Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Spoiler werken niet op Mobiel.

Pagina: 1
Acties:
  • 292 views

• jessy100
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-11 20:41
Beste devvers,

Ik browse het forum vaak genoeg vanaf mijn telefoon (Samsung galaxy note) En als er dan ergens eens spoiler staat kan deze niet zichtbaar worden, ook al selecteer je het. Ook heb ik het getest op een Xperia X10, Zelfde verhaal. Wellicht dat hier een alternatief voor bedacht kan worden?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Is een bekend probleem, zie onder andere:
\[tpl/bug] Spoilers onleesbaar
Spoilers op touchapparaten

Kan je binnen Android niet toevallig de highlightkleur wijzigen? Wellicht dat dat zou helpen. Ik lees ook veel als workarounds om custom CSS te gebruiken of op Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/view.gif te drukken.

Ik denk overigens dat met de nieuwe redesign van de website, ook het forum een stuk touch-/mobielvriendelijker gaat worden :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:35

crisp

Devver

Pixelated

Vooralsnog zijn daar echter nog geen plannen om specifiek iets met de spoilers te doen, maar in ieder geval is dit al eerder aangevraagd dus zet ik deze dicht om het overzicht een beetje te bewaren :)

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.