Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 21:58:
Die mod is super. Iemand wel enig idee hoe Depth of Field aangepast kan worden? Het is een super effect voor dingen ver weg maar DOF begint me nu veel te vroeg.
Vind ik ook, wat word het dan in eens E3 demo maar die blurr mag wel een stuk minder maar daar word aan gewerkt door de modder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantjeeuh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-03 14:53
Verwijderd schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 12:03:
[...]

Vind ik ook, wat word het dan in eens E3 demo maar die blurr mag wel een stuk minder maar daar word aan gewerkt door de modder.
Dat is al gefixed toch? Make sure to update to 0.7!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 0.7, die extreme DOF is een nieuwe issue.

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2014 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HwKok
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 28-08 14:33
Ik heb ook 0.7 geïnstalleerd.
Vooral met rijden is het fijn, hij loopt onverstoord door net als bij het rondlopen.
Het enige minpunt vind ik ook de DOF die vaak net teveel wegblurt. Als je een stukje meer helder zicht zou hebben, was het perfect. Laten we de nieuwe versie afwachten. Er is mee te leven tot zover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElmarJ16
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-02-2024
Verwijderd schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 13:18:
Ik heb 0.7, die extreme DOF is een nieuwe issue.
Die 'extreme' DOF is juist in deze versie flink verminderd. Gooi eens versie 0.6 en vergelijk het eens met elkaar, een wereld van verschil. Moet wel toegeven dat het nog wel een klein beetje minder mag, maar ik vind het zoals het nu is niet onaardig eruit zien en een flinke verbetering met de normale versie van de game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pure_evil
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-06 23:08
Nou, patch gedownload op uplay, wd opgestart, meteen al terug een muis op speed in menu => ik wacht wel tot volgende patch vooraleer ik zelfs men savegame ga laden. Ik WIL gewoon niet weten hoe het spel (niet of half) draait momenteel.

Nog een geluk dat ik de game gratis gekregen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Laatst online: 02:08

SomerenV

It's something!

Pure_evil schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 20:37:
Nou, patch gedownload op uplay, wd opgestart, meteen al terug een muis op speed in menu => ik wacht wel tot volgende patch vooraleer ik zelfs men savegame ga laden. Ik WIL gewoon niet weten hoe het spel (niet of half) draait momenteel.

Nog een geluk dat ik de game gratis gekregen heb.
Je moet voor de gein eens op het forum van Ubisoft kijken. Mensen zijn niet bepaald blij met deze (pre?)-patch. Blijkbaar is de performance met deze patch nog een flink stuk slechter. Hoe krijgen ze het voor elkaar 8)7 Dus niet patchen totdat er positieve berichten verschijnen!

[ Voor 6% gewijzigd door SomerenV op 20-06-2014 00:20 ]

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-08 20:14
Niet te geloven!

Voorspelling: nu kunnen we weer 3 weken wachten op een nieuwe patch die de problemen van de net uigebrachte patch fixen, daarna nog eens 3 weken voordat alles gefixed is. 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door glennvho op 20-06-2014 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 88Weighed
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-08 11:43
Op mijn laptoppie lijkt alles net ff iets soepeler en scherper te draaien dan voor de patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
Ja ik heb gister bij voorbaat de schuif 'level of detail' van low naar medium geschoven, en hij draait zelfs dan stukken soepeler dan voorheen! Van het weekend of vanavond maar eens kijken wat er meer veranderd kan worden.

Misschien dat de improvements meer op de low en medium pc's/graphics van toepassing zijn?
Fixed graphical glitches on Low & Medium settings.

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Cowman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17:24
Ubisoft is ook met een verklaring gekomen over de niet gebruikte graphic files.. wat een bullshit :)
http://kotaku.com/ubisoft...-hidden-graphi-1593514602

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 28-08 14:06
Evil Cowman schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 08:47:
Ubisoft is ook met een verklaring gekomen over de niet gebruikte graphic files.. wat een bullshit :)
http://kotaku.com/ubisoft...-hidden-graphi-1593514602
Nou idd. wat een wel overwogen media bullcrap.
Ze geven gisteren een kleine patch uit die het spel nog meer laat stotteren dan voorheen. En dan met zo'n verhaal komen. Wat een vreselijk bedrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Die 0.7 mod geeft hier geen noemenswaardig verschil.
Win7x64, FX8350 en 780Ti.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACC
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19-08 21:38

ACC

calsonic schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 14:42:
Die 0.7 mod geeft hier geen noemenswaardig verschil.
Win7x64, FX8350 en 780Ti.
Dan ben je de eerste.
Is het wel aan? Heb je het correct geinstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
Tolgatg schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 15:08:
[...]

Dan ben je de eerste.
Is het wel aan? Heb je het correct geinstalleerd?
2 files toevoegen in de directory simpel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACC
  • Laatst online: 19-08 21:38

ACC

calsonic schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 15:53:
[...]

xml bestand ook gewijzigd? Zie je je eigen schaduw als je voor de koplampen van een auto staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-08 16:47
calsonic schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 15:53:
[...]

Dan heb je de notes niet goed gelezen..

Je zal ook je config file aan moeten passen welke in je useraccount folder te vinden is. De 'voorbeeldparameter' was bij mij sowieso anders dan aangegeven, maar hier zou je met een beetje eigen inzicht best uit kunnen komen.

De patch werkt (afaik) alleen maar op high en ultra, zoals in de release beschreven staat. Als je al een custom profile hebt dan gaat het zonder het aanpassen van je configfile sowieso niet werken.

Dikke kans dat het dat is. :)

Heb eerder deze week ook deze patch geprobeerd, maar er blijft weinig meer over van de performance, misschien moet ik nog eens de high profile proberen, ipv ultra.
Zag er wel stukken beter uit, maar het liep niet echt lekker. Ook kon ik niet echt wennen aan het DOF effect, maar ik zie dat dat gefixed is.

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
enira schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 16:06:
[...]

Dan heb je de notes niet goed gelezen..

Je zal ook je config file aan moeten passen welke in je useraccount folder te vinden is. De 'voorbeeldparameter' was bij mij sowieso anders dan aangegeven, maar hier zou je met een beetje eigen inzicht best uit kunnen komen.

De patch werkt (afaik) alleen maar op high en ultra, zoals in de release beschreven staat. Als je al een custom profile hebt dan gaat het zonder het aanpassen van je configfile sowieso niet werken.

Dikke kans dat het dat is. :)

Heb eerder deze week ook deze patch geprobeerd, maar er blijft weinig meer over van de performance, misschien moet ik nog eens de high profile proberen, ipv ultra.
Zag er wel stukken beter uit, maar het liep niet echt lekker. Ook kon ik niet echt wennen aan het DOF effect, maar ik zie dat dat gefixed is.
Heb dit tot op de letter nauwkeurig gedaan maar het ziet er op ultra echt niet opeens beter uit
http://forums.guru3d.com/showthread.php?t=390114

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pure_evil
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-06 23:08
LOL, net voor de gein toch even geprobeerd.
Waar ik pre-patch op medium (textures + andere settings) nog net aan 60fps haalde met stotteringen moet ik nu echt ALLES behalve resolutie op allerlaagste zetten om dezelfde performance te halen.

Ik zou denken dat een 2500k @ 4.2 (recent bios upgrade gedaan, moet nog verder naar 4.4-4.5 maar geen zin), 8G ram, 6950 met zware OC, 1 week oude windows op nagelnieuwe SSD toch wat beter moet kunnen. Dat de 6950 geen hoogvlieger is weet ik ook, het is tenslotte een beetje een dino aan het worden, verwacht dan ook geen ultra te kunnen draaien. Wacht momenteel nog wat af tot einde jaar ofzo om er terug een high end kaart in te proppen.

Tot Watch dogs heb ik nog geen enkele game gezien die er op ps4 of xbone beter uitzag dan op mijn bijna 3 jaar oude pc. Vergelijken kan ik makkelijk gezien een vriend beide consoles heeft en er al wat titels zijn die ik op pc heb en hij op console.
Op zich klopt het dus wel dat de next gen consoles "de shit" zijn, je moet je game gewoon kreupel genoeg maken op pc, iets wat ubi blijkbaar heer en meester in is.

Op naar de volgende patch, dan wil het mss niet meer opstarten en kan ik ineens gewoon account verkopen.

Edit:
met beter op mijn pc bedoel ik dan ook, acceptabele 1080p gfx @ 60fps, geen 900p versie @ 30fps met een berg blur eroverheen zodat het niet zo hard opvalt

edit2:
uplay offline gooien zorgt er wel voor dat het spel eindelijk speelbaar (geen stutter meer) is op minimale settings hoewel het er niet bepaald aantrekkelijk meer uitziet + functionaliteit verloren gaat. Zelfs de input lag met muis is gereduceerd van game-breaking naar matig tot hoogst irritant maar wel speelbaar.

[ Voor 28% gewijzigd door Pure_evil op 20-06-2014 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantjeeuh
calsonic schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 16:13:
[...]

Heb dit tot op de letter nauwkeurig gedaan maar het ziet er op ultra echt niet opeens beter uit
http://forums.guru3d.com/showthread.php?t=390114
Je hoeft helemaal niet per se dat .xml file aan te passen, je moet er voor zorgen dat je settings op Ultra staan. Verder is het misschien ook handig om SweetFX te gebruiken. Als het dan nog niet werkt zou ik het ook niet weten, dit levert bij mij namelijk schitterende plaatjes op :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
DaantjeeuhMe schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 17:18:
[...]

Je hoeft helemaal niet per se dat .xml file aan te passen, je moet er voor zorgen dat je settings op Ultra staan. Verder is het misschien ook handig om SweetFX te gebruiken. Als het dan nog niet werkt zou ik het ook niet weten, dit levert bij mij namelijk schitterende plaatjes op :?
xml file niet aangepast, en heb de settings ook niet op ultra maar ook dan werkt het gewoon als je alleen die 2 files installeerd.

Die DoF was me iig daarvoor niet opgevallen ;)

Zal het echte mooie daardoor nog wel missen maar vind het zo al een heel stuk beter.

Hoe zit dat trouwens met die nieuwe patch, moet je deze 'mod' dan weer opnieuw installeren of gaat het gewoon samen?

[ Voor 14% gewijzigd door Sipio op 20-06-2014 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantjeeuh
Ik moest inderdaad de mod weer opnieuw installeren. En als je de graphics echt mooi wilt maken moet hij wel op Ultra, dat is namelijk de enige manier om het helemaal werkend te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
DaantjeeuhMe schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 18:23:
Ik moest inderdaad de mod weer opnieuw installeren. En als je de graphics echt mooi wilt maken moet hij wel op Ultra, dat is namelijk de enige manier om het helemaal werkend te maken
Ja dat geloof ik maar speelde voor de mod ook maar op high/medium dus het veranderen van de xml file naar ultra durfde ik niet aan, mischien moet ik high eens proberen.

Videokaart zal er geen problemen mee hebben (r9 290) maar mijn i7 860 haalt de fps wel neer volgens mij.

*edit* xml ook op ultra gezet en dat viel me nog niet tegen met de fps, zakt wel af en toe naar de 35 waar ik normaal echt niet van hou maar doordat het stotteren minder is en alles er zo mooi uitziet laat ik het denk ik maar ff zo.

Morgen nog maar ff goed testen of het ook tijdens shoot outs nog te doen is.

[ Voor 21% gewijzigd door Sipio op 20-06-2014 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-08 11:21
heeft watch dogs geen sniper rifle met surpressor/silencer ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11
fuqua schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 11:03:
heeft watch dogs geen sniper rifle met surpressor/silencer ?
Nee!

En maar goed ook, dat zou het helemaal too easy maken! 8)
Maar zelfs zonder silencer hebben de enemies nu al moeite om je te vinden, zeker als je om de paar shots ff van plaats verandert!
Bovendien is het krachtigste wapen in de game een sniper, de destroyer! Met een single bullet schakel je een voertuig uit of met een single headshot zo'n heavy enemy!

[ Voor 38% gewijzigd door -SaveMe- op 21-06-2014 12:30 ]

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantjeeuh
Afbeeldingslocatie: https://db.tt/QWDcJPQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-08 18:45
Ik heb de game eindelijk speelbaar. Ik had vreselijk last van stutteringen. Voor mij was de truc om de textures op normal te zetten, andere instellingen staan op de hoogste instellingen.(uitgezonderd de AA) Heb nu zéér stabiel 45 fps. Nu wordt het ook leuk om WD te spelen. Ik heb een i5 4670 en een GTX 760, waarop je volgens mij prima WD moet kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het idee dat je ook niet zo veel dingen op de achtergrond moet hebben draaien zoals fps meten met MSI afterburner, en ga je cpu uitlezen via AB word het helemaal een hel, die on screen gedoe kun je dus beter uit laten.

Ik gebruik nu de patch met TheWorse mod en wen al wat aan dof/blu effect maar de game draait nu helemaal fijn op Ultra met de Mod. Je hoeft verder niets in de XML bestand aan te passen als de boel al op ultra staat.

Open GamerProfile.xml with a text editor such as Notepad or Notepad ++.
Find the line that begins <RenderProfile (it should be the 3rd line down from the top).
On this line you will find Quality="xxx"
Instead of "xxx" you will see either "low", "medium", "high", "ultra" or "_runtime"
Change this value to Ultra. For example, change Quality="_runtime" to Quality="ultra"
Save the file and exit.
Launch the game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HwKok
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 28-08 14:33
Aangezien mijn PC niet meer top of the top is qua gaming, heb ik deze guide gevolgd om te bepalen wat voor mij wel en niet belangrijk was om aan/uit te zetten qua graphics: http://blogs.avg.com/prod...h-dogs-performance-guide/

Vervolgens TheWorseMod erop gezet en ik moet zeggen, het loopt prima. Af en toe een kleine hapering, maar voor de rest zo tussen de 35 en 45fps. Voor mij is dat acceptabel en vaak loop ik door de stad en ziet het er prachtig uit.

Specs:
Phenom II x4 955 @3,7ghz
12GB RAM
Club3D Radeon HD7850 2GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
Voor de mensen die net zoals mij constant last hadden van stuttering, ik heb eindelijk een oplossing gevonden.
Originally Posted by MaLDo go_quote.gif

WATCH DOGS STUTTER FIX 2.0 by MaLDo
Includes TheWorse modifications version 0.7b for enhanced graphics

IMPORTANT - READ FIRST!

-This version allows to play the game with bearable texture aliasing.
-This is a stuttering fix for people that have stuttering using ultra textures
-It contains a compilation of Ultra textures without mipmaps used as High textures + TheWorse mod 0.7b

So, what's that?
A way to play with ultra textures in 2 GB and maybe less memory gpus. Feedback will be used in a next version.

How to use it:
1. Unrar the file and copy patch.dat and patch.fat into your watch dogs "data_win64" folder (make a backup if you already have a modded patch file)
2. Multigpu users, disable multigpu in your drivers (remember, this is only a test). Recommended to use Adaptative Vsync too. SLI and CrossfireX can increase your raw performance but stuttering will be worse.
3. Start the game
4. In the game options menu, select your native resolution and max rendered frames = 2
5. VERY IMPORTANT: Select HIGH TEXTURES!!!! (NOT ULTRA, you will see ultra textures using High texture option)
6. Players with 2 GB of VRAM, set high or medium shadows and reflections.
7. Resume game. You will could see texture aliasing but the stuttering should be reduced.

To uninstall the test patch, delete both patch.fat and patch.dat and restore your old modded patch files in case you had one mod before.
Dankzij deze patch van ongeveer 1GB kan ik het spel nu vloeiend spelen en het ziet er nog eens veel beter uit ook omdat de "The Worse" mod erin verwerkt zit. _/-\o_

Een download link was wel niet zo makkelijk te vinden, dus bij deze een link: https://onedrive.live.com...2&id=236324A9415BD522!157

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• parkeermeter
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-08 13:33
The Worse mod 0.8 is nu ook beschikbaar.
heb em nog niet uitgeprobeerd, maar de veranderingen klinken interessant:
You'll be able to choose if you want a light dof, a strong dof or to be default (disabled) Thanks to VAAS for doing a great job!
You'll be able to choose different bloom presets (E3 Bloom, Light Bloom or default)
You'll be able to choose different types of colorgrading( E3, Default, Red-Ish or Blue-Ish)
You'll be able to choose if you want default lensflares, anamorphic lensflares or SpotLight Volumes (Volumetric light)
You'll be able to use a texture patch made by MalDo (Thank you so much!) for reducing stuttering!
Headlight shadows have been fixed
Lighting have been changed
Pharmacy Lighting have been slighly changed.
E3 Wind environment added
Particle respawn time reduced to be able to see more fog and smoke in streets.
Problems and Bugs related to HDR should be fixed
Fully integrated to Ubisoft's patch (No effects or shaders have been disabled)
Included several high textures from the game to be used instead of low quality ones.
Rain, bloom, ssao changes
http://forums.guru3d.com/showthread.php?t=390438

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
Een update van The Worse:
UPDATE: I'M GOING TO CAREFULLY TEST EVERY SETTING AND EVERY CHANGE SO PROBLEMS AND BUGS SHOULD BE FIXED OR REDUCED FOR NEXT RELEASES.

I think i should call the next version 0.9 directly as it'll fix stuff like the wind and animations. Expected time : 24 hours.

HOTFIX INSTALLATION WILL BE VERY SIMPLE, JUST REPLACE THE FILES INSIDE THE CONFIGURATOR TOOL FOLDER.
Ik wacht dus nog eventjes voordat ik de mod installeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-08 15:16

Saven

Administrator

Moet zeggen dat ik er na een tijdje wel op uitgekeken ben, speelde het af en toe sinds de release. In 't begin wel leuk maar te eentonig naar mijn idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
parkeermeter schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 08:51:
The Worse mod 0.8 is nu ook beschikbaar.
heb em nog niet uitgeprobeerd, maar de veranderingen klinken interessant:

[...]

http://forums.guru3d.com/showthread.php?t=390438
Zo die mod maakt een gróót verschil! Graphics dikke prima en 45 fps stabiel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 28-08 21:04
Razorbite schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 22:02:
[...]

Zo die mod maakt een gróót verschil! Graphics dikke prima en 45 fps stabiel!
Kun je ook aangeven met welke pc specs en welke settings?

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
Sn3gG3l schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 22:56:
[...]

Kun je ook aangeven met welke pc specs en welke settings?
i5 4760 en gtx 760, 8 gb ram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rumpelstiltskin
  • Laatst online: 01-08 11:09
Razorbite schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 08:37:
[...]

i5 4760 en gtx 760, 8 gb ram
Heb je hem aande praat gekregen met de nieuwe patch? als ik het tooltje probeer te gebruiken krijg ik een windows popup die ik niet kan wegklikken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 28-08 21:04
DaanBB schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 12:36:
[...]

Heb je hem aande praat gekregen met de nieuwe patch? als ik het tooltje probeer te gebruiken krijg ik een windows popup die ik niet kan wegklikken....
Ik had dat gisteren ook, heeft met admin rechten te maken, je moet de exe even in het mapje opzoeken en het controle vinkje voor je dat bestand start uitvinken, dan kun je vervolgens wel patchen.

Verder vindt ik die 0.8 niet zo fantastisch. Ik haal 30-45 fps met 4670K @ 4.2 ghz en r290x met alles op ultra en 4x msaa. De auto's zien er iets te overdriven glimmend uit, bomen waaien raar en veel DoF en teveel bloom imo.

Met ubisoft patch heb ik klein beetje stutter maar ziet alles op ultra er toch wat beter uit vind ik. Gisteren patch alleen uurtje getest dus moet nog even verder kijken.

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rumpelstiltskin
Sn3gG3l schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 14:30:
[...]

Ik had dat gisteren ook, heeft met admin rechten te maken, je moet de exe even in het mapje opzoeken en het controle vinkje voor je dat bestand start uitvinken, dan kun je vervolgens wel patchen.

Verder vindt ik die 0.8 niet zo fantastisch. Ik haal 30-45 fps met 4670K @ 4.2 ghz en r290x met alles op ultra en 4x msaa. De auto's zien er iets te overdriven glimmend uit, bomen waaien raar en veel DoF en teveel bloom imo.

Met ubisoft patch heb ik klein beetje stutter maar ziet alles op ultra er toch wat beter uit vind ik. Gisteren patch alleen uurtje getest dus moet nog even verder kijken.
Thanks ga het gelijk proberen als ik thuis ben.

Vindt juist wel fijn dat je met deze tool wel de DOF kan instellen. Die eerdere patches waren echt belachelijk qua DOF niveau...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Vandaag deze game nog eens een kans gegeven en meer bepaald het online gedeelte... en overal cheaters.

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantjeeuh
Ubi heeft gelukkig een patch aangekondigd voor de multiplayer die er voor zorgt dat je geen punten meer verliest bij een online hack en bij encryption mode (geloof ik)..

Kan zo gauw geen link meer vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElmarJ16
DaantjeeuhMe schreef op zondag 29 juni 2014 @ 11:55:
Ubi heeft gelukkig een patch aangekondigd voor de multiplayer die er voor zorgt dat je geen punten meer verliest bij een online hack en bij encryption mode (geloof ik)..

Kan zo gauw geen link meer vinden :(
Erg jammer als dit echt gaat gebeuren. Ik vind dit juist een erg sterk punt van de multiplayer. Het spoort imo juist aan om extra goed je best te doen om juist die hacker te vinden en om actief mee te doen in het multiplayer gedeelte van de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantjeeuh
ElmarJ16 schreef op zondag 29 juni 2014 @ 13:35:
[...]

Erg jammer als dit echt gaat gebeuren. Ik vind dit juist een erg sterk punt van de multiplayer. Het spoort imo juist aan om extra goed je best te doen om juist die hacker te vinden en om actief mee te doen in het multiplayer gedeelte van de game.
Klopt, maar als een speler mij de hele tijd bestookt met black-outs dan vind ik het ook niet eerlijk en ben ik ook weg, dat is gewoon oneerlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElmarJ16
DaantjeeuhMe schreef op zondag 29 juni 2014 @ 20:40:
[...]

Klopt, maar als een speler mij de hele tijd bestookt met black-outs dan vind ik het ook niet eerlijk en ben ik ook weg, dat is gewoon oneerlijk
Hier heb je wel gelijk in. Maar dit probleem moet ubisoft niet oplossen door jou geen punten te laten verliezen, maar om hier de cheaters aan te pakken.

Maar ubisoft is geen ubisoft als ze problemen op de juiste manier aanpakken. Softwareupdates uitbrengen die de game speelbaarder moeten maken, maar het juist nog instabieler maken en vervolgens over de modders klagen dat de game door hun 'mods' mogelijk slechter draaien (die uiteindelijk de game alleen maar soepeler laten draaien).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rumpelstiltskin
Noooo. The_worse is gestopt met verder ontwikkelen..... te veel gezeik op dat forum blijkbaar.
jammer kon zijn mods zeer goed waarderen

EDIT: blijkbaar heeft ie besloten toch door te gaan. Whoohooo

[ Voor 19% gewijzigd door Rumpelstiltskin op 05-07-2014 01:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:55
Ik vind die TheWorse maar overkomen als een naar en arrogant mannetje.

Ik heb nu V3 van de mod van Lunayah geinstalleerd en die werkt best goed.

Ik las ook nog ergens een tip voor mensen die nog steeds last van stotteren hebben:

- Verander in-game je resolutie naar een stapje lager en apply
- Verander de resolutie weer terug en apply

Het klinkt vreemd, maar bij mij werkte dit om de hikjes die vooral tijdens het autorijden elke paar seconden optraden te laten verdwijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantjeeuh
Ik moet eerlijk zeggen dat ik door al die mods een beetje zoiets krijg van het bos niet meer zien door de bomen... Terwijl ik nog geen noemenswaardig verschil heb kunnen zien tussen al die mods... Neemt niet weg dat ze het spel wel een stuk mooier maken natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Game uitgespeeld en echt een vreemd einde.
spoiler:
Ik snapte niet echt de emotie van over clara, uiteindelijk had die toch Aiden verraden? En wat Jordi Chin op het einde plots kwam doen is ook een groot vraagteken, zeker aangezien hij niet echt een rol speelde bij het einde, behalve dat hij ook dood ging. En waarom die interventie van deadsec net voordat CTOS wordt afgesloten? Veel losse eindjes. :/

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-08 16:57
IStealYourGun schreef op zondag 06 juli 2014 @ 12:08:
Game uitgespeeld en echt een vreemd einde.
spoiler:
Ik snapte niet echt de emotie van over clara, uiteindelijk had die toch Aiden verraden? En wat Jordi Chin op het einde plots kwam doen is ook een groot vraagteken, zeker aangezien hij niet echt een rol speelde bij het einde, behalve dat hij ook dood ging. En waarom die interventie van deadsec net voordat CTOS wordt afgesloten? Veel losse eindjes. :/
spoiler:
Jordi Chin is niet dood he :P Clara had Aiden verraden maar Aiden had voor dat hij dat wist wel gevoelens voor haar, en daarnaast was zij de gene die steeds de bloemen op het graf van zijn nichtje had gelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

NoFearWizz schreef op maandag 07 juli 2014 @ 10:53:
[...]

spoiler:
Jordi Chin is niet dood he :P Clara had Aiden verraden maar Aiden had voor dat hij dat wist wel gevoelens voor haar, en daarnaast was zij de gene die steeds de bloemen op het graf van zijn nichtje had gelegd.
spoiler:
Dat van Jordi Chin heb ik pas na het posten ontdekt, de game was vastgelopen na de eerste aftiteling. -_-
Zelfs als Clara die bloemen op het graf legde en zelfs als Aidan gevoelens had (wat niet echt duidelijk was) dan nog is hij vrij vergevingsgezind als je het mij vraagt. Het verhaal was sterk begonnen, maar naar het einde toe is het enorm verwaterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantjeeuh
spoiler:
Ik vond het verhaal erg goed, alleen op het eind met Clara was inderdaad vreemd. Blijkbaar hadden Clara en Aiden een vrij sterke band moeten hebben (dat merk je ook door het verhaal wel heen aan de bezorgdheid die ze om elkaar hebben) maar komt verder niet goed naar voren waardoor zijn reactie op het einde inderdaad wel erg overdreven lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-08 16:57
IStealYourGun schreef op maandag 07 juli 2014 @ 11:04:
[...]

spoiler:
Dat van Jordi Chin heb ik pas na het posten ontdekt, de game was vastgelopen na de eerste aftiteling. -_-
Zelfs als Clara die bloemen op het graf legde en zelfs als Aidan gevoelens had (wat niet echt duidelijk was) dan nog is hij vrij vergevingsgezind als je het mij vraagt. Het verhaal was sterk begonnen, maar naar het einde toe is het enorm verwaterd.
spoiler:
ik ben het met je eens dat het verhaal aan het eind een beetje afzwakt. maar al met al wel een leuke game om te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoINC08
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 27-08 20:43
Zo, hier ook uitgespeeld. Ben nu aan het kijken voor de DLC maar twijfel nog. Iemand hier die de dlc gekocht heeft? Hoeveel extra speeltijd heb je erbij?

Asus G501

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantjeeuh
Ik heb de DLC, en het is leuk voor een paar uurtjes speeltijd + wat nieuwe toys :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoINC08
DaantjeeuhMe schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 13:37:
Ik heb de DLC, en het is leuk voor een paar uurtjes speeltijd + wat nieuwe toys :)
Watch_Dogs - Access Granted Pack (DLC) 6,99
Watch_Dogs - Conspiracy (DLC) 4,99
Watch_Dogs Season Pass 19,99

Dan heb je het over de de Acces Granted Pack toch?

Season Pass klinkt nu nog niet aantrekkelijk eigenlijk. Bij BF4 weet je dat er nog dingen uitkomen ik heb er hier nog niks van gehoord iig.

_edit_

Blijkbaar kan je als je de season pass koopt ook missies met T-Bone spelen. ( volgens Uplay )

[ Voor 8% gewijzigd door RemcoINC08 op 09-07-2014 15:21 ]

Asus G501

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantjeeuh
Ik heb de Season Pass :)

Je hebt een hoop (15 ofzo?) extra missies, waar je in ieder geval een extra wapen voor vrij speelt, verder heb ik de exclusieve missies nog niet zo heel veel gedaan..

Maar voor de conspiracy pack krijg je een extra outfit als je 'm complete (erg leuke mode trouwens vond ik zelf) en de T-Bone DLC moet nog komen, ook voor de Season Pass eigenaren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoINC08
DaantjeeuhMe schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 15:24:
Ik heb de Season Pass :)

Je hebt een hoop (15 ofzo?) extra missies, waar je in ieder geval een extra wapen voor vrij speelt, verder heb ik de exclusieve missies nog niet zo heel veel gedaan..

Maar voor de conspiracy pack krijg je een extra outfit als je 'm complete (erg leuke mode trouwens vond ik zelf) en de T-Bone DLC moet nog komen, ook voor de Season Pass eigenaren
Oh dat zijn best veel missies. En bedankt voor de info omtrent de T-Bone DLC :)

Asus G501

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag Watch Dogs geinstalleerd op m'n nieuwe PC (i7 4790K @ 4.5 en GTX780 6GB) en alles (natuurlijk) op Ultra gezet. Dat viel me wat tegen... Slechte performance, vooral tijdens het rijden. Vanavond TheWorse mod voor het eerst erop gegooid en 1. dat ziet er mooi uit!!! (alhoewel het licht overdag wat erg uitgebleekt is) en 2. performance lijkt wat beter! Alleen het rijden is nog erg ehm... soort van schokkerig. Nou ja, niet echt schokkerig maar alsof je constant even op de rem trapt. Heel irritant en het verknald de lol een beetje.

Iemand enig idee wat ik zou moeten/kunnen veranderen aan de instellingen om dat eruit te krijgen zonder dat alles er meteen compleet minder uit ziet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redesign1
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 24-08 18:09
textures omlaag zetten naar medium
Ik kan de extra dlc's via uplay niet kopen
ze zeggen in uplay ze accepteren ideal dus ik wil afrekenen kan ik de 'idealknop' niet vinden
kan iemand zeggen hoe ik de dlc wel kan kopen met ideal?

[ Voor 74% gewijzigd door Redesign1 op 11-07-2014 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Textures omlaag... je bedoelt Overall quality of Level of detail of...? Ik heb geen optie die Textures heet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redesign1
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 24-08 18:09
je moet wel in het start scherm zitten en niet in de game zelf
staat onder kopje display

[ Voor 17% gewijzigd door Redesign1 op 11-07-2014 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rumpelstiltskin
Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 21:45:
Vandaag Watch Dogs geinstalleerd op m'n nieuwe PC (i7 4790K @ 4.5 en GTX780 6GB) en alles (natuurlijk) op Ultra gezet. Dat viel me wat tegen... Slechte performance, vooral tijdens het rijden. Vanavond TheWorse mod voor het eerst erop gegooid en 1. dat ziet er mooi uit!!! (alhoewel het licht overdag wat erg uitgebleekt is) en 2. performance lijkt wat beter! Alleen het rijden is nog erg ehm... soort van schokkerig. Nou ja, niet echt schokkerig maar alsof je constant even op de rem trapt. Heel irritant en het verknald de lol een beetje.

Iemand enig idee wat ik zou moeten/kunnen veranderen aan de instellingen om dat eruit te krijgen zonder dat alles er meteen compleet minder uit ziet?
heb je de laatste worsemod gebruikt? De vorige kan je namelijk zelf een klein beetje tweaken zoals DOF. die vond ik persoonlijk beter dan deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ElmarJ16 schreef op zondag 29 juni 2014 @ 13:35:
[...]

Niet mee eens, mensen stoppen met de game als ze op verliezen staan en dat komt omdat ze de punten weer moeten verliezen en zo nooit verder kunnen komen. Ik heb het ook opgegeven maar nu heb ik wer een redenen om toch weer online missies te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm, zelfs met textures op medium is het niet top allemaal. Ik heb zonet Crysis 3 gekocht als een soort van test/benchmark om te kijken of m'n nieuwe PC het goed doet: dat spel loopt op Very high (hoger kan niet) als een tierelier. Alsof ik een spel speel dat 10 jaar oud is (maar dan met up to date graphics, natuurlijk ;) ). Dus mijn PC is prima in orde: Watch Dogs is gewoon vooralsnog erg slecht geprogrammeerd, lijkt me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nRealsus
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-07 12:47
Ik kan de nieuwe pure E3 mod zeker aanraden; verbeteringen in fps en visuals.

http://forums.guru3d.com/showthread.php?t=390665

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is ondertussen ook weer een patch geweest en moet zeggen dat de game nu eindelijk soepel draait met max instellingen 2560x1080 en 2xMSAA. Het blijkt toch echt dat voor ultra minimaal 4gb vram nodig is want met 3gb krijg ik te veel gestotter tijdens het rijden.

Ook vind ik de graphics een stuk beter dan bij de release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08 23:10

Remi

Moo!

Verwijderd schreef op zondag 28 september 2014 @ 11:27:
Er is ondertussen ook weer een patch geweest en moet zeggen dat de game nu eindelijk soepel draait met max instellingen 2560x1080 en 2xMSAA. Het blijkt toch echt dat voor ultra minimaal 4gb vram nodig is want met 3gb krijg ik te veel gestotter tijdens het rijden.

Ook vind ik de graphics een stuk beter dan bij de release.
Heel apart maar ik kan het bovenstaande bevestigen, de game lijkt er veel beter uit te zien en draait heel soepel. Ook de haperingen tijdens het rijden zijn compleet verdwenen. Ik heb er inmiddels weer een paar uurtjes opzitten en heb totaal geen frustraties meer gehad terwijl ik tijdens de release mezelf zat op te vreten.
Wel vreemd dat ik in de patch notes van augustus/september niks vermeld zie staan over eventuele fixes. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantjeeuh
Ik denk dat als ze de graphics wat op zouden krikken (wat goed zou kunnen, het ziet er inderdaad wel wat beter uit en ik draaide alles al maxed-out) zullen ze dat niet in patch-notes zetten. Daarmee zouden ze alleen maar toegeven aan het 'debacle' met de release van de game.

Overigens is de Bad Blood DLC a lot of fun! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-08 14:28
Daantjeeuh schreef op maandag 29 september 2014 @ 09:07:
Ik denk dat als ze de graphics wat op zouden krikken (wat goed zou kunnen, het ziet er inderdaad wel wat beter uit en ik draaide alles al maxed-out) zullen ze dat niet in patch-notes zetten. Daarmee zouden ze alleen maar toegeven aan het 'debacle' met de release van de game.

Overigens is de Bad Blood DLC a lot of fun! :D
Ik heb het idee dat hij met mijn 780TI ook beter loopt. Alhoewel 3GB meer dan zat moet zijn. Gewoon goed optimaliseren die boel.

Ik ben sinds gisteren begonnen met de Bad Blood DLC en hij staat me zeer goed aan. Vind hem verassend leuk. Na 2 maanden het spel niet gespeeld te hebben voelt het weer als vanouds aan nu ik de DLC aan het doen ben. Helemaal toppie!

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iuigi
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 03-10-2024
Vandaag Watch_dogs uitgespeeld. Ik had wat moeite om er in te komen, maar ik was ineens hooked. In 3 dagen door de story heen gespeeld, nu aan Bad Blood beginnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 23:41
Iuigi schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 16:47:
Vandaag Watch_dogs uitgespeeld. Ik had wat moeite om er in te komen, maar ik was ineens hooked. In 3 dagen door de story heen gespeeld, nu aan Bad Blood beginnen :)
als je iemand zoekt voor de co-op missies in Bad Blood, laat me iets weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

ShittyNL schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 12:58:
[...]

Ik heb het idee dat hij met mijn 780TI ook beter loopt. Alhoewel 3GB meer dan zat moet zijn. Gewoon goed optimaliseren die boel.

Ik ben sinds gisteren begonnen met de Bad Blood DLC en hij staat me zeer goed aan. Vind hem verassend leuk. Na 2 maanden het spel niet gespeeld te hebben voelt het weer als vanouds aan nu ik de DLC aan het doen ben. Helemaal toppie!
Krijg weer inspiratie om de boel weer eens (te updaten en) aan te slingeren :) Toen ik aan het spel begon raakte ik ook snel hooked maar haakte af bij die auto-missies door het gehaper. Ik dacht eerst dat het aan m'n oude gpu lag (jaja, een heuse 5870), maar het was de game :( Maar ik wil nog even wachten, want ik krijg binnenkort m'n nieuwe gpu binnen en ben wel erg benieuwd naar de pracht en praal waar iedereen het over heeft.. + Bad Blood :9

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-07 13:28

iNFiNiTY-

pro

Heb deze game geïnstalleerd en 2 min gespeeld.. (heb de dvd versie) kan ik die nog verkopen? Of is eenmaal activeren en thats it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantjeeuh
@AntiChrist, wat is je Uplay ID? Ik zoek nog iemand om die coop missies samen mee te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Nog iemand anders die de co-op missies moet doen? Uplay is zelfde naam als hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuke game, maar pffff al die verplichte dingen doen. Mja, het had wel iets anders gemogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scifo83
  • Laatst online: 07-02 02:50
Wat is de speelduur van de main story eigenlijk? Ben er eindelijk eens aan begonnen en het verhaal/speelstijl bevalt me nog wel maar wegens beperkte tijd door de week kan ik nogal snel de interesse verliezen. -.-

Ik hou me wel enkel bezig met het hoofdverhaal. Iemand een idee?

[ Voor 3% gewijzigd door Scifo83 op 26-10-2014 22:19 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat je er dan in een uurtje of 5-6 wel doorheen bent. Jammer ook dat je zo weinig met je geld kunt doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scifo83
  • Laatst online: 07-02 02:50
5-6 uur, echt? :D Ik las op het internet 40à60 uur -.-

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Scifo83 schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 23:24:
5-6 uur, echt? :D Ik las op het internet 40à60 uur -.-
Uren op het internet gaan altijd uit van volledige game.

Maar 5-6 uur gaat ervan uit dat je alles direct perfect doet en op de meest efficientste manier, zonder afleidingen cutscenes of zelfs maar travel time. Wat iemand die voor het eerst speelt eigenlijk enkel kan als ie heel de game op youtube heeft bekeken voordien.

Reken op een kleine 10u als je het op je gemak doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AntiChrist7 schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 23:54:
[...]

Uren op het internet gaan altijd uit van volledige game.

Maar 5-6 uur gaat ervan uit dat je alles direct perfect doet en op de meest efficientste manier, zonder afleidingen cutscenes of zelfs maar travel time. Wat iemand die voor het eerst speelt eigenlijk enkel kan als ie heel de game op youtube heeft bekeken voordien.

Reken op een kleine 10u als je het op je gemak doet.
Het was ook maar een gokje hoor als ik kijk hoe snel de missies door te lopen zijn.

Vind het echt jammer dat je bijna niks met je geld kunt doen. Had gehoopt op wat investeringen hier en daar of wat meer kunnen inzetten met wat gokspelletjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco2001
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:15

Remco2001

Ehm, ok...

De game ligt nu in de budgetbak voor €10,-. Is er online nog activiteit in het spel of speelt het niemand al meer en is het niet waard om het spel voor online-spelen te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:59
Ik heb 'm sinds kort maar het is niet te spelen. Het is erg vermakelijk, maar zelfs met de grafische settings op heel erg laag blijft het haperen, stotteren en hangen.

Core i5 4670, 8GB, GTX560 2GB SLI, zou toch geen problemen moeten geven....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-08 14:28
FastFred schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 22:39:
Ik heb 'm sinds kort maar het is niet te spelen. Het is erg vermakelijk, maar zelfs met de grafische settings op heel erg laag blijft het haperen, stotteren en hangen.

Core i5 4670, 8GB, GTX560 2GB SLI, zou toch geen problemen moeten geven....
Zet SLI eens uit voor de gein, kijken wat die dan doet.
Bij mij werkt het spel wel redelijk, niet maximaal maar goed gezien mijn setup hoort die het echt wel maximaal te werken.
In ieder geval ik vind het een erg vermakelijk spel. Naar mijn idee mag er wel een deel 2 komen. Het was niet super goed, ook niet super slecht.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb hem ook voor die 10 euro gekocht. De laatste jaren speel ik weinig spellen meer, eigenlijk alleen nog GTA. Laatst de Xbox 360 ontkoppelt omdat ik over ga op de PC versie. Nu die uitgesteld is toch eens kijken naar watch dogs.
De vergelijking voor mij is dus GTA (en ik ben een fanboy). Watch Dogs ziet er vrij goed uit, speelt redelijk ok. Maar het is minder vloeiend dan ik gewend ben van GTA. De bewegingen zijn houteriger, en het acteerwerk (cut scenes) vind ik echt veel minder. Ook is het eentoniger. Maar desondanks dat denk ik dat ik me er wel een aantal uur mee zal vermaken. Tien euro lijkt het mij zeker wel waard ja.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco2001
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:15

Remco2001

Ehm, ok...

Wybo schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 09:23:
Ik heb hem ook voor die 10 euro gekocht. De laatste jaren speel ik weinig spellen meer, eigenlijk alleen nog GTA. Laatst de Xbox 360 ontkoppelt omdat ik over ga op de PC versie. Nu die uitgesteld is toch eens kijken naar watch dogs.
De vergelijking voor mij is dus GTA (en ik ben een fanboy). Watch Dogs ziet er vrij goed uit, speelt redelijk ok. Maar het is minder vloeiend dan ik gewend ben van GTA. De bewegingen zijn houteriger, en het acteerwerk (cut scenes) vind ik echt veel minder. Ook is het eentoniger. Maar desondanks dat denk ik dat ik me er wel een aantal uur mee zal vermaken. Tien euro lijkt het mij zeker wel waard ja.
Ik heb het spel al eens eerder gespeeld (lees, niet helemaal legaal dus), maar gaat me dus echt om of er nog online-activiteit is of dat niemand het spel al meer speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wuppie007
  • Laatst online: 29-08 13:25
Ik heb het spel al eens eerder gespeeld (lees, niet helemaal legaal dus), maar gaat me dus echt om of er nog online-activiteit is of dat niemand het spel al meer speelt?
Nou ik moet toegeven dat ik na het uitspelen van het verhaal het spel niet meer heb aangeraakt. Het is een aardige spel, maar niet meer dan dat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-08 19:39

The Inquisitor

Greetings weaklings

Vandaag pas voor het eerst Watch_Dogs aangeschaft incl season pass. Net een klein uurtje gespeeld en het bevalt me prima :) Wilde de game altijd al spelen sinds ik de E3 trailer had gezien, maar gezien de negatieve reacties, tijdgebrek en de hoge prijs van release games is er nooit wat van gekomen...

Tot vandaag... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 21-08 22:42
The Inquisitor schreef op woensdag 29 april 2015 @ 18:17:
Vandaag pas voor het eerst Watch_Dogs aangeschaft incl season pass. Net een klein uurtje gespeeld en het bevalt me prima :) Wilde de game altijd al spelen sinds ik de E3 trailer had gezien, maar gezien de negatieve reacties, tijdgebrek en de hoge prijs van release games is er nooit wat van gekomen...

Tot vandaag... :D
Het is mijn allereerste game die ik heb verkocht en niet heb uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-08 19:39

The Inquisitor

Greetings weaklings

Ik heb een Uplay code gekocht, dus verkopen is geen optie meer :D

Nouja het kostte met 6 euro voor de base game en season pass samen. Ik denk dat ik dat geld er wel uit kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21:36
Voor de mensen die nog enigszins geïnteresseerd zijn in dit spel, er is een mooie mod uitgekomen waarbij het spel er echt tof uit ziet. Eigenlijk zoals ik had gehoopt dat Watch Dogs er uit zou zien bij de release.

Downloadlink: https://docs.google.com/uc?id=0B6N7LWJ1tZlPSEpBcERQTlhKME0
Forumlink: http://forums.guru3d.com/showthread.php?p=5267970

Hieronder nog enkele screenshots:

Afbeeldingslocatie: https://farm8.staticflickr.com/7461/26819573496_175b05893c_b.jpg

Afbeeldingslocatie: https://farm8.staticflickr.com/7011/26580677560_0b88e95655_b.jpg

Afbeeldingslocatie: https://farm8.staticflickr.com/7768/26578723080_815d3b1ea4_b.jpg

Afbeeldingslocatie: https://farm8.staticflickr.com/7728/26578765960_0eafdd2ea2_b.jpg

Afbeeldingslocatie: https://farm8.staticflickr.com/7502/26247131993_85fbe0838e_b.jpg

Afbeeldingslocatie: https://farm8.staticflickr.com/7629/26757676592_bba620a3f4_b.jpg

Afbeeldingslocatie: https://farm8.staticflickr.com/7720/26995402851_e013bbc8cd_b.jpg

Afbeeldingslocatie: https://farm2.staticflickr.com/1657/25231389569_752cb82440_b.jpg

Volledige album (naar beneden scrollen om te bekijken): https://www.flickr.com/ph...2099260/with/25231389569/

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Laatst online: 31-12-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmignolet
  • Laatst online: 26-08 14:57
Hij staat nu aan -70% op steam , voor €15,00 krijg je de full game + DLC's.

Ik dacht : Allé, ik geef het nog eens een kans ( hiervoor op ps4 na 1u spelen verkocht ) & toen ik hem launchte op PC stond ik al snel op 20 fps op high settings.. Terwijl ik The Division makkelijk op high kan spelen.

Nvm, refund gevraagd. Echt ronduit belachelijk. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:56

kaanmijo

Picobello B.V.

Gameplay van GameSpot:

Pagina: 1 ... 29 30 Laatste

Let op:

Voor discussie over de CONSOLE versies van Watch Dogs kun je hier terecht

- Geen PC vs console discussie wat betreft je persoonlijke voorkeur.
- Zet echte story line spoilers tussen [spoiler] tags.
- Geen discussie over de torrent versies
- Vragen/verhalen over aankoop zijn ook niet gewenst
- Géén slowchat!
- Voor problemen kun je hier terecht: >[PC]WatchDogs Problemen

Companion App:
Android
iPhone/iPad