HTC One X+ - Toshiba Satellite C660 - Qware Pro 3 7" - Ipod Touch v4 | Website | Specs | Twitter
Die kan zo meedoen als vleugelverdediger, denk alleen niet dat we een passend shirt hebbenVerwijderd schreef op zondag 17 juni 2012 @ 21:36:
Johan Boskamp is weer te gast op Sporza. Wat een heerlijke vent is dat toch!
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik snap niet dat de Belgen hem uberhaupt verstaan.... ik heb er al moeite mee.Verwijderd schreef op zondag 17 juni 2012 @ 21:36:
Johan Boskamp is weer te gast op Sporza. Wat een heerlijke vent is dat toch!
... not as I do.
Verwijderd
De laatste tijd komt hij hier meer en meer op tv. In het begin was daar inderdaad niets van te verstaan, nu gaat het al wat beter.Clush schreef op zondag 17 juni 2012 @ 21:37:
[...]
Ik snap niet dat de Belgen hem uberhaupt verstaan.... ik heb er al moeite mee.
"Tegen de sterren op" heeft daar een leuke parodie op gemaakt: http://vtm.be/tegen-de-st...n-boskamp-en-adrie-koster
Ik versta hem prima.Clush schreef op zondag 17 juni 2012 @ 21:37:
[...]
Ik snap niet dat de Belgen hem uberhaupt verstaan.... ik heb er al moeite mee.
HTC One X+ - Toshiba Satellite C660 - Qware Pro 3 7" - Ipod Touch v4 | Website | Specs | Twitter
Zo te zien heb ik gelijk of niet?kleine joop schreef op zondag 17 juni 2012 @ 17:28:
Grappig dat sommigen hier nog hoop hebben, was bij Nederland - Duitsland ook al weer het geval.
Dit word gewoon de zoveelste nederlaag, Tenzij drie keer is scheepsrecht vanavond geldt.
Eerste 20 minuten waren goed, Daarna viel Nederland terug en na de gelijkmaker van portugal is het helemaal niks meer geweest. Ik hoop dat Bertje de spelers weer wat zelfvertrouwen kan inpraten.
Verwijderd
Meen je dit nou serieus?kleine joop schreef op zondag 17 juni 2012 @ 21:43:
[...]
Ik hoop dat Bertje de spelers weer wat zelfvertrouwen kan inpraten.
Haha, dat is een beetje overdreven maar wel grappigVerwijderd schreef op zondag 17 juni 2012 @ 21:41:
[...]
De laatste tijd komt hij hier meer en meer op tv. In het begin was daar inderdaad niets van te verstaan, nu gaat het al wat beter.
"Tegen de sterren op" heeft daar een leuke parodie op gemaakt: http://vtm.be/tegen-de-st...n-boskamp-en-adrie-koster
Dat kan echt niet op dit niveau! Voor de 2e helft zie ik het somber in.
Dat is toch wel zijn werk als coach.
Of het nut heeft is een tweede, we gaan gewoon weer verliezen.
[ Voor 6% gewijzigd door Thisuren op 17-06-2012 21:47 ]
Verwijderd
Het lijkt wel of hij aan het trippen is, echt compleet vaag die gozer.tweaker2010 schreef op zondag 17 juni 2012 @ 21:45:
Van der Wiel zijn marktwaarde is weer flink gedaald, wat staat hij te slapen af en toe.
Al maanden overigens

I have no special talent. I am only passionately curious.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
Sowieso schrijf je zo!
Elect a clown, expect a circus.
Goeie tackle Willems! NOT!
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
I have no special talent. I am only passionately curious.
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
[ Voor 3% gewijzigd door nadroJ op 17-06-2012 21:53 ]
Sowieso schrijf je zo!

To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
Inderdaad geel is nog mild.F.West98 schreef op zondag 17 juni 2012 @ 21:52:
Zware overtreding
Wel lachen dat Pepe komt klagen
[ Voor 16% gewijzigd door gambieter op 17-06-2012 21:55 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
Niet van mij. Willems is een te groot vraagteken.Tweaking Art schreef op zondag 17 juni 2012 @ 21:55:
Moest die Willems trouwens niet spelen van het Nederlandse volk?, Ik had voor Schaars gekozen bij de opstellingsvraag bij VI, wat raar dat hij er nu uit moet.
En ja, dat was wel heel erg donkerrood.
Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
LMAO hahahahahahahawontcachme schreef op zondag 17 juni 2012 @ 21:57:
Nu Bouhlarouz erin voor Willems. Dan krijgen we dit effect:
[afbeelding]
Sowieso schrijf je zo!
Do not throw Rubbish at the platform | Front Pro eigen foto's in een topic
Maar ja, dat zou wel een half uur vertraging voor Ronaldo opleveren, maar ook een gele kaart waarschijnlijk
Beetje gif mag best. Niet zoals Willems, maar een tikje feller...mambo No5 schreef op zondag 17 juni 2012 @ 21:58:
sneijder.. arg
This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr
Er valt ook niet zo veel meer over te zeggenVerwijderd schreef op zondag 17 juni 2012 @ 21:59:
Nog mensen die via Sporza kijken? Ik heb geen commentaar van Filip Joos meer
This too shall pass
toch salonremise?
Is ook aangegeven hé nu. Ik vraag me af wat er aan de hand is.Verwijderd schreef op zondag 17 juni 2012 @ 21:59:
Aha, daar is ie terug!
Moet wel zeggen dat voetbal kijken direct veel minder spannend is.
Ich mach das immer so mit die Fernseher, junge!Fiber schreef op zondag 17 juni 2012 @ 22:00:
Buiten Spel!!!!
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Dat heet zelfcensuur
Is al weer terug... (Van der Wiel, bevend als een riet...)Verwijderd schreef op zondag 17 juni 2012 @ 21:59:
Afellay en Schaars lopen warm.
Verwijderd
Nederland was nochtans sterk aan de wedstrijd begonnen.Tweaking Art schreef op zondag 17 juni 2012 @ 22:02:
Trouwens ik vind Portugal veel sterker dan Nederland op het moment, dat geeft niet veel hoop...
This too shall pass
Misschien moet de duur van de wedstrijden ingekort worden tot 20 minuten.Verwijderd schreef op zondag 17 juni 2012 @ 22:03:
[...]
Nederland was nochtans sterk aan de wedstrijd begonnen.
QFTSallin schreef op zondag 17 juni 2012 @ 22:04:
Ik hoop dat het het laatste tournooi van Bert gaat worden
Sallin schreef op zondag 17 juni 2012 @ 22:04:
Ik vermoed dat het het laatste tournooi wedstrijd van Bert gaat worden
Dat is altijd het punt. Leuk spel, meestal sterk begin, dan wordt men moe.Verwijderd schreef op zondag 17 juni 2012 @ 22:03:
[...]
Nederland was nochtans sterk aan de wedstrijd begonnen.
"When you grow up your heart dies"
Met de Denen bedoel je?sjaool schreef op zondag 17 juni 2012 @ 22:05:
Zoals de stand nu is gaan wij samen met de Portugezen naar huis. Schrale troost.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Is dat zo?sjaool schreef op zondag 17 juni 2012 @ 22:05:
Zoals de stand nu is gaan wij samen met de Portugezen naar huis. Schrale troost.
Op de NOS staan DUI en POR op groen.
En terecht. Deze hele EK was een wanvertoning, en wmb duidelijk te verwijten aan de coach. Geen fit team, en geen team.Sallin schreef op zondag 17 juni 2012 @ 22:04:
Ik vermoed dat het het laatste tournooi van Bert gaat worden
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Nope, met beide wedstrijden 1-1 gaan Portugal en Duitsland door (volgens de NOS)sjaool schreef op zondag 17 juni 2012 @ 22:05:
Zoals ik net begreep moeten de Portugezen ook nog scoren... Maar goed mijn voetbals is niet zo geweldig.
Maar goed, jullie hebben gelijk. My bad.
[ Voor 7% gewijzigd door sjaool op 17-06-2012 22:07 ]
"When you grow up your heart dies"

This too shall pass