I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Nou het ging goed maar Nederland ging niet door na die 1-0 van ons en verloren vaak balbezit door het drukzetten van de tegenstander, raar op zich, ik denk niet dat die portugezen graag uitgeschakeld willen worden, zulke goede voetballers als de onze moeten het normaal gesproken kunnen opvangen... of misschien zijn onze voetballers niet zo goed als wij denken.ph4ge schreef op zondag 17 juni 2012 @ 22:16:
Het volk kreeg zn zin, en ook dat was helemaal niets.
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
heb je de wedstrijd gezien? niet ineens hoorLordy79 schreef op zondag 17 juni 2012 @ 22:21:
heheh 'ineens' scoort Duitsland

I have no special talent. I am only passionately curious.
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
In de eerste helft zou ik er nog voor juichen...Bansheeben schreef op zondag 17 juni 2012 @ 22:21:
2-1 voor duitsland, tja
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Nederland is niet de eerste die dit overkomt hoor. Duitsland deed hetzelfde in EK2004, toen ze in 2002 vice-wereldkampioen waren geworden. En zo zijn er nog meer voorbeelden.Sargan schreef op zondag 17 juni 2012 @ 22:19:
Wat een blamage voor de vice wereldkampioen dit! Echt ongelofelijk dat je met zulke spelers 3 wedstrijden verliest.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Nou nee, de spelers die het moeten kunnen brengen het niet, de spelers die het niet kunnen stijgen niet boven zichzelf uit, en de strategie van de coachwerkt ook niet.Fiber schreef op zondag 17 juni 2012 @ 22:18:
Volgens de Belg ligt het aan het reis schema. Zit wat in natuurlijk.
Ik heb Van Persie niet gezien vandaag, Huntelaar doet niets en krijgt niets, etc. Robben en Sneijder lopen elkaar in de weg, etc.
Dat reisschema, ach.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
The sub of shame
This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr
"When you grow up your heart dies"
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
[ Voor 55% gewijzigd door MelvinB op 17-06-2012 22:24 ]
| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |
nee... alsof Portugal niet nog 3 loepzuivere doelkansen hadden die met veel geluk geen doelpunt waren...
Zou je denken, vroeger moest je op school een opstel schrijven maar van opstellen weten we dat dat niet echt de sterkste kant isDanielWW2 schreef op zondag 17 juni 2012 @ 22:23:
Ik hoop dat Bert kan spellen, zijn ontslagbrief moet toch echt foutloos gespeld worden...
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Ja, bedoelde ik. Edit!
Verwijderd

Misschien doet hij zelf zijn ontslagbrief en heeft hij zijn secretaresse steeds de opstelling laten makenalt-92 schreef op zondag 17 juni 2012 @ 22:24:
[...]
Zou je denken, vroeger moest je op school een opstel schrijven maar van opstellen weten we dat dat niet echt de sterkste kant is
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
Tuurlijk. Maar the devil is in the details. Had wellicht net een paar procentjes energie gescheeld als ze in dat golf resort bij Charkov hadden gezeten...gambieter schreef op zondag 17 juni 2012 @ 22:23:
[...]
Nou nee, de spelers die het moeten kunnen brengen het niet, de spelers die het niet kunnen stijgen niet boven zichzelf uit, en de strategie van de coachwerkt ook niet.
Ik heb Van Persie niet gezien vandaag, Huntelaar doet niets en krijgt niets, etc. Robben en Sneijder lopen elkaar in de weg, etc.
Dat reisschema, ach.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
PSN id: NL_SToRM
This too shall pass
2 jaar geleden was hij nog de man... dus ik vind dat je hem tekort doet. maar zijn houdbaarheidsdatum is wel voorbij.
Volgens mij nog nooit eruit in pouledeelSToRM666 schreef op zondag 17 juni 2012 @ 22:26:
Is Nedderland al eens eerder met 0 punten naar huis gegaan? Volgens mij niet toch?
Zeg kunnen we niet iets van een web-app maken, waarbij iedereen die maar wil kan voten op opstellingen ed, zodat eigenlijk heel Nederland coach is. Zou mij wel wat lijken gezien de kritiek hier op van alles en iedereen.
helemaal mee eens, maar zelfs dat zit er niet in...Sallin schreef op zondag 17 juni 2012 @ 22:26:
Hopen dat we er 2 maken voor de Denen.
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Waar is de tijd van 4-0 tegen Frankrijk en 3-0 tegen Italië ?
Mee eens. Het zit gewoon niet mee en hij heeft geen goede verdedigers.Lordy79 schreef op zondag 17 juni 2012 @ 22:26:
[...]
2 jaar geleden was hij nog de man... dus ik vind dat je hem tekort doet. maar zijn houdbaarheidsdatum is wel voorbij.
Heet zand zand omdat het tussen zee en land ligt?
Dat. Iets met beste stuurlui aan wal enzo. 2 jaar geleden was hij inderdaad de man die Nederland de nummer 2 van de wereld maakte, nu is hij volgens velen afgeschreven.Lordy79 schreef op zondag 17 juni 2012 @ 22:26:
[...]
Tja, maar goed dat ik een ander vak heb geleerd.
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Verwijderd
Waarom, dit was al zo voorspelbaar als maar kanBlonde Tux schreef op zondag 17 juni 2012 @ 22:28:
Morgen nationale kater dag?
En soms heb je een mislukt toernooi nodig om weer te bouwen en met beide benen op de grond te komen te staan, zie WK1990. Toen was er ook geen team.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Toen hadden we nog verdedigers...Blord schreef op zondag 17 juni 2012 @ 22:27:
Nederland helemaal NIKS meer !!!

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dat was ook niet goed, maar toen had je mazzel.Blord schreef op zondag 17 juni 2012 @ 22:27:
Nederland helemaal NIKS meer !!!
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Misschien een paar uit Belgie importerenFiber schreef op zondag 17 juni 2012 @ 22:28:
[...]
Mee eens. Het zit gewoon niet mee en hij heeft geen goede verdedigers.
Beste opmerking van de avond...
Het spelletje is wel leuk maar ik word doodmoe van het gezeur eromheen door die zogenaamde mensen die er verstand van hebben, dit topic is ook een goed voorbeeld overigens.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
dan heb je altijd nog de klagers, die over de klagers klagen......Flagg schreef op zondag 17 juni 2012 @ 22:30:
Nou dat wordt weer minstens 2 dagen klagen door alle "voetbalkenners".
Het spelletje is wel leuk maar ik word doodmoe van het gezeur eromheen door die zogenaamde mensen die er verstand van hebben, dit topic is ook een goed voorbeeld overigens.
[ Voor 72% gewijzigd door Gh0stw4lk3r op 17-06-2012 22:31 ]
DAt gezeur is 1/3 van de lol. Het gescheld bij NL DL van mijn eega is ook 1/3 van de lol. En voor de rest is de lol er wel afFlagg schreef op zondag 17 juni 2012 @ 22:30:
Verwijderd
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
Dat laatste is zeker waar, maar een bondscoach heeft daar de verantwoordelijkheid voor en hoort die nu te nemen. Bovendien heb ik hem tot nu toe niet sterk gevonden.gambieter schreef op zondag 17 juni 2012 @ 22:28:
Triest zoals sommigen gelijk een zondebok zoeken. Eerst Van Persie, Bommel en nu Van Marwijk. We zijn gewoon niet goed genoeg.
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Even lucht ventileren is goed. Het is toch maar om de 2 jaar.Flagg schreef op zondag 17 juni 2012 @ 22:30:
Niet zo moeilijk. Even een handje door zijn haar...Verwijderd schreef op zondag 17 juni 2012 @ 22:31:
Als we de poule niet kunnen winnen, laten we dan proberen om Ronaldo aan het huilen te brengen.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost
Frank de Boer!Blord schreef op zondag 17 juni 2012 @ 22:31:
Jaap Stam terug !!!!
Klopt, maar we dachten dat we het wel waren. De dooddoener dat we niet goed genoeg waren vind ik wat simpel. 0 Punten is echt een totaal onverwacht resultaat. Dat de eindverantwoordelijke daarop wordt aangesproken lijkt me niet ongewoon. Ik neem aan dat jij ook aangesproken verwacht te worden als je niet de verwachtte resultaten levert?gambieter schreef op zondag 17 juni 2012 @ 22:28:
Triest zoals sommigen gelijk een zondebok zoeken. Eerst Van Persie, Bommel en nu Van Marwijk. We zijn gewoon niet goed genoeg.
En soms heb je een mislukt toernooi nodig om weer te bouwen en met beide benen op de grond te komen te staan, zie WK1990. Toen was er ook geen team.
This too shall pass
Of fluisteren dat Justin Bieber overleden isFiber schreef op zondag 17 juni 2012 @ 22:32:
[...]
Niet zo moeilijk. Even een handje door zijn haar...
Het verbaast me in beide mogelijke gevallen nietsVerwijderd schreef op zondag 17 juni 2012 @ 22:32:
Ronaldo op de paal!
[ Voor 10% gewijzigd door Z-Dragon op 17-06-2012 22:34 ]
^ Wat hij zegt.
Bansheeben schreef op zondag 17 juni 2012 @ 22:33:
[...]
Het verbaast me in beide mogelijke gevallen niets
Als een team? Na 20 minuten was het over en bijna net zo slecht als tegen duitsland.Z-Dragon schreef op zondag 17 juni 2012 @ 22:33:
De Duitsers doen gewoon hun sportieve plicht. Nederland maakt het weer niet waar. Deze keer neem ik het ze wat minder kwalijk, want ze hebben eindelijk wel als een team gespeeld en het zit ook af en toe niet mee. Het ging dit EK gewoon bij de eerste wedstrijd al fout. Nou ja, tot over twee jaar maar weer dan.

Verwijderd
En hij heeft een mooie LamboAghanim schreef op zondag 17 juni 2012 @ 22:34:
[...]
WWe kunnen Ronaldo wel belachelijk maken maar die heeft ons wel genakt.
Voor wie zijn we nou? Voor de Grieken? (Die zijn toch eigenlijk ook van ons...)
He ja, laat mij aub ff mijn frustraties botvieren op dat verwende snotjochAghanim schreef op zondag 17 juni 2012 @ 22:34:
[...]
WWe kunnen Ronaldo wel belachelijk maken maar die heeft ons wel genakt.
Oneens, nu is men plotseling wel bereid voor elkaar een sprintje te trekken, en meer van dat soort dingen.Exocet schreef op zondag 17 juni 2012 @ 22:34:
[...]
Als een team? Na 20 minuten was het over en bijna net zo slecht als tegen duitsland.
^ Wat hij zegt.