Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

This too shall pass
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Kortgezegd:PWM schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 22:18:
Is het bij gelijke stand op doelsaldo of onderling resultaat? Dat kan nog al uit,aken nu met die Denen.
1. Onderling resultaat
2. doelsaldo
3. Doelpunten voor
Zelfs dan is het niet over en uit, Nederland heeft weliswaar van Denemarken verloren, maar Denemarken van Duitsland, en Duitsland van Nederland (en alle 3 hebben dus 6 punten). Dus moet toch naar doelsaldo gekeken worden
[ Voor 57% gewijzigd door sewer op 09-06-2012 22:28 ]
Wat een kans zeg voor die invaller.
[ Voor 19% gewijzigd door Tweaking Art op 09-06-2012 22:32 ]
[ Voor 34% gewijzigd door YellowOnline op 09-06-2012 22:32 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
This too shall pass
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Dat de Denen van de Portugezen winnen is goed mogelijk, ook in de kwalificatie hebben ze dat gedaan. Onze enige uitweg is dan nog dat de Denen ook van de Duitsers winnen, want dan hebben we natuurlijk nog wel een kans.PWM schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 22:22:
Bij winst van de Denen op Portugezen kan je dan dus sowieso welmnaar huis. 2x winnen is niet genoeg.
Niet overtuigend, niemand in deze poule. Iedereen speelt heel defensief en de teams zitten er na 1 helft al grotendeels doorheen.
Klint als een OK vooruitzicht... Wordt het tegen portugal alles of niets.Fiber schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 22:42:
Portugal moet nu wel winnen van Denemarken om nog een kans te maken. Als Nederland dan ook weet te winnen van Duitsland dan staat iedereen op drie punten en is alles weer open. We houden hoop!
Nederland speelt heel defensief? Specificeer 'Iedereen' AUB3XPER7 schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 22:44:
Poule B met de B van Beroerd..
Niet overtuigend, niemand in deze poule. Iedereen speelt heel defensief en de teams zitten er na 1 helft al grotendeels doorheen.
En Duitsland-Portugal was een mooie wedstrijd om aan te zien. Beide hebben een sterke verdediging die (itt de Nederlandse Defensie) lef tonen en naast goed verdedigen ook snel een omschakeling weten te maken. Ik schat het niveau van Duitsland en Portugal na deze wedstrijd in ieder geval hoger in dan dat van Nederland. Helaas.

Rotterdam
Voor alles spelen we niet meer. We kunnen beide wedstrijden winnen en toch niet doorgaan3XPER7 schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 22:46:
Ehhm, het wordt tegen Duitsland al alles of niets..
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Goed, hoe dan ook.. Nederland heeft ook genoeg rondgetikt en in de aanval ook redelijk traag gespeeld. Defensief is misschien niet het juiste woord, maar kan dat woord even niet vinden.GS88 schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 22:47:
[...]
Nederland speelt heel defensief? Specificeer 'Iedereen' AUB
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Ook wel de poule des doodsaai genoemd..3XPER7 schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 22:44:
Poule B met de B van Beroerd..
Op zich nog niet eens, maar je moet wel minstens een punt pakken. Punt tegen Duitsland en een zege van Portugal op Denemarken, dan laatste speeldag Duitsland dat wint van Denemarken en Nederland dat wint van Portugal. Nederland zou dan op vier punten eindigen en Denemarken en Portugal op drie.D_Jeff schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 22:48:
Het wordt 2x winst of inpakken. Simpel zat
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Nu nog de kleur veranderen naar zwart/wit en rood/wit
DLD was net Oranje en Portugal net Denemarken.. alsof ik gisteren twee dezelfde wedstrijden achter elkaar zag. Het zal toch niet betekenen dat zowel Oranje als die Mannschaft eruit vliegt?