[iBood] Iomega ix2-200 hoeveelheid geheugen verkeerd

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

ik heb de bevestiging gekregen dat hij NIET omgeruild wordt en maar moet wachten op die firmware update. Het wipe lukt namelijk niet. Ik heb er dus 121 gb opstaan en als ik de NAS wil wipen dan blijft hij op 0% staan. Ik heb de NAS 5 dagen de tijd gegeven zichzelf te wipen (dat lijkt me toch wel meer dan voldoende) echter er gebeurt niets en aan de voorzijde brand het onderste lampje continue wit.
Ik heb vandaag de wipe beëindigt en heb een factory reset gedaan (hardwarematig, want ik kwam niet meer in het menu van de NAS). Vervolgens zit ik nog steeds met het probleem dat 121 gb aan data nog steeds erop staan en niet meer benaderbaar zijn omdat de shares weg zijn. Hoe nu verder? Anders wil ik hem toch graag omruilen!
Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2012 @ 12:29:
@ Tumke, heb je bevestiging gekregen van een omruiling?
Zo ja, ga dan door met je wipe, zo nee, dan wordt je unit niet omgeruild
(en hoef je dus niet te wipen). Zie posts hierboven ivm de firmware update die het geheugen issue verhelpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Tumke, ga eens naar http://nas.ip/diagnostics.html
En selecteer reset and reload data from drives.

Misschien helpt dat. Zo niet dan even contact opnemen met iomega support

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een notificatie gehad van Iomega voor nieuwe firmware, maar downloaden is niet mogelijk via de website van Iomega (404). :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Via de chat een wel werkende download link gehad:

http://download.iomega.co...00-update-3.2.6.21659.zip

Verbinding is retetraag, maar hij loopt langzaam binnen. En bijna tijd voor Oranje om de Duitsers klop te geven... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xppn
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 28-07 17:04
Update gedaan... en tadaaa extra geheugen. Danku Iomega voor de update :-)

code:
1
2
3
4
             total       used       free     shared    buffers     cached
Mem:        248804     226864      21940          0       1084     151336
-/+ buffers/cache:      74444     174360
Swap:       524280       3852     520428

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hkuit
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:15
gek;
ik heb de update gedownload (inderdaad héél traag...), en in de Readme-file wordt niks gezegd over het opheffen van een geheugenprobleem. Misschien wil iOmega er niet zo mee te koop lopen...

Goed om te lezen dat het wél werkt, vanavond gelijk installeren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C-dude
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 26-09 18:24
Staat toch mooi te lezen op de iomega site: https://iomega-eu-en.cust...answers/detail/a_id/26789

What's New:
Version 3.2.6.21659 - Release date 06/13/2012
Correctly recognizes full amount of RAM installed on the device
Minor bug fixes
Pagina: 1 2 Laatste

Let op:
Gedupeerden, check de reactie van IomegaNL voor alle info die je nodig hebt om deze kwestie opgelost te krijgen.

Update: Het betreft een software probleem dat verholpen zal worden met een firmware update. Zie de reactie van IomegaNL.