De TS vraagt uitdrukkelijk naar specs van de nieuwe MacBook Pro, dus ik weet niet waarom iedereen hier weer met Windows alternatieven komt aandragen? De TS is wat mij betreft perfect in staat om die keuze zelf te maken, en gezien zijn uitleg is die keuze al lang gemaakt.
@the tempter: wat je ook leest of wat er ook beweerd wordt: de specs blijven geheim tot de lancering. Uiteindelijk zullen sommige geruchten waar blijken te zijn, andere dan weer niet. De beste raad is om je aankoop nog heel even uit te stellen en dan de keuze maken: of een nieuwe generatie MBP kopen omwille van de betere specs of nog snel een oude generatie kopen met een flinke korting als de nieuwe specs niet doorslaggevend zijn.
Met dat budget kan je volgens mij altijd de top-of-the-line MBP kopen. Denk er echter aan dat upgrades via Apple (RAM, SSD) een stuk duurder zijn dan dat je een "standaard" MBP koopt en daarna zelf de upgrade doet.
[
Voor 13% gewijzigd door
Darkstar op 06-06-2012 16:20
]
MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair