Th1x4nG schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 21:46:
DisplayPort...
OkeStef602 schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 21:46:
[...]
Displayport
@meneer boven mij
Je was net iets sneller, +1 voor jou.

Th1x4nG schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 21:46:
DisplayPort...
OkeStef602 schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 21:46:
[...]
Displayport
@meneer boven mij
Je was net iets sneller, +1 voor jou.
Om het verhaal kort te maken. En mensen dus niet af te schrikken om te importen in Belgiëlightdestroyer schreef op donderdag 28 november 2013 @ 19:53:
[...]
Spijtig genoeg stond er op mijn verzending wel de correcte prijs(sowieso zo'n scherm verzenden met als value 100$ dollar erop is vragen om problemen
)
Nog speciaal gevraagd in de communicatie om de value van 299dollar expliciet erop te zetten (zodat de verkoper niet uit z'n eigen een lagere value zou gebruiken om mij te helpen)
De correcte doane tax is dan ook 97,30 euro. In geval van twijfel dienen ze contact op te nemen met de verkoper of indien onmogelijk met u als koper om aan te tonen dat de factuur juist is (heb ik nog nooit geweten hoor, ze lappen er wat bij).
In mijn geval is het gewoon duidelijk dat ze een pakket van 2 schermen zagen, 100 euro tax .. "hey 2 pakketten" .. -> 2*100 euro ..![]()
+ nog eens 100 euro extra vanwege ups voor de "handling en insurance".
Het is duidelijk waar het fout is gelopen, maar om iets te laten corrigeren .. dat is wat anders diegene die de factuur ging laten betalen wou die zelf niet aan mijn broer afgeven omdat hij ook door had dat deze niet klopte (hij had maar 2 schermen bij zich, niet 4 XD)
Het feit is gewoon dat er vaak verkeerde doane taxen worden gehoffen en dat blijkbaar ups er ook nog eens snel wil aan verdienen. De brave mens die alles stilzwijgend betaald en geen klacht durft in te dienen (of gewoon niet durft te weigeren) hebben ze dan altijd liggen. Het is niet de eerste keer dat ik zoiets voor heb en zal wellicht niet de laatste zijn.
Mijn raad is om gewoon correcte value op de pakketten te zetten en geen schrik hebben om klachten in te dienen.
Stef602 schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 17:24:
[...]
230 euro meer en je hebt een mooie dell ultrasharp u2713hm
met:[afbeelding]
- 3 jaar garantie en ondersteuning
- een stevige voet
- niet het idee alsof hij door een 5 jarig chineesje met een bot mes in elkaar is gezet
1) Kan niet overgeklokt worden. 1 van DE redenenen dat mensen een koreaans scherm bestellenStef602 schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 17:27:
[...]
http://nl.hardware.info/productinfo/196669/benq-bl2710pt
Lijkt me dat die out of range is..
http://nl.hardware.info/p...C6PCzQVjhF2u1OkdeQYYctjE-
omdat de HWI pricewatch me wat ''groter'' lijkt
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
[ Voor 88% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 15-01-2014 17:51 ]
2735AMG heb ik geen ervaring mee. Qnix wel. De Qnix heeft zero inputlag. Bijna iedereen haalt 96Hz met overclocken. Helaas is 120Hz voor niet iedereen haalbaar. Wat dat betreft moet je geluk hebben met je monitor. Coilwhine heb ik bijna niemand over gehoord dus, zover ik dat kan inschatten, is dat een probleem wat niet heel vaak voorkomt. Stabiliteit van de monitor is ronduit ruk. Een klein tikje tegen je buro en de monitor staat al te wiebelen. Veel mensen kopen ook achteraf een andere voet die stabieler staat. Bouwkwaliteit is ook matig. Maargoed, voor die prijs moesten ze ergens op besparen.Aekaz schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 19:21:
Kan iemand mij wat meer info vertellen over het verschil tussen de crossover black tune 2735AMG en de QNIX Q2710? Ik ben vooral benieuwd naar de bouwkwaliteit, dode pixels (is het 30-50 euro extra waard om een pixel perfect scherm te kopen bij AccessoriesWhole?), input lag, overclockbaarheid, coil whine (schijnbaar mogelijk bij de 2735AMG?) en stabiliteit van de monitors.
Ik lees over bovenstaande namelijk allemaal verschillende dingen. Dit topic doorspitten laat me ook met vraagtekens omtrent die topics achter.
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Die van mij dus totaal niet, de voet ging er dan ook erg stoef onder en bout heb ik ook goed vast gedraaid. Had enkele weken terug ook een Dell UltraSharp U2711 en qua wiebelen was die vergelijkbaar.ChojinZ schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 12:47:
[...]
Stabiliteit van de monitor is ronduit ruk. Een klein tikje tegen je buro en de monitor staat al te wiebelen.
Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic
Dan heb je denk ik mazzel, stabiliteits problemen is een veel gehoord euvel bij de Qnix. Dat is ook de rede dat de meeste achteraf een vesa steun halen.-The_Mask- schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 12:57:
[...]
Die van mij dus totaal niet, de voet ging er dan ook erg stoef onder en bout heb ik ook goed vast gedraaid. Had enkele weken terug ook een Dell UltraSharp U2711 en qua wiebelen was die vergelijkbaar.
Idem (zie mijn voorgaande lap tekst ;p)-The_Mask- schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 12:57:
[...]
Die van mij dus totaal niet, de voet ging er dan ook erg stoef onder en bout heb ik ook goed vast gedraaid. Had enkele weken terug ook een Dell UltraSharp U2711 en qua wiebelen was die vergelijkbaar.
Duidelijk!
Verwijderd
Heb een QX2710 van AW, al een maand of 6, ik wil niet anders meer. Even korte opsomming:Aekaz schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 19:21:
Kan iemand mij wat meer info vertellen over het verschil tussen de crossover black tune 2735AMG en de QNIX Q2710? Ik ben vooral benieuwd naar de bouwkwaliteit, dode pixels (is het 30-50 euro extra waard om een pixel perfect scherm te kopen bij AccessoriesWhole?), input lag, overclockbaarheid, coil whine (schijnbaar mogelijk bij de 2735AMG?) en stabiliteit van de monitors.
Ik lees over bovenstaande namelijk allemaal verschillende dingen. Dit topic doorspitten laat me ook met vraagtekens omtrent die topics achter.
Ja via een active displayport naar duallink DVI adapter, maar die zijn erg duur, dan is het interessanter om direct een scherm te nemen met DP.Verwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 19:28:
kan je via een displayport adaptor naar dual dvi aan het werk gaan ?
AMD Nieuwsdiscussie
Verwijderd
Lees link eens door. Ik weet niet of het 100% waar is, maar hij garandeert 100% geen defecte pixels. Ik kom hier via een review van overclock.net.unfor schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 22:06:
Het is het sowiezo nooit waard om een "pixel-perfect" scherm te bestellen.
Dat zijn leuke manieren om snel geld te verdienen, maar de schermen worden niet gechecked voor ze verzenden.
Dank voor je info! Hebben meer mensen hier last van? Dit schrikt me namelijk af...ufear schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 19:39:
[...]
Heb een QX2710 van AW, al een maand of 6, ik wil niet anders meer. Even korte opsomming:
- De voet is wel echt ruk, niets te verstellen, eigenlijk te laag, ik heb er een Ergotron LX arm aan gezet, schroefgaatjes eigenlijk iets te ondiep maar dat valt te fixen.
- Bouwkwaliteit van het scherm zelf weinig op aan te merken, behuizing is plastic maar zelfs na in en uit elkaar halen gewoon stevig genoeg.
- Dode pixels geen last van (met garantie van AW) - schijnt dat dit zogenaamde B-klasse panelen van Samsung zijn, die hebben dus altijd een vorm van defect, be it either een dode pixel, clouding of iets anders.
- Input lag is er niet (kom van een BenQ XL2420T)
- 118Hz strak hier, heel soms (lees max 1x per dag) een rode of blauwe lijn door het scherm maar zodra je iets anders op je scherm tovert is dat wel weg.
- Coil whine ook niet aanwezig
- Enige minpunt is dat ik wel een 'burn-in' effect zie - als ik een tijd lang bv. NU.nl open heb staan en daarna in mijn zware code-editor wat ga typen kan ik nog zien waar de plaatjes hebben gestaan (als je er op let), fade na een paar minuten gewoon weer weg..
Dan heb je niet heel het topic doorgespitAekaz schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 19:21:
Vraag in het gigantische Qnix thread op OC.net maar eens of pixel-perfect word aangeradenAekaz schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 21:07:
[...]
Lees link eens door. Ik weet niet of het 100% waar is, maar hij garandeert 100% geen defecte pixels. Ik kom hier via een review van overclock.net.
Maakt niet uit hoorAekaz schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 21:15:
Dankjewel bjorntju! Ik heb inderdaad jouw post aandachtig doorgelezen en dit heb ik niet vermeld, mijn excuses.
Ik denk dat ik ook voor dat model ga dan, want ik heb geen behoefte aan een overclocked scherm. Kun je een foto maken van je backlight bleed? Heb je die mod die een paar dagen terug is voorgesteld in gebruik genomen? Heeft dat verschil gemaakt?
[ Voor 24% gewijzigd door bjorntju op 17-01-2014 15:48 ]
Verwijderd
Ha mooi! En snel ook. Ga ik ook maar eens over denken. Ik hou alleen zelf niet zo van pianolak.Luqq schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 15:32:
En hij is binnen! Lijkt erop dat ik geluk heb. 34 euro aan invoerrechten moeten betalen, geen backlight bleed te zien, geen dode pixels en hij klokt zonder problemen over naar 120Hz!
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2014 20:45 ]
@Killer2, waar heb je de monitor besteld? En hoe zijn je ervaringen na enige tijd gebruik?killer2 schreef op zondag 17 november 2013 @ 09:28:
27" Ultra Slim Crossover 27QW LED IPS 2560x1440 QHD Monitor DVI-D
Net gekocht 225 € nu wachten
Neem deze settings over en je flikkeringen zijn weg, ook degene die je soms in de rechter bovenhoek hebt:Luqq schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 21:23:
Scherm is gewoon mat, en rand is inderdaad glossy. Krijg toch bij 120Hz af en toe lichte horizontale strepen, maar dit is nog gewoon via de Nvidia Settings. Geen driverhacks of iets dergelijks.
Mijn versie heeft inderdaad alleen DVI-D. Er is ook een met DP beschikbaar.
Geweldig! Ga ik morgen even mee spelenunfor schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 21:39:
[...]
Neem deze settings over en je flikkeringen zijn weg, ook degene die je soms in de rechter bovenhoek hebt:
[afbeelding]
De oorzaak van de flikkeringen is dat het bordje in de monitor gemaakt is voor een pixelclock van 450.
Met de standaard settings ga je er dik overheen, waardoor je soms glitches krijgt.
Ik heb een mapje aangemaakt waar ik alle files heb die ik bij deze monitor gebruik.
Deze screenshot, modded .inf file, nvidia driver patcher en color profile.
Voor de liefhebber: http://www.filedropper.com/qnix2710
AMD Nieuwsdiscussie
[ Voor 7% gewijzigd door Luqq op 24-01-2014 15:12 ]
Ik gebruik volgens mij de 2e, maakt niet veel verschil welke je gebruikt dacht ik.Luqq schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 15:10:
Heb nu de driver patch, kleurprofiel, modded inf en de correcte instellingen gebruikt en het lijkt beter. Heb ook wat foto's gemaakt van die frameskip test met m'n telefoon (I know..niks beters aanwezig hier) en dat lijkt goed te gaan. Ben benieuwd of hij het volhoudt! Kleuren zijn in ieder geval geweldig vergeleken met het TN-paneel dat er naast staat.
Welk kleurprofiel raad je aan? Ik gebruik nu 120HzQnix.
Goede tip.-The_Mask- schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 22:29:
Test ook even op frame skipping. Je kan bij 120Hz wel last hebben van frame skipping namelijk.
http://www.testufo.com/#test=frameskipping
dual screen of single screen? voor die test moet je overige schermen uitschakelen.ChojinZ schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 16:26:
[...]
Goede tip.
Ik haal zelf ook 120Hz nu zonder artifacts maar dan heb ik dus wel last van frameskipping. Echter, als je dat niet test, merk je het ook niet en clock je dus je scherm eigenlijk voor niets over.
Zit nu op 96Hz en dan heb ik geen last meer van frameskipping.
Single. Kheb maar 1 monitor.unfor schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 16:58:
[...]
dual screen of single screen? voor die test moet je overige schermen uitschakelen.
beetje laatziconl schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 21:22:
[...]
@Killer2, waar heb je de monitor besteld? En hoe zijn je ervaringen na enige tijd gebruik?
NB: wil de monitor gebruiken voor gamen, maar ook om mijn laptop met enkel een vga aansluiten er op aansluiten. Weet jij of dit kan met een verloopstekkee oid? Hoor graag, thx
Verwijderd
Waar besteld? Via Amazon?Thomg schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 11:54:
Vandaag kwam ook mijn Qnix Evolution binnen, netjes verpakt en alles ziet er leuk uit.
Geen invoerkostenOf kan ik die nog verwachten met de post
Nu nog even wachten op de mobo, een laptop kan geen 2560x1440 uitzenden.
€229.80,-Ilias1991 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 14:12:
Hoeveel heb je uiteindelijk betaald inclusief import kosten?
Verwijderd
Zo, dat is zeker een goede koop zeg! Jammer dat de versie met displayport $ 419,- is. Want ik heb alleen HDMI en displayport op mijn nieuwe laptoppie... (dus 100 dollar meer voor die aansluiting, grrrr
[ Voor 22% gewijzigd door Thomg op 29-01-2014 15:28 ]
Hou er rekening mee dat enkel de DVI-DL modellen overgeclockt kunnen worden.Verwijderd schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 14:51:
[...]
Zo, dat is zeker een goede koop zeg! Jammer dat de versie met displayport $ 419,- is. Want ik heb alleen HDMI en displayport op mijn nieuwe laptoppie... (dus 100 dollar meer voor die aansluiting, grrrr)
Heb dezelfde qnix bij zelfde reseller besteld. Had verkoper uit zichzelf 200dollar op het pakket gezet? Heb geen instructies gegeven...Thomg schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 14:53:
Nope.
Ik verwacht wel binnenkort een brief van de douane "Nu dokken ja".
So far so good
Zonder frameskipping? Nice!Thomg schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 16:27:
En ja hoor, 120Hz zonder problemen ( nog bedankt voor de settings unfor! ).
Hij had zelf 200$ erop gezet ja.
Prettig, dan zal het voor jou ws 60E kosten worden. Acceptabel, lijkt mij:)Thomg schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 16:27:
En ja hoor, 120Hz zonder problemen ( nog bedankt voor de settings unfor! ).
Hij had zelf 200$ erop gezet ja.
Draai ik nu 2 maanden en nog geen problemen gehad.killer2 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 16:51:
en continue ca. 96 Hz zou dat kwaad kunnen?
ChojinZ schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 16:54:
[...]
Draai ik nu 2 maanden en nog geen problemen gehad.![]()
Zelf heb ik ook gezocht naar de gevolgen van langdurig overclocken. Maar ik heb nog niets concreets kunnen vinden. Gebruikers die na een jaar een kapot scherm hadden zijn op 1 hand te tellen. Persoonlijk maak ik mij niet zo veel zorgen.
Maargoed, het blijft overclocken. Garantie op een langdurig werkend scherm hebben we dus niet...
Durf ik niets over te zeggen. Wat je zegt klinkt aannemelijk maar mijn kennis is niet toereikend genoeg om daar een uitspraak over te doen.killer2 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 16:57:
en waardes al 75 of 85 Hz dat zou toch prima moeten kunnen, en lijkt me "veiliger"
of zie ik dat verkeerd?
[...]
Verwijderd
Yep okee, voor die paar keer dat ik een game speel is dat bij mij niet zo aan de orde. Maar bedankt voor de tip.ChojinZ schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 15:58:
[...]
Hou er rekening mee dat enkel de DVI-DL modellen overgeclockt kunnen worden.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2014 17:30 ]
Verwijderd
Ik heb mijn qnix ook ontvangen; geen dode pixels en slechts een beetje backlight bleeding. Wat een prachtig scherm! Ik krijg hem enkel maar niet overclocked. Heb een msi r9 290 en heb de diverse icc profiles gedownload. Maar kan iemand vertellen hoe ik vervolgens deze profiles activeer? In windows 8.1 voeg ik de icc profiles toe in kleurbeheer, maar vervolgens zie ik in catalyst control centre alles nog op 60 hz staan. Iemand die kan helpen? Dank.
http://www.overclock.net/...-monitor-club-qnix-x-starziconl schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 20:54:
[...]
Ik heb mijn qnix ook ontvangen; geen dode pixels en slechts een beetje backlight bleeding. Wat een prachtig scherm! Ik krijg hem enkel maar niet overclocked. Heb een msi r9 290 en heb de diverse icc profiles gedownload. Maar kan iemand vertellen hoe ik vervolgens deze profiles activeer? In windows 8.1 voeg ik de icc profiles toe in kleurbeheer, maar vervolgens zie ik in catalyst control centre alles nog op 60 hz staan. Iemand die kan helpen? Dank.
Ja.sloth schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 21:13:
Zie ik het goed dat Qnix alleen 27" monitors verkoopt?
Ziet er zeer interessant uit. Kan deze zonder problemen aangesloten worden op een radeon 6950?Thomg schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 13:45:
Via Ebay.
http://www.ebay.com/itm/Q...itors&hash=item19e78b0791
Geen bleed, geen dode pixels. Prachtscherm.
Beste koop aller tijden.
Helaas is windows weer helemaal over de rooie en moet ik het herinstalleren. Ben ik mijn usb brander weer kwijt.
Gadverdamme
Als je dual-link DVI hebt ( wat je kaart ook ondersteunt ) kan ik niet inzien waarom niet.Falch schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 20:50:
[...]
Ziet er zeer interessant uit. Kan deze zonder problemen aangesloten worden op een radeon 6950?
Even checken straks dan. Lijkt me een aardige upgrade van een BenQ 21inch.Thomg schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 20:55:
[...]
Als je dual-link DVI hebt ( wat je kaart ook ondersteunt ) kan ik niet inzien waarom niet.
Die heb ik ook bekeken, als je hem Googlet krijg je een verhaal dat het backlight niet gedimd kan worden op dat model. Dat lijkt me een definitieve reden om hem niet te kopen, ondanks het feit dat ie er een stuk lekkerder uitziet dan de rest.R3V3RZ schreef op maandag 03 februari 2014 @ 11:03:
Ben ook eens naar Ebay aan het kijken (na een link eerder hier gepost).
Nu zie ik veel Qnix modellen staan, maar ze bieden ook andere schermen aan.
Heeft iemand bijvoorbeeld ervaring met:
http://www.ebay.com/itm/A...itors&hash=item1e81cbed51
Ziet er erg mooi uit! Het is een LG scherm ipv een Samsung scherm,
maar zou dit iets uitmaken? Zit er erg aan te denken om deze aan te schaffen na alle positieve verhalen over koreaanse modellen! :-)
Ziet er aan de buitenkant beter uit dan x-star en qnix. Heeft ie dezelfde specificaties als zijn broertjes (beeldkwaliteit, overklokbaar)?jroersma schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 13:28:
We hebben ook weer een nieuwe telg in de Koriaanse monitor familie. De MONEX M27QSM .
Lijkt een beetje op de x-star en de qnix . De yamakasi 301 is trouwens ook wel erg goedkoop voor een 30" monitor. (ccfl backlicht )
Verwijderd
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2014 18:03 ]
Is nog weinig over te vinden behalve dat er ook een glossy variant van isNinjaTuna schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 16:35:
[...]
Ziet er aan de buitenkant beter uit dan x-star en qnix. Heeft ie dezelfde specificaties als zijn broertjes (beeldkwaliteit, overklokbaar)?
[ Voor 5% gewijzigd door jroersma op 05-02-2014 23:28 . Reden: monitor gekocht ]
Verwijderd
AMD Nieuwsdiscussie
Verwijderd
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2014 16:59 ]
Helaas niet.Verwijderd schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 16:55:
Aha okee, daar was ik al bang voor, want de vorige keer dat ik op zoek was naar zo'n verloop kwam ik op apparaatjes van rond de 100 euro.
Maar wacht even, duallink is dus niet hetzelfde als DVI-D? Want ik zie al videokaartje van 25 euro met een DVI-D connector. Dan zou je toch zeggen dat het goedkoper moet kunnen dan 100 euro...
En dat verloopkabeltje dat ik 3 posts hierboven linkte heeft in de plug 25 puntjes zitten en niet de 19 van de single link. Maar waarschijnlijk zie ik ergens iets over het hoofd...
Verwijderd
Okee, wat is de minimale videokaart uit de pricewatch die ik dan moet nemen?Thomg schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 17:00:
Helaas niet.
Je zult flink in je buidel moeten tasten, ik heb gewoon mijn videokaart verkocht.
Nee DVI-A is analoog, DVI-I is analoog en digitaal, bij zo'n aansluiting kun je dus een verloopje naar VGA gebruiken voor het analoge signaal of gewoon het digitale signaal voor monitor met DVI aansluiting. DVI-D is digitaal bij zo'n aansluiting zal een verloopje naar VGA dus niet werken. Duallink DVI heeft gewoon meer connectors en dus hogere bandbreedte, bij Singlelink missen de middelste pinnetjes.Verwijderd schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 16:55:
Maar wacht even, duallink is dus niet hetzelfde als DVI-D? Want ik zie al videokaartje van 25 euro met een DVI-D connector. Dan zou je toch zeggen dat het goedkoper moet kunnen dan 100 euro...
Ja is te goedkoop om duallink te zijn.En dat verloopkabeltje dat ik 3 posts hierboven linkte heeft in de plug 25 puntjes zitten en niet de 19 van de single link. Maar waarschijnlijk zie ik ergens iets over het hoofd...
AMD Nieuwsdiscussie
Je wilde hem toch aansluiten op je Intel NUC? Daar kan volgens mij geen videokaart in.Verwijderd schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 17:01:
[...]
Okee, wat is de minimale videokaart uit de pricewatch die ik dan moet nemen?
Waarschijnlijk dus eentje met 2 fysieke DVI pluggen erop?
Ja had deze advertentie ook gezien maar deze valt dus niet over te clocken en heeft ook iets meer input lag ( ook maar van horen zeggen hoor), wel mooi prijsje
[ Voor 8% gewijzigd door jroersma op 06-02-2014 22:34 ]
AMD Nieuwsdiscussie
Heb ook nog even contact gehad met deze tweaker. Aardige kerel. Uiteindelijk gekozen om te bestellen omdat de optie om te overclocken wil hebben. Besteld via Ebay, omgerekend 229 euro kwijt in totaal. geen dead pixels en nauwelijk backlight bleeding.Toch wel blij met mijn keuze.
Verwijderd
Ja, dat klopt, je bent scherp.ChojinZ schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 21:16:
Je wilde hem toch aansluiten op je Intel NUC? Daar kan volgens mij geen videokaart in.
Waar je ook naar kan kijken is een Qnix scherm met DisplayPort. Die zijn er namelijk ook. Kan je hem meteen aansluiten zonder extra kosten.
Yep! En ze zijn duurder.Hou er wel rekening mee dat DP schermen niet te overclocken zijn.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq