Tijd geleden is m'n modstatus uitgezet omdat ik in een artikel over adblock zei dat ik het gebruikte op tweakers.net (groot gelijk op zich wat betreft het bannen van adblock gebruikers... al lijkt het er op dat het tegenwoordig lang niet meer zo consequent wordt gedaan
). Hoe dan ook, ik kreeg toen een ban, paar dagen later is die ban ook weer opgeheven maar sindsdien is m'n modstatus ook op inactief. Nu maakte me dat nooit echt uit (bespaarde me toch alleen tijd en moeite), maar laatst werd een comment van me als ongewenst gemod (tot m'n verbazing dit keer) en toen wou ik toch wel graag de uiteenzetting van de votes zien zoals ik die vroeger altijd zag volgens mij. (En het zou sowieso wel een goed idee zijn als die gewoon te zien zouden zijn...) Dus hierbij wou ik vragen of m'n account weer gewoon op actief kon worden gezet of bij wie/waar ik zou moeten aankloppen om dat te vragen.
Normaal gesproken zou dat hier kunnen: Modstatus klachtenloket 
Zelf heb ik geen rechten om je modstatus aan te passen, maar ik zie wel dat je destijds ook qua moderaties nog wel eens de plank mis sloeg. Een tip van mij is om de ModeratieFAQ door te nemen: reviews: Tweakers.net moderatie faq.
Zelf heb ik geen rechten om je modstatus aan te passen, maar ik zie wel dat je destijds ook qua moderaties nog wel eens de plank mis sloeg. Een tip van mij is om de ModeratieFAQ door te nemen: reviews: Tweakers.net moderatie faq.
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Ah~ Ik ben weer eens heerlijk blind ja
Excuses voor de moeite die je moest doen, ik las nog nog door de topics heen en dacht om de 1 of andere reden dat dat topic was bedoeld voor klagen over de moderaties van reacties terwijl ik wist dat dat het geval niet was (dom dom dom). En ik had ook nog de faq gechecked en zag daar ook niet een dergelijk vraag bij staan (zie nu ik zoek op klachtenloket dat het onder "beginnen met modereren" staat). Maja, bedankt en geloof ik best dat ik toentertijd de plank wel eens mis sloeg, is ondertussen al flink lang geleden
(volgens mij waren toen ook meer van m'n post 0'tjes dan 1'tjes, terwijl tegenwoordig ik me al irriteer als 1 van m'n comments een score van 0 krijgt
(laat staan een -1
))
Je hebt inmiddels weer moderatierechten, dus dit topic kan wel dicht
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Dit topic is gesloten.