I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
De Portugezen heb ik getipt als reële kanshebben voor de titel, om Ronaldo heen staat een goed team. Maar we zien het vanavond.
[ Voor 37% gewijzigd door Sjah op 09-06-2012 15:31 ]
Signature
meen je dat? Vind Portugal, thank God, maar een matig elftal hebben. Gelijkspel zou gunstig zijn, maar als er iemand wint, verwacht ik dat het Duitsland is.Sjah schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 15:28:
De Portugezen heb ik getipt als reële kanshebben voor de titel, om Ronaldo heen staat een goed team. Maar we zien het vanavond.
Het had beter geweest om alles om Joao(?) Moutinho heen te draaien, en dan ronaldo gewoon vanaf links een vrije rol. Dat het niet werkt is dit jaar echt wel bewezen in alle wedstrijden die portugal heeft gespeeld..het loopt totaal niet. En ondanks dat ze op papier een sterke defensie hebben krijgen ze erg veel tegengoals te verwerken. Maarja dit is voor "het echie", dus er kan van alles gebeuren, vooral omdat ik denk dat de Duitsers zichzelf extreem overschatten, en dan met name de achterste linie is niet perse zwak, maar wel langzaam. Ik denk dus dat Duitsland vanavond moet oppassen voor de counter.
BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG
Het is meer op een gevoel gebaseerd, zo van Ronaldo is op zijn hoogtepunt en kan veel, en erom heen lopen andere goeien. Maar ik wacht eerst vanavond even af.lateef schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 15:39:
[...]
meen je dat? Vind Portugal, thank God, maar een matig elftal hebben. Gelijkspel zou gunstig zijn, maar als er iemand wint, verwacht ik dat het Duitsland is.
Ik heb ook portugal getipt om ver te komen maar eerlijk is eerlijk dat is alleen maar mogelijk met een uitstekende C Ronaldo, zijn statistieken dit seizoen zijn erg indrukwekkend en op dit podium kan hij bewijzen dat hij niet de eeuwige nummer 2 is achter messi, een hoofdprijs op landniveau zou zeker helpen in dit doel, ik verwacht een erg gemotiveerde Ronaldo, zal een interessante confrontatie worden.Sjah schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 16:20:
[...]
Het is meer op een gevoel gebaseerd, zo van Ronaldo is op zijn hoogtepunt en kan veel, en erom heen lopen andere goeien. Maar ik wacht eerst vanavond even af.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Als Denemarken gewoon alle wedstrijden wint hebben we nog niet zoveel verloren vanavondFiber schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 20:33:
Wat zou het beste voor Nederland zijn? Gelijkspel? Of winst van één ploeg en dan hopen dat Nederland nog tweede wordt in de groep.
[ Voor 84% gewijzigd door Malarky op 09-06-2012 20:42 ]
Duitsland heeft gewoon het beste elftal van de groep, maar portugal heeft ook een sterke selectie hoor, Nani speelt gewoon, hij was een twijfelgeval voor deze wedstrijd, twee indrukwekkende vleugelspelers.Malarky schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 20:40:
Duitsers hebben 7 man bij Bayern spelen, dat telt gewoon stevig, die spelervaring samen. Zeker nu deze spelers ook een beetje hebben kunnen bijkomen.
Dan ligt de druk niet alleen bij ons als we tegen Duitsland moeten.
Gelijkspel lijkt me ook wel interessant.
Maar ik vrees dat de Duitsers een stuk sterker als Portugal zijn ...
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity
Verwacht zelf veel goals... 3-3 gelijk.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Als gomez, podolski, muller, sweinsteiger en ozil allemaal geblesserd raken en Gotze geblesseerd op de training raakt ofzo dan heeft nederland misschien een kansje tegen duitsland.uchiha tijntje schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 20:49:
Hopen dat het een slachting wordt met 2 rode kaarten bij beide teams en 3 geblesseerden![]()
Verwacht zelf veel goals... 3-3 gelijk.

Na het zien van de eerste 10 minuten denk ik dat het een herhaling is van Nederland - Denemarken. Duitsland krijgt de overhand, maar Portugal gaat er vandoor met de punten
[ Voor 12% gewijzigd door uchiha tijntje op 09-06-2012 20:57 ]
[ Voor 13% gewijzigd door iPodKiller op 09-06-2012 21:00 ]
Je moet toegeven dat die portugezen toch wel een ideale eerste tegenstander is tegen duitsland, wat een bruten zijn dat zeg.

Ik zeg, geef mij maar fairplay en een tournooi met weinig aanslagen en blessures.
Dat is toch leuker voor iedereen!
Eerste kennismakingJerry schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 20:59:
Het gestrekte been raakt hem niet eens. De andere "lichtere" been was de boosdoener.
Onder het rijtje toeval dan?Kain_niaK schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 20:59:
Eigenlijk niet echt fairplay als we nu allemaal hopen dat ze elkaar kapot stampen.
Ik zeg, geef mij maar fairplay en een tournooi met weinig aanslagen en blessures.
Dat is toch leuker voor iedereen!
Net als die 4x hands in een of andere wedstrijd hiervoor.
Ik ben al blij als Nederland er alles uit haalt wat ze kunnen.
Daar gaat het om. Winnen doet elk land wel ooit een keertje.
Dat fluiten valt mij ook op. Elke wedstrijd. Rete irritant. Waarom iemand uitfluiten, hoe zinloos is dat?
[ Voor 22% gewijzigd door Kain_niaK op 09-06-2012 21:05 ]
Beide ploegen spelen prima, verdediging is snel georganiseerd en weten snel om te schakelen. Daar kan NL nog heel wat van leren.
Rotterdam
Dan liever 0-0 in verband met doelsaldo.GS88 schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 21:18:
3-3 of 2-2 hoop ik.
Beide ploegen spelen prima, verdediging is snel georganiseerd en weten snel om te schakelen. Daar kan NL nog heel wat van leren.
Daar lijkt het tot nu toe wel op uit te lopen. Nog weinig echte kansen gezien.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Net als Messi bij Argentinië. Sommige spelers (zoals bij Argentinië Tevez) weigeren te erkennen dat beide gewoon de beste zijn. Ze zijn meer een van de sterspelers inplaats van DE sterspeler.uchiha tijntje schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 21:23:
Hoe zit het met de positie van C .Ronaldo? Is die in het Portugees elftal veel anders dan bij Madrid?
Bedoel met name de positie op het veld.Fleximex schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 21:24:
[...]
Net als Messi bij Argentinië. Sommige spelers (zoals bij Argentinië Tevez) weigeren te erkennen dat beide gewoon de beste zijn. Ze zijn meer een van de sterspelers inplaats van DE sterspeler.
[ Voor 6% gewijzigd door uchiha tijntje op 09-06-2012 21:27 ]
*kuch*
Heb meer doelpogingen van Duitsland geteld...
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Haha, dat zou wel humor zijnuchiha tijntje schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 21:29:
Duitsland uitsluiten van het EK vanwege het gooien van spullen op het veld!
[ Voor 71% gewijzigd door uchiha tijntje op 09-06-2012 21:30 ]
[ Voor 67% gewijzigd door Fleximex op 09-06-2012 21:30 ]
[ Voor 11% gewijzigd door uchiha tijntje op 09-06-2012 21:32 ]
Ik wil graag even, als optimist, wijzen naar het EK van 1988Fleximex schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 21:31:
Misschien straks Portugal en Denemarken door en Nederland en Duitsland naar huis.
BvD
Yep, dan blijft iedereen dicht bij elkaar kwa punten.uchiha tijntje schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 21:32:
Is gelijkspel gunstiger voor NL? Dat zie ik namelijk niet echt?
Dan ligt de druk om te winnen bij Duitsland en Nederland en dan krijgen we heel spannend voetbal!
Ik wil geen spannend voetbal. Ik wil winnen.Kain_niaK schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 21:33:
Nee man, portugal moet winnen op de meest frustrerend manier voor de duitsers.
Dan ligt de druk om te winnen bij Duitsland en Nederland en dan krijgen we heel spannend voetbal!
Ja. Dan heeft in principe alleen Denemarken 3 punten... de rest (DUI, POR en NED) 0. Doelsaldo gewijs staat Denemarken dan ook het beste... Wat dat betreft is de schade dan iets kleiner voor NED..uchiha tijntje schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 21:32:
Is gelijkspel gunstiger voor NL? Dat zie ik namelijk niet echt? Of mis ik iets.
Het gunstigste is al Portugal wint. Dan mag Nederland gelijkspelen tegen Duitland en winnen van Portugal, die bij winst op Denemarken al geplaatst zijn.uchiha tijntje schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 21:32:
Is gelijkspel gunstiger voor NL? Dat zie ik namelijk niet echt?
Moet zeggen, deze wedstrijd stemt me toch enigzins gerust. In de eerste helft is toch niet direct al te zien dat we echt bang moeten zijn voor zhe Germans of Portugal.

Duitsland vertoond aardig wat overeenkomsten met Oranje: Goed opbouwen, mooie kans ontwikkelen, falen in de afwerking. Portugal vind ik toch de ploeg die meer afwacht, just like Denemarken.
Pepe was net erg dichtbij.
PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena
Als de Duitsers dan winnen van DK, is Nederland dus derdetweaker2010 schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 21:33:
[...]
Het gunstigste is al Portugal wint. Dan mag Nederland gelijkspelen tegen Duitland en winnen van Portugal, die bij winst op Denemarken al geplaatst zijn.
@PWM: Oh ja, daar heb je gelijk in
[ Voor 15% gewijzigd door tweaker2010 op 09-06-2012 21:43 ]
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr
Als DUI of POR daarna van DEN wint hebben ze 4 punten
Nederland heeft dan min, 1 gelijkspel en 1 winst geeft 4 punten en ex-equo met de ploeg waar het van wint... dus ook door
Bij winst van DUI of POR en daarna beide winnen van DEN dan heeft er 1 ploeg 6 punten en 1 ploeg 3. Nederland moet dan dus winnen van de verliezende ploeg van vandaag om door te gaan,
Of Denemarken gooit nog meer roet in het eten en gaat nog meer punten binnen halen, dan is er denk ik van alles mogelijk
Ik zie de Denen ook nog wel van Portugal winnen. Dan zijn de Denen na twee wedstrijden al vrijwel zeker.bvbal79 schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 21:44:
[...]
Of Denemarken gooit nog meer roet in het eten en gaat nog meer punten binnen halen, dan is er denk ik van alles mogelijk
wat is die 5% senario dan? volgens mij zijn ze dan sowieso door als ze 2 keer winnen en hier gelijkspelPWM schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 21:52:
In 95% van de gevallen is Nederland na een gelijkspel in deze pot door als ze 2x winnen. In alle andere gevallen, is de kans kleiner. Wat dat betreft is de brilstand prima.
Hmm de wedstrijd komt niet echt los, jammer.
Je hebt gelijk. Nou, makkelijk dusbvbal79 schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 21:54:
[...]
wat is die 5% senario dan? volgens mij zijn ze dan sowieso door als ze 2 keer winnen en hier gelijkspel
Klopt, je hebt dan Nederland 6, Denemarken 3, Duitsland en Portugal 1 met nog de volgende open wedstrijden:bvbal79 schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 21:54:
wat is die 5% senario dan? volgens mij zijn ze dan sowieso door als ze 2 keer winnen en hier gelijkspel
Dui - Den
Por - Den
Dui en Por kunnen dan max op 4 komen, dus die eindigen dan altijd lager dan Nederland.
Wie scoort wint.
Deze wedstrijd doet me in ieder geval nog even hopen op mogelijkheden voor Nederland.
Zou nu wel leuk zijn als Denemarken met 9 punten de poule wint
[ Voor 57% gewijzigd door uchiha tijntje op 09-06-2012 22:12 ]
Inderdaad, het niveau van de favorieten ligt erg dicht bij elkaar...Jwlb schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 22:12:
Geeft hoop voor Nederland in ieder geval. Dit is van een lager niveau dan de wedstrijd van zojuist. Verder dicht ik opeens meer kansen aan Rusland toe!