Internet Explorer 8crisp schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 15:14:
Welke browser?
Had je dat gisteren dan? Ik zie vandaag alleen een IE6 user-agent staan bij je sessies...
Intentionally left blank
Nee, het was vandaag. Geen idee hoe het kan dat hij dat als IE6 weergeeft.
Ik zie 2 actieve sessies nu; eentje met IE6 en eentje met IE8. Als het probleem alleen met IE6 zou spelen dan was het antwoord simpelweg: da's een oud gedrocht dat we niet meer ondersteunen 
Aan de andere kant ben je tot nu toe wel de enige die dit probleem heeft gemeld terwijl deze banner volgens mij al een tijdje en met zekere regelmaat geserveerd wordt..
Aan de andere kant ben je tot nu toe wel de enige die dit probleem heeft gemeld terwijl deze banner volgens mij al een tijdje en met zekere regelmaat geserveerd wordt..
Intentionally left blank
Ik heb 2 problemen met dat ding :crisp schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 23:04:
Ik zie 2 actieve sessies nu; eentje met IE6 en eentje met IE8. Als het probleem alleen met IE6 zou spelen dan was het antwoord simpelweg: da's een oud gedrocht dat we niet meer ondersteunen
1. Ik wil hem helemaal niet zien op deze manier
- Ik schiet met Canon
- Kan dat kreng niet ergens boven/onder of rechts gepropt worden ?!
Bij de 7970 GHz Edition review bijvoorbeeld is er voldoende ruimte :

2. Dat ding staat wel op zijn plek, maar soms met een leeg/doorzichtig blok rechts en het kruisje heeelemaal rechts aan de rand los van de rest
Om alle "Neem dan een abbonement!" posts voor te zijn : Ik log niet altijd in als ik op de frontpage rondkijk dus dat heeft geen nut voor mij, want er zijn genoeg niet storende reclames op T.net/GoT
Daarnaast gaat die 2 MB upload limiet er ook niet mee weg bij het album gedeelte ** HINT HINT **
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Pagina: 1