Let niet op alle onzin over dat je voeding niet krachtig genoeg is. Hier geloof ik echt niks van.
http://www.techpowerup.co...50_7770_CrossFire/21.html
Zoals je hier kunt zien is de max 159WATT. Daarnaast heb je een zeer zuinige ivybridge CPU. Ik neem aan dat je geen 30 harddisks hebt aangesloten. Dus zelfs als je voeding maar 400watt levert is dit meer dan genoeg. Buiten dat herkent het systeem beide kaarten ook gewoon.
Misschien even met driver sweeper de drivers er af halen en opnieuw installeren?
Heb je 1 of 2 CF bruggen ertussen?
Er is volgens mij nog wel eens wat verwarring over CF bruggen namelijk. Dus leg aub ff precies uit hoe het is aangesloten. (eventueel foto?)
Ik neem aan dat je bij je nieuwe systeem net een nieuwe windows installatie gedaan hebt?
En welke driver versie heb je überhaupt? Het is leuk om een screenshot te maken. Maar je moet even op software klikken. Niet op hardware
Daarnaast zie ik dat je moederbord 3 PCI-E 16x sloten heeft. In welke heb jij de kaarten zitten?
Het probleem is op het 1ste gezicht ook voor ons nogal vaag. (aanname voor mij is dat het iig wel) Dus graag wat meer informatie over al deze zaken:) Anders krijg je van die "je voeding is niet sterk genoeg" reacties van mensen