt daar nog zijn huidige vorm-dip bij.
🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)
Ik was er iig wel blij mee geweest. Heb een schurfthekel aan die toneel-spelende Portugezen.3XPER7 schreef op maandag 18 juni 2012 @ 09:26:
[...]
En dan had iedereen weer zitten ranten op het o zo beroerde en aggressieve spel van Oranje. Beetje als de wedstrijd tegen de Portugezen @ WK 2006.
Nee, misschien was het nodig geweest.. Maar waren we dan echt blij geweest?
Als je niet wint, neem er dan iig paar mee naar huis.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Dat is de voetbal wereld, het ligt nooit aan de spelers, maar altijd aan een of andere obscure rand situatie, gras, scheidsrechter, lek, materiaal schoenen, verkeerde kleur veters etc. Maar je zal bijna nooit spelers als Sneijder horen zeggen "We hebben het verpest"Saturnus schreef op maandag 18 juni 2012 @ 02:11:
http://www.nu.nl/sport/28...rt-zich-lek-in-groep.html
Nu is het weer een lek....rare boel.
Wat ik gewoon zielig vond is dat NL zag dat ze geen kans meer maakten, en dus maar mensen onderuit gingen schoffelen. Als je dan niet kan winnen, ga je dan niet zo zielig gedragen zeg. Kansloos was dat.
[ Voor 17% gewijzigd door corset op 18-06-2012 09:35 ]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Groot gelijk natuurlijk dat de media dat doet. Als ze winnen worden de spelers de hemel in geprezen, nu verliezen ze 3x dan mag je ook wel kritiek verwachten vind ik.Royz schreef op zondag 17 juni 2012 @ 23:43:
De media is bezig met een hetze, Sneijder zei het ook al. Er moest van alles gebeuren, controleurs weg, Huntelaar erbij, vervolgens speelt nederland op die manier en is het nog kut. Al die analytici zouden hun conclusies zelf moeten trekken en moeten verdwijnen van de buis (incl bert maalderink).
Op zich klopte de opstelling tegen Portugal wel, alleen had je al voor het EK hiermee moeten expirimenteren (fout bondscoach) en was de instelling van de spelers niet goed (fout spelers + bondscoach). Bovendien waren de meeste spelers niet fit genoeg (fout medische staf?), kortom dit toernooi was gedoemd te mislukken.
Van der Wiel: "Mijn kwaliteiten zijn niet benut"
Onvrede bij Gregory is dus ook wel duidelijk.maar onder de streep was het gewoon slecht.
Verdediging was niet goed, middenveld wist ook niet wat ze moesten doen, voorhoede krijgt de kansen niet. Je kunt Persie en Huntelaar veel kwalijk nemen, maar als de ballen niet regelmatig goed komen dan heb je er weinig aan.
Er had al voor het EK een keus moeten worden gemaakt.
Bouma, Boulahrouz en Affelay had hij nooit of te nimmer mee mogen nemen. Anita en Emmanuelson konden weer niet mee?? Anita is juist een speler die juist mee kan verdedigen maar ook niet bang is om mee naar voren te spelen. Die kan juist voor aansluiting zorgen.
En de conclusie dat er te weinig goede spelers zijn... Als je scheelkijkt naar buitenlandse spelers die regelmatig op de bank zitten en de drie grote clubs dan bak je er weinig van. Overigens is het een frappante conclusie dat er onder van Marwijk na het vertrek van de Boer dat Ajax vrijwel niet meer in beeld is geweest. Misschien dat dat de reden is dat ze twee jaar goed draaien. Minder wedstrijden.
Verwijderd
Niet meer, niet minder..
Ik zeg: afgelopen half jaar evalueren, en kijken wat er moet gebeuren om straks bij het WK'14 er weer 100% te staan..
Verwijderd
Vond Portugal ondanks de schwalbe's netter spelen. Ik zat met verbazing te kijken naar Sneijder die de speler gefrustreerd van Portugal van de bal wegduwde naar de grond toe. Sneijder komt zowiezo snel over als een gefrustreerd mannetje als het niet naar zijn zin gaat.
Het was opmerkelijker om te zien dat NL na 20 minuten al moe leek te zijn...
Het begin van de wedstrijd was Oranje echt beter dan Portugal, maar het probleem is dat ze dat hoge tempo niet vol konden houden (ook tijdens de andere poule wedstrijden trouwens). En als je dan in de verdediging van zulke gaten laat vallen, weet een speler als Ronaldo daar wel raad mee. Portugal is kwalitatief niet veel beter als Oranje.Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2012 @ 09:44:
Niemand kan zeggen dat ze in deze wedstrijd niet alles hebben gegeven, maar Portugal was gewoon even een maat te groot en heeft verdiend gewonnen. Het gemak waarmee er werd rondgetikt, men elkaar vond, middenveld en verdediging werd uitgespeeld en Ronaldo werd gevonden was gewoon mooi om te zien en die laatste laat zijn klasse dan gewoon duidelijk zien.
Vond Portugal ondanks de schwalbe's netter spelen. Ik zat met verbazing te kijken naar Sneijder die de speler gefrustreerd van Portugal van de bal wegduwde naar de grond toe. Sneijder komt zowiezo snel over als een gefrustreerd mannetje als het niet naar zijn zin gaat.
Dat kan onmogelijk de reden zijn, de reisafstand van Portugal was nog veel langer (1563 km: Opalenica-Charkov)3XPER7 schreef op maandag 18 juni 2012 @ 09:47:
Elke wedstrijd, vind je het gek als je voor en na elke wedstrijd 1000 KM heen en terug moet reizen. Ook een van de idiote keuzes die Bert voor dit EK heeft gemaakt.
Niet helemaal mee eens, er zijn zeker mensen die er voor gestreden hebben.fantastico schreef op maandag 18 juni 2012 @ 09:48:
Niemand toonde inzet behalve Sneijder, ze willen te mooi voetballen.
Had gisteravond toch wel een beetje hoop toen we 1-0 hadden en DLD ook dat we nog echt door zouden kunnen..
Zelf vond ik Willems vergeleken met Denemarken jammerlijk slecht maar hij deed zeker zijn best!
Wat ik dan niet snap is dat sneijer een beetje liep te zeiken op Willems, hij is pas een broekie van 18, dat vergeten veel mensen helaas...
Verwijderd
Ik wil niet dit als reden opgeven maar als jij in 8 dagen 3x op en af moet naar Charkov en pas rond 4-5 uur je nest ziet dan kan dit wel enige vorm van vermoeidheid veroorzaken..tweaker2010 schreef op maandag 18 juni 2012 @ 09:52:
[...]
Dat kan onmogelijk de reden zijn, de reisafstand van Portugal was nog veel langer (1563 km: Opalenica-Charkov)
En dan heb je ook nog het verschil in temperatuur, in Polen was het net 20 graden, in Charkov ruim 30..
Onwennig klimaat..
Ze hadden beter het hotel in de buurt van de eerste speelstad kunnen nemen, maarja misschien vanwege criminaliteit toch voor Polen gekozen???
Zag alleen die blik in de ogen van Nani, alsof Willems gewoon daar als 'jochie' rondliep die nog niet met de grote jongens mee mocht spelen. Ach ja, hij heeft nog toekomst, ervaring rijker en mogelijk dat hij nog een leuke transfer kan doen komend seizoen.Rendiertje schreef op maandag 18 juni 2012 @ 09:52:
Zelf vond ik Willems vergeleken met Denemarken jammerlijk slecht maar hij deed zeker zijn best!
Wat ik dan niet snap is dat sneijer een beetje liep te zeiken op Willems, hij is pas een broekie van 18, dat vergeten veel mensen helaas...
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik hoop dat ze zich kunnen herpakken, want in September is Turkije de eerste tegenstander en die zetten altijd 90 min druk ook met een 0-3 achterstand zal wat worden want als ze die verliezen dan mogen ze barrages gaan spelen. Want andere sterke ploegen hebben ze niet in de poule.
Denemarken zou ook niets voorstellen, als je geen team hebt staan dat als geheel speelt, kan je zelfs tegen Turkije verliezen.FreakNL schreef op maandag 18 juni 2012 @ 10:02:
Een verlies tegen Turkije in september wil nog niet zeggen dat je dan meteen barrages speelt. Zo'n poule duurt lang en Turkije stelt ook geen reet voor...
Wel grappig dat ze nu de 'supporters' de schuld geven, jullie wilde hunterlaar en dat ging ook fout! Tja, met 2 nederlagen achter elkaar denk ik ook niet dat er nog veel over is van teamspirit om met een 'betere' setup als nog te kunnen gaan winnen.
Bezem door de selectie heen, leer minimaal 12 man met elkaar te spelen en zorg voor een bondscoach die wel een teamspirit erin kan houden. Of leuker, laat die blaaskaak van een Cruijf het maar eens doen, afgeven op elke bondscoach, tijd dat hij dan zijn 'superieure' visie eens laat zien.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Mwah, als Willems slim is blijft ie lekker nog een seizoen of 2-3 bij PSV en ontwikkelt ie zich daar door. Om nou als 18 of 19-jarige een transfer te maken naar een topclub lijkt me niet verstandig, dat pakt in de meeste gevallen niet goed uit. Daarnaast is ie daar absoluut nog niet klaar voor en moet ie het eerst nog maar verdienen.SinergyX schreef op maandag 18 juni 2012 @ 09:58:
[...]
Zag alleen die blik in de ogen van Nani, alsof Willems gewoon daar als 'jochie' rondliep die nog niet met de grote jongens mee mocht spelen. Ach ja, hij heeft nog toekomst, ervaring rijker en mogelijk dat hij nog een leuke transfer kan doen komend seizoen.
Nou als ik heel eerlijk ben vind ik Turkije, zeker op dit moment, een stuk beter dan Nederland. Als oranje de vorm niet terugkrijgt en zo blijven spelen gaan ze gewoon 2 keer onderuit tegen Turkije.FreakNL schreef op maandag 18 juni 2012 @ 10:02:
Een verlies tegen Turkije in september wil nog niet zeggen dat je dan meteen barrages speelt. Zo'n poule duurt lang en Turkije stelt ook geen reet voor...
Overigens ben ik wel heel benieuwd wat er zich allemaal heeft afgespeeld in de spelersgroep. Ik zag gister in de interviews toch een hoop frustraties en mysterieuze opmerkingen voorbij komen. Wrijvingen kunnen goed zijn, maar dan vooral tussen bijvoorbeeld spelersgroep en pers, dat houdt de boel scherp. Nu lijkt het echter alsof er vooral wrijvingen onderling zijn geweest en dat is natuurlijk nooit goed voor de prestaties. Het zal de komende weken wel naar buiten sijpelen denk ik...
Zijn visie naar zen eerste nederlaag, dat word drie weken ontcijferen wat hij nou precies bedoelde in de persconferentie.
HAHAHAH
Suggesties wat hij zou zeggen?
Deze nederlaag is een overwinning voor het volk omdat we gestreden hebben, maar toch gecapituleerd hebben, omdat de tegenstander meer recht had op een overwinning had dan onze strijdlust toeliet.
Als de bal rolt moet je hopen dat hij niet tegen je rolt.
[ Voor 7% gewijzigd door fantastico op 18-06-2012 10:14 ]
---
Laat Willems eerst nog maar eens een seizoen of 2-3 in Nederland voetballen. Talentvolle spelers die te vroeg naar het buitenland zijn gegaan en waar je vervolgens niets meer van hoort hebben we al teveel.
[ Voor 66% gewijzigd door Rhapsody op 18-06-2012 10:15 ]
[ Voor 5% gewijzigd door fantastico op 18-06-2012 10:17 ]
De reden dat er voor Polen is gekozen was gebaseerd op de goede trainings faciliteiten.Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2012 @ 09:55:
[...]
Ik wil niet dit als reden opgeven maar als jij in 8 dagen 3x op en af moet naar Charkov en pas rond 4-5 uur je nest ziet dan kan dit wel enige vorm van vermoeidheid veroorzaken..
En dan heb je ook nog het verschil in temperatuur, in Polen was het net 20 graden, in Charkov ruim 30..
Onwennig klimaat..
Ze hadden beter het hotel in de buurt van de eerste speelstad kunnen nemen, maarja misschien vanwege criminaliteit toch voor Polen gekozen???
Tel daarbij op dat het in Oekraine overdag >35 graden was, dus dan is trainen onmogelijk.
alledrie de poulewedstrijden begonnen ze eigenlijk best goed, maar tevens viel iedere keer op dat de spelers het tempo niet konden ophouden...tweaker2010 schreef op maandag 18 juni 2012 @ 09:47:
[...]
Het begin van de wedstrijd was Oranje echt beter dan Portugal, maar het probleem is dat ze dat hoge tempo niet vol konden houden (ook tijdens de andere poule wedstrijden trouwens).
lijkt me inderdaad dat een van de problemen conditietechnisch was: ofwel een programma dat gericht was op een nét wat langere voorbereidingstijd en teveel gericht op een 'top' tijdens de finaleronde, of mogelijk een inschattingsfout doordat een hoop dragende spelers niet vanaf het begin erbij waren.
Of misschien waren er ook klimaattechnische problemen, idd het verschil in temperatuur tussen de basis en de speelplek
spelen moeten ze ook in die hitte, en tijdens het toernooi zelf hoef je heus niet meer te trainen om een conditie op te doen (dat moet je doen door een trainingsstage of soms hoogtestage een anderhalve week voor het toernooi) en gaat het vooral om bepaalde spelsituaties, het ophouden van en speritme en het creeren van teamgeest:tweaker2010 schreef op maandag 18 juni 2012 @ 10:27:
[...]
Tel daarbij op dat het in Oekraine overdag >35 graden was, dus dan is trainen onmogelijk.
dat hoeft niet uitputtend te zijn en kun je juist ook wel degelijk in de hitte doen:
wat wél mogelijk een punt was, is dat de hotelkeuze vooral gericht was op de finaleronde .. vermoedelijk wilden ze tegen die tijd niet tussentijds van hotels wisselen en een vaste basis hebben tot de finale..
op de lange termijn had het inderdaad een goede keuze kunnen zijn, maar was er niet zo goed mee gerekend dat ook in de groepsfase men al direkt voor 100% zou moeten gaan, er geen 'zwakke' broeders in deze groep zaten (alhoewel ik denk dat NL best een kans had tegen denemarken en als die eerste wedstrijd anders gegaan was, het toernooi héél anders had kunnen verlopen, wat soms ook met geluk kan gebeuren, zie bv WK2010 toen we ook de erste wedstrijd tegen DEN speelden en eigenlijk ook met een lucky eigen doelpunt vand e denen op voorsprong kwamen terwijl het nederlands elftal tot dat moment ook niet zo overdreven goed gespeeld had, minder zelfs dan dit toernooi)
[ Voor 48% gewijzigd door RM-rf op 18-06-2012 10:37 ]
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Onmogelijk niet, eerlijk laksheid en onderschatting. Trainen kan je altijd wel. Het WK is in 2022 ook in Qatartweaker2010 schreef op maandag 18 juni 2012 @ 10:27:
[...]
De reden dat er voor Polen is gekozen was gebaseerd op de goede trainings faciliteiten.
Trouwens, 1500km, alsof je een wedstrijd speelt in Madrid terwijl je je trainingslocatie in Utrecht is. Te idioot voor woorden.

Verwijderd
Naast de selectiekeuze fouten en de basiskeuze fouten heeft zijn peoplemanagement ook zwaar gefaald. De taak van een coach is niet alleen de juiste mannetjes op de juiste plaatsen te zetten, het is ook de taak die mannetjes een goed gevoel te geven en een positieve sfeer te creeeren waaruit iets moois kan ontstaan zoals op het WK 2010 is gebeurd. Tegenslagen stellen je op de proef en van Marwijk heeft gefaald om goed met die tegenslagen om te gaan en is vervallen in koppigheid en halsstarrigheid.
Naast dat er teveel ontevreden spelers waren door de foute selectie en opstellingskeuzes doordat van Marwijk spelers ondergeschikt maakt aan zijn systeem en dus aan hem ipv dat dit andersom had moeten zijn. Na 2010 had hij na de goede periode tegen Zweden met vd Vaart op het middenveld door moeten gaan. Ook Strootman heeft hij laten vallen na 1 mindere wedstrijd wat kwaad bloed heeft gezet. Ook Emanuelson en Maduro verdienden een EK selectie waardoor de verdediging er gelijk een stuk beter uit had kunnen zien.
Zijn onvermogen tot creatief denken en gedurfd voetballen heeft hem opgebroken. Ook de veels te late wissels en creatieloze en laffe wissels zijn daar allemaal onderdeel van.
Naast dat hij wel goede dingen heeft gedaan door een bepaalde hierarchie aan te brengen, heeft hij vooral heel veel slecht voetbal gebracht en on Nederlands verdedigend voetbal gespeeld.
Het is nu echt tijd geworden voor hem om te vertrekken, zijn hoogte en dieptepunten zijn geweest. Als je met dit spelersmateriaal op deze manier zo schandevol van een toernooi vertrekt is dr maar 1 conclusie uit te halen en dat is opstappen.
The devil is in the details.
Tja, dat zijn de keuzes van de UEFA natuurlijk (it's all about the money). De sheiks in Qatar zullen wel zorgen voor high-tech koelinstallaties in de stadionsdeadsy33 schreef op maandag 18 juni 2012 @ 10:36:
[...]
Onmogelijk niet, eerlijk laksheid en onderschatting. Trainen kan je altijd wel. Het WK is in 2022 ook in Qatar
Trouwens, 1500km, alsof je een wedstrijd speelt in Madrid terwijl je je trainingslocatie in Utrecht is. Te idioot voor woorden.
Wat die grote afstanden betreft: wat dacht je van het WK 2014 in Brazilie en het WK 2018 in Rusland?
Beelden heb ik niet gezien, ik baseer mij o.a. op http://www.volkskrant.nl/...dingen-zijn-gebeurd.dhtml.
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
Al in de aanloop naar het EK hadden al veel mensen vraagtekens bij zijn keuzes, zeker bij de definitieve selectie (waar dus aantal aparte spelers afvielen). Zo is het bondscoach leven, ben je goed wordt je geprezen. Doe je het slecht, moet je oprotten.Hahn schreef op maandag 18 juni 2012 @ 10:46:
Wat weten we het toch allemaal weer beter. Op het WK doet NL het goed en dan mag 'ie blijven, nu doet NL het slecht en dan moet 'ie gelijk 'de eer aan zichzelf houden' en opstappen. Laat die man zichzelf proberen te verbeteren, lukt dát niet, dan lijkt er me weinig mis mee als 'ie opstapt. Maar bij het eerste (weliswaar grote) falen gelijk op moeten rotten snap ik niet.
Maargoed, er zal heus nog wel iemand 'wat loslaten' over wat er nu precies speelde in de groep, met de tijd zal er weer meer 'rottigheid' bovenkomen.
Alhoewel ik ook denk dat het beter zou zijn dat een ander de positie van Bondscoach moet gaan vervullen en denk dat Marwijk nu 'uitgewerkt' is, denk ik wel dat het ook slecht is nét te doen alsof het enkel om één personele issue gaat... alsof een andere bodnscoach opeens wel een ander resultaat had gehaald...Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2012 @ 10:41:
Ik hoop echt dat van Marwijk de eer aan zichzelf houd en opstapt. Hij moet nu inzien en erkennen dat hij totaal niet begrijpt wat er fout is gegaan en dan is er ook geen basis om iets nieuws op te bouwen.
Imho is het eerder van belang de zaak rondom de complete begeleiding van het Nederlands Elftal als een 'groot' thema te zien waarin de indruk lijkt te bestaan dat er toch een aantal dingen niet goed zitten:
Oók de samenwerking tussen clubs, spelers en algehele planning en lange termijnsstrategie
Bijvoorbeel het gebrek aan opkomst jongere spelers, zeker ook vanuit Jong Oranje (wat toch eigenlijk een succesvolle tijd kende).
als je bv kijkt naar het team dat in 2006 en 2007 het EK won is enkel Huntelaar echt doorgebroken (Vlaar behoorde daar ook toe en maakte nu deel uit vande selectie maar ook daarvan kun je stellen dat het geen internationale topspeler geworden is; net zoals Kenneth Vermeer... tevens behoorde Emanuelson ertoe die imho nu wel internationaal aan de weg timmert, maar voor het nederlands elftal niet in aanmerking lijkt te komen)...
het is een beetje schrikbarend als je kijkt naar de selectie hoeveel nu al 'gefaalde' spelers erbij zitten; namen als Babel, Braafheid, Drenthe, Zuiverloon, de Ridder, Castelen, Collins John, Aissati.
spelers die nu nog geen 25 zijn, maar vaak teren op 'vergane glorie'. (m.u.v. van castelen die vooral te kampen had met blessureleed)
deels is het misschien niet de 'schuld' of verantworodelijkheid vand e KNVB dat het mmisging bij zoveel jeugdspelers, maar wél zou de KNVB het zich moeten aantrekken.
imho is het mislukken van veel van deze spelers te koppelen aan het te snel vertrekken naar het buitenland en vaak contractproblemen ...
dels ligt dat er ook aan dat nederlandse clubs liever kiezen voor wat oudere buitenlandse spelers dan relatief 'dure' jonge toptalenten.
Als je om te vergelijken kijkt naar duitsland, daar won een Jonge Duitsland team in 2009 het jeugd-EK..
dat team was gebouwd rondom spelers als Manuel Neuer, Sami Khedira, Mesut Özil, Jerome Boateng, Mats Hummels.
De duitsers is het erg goed gelukt vanuit die jeugd-succes ook direkt aan te knopen met hun Nationale team en deze jeugdspelers succesvol te integreren in hun nationale team.
[ Voor 4% gewijzigd door RM-rf op 18-06-2012 11:06 ]
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Dat is ook deels omdat Duitsland een aanzienlijk hogere 'kwaliteit' van clubs heeft dan Nederland, zulke spelers kunnen dan ook direct bij grote clubs in hun eigen land aan de bak. Nederland is een klein opspringplakje om direct door te gaan richting grote clubs, hoe vaak zie je nu een grote international nog terugkeren naar een Nederlandse club? (buiten het 'uitspelen' van je laatste jaren).RM-rf schreef op maandag 18 juni 2012 @ 11:03:
Als je om te vergelijken kijkt naar duitsland, daar won een Jonge Duitsland team in 2009 het jeugd-EK..
dat team was gebouwd rondom spelers als Manuel Neuer, Sami Khedira, Mesut Özil, Jerome Boateng, Mats Hummels.
De duitsers is het erg goed gelukt vanuit die jeugd-succes ook direkt aan te knopen met hun Nationale team en deze jeugdspelers succesvol te integreren in hun nationale team.
vd Wiel snapt er gewoon niets van. Je moet blij en trots zijn dat je mag spelen voor Oranje op een EK, en dan ook nog eens op je eigen positie. En ja, de speelwijze is anders dan je bij Ajax gewend bent, maar als je je daar niet aan kan aanpassen, moet je je hele leven daar blijven.3XPER7 schreef op maandag 18 juni 2012 @ 09:38:Van der Wiel: "Mijn kwaliteiten zijn niet benut"
Onvrede bij Gregory is dus ook wel duidelijk.
En, als je in een ander systeem speelt, ga je dan opeens 4x onder de bal door met je hoofd, geef je dan passes op de cornervlag, of gewoon dwars door het midden naar de tegenstander? Prutser.
Dat is gewoon niet zo'n goede generatie denk ik. Enkel van Aissati had je meer mogen verwachten.RM-rf schreef op maandag 18 juni 2012 @ 11:03:
[...]
Babel, Braafheid, Drenthe, Zuiverloon, de Ridder, Castelen, Collins John, Aissati.
Ja, en van Drenthe. Die schiet weliswaar mentaal tekort, maar die gozer had de power, het schot en de techniek om op een hoog niveau mee te kunnen draaien.D-e-n schreef op maandag 18 juni 2012 @ 11:21:
[...]
Dat is gewoon niet zo'n goede generatie denk ik. Enkel van Aissati had je meer mogen verwachten.
Life is what you make of it. Always has been, always will be.
Precies , zelfkritiek is bij hem totaal niet aanwezig. Slecht spelen en fouten maken en dan roepen dat je verkeerd gebruikt wordt.PWM schreef op maandag 18 juni 2012 @ 11:19:
[...]
vd Wiel snapt er gewoon niets van. Je moet blij en trots zijn dat je mag spelen voor Oranje op een EK, en dan ook nog eens op je eigen positie. En ja, de speelwijze is anders dan je bij Ajax gewend bent, maar als je je daar niet aan kan aanpassen, moet je je hele leven daar blijven.
En, als je in een ander systeem speelt, ga je dan opeens 4x onder de bal door met je hoofd, geef je dan passes op de cornervlag, of gewoon dwars door het midden naar de tegenstander? Prutser.

Verwijderd
Je kan je verzopen voelen, maar zoals gezegd, dat betekent niet dat 9 van je 10 voorzetten niet aan moeten komen? De keren dat hij wel mee opkwam, leek het nergens op.Royz schreef op maandag 18 juni 2012 @ 11:23:
Aan de andere kant, als Robben dus niet meeverdedigt, dan is het toch ergens logisch dat VD Wiel zich verzopen voelt? De hele rechter kant lag open, hij kan dat nooit belopen. Ik kan me voorstellen dat je je niet begrepen voelt als verdediger op het moment dat het organisatorisch niet staat.
Dat is hetzelfde als Douglas van Twente nu opeens zegt dat het voetbal in Nederland te makkelijk is voor hem, en hij daardoor zoveel fouten maakte dit seizoen

Tja, opkomen betekent dat Cristiano Ronaldo bij een tegenaanval compleet vrij staat, dat speelt natuurlijk ook mee. Als je daar eenmaal achteraan moet, kom je er nooit meer bij.PWM schreef op maandag 18 juni 2012 @ 11:26:
[...]
Je kan je verzopen voelen, maar zoals gezegd, dat betekent niet dat 9 van je 10 voorzetten niet aan moeten komen? De keren dat hij wel mee opkwam, leek het nergens op.
Ik vond hem overigens ook zwaar beneden zijn niveau spelen, wat hij al jaren doet, maar vergeet niet wie hij tegenover zich had.