Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[FP] Sony Advertentie valt buiten beeld

Pagina: 1
Acties:

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-10 01:52

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Topicstarter
Op de FP valt me op dat de Sony Advertentie aan de rechterkant buiten beeld valt, waardoor ik steeds naar rechts moet scrollen om hem weg te klikken. Mijn beeldresolutie is 1280x800. Screenshot:

Sony Advertentie

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:35

crisp

Devver

Pixelated

Welke browser?

Intentionally left blank

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Topicstarter
Internet Explorer 8 :)

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Had je dat gisteren dan? Ik zie vandaag alleen een IE6 user-agent staan bij je sessies...

Intentionally left blank

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Topicstarter
Nee, het was vandaag. Geen idee hoe het kan dat hij dat als IE6 weergeeft.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Ik zie 2 actieve sessies nu; eentje met IE6 en eentje met IE8. Als het probleem alleen met IE6 zou spelen dan was het antwoord simpelweg: da's een oud gedrocht dat we niet meer ondersteunen :P

Aan de andere kant ben je tot nu toe wel de enige die dit probleem heeft gemeld terwijl deze banner volgens mij al een tijdje en met zekere regelmaat geserveerd wordt..

Intentionally left blank

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

crisp schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 23:04:
Ik zie 2 actieve sessies nu; eentje met IE6 en eentje met IE8. Als het probleem alleen met IE6 zou spelen dan was het antwoord simpelweg: da's een oud gedrocht dat we niet meer ondersteunen :P

Aan de andere kant ben je tot nu toe wel de enige die dit probleem heeft gemeld terwijl deze banner volgens mij al een tijdje en met zekere regelmaat geserveerd wordt..
Ik heb 2 problemen met dat ding :

1. Ik wil hem helemaal niet zien op deze manier :/
- Ik schiet met Canon :+
- Kan dat kreng niet ergens boven/onder of rechts gepropt worden ?!

Bij de 7970 GHz Edition review bijvoorbeeld is er voldoende ruimte : Sony troep die T.net verpest...

2. Dat ding staat wel op zijn plek, maar soms met een leeg/doorzichtig blok rechts en het kruisje heeelemaal rechts aan de rand los van de rest :?

Om alle "Neem dan een abbonement!" posts voor te zijn : Ik log niet altijd in als ik op de frontpage rondkijk dus dat heeft geen nut voor mij, want er zijn genoeg niet storende reclames op T.net/GoT :)

Daarnaast gaat die 2 MB upload limiet er ook niet mee weg bij het album gedeelte ** HINT HINT ** ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Pagina: 1