Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• hoi_roy
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 04-10 11:16
Hallo Tweakers,

Ik heb jullie hulp/advies nodig met de samenstelling van meerdere zaken samen; het gaat om de combinatie van een (1) Desktop + (2) Tablet (of laptop) + (3) NAS.
In mijn originele post heb ik deze 3 zaken gecombineerd zie daarvoor hier: Desktop (fotografie) + Laptop / Tablet + NAS
Maar in dit deel van het forum hoop ik gericht advies over het volgende te krijgen:

2 (Tablet of Laptop)
Mijn vriendin wil graag vanaf de bank kunnen internetten, maar ook fotoboeken/albums maken (o.a. mbv blurb). Een tablet zou haar leuk lijken, maar die is misschien niet geschikt om dergelijke print albums mee te maken, of kan dit wel?

2 Wat wil je doen met je nieuwe systeem (Tablet als dat kan)?
- Fotoboeken maken (print albums, zoals bij Blurb)
- Internetten / Social media
- Videos kijken

Wat mag het systeem gaan kosten (1+2+3)?
Dit is afhankelijk van het totaalplaatje. Ik wil in totaal tot max 2500 Euro uitgeven (lager indien mogelijk). Dus wat wordt besteed aan het ene onderdeel kan niet naar het andere. Ik hoop/verwacht dat een bedrag van ongeveer €500 reeel is voor de tablet/laptop.

2 Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Tablet of Laptop.
Ik verwacht dat het met een tablet niet mogelijk is om fotoboeken te maken zoals bij Blurb, daarom ben ik hieronder uit gegaan van een laptop. Mocht dit met een tablet toch wel kunnen hoor ik het graag!
Ik denk aan het volgende:
#ProductPrijsSubtotaal
1Asus X53E-SX1403V€ 488,-€ 488,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 488,-

2 Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Goed scherm, soepel internetten, webcam en microfoon (skype).

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Geen specifieke voorkeur.

Graag hoor ik of ik voor bovenstaande doelen ook een Tablet kan gebruiken of dat ik toch aan een laptop vast zit. Mocht een Tablet mogelijk zijn hoor ik graag welk tablet ik dan het beste kan gebruiken.
Als jullie andere/ betere ideeën hebben hoor ik dat natuurlijk graag. Alle tips - zie ik graag tegemoet!

Alvast bedankt!

• hoi_roy
Is het mogelijk om met een tablet een printalbum samen te stellen? (bv bij Blurb of andere printservice).
Zo ja, wat voor tablet moet ik dan nemen, wat raden jullie aan?

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Hangt van de foto service en de tablet af. Als voorbeeld een ipad werkt niet flash, dus een foto service op basis van flash gaat niet werken net als elke andere flash site.

Als je nog geen geen tablet gewend bent, dan kan het tegenvallen want een tablet werkt toch wel anders. Probeer het eerst uit zou ik zeggen, leen een tablet of probeer het uit in de winkel.

[ Voor 36% gewijzigd door jeanj op 10-06-2012 09:57 ]

Everything is better with Bluetooth

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:11

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik schop je topic even in de juiste richting, Mobile Aankoopadviesforum :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Laptop, met een tablet wil je geen fotoalbum maken.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• hoi_roy
Bedankt voor de reacties tot zover.

Het lijkt er op dat een tablet dus niet echt een optie is, maar hoe zit dat in het geval van de transformer prime oid. Dan kan je ook met een muis en toetsenbord werken. Zou deze tablet wel goed zijn, en hoe zit het met de nieuwe Samsung note 10.1?

Zijn deze tablets krachtig genoeg voor iets dergelijks?
Of valt het bij de software die mogelijk niet voor android appraten aanwezig is.

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Op Android en iOS kan je zoiets niet doen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:20

StrongArmLance

Endless flow

De Windows 8 Surface dingetjes kunnen daar verandering in brengen, check surface.com.
Maar zoals Tsurany al zegt, een tablet is niet voor serieus gebruik, een Laptop is een allrounder waar je alles mee kan, en tablets is moeilijk aangezien die markt steeds veranderd.

De ASUS die je koos is prima, alleen de grafische kaart is matig. Maar voor internetten is dat geen probleem, alleen zou ik geen ASUS nemen, heb er nu een, vind m matig.

Je kan de pricewatch sorteren op prijs en de 500 euro opzoeken en kijken wat daaromheen ligt. HP's etc hebben bij mij een streepje voor.

[ Voor 26% gewijzigd door StrongArmLance op 19-06-2012 19:51 ]

Pagina: 1