Rincewind schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 19:24:
[...]
Ik heb de readme helemaal doorgevlooid en alles precies gedaan wat er staat: MX1 via USB aan de laptop en via HDMI aan de
TV. En ja, ik heb dezelfde procedure met beide USB-poorten geprobeerd. Ik had zelf op een gegeven moment alle USB-poorten aan mijn laptop gekoppeld

(Je weet maar nooit). Ondanks alles gebeurde er helemaal niets: geen vraag om drivers o.i.d. Ik krijg het ding dus niet in de Flash-mode en daar moet je 'in' zitten wil je de drivers installeren. Nou moet ik wel toegeven dat ik geen 10-minuten gewacht heb maar dat zal ik straks ook nog even doen.
De verbinding moet via de OTG poort aan de zijkant blijkt, bij het verbinden stond er in de guide dat de pc niet persé het ding hoeft te vinden bij de eerste keer. Die drivers hoef je pas te instaleren als je IN de flash mode zat wat zonder drivers gewoon werkt (heb niks hoeven doen iig, mss had ie t automatisch al gedaan)
Vervolgens open je die ROM flash tool en staat er onder iets van 'Found/No found RK
android rock usb', als dat niet zo was moest je even in de
android settings wat veranderen en kwam er wel found wel te staan.
Vervolgens klik je 'reboot to flash mode' en gaat de MX1 uit en in flash mode. (als dat niet werkte net als bij mij doe je even de 'aternate reboot to flash tool' gebruiken en dan 'switch' klikken)
Als de
stick eindelijk in flash mode zit DAN pas moet je in de device manager de drivers manueel instaleren (van de 'unknown device') door te linken naar de betreffende map 'drivers'. Dan gaat device manager werken,lijkt alsof hij niks doet maar na 10 minuten wachten was ineens alles netjes geinstaleerd.
Even een reboot van je PC en de
stick voor de zekerheid en als je hem vervolgens in de flashmode zette (zie hierboven) kwam er 'Found RK
android flash usb' ofzoiets te staan. Dan is het appeltje eitje en klik je gewoon Flash Rom in de flash tool en voila, binnen een aantal minuten is de rom geflasht en start de
stick opnieuw op
Ik som eigenlijk precies op wat er ook in de guide staat, maar wat er ook bij stond was als niets werkte, je een andere pc moest proberen